Pituusko esteenä M175cm

parisuhteelle?

Olen siis hieman suomalaismiesten keskipituutta lyhyempi. Nyt 5 vuotta sinkkuna oltuani olen oikeasti alkanut miettimään johtuuko sinkkuuteni mun pituudesta. Aiemmat tyttöystäväni ovat olleet minua n. 10cm lyhyempiä. Onko se vaan niin että 175cm pituus ei riitä nykynaisille?

24

681

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nainen25v

En vaan ymmärrä sitä, miksi lyhyet naiset eivät kelpuuta keskipituista miestä, vaan miehen pitää olla vähintään sen 185 cm, vaikka nainen itse olisi 155... Itse olen 178 cm nainen ja en pituudestani johtuen haluaisi kovin paljon itseäni lyhyemmän miehen kanssa seurustella, mutta sekin riippuu ihan henkilön luonteesta... Mutta sitä en ymmärrä, että miksi sen miehen tarvitsee olla niin mahdottoman paljon pidempi... Luulisi, että ne muut ominaisuudet painaisivat enemmän, mutta ilmeisesti ei... ??

• ota hengähdystauko

jos muuten olet normaalipainoinen ja hyvässä kunnossa. Toisaalta pituudestaan epävarmat miehet yrittävät toisinaan todistella jotain toisille ja se taas on ikävä piirre. Kannattaa yrittää löytää oma sisäinen rauha ja luottamus, niin naisetkin sen huomaavat.

• ap

Olen täysin ihannepainoinen, ei liikaa eikä liian vähän painoa. Pidän kunnostani (ja mielestänikin) huolta urheilemalla Lisäksi mulla on luonnostaan hyvä ryhti.

• no jaa

No eipä tuolla pituudella nyt mitään kovinkaan suurta merkitystä ole. Itse olen 181 ja sinkkuna on tullut oltua tässä jo yli 6 vuotta. Lähipiiristäni miehistä suurin osa on sinkkuina, vain kaksi on suhteessa, toinen on 170 pitkä ja toinen 190.

• -m26--

Mä taas olen huomannut että suomalaiset naiset ovat kovin pitkiä. Mielestäni nainen on jo pitkä jos yli 170cm.
        Veikkaan et oot tämmönen normijamppa niinku mäkin mut et kelpaa naisille koska nykyään jo sellaiset norminäköiset naisetkin vaativat niin paljon. Pitää olle komea, isot tulot, HK:n sininen housuissa jne...Meidän pitää laskea joko tasoa tai olla ilman. Itse olen mieluummin ilman koska en vain pysty olemaan naisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti miellytä. Olen valmis tinkimään kaikista muista ominaisuuksista paitsi ulkonäöstä. Se on surullista, mutta valitettava tosiasia joka pitää vain hyväksyä.

• hjhgjgh
        -m26-- kirjoitti:

Mä taas olen huomannut että suomalaiset naiset ovat kovin pitkiä. Mielestäni nainen on jo pitkä jos yli 170cm.
        Veikkaan et oot tämmönen normijamppa niinku mäkin mut et kelpaa naisille koska nykyään jo sellaiset norminäköiset naisetkin vaativat niin paljon. Pitää olle komea, isot tulot, HK:n sininen housuissa jne...Meidän pitää laskea joko tasoa tai olla ilman. Itse olen mieluummin ilman koska en vain pysty olemaan naisen kanssa joka ei ulkonäöllisesti miellytä. Olen valmis tinkimään kaikista muista ominaisuuksista paitsi ulkonäöstä. Se on surullista, mutta valitettava tosiasia joka pitää vain hyväksyä.

Joillekin naisille voi olla samanlainen asia miehen pituus kuin sulle on naisen hyvä ulkonäkö. Turha valittaa, jos samasta puusta olette veistettyjä.

• 20+16

Monet naiset vaikuttavat kyllä olevan hyvin epärealistisia pituusvaatimuksissaan. Itse olen sinua vain vähän lyhyempi, ja pituutesi puolesta kelpaisit minulle enemmän kuin mainiosti.

• sdsgg

Kyllähän se on aina iso miinus, jos pituutta ei ole ainakin 180cm.

• 46je5y7jdtuk

Ei varmasti ole esteenä, etenkään tuollainen 175 cm joka ei ole ollenkaan edes lyhyt.
      Vika on jossain muualla, jonka luultavasti itse tiedät paremmin.

• Cara.Mia

Ei se pituus mitään merkitse. Mua ei oo ainakaan koskaan hidastanut moinen...

• wimpula^^

Sivusta seuranneena naisena olen myös huomannut naisten kohtuuttomat pituusvaatimukset. Se on kuitenkin heidän häviönsä; kuinka monta potentiaalista kumppania he missaavatkaan naurettavan tarkkojen kriteereidensä takia?

Itse olen 163 pitkä ja vaikka monet ystäväni hokevat minun olevan onnellisessa asemassa kun voin valita pituuden puolesta niin monesta miehestä. Näille väitteille on helppo nauraa:) Oman mittaisenikin kelpaisi kivasti jos vain homma muuten natsaa. Voisi muutenkin olla aika hauskan näköistä, jos tälläinen hukkapätkä kulkisi 2metrisen hujopin kanssa:)

Naiset, miettikää nyt itseänne. Toisaalta, jäähän mulle tosiaan enemmän sitä valinnanvaraa;)
      Hauskaa syksyn jatkoa kaikille!

• Jesse^

Parempihan se vaan on että on peli välineet suurin piirtein samalla korkeudella,helpottaa kummasti elämää.
        Mulle miehenä optimaalinen naisen pituus on omaani 5-10cm lyhyempi nainen.

• Hermeo

Olen siinä 180 (kenkineni ryhdin avulla jne. pitempikin) ja voisin sanoa että kyllä kaupungilla vastaantulevat miehet voivat olla huomattavastikin lyhyempiä, silti he kulkevat naisen kanssa, minä liikun yksin.

Vika on jossain muualla. Ehkä tavassa jolla käyttäydyt naisten kanssa tai kasvoissa.

• tumppi vastaa

Miehen pituus on aika tärkeä juttu. Ainakin ensivaikutelman luomisessa. 175 cm on nykyisin aika lyhyt miehen pituudeksi. Tämä ei sitten tarkoita sitä etteikö lyhyet miehet saisi naisseuraa. Iso osa naisista ei vaan noteeraa lyhyitä miehiä. Asiaa voisi havainnollistaa niin että miehet ovat 175 cm korkean aidan takana.

• 29

Olen noin 180cm ja tunnen miehiä väliltä 170-190cm. En ole koskaan seurustellut ja kaikki muut tuntemani miehet seurustelevat, ovat naimisissa tai ovat vähän aikaa sitten lopettaneet suhteen. Joten pituus ei vaikuta olevan ratkaiseva tekijä.

• tumppi vastaa

Lyhyys on kuitenkin seikka josta ei ole mitään hyötyä. Päinvastoin. Yhdessä brittiläisessä tutkimuksessa (tuli TV:ssä) tutkittiin testiryhmällä (n. 40 henkilöä 25-35 v.) mitkä seikat vaikuttavat vastakkaisen sukupuolen markkina-arvoon. Koeryhmä tutustui pitemmän ajan toisiinsa treffeillä jne. Naiset ja miehet laittoivat vastakkaisen sukupuolen edustajat haluttavuusjärjestykseen. Haluttuvimmilla miehillä oli vain yksi yhteinen ominaisuus, pituus.

Luulisin että miehen pituus (lyhyys) on turn-off ominaisuus jota naiset eivät itse välttämättä tiedosta. Naiset ei ajattele että mies on liian lyhyt. Lyhyempi mies vaan ei vaikuta yhtä maskuliiniselta kuin pidempi mies.

• Minun mielestäni 175cm olisi aivan sopiva. Itse olen 160cm. Itselläni haku lähtee 168 senttisestä. Miksei voisi olla jopa lyhyempi jos mies olisi muutenkin sopiva.

• Ei väliä

Varmasti tarkoitti nuoria naisia ei lähes 35 ikäloppuja.

• Ei väliä kirjoitti:

Varmasti tarkoitti nuoria naisia ei lähes 35 ikäloppuja.

Voi lapsukainen. Oli kyse "nykynaisista" eikä kysyjä kysynyt miltään tietyltä ikäryhmältä.

• ap
        sanna-76 kirjoitti:

Voi lapsukainen. Oli kyse "nykynaisista" eikä kysyjä kysynyt miltään tietyltä ikäryhmältä.

Toi oli tosi hyvä keventävä kommentti tähän ketjuun. Lisäksi vielä todella osuva! Tulin ihan hyvälle tuulelle :) Kerrottakoon että olen kunnioitettavat 37v ja mua viehättää eniten naiset joiden ikä alkaa 3:lla.

• 31

Et ole suomalaisen miehen keskipituutta lyhyempi, koska suomalaisten miesten keskipituus on 175 cm. Ja syytä sinkkuuteen on aivan turha etsiä jostain pituudesta. Tiedän monia sinua lyhyempiä miehiä, joilla käy hyvä flaksi naisten kanssa.

• Jätkä 25

Ei aivan ihan ole tuo 175 cm vaan se on pikemminkin 177 cm! Jossain lehdessä oli kerran juttua tästä suomalaismiehen keskipituudesta :)

• area88

ite oon 197cm ja ketään ei kiinnosta!

• sdsg4577

Ei lyhyys ole este, mutta kaiken muun tavoin se laskee todennäköisyyksiä. Olen itse 170cm ja kadulla ikäiseni tytöt/naiset ovat yleensä about samanpituisia. Uskallan väittää, että 190 pituudella ja muuten samoilla ominaisuuksilla olisin paljon pidetympi naisten keskuudessa. Eikä treenaaminenkaan auta. Hartioiden, rinnan, reiden ja käden ympärysmitta on minulla suurempi kuin 90%:lla 190cm miehistä. Lyhyys on vaan se valitettava paskakortti, joka joillekin meistä on jaettu käteen. Yhdessä muiden paskakorttien (kuten ok tai heikohko ulkonäkö) kanssa on järkevämpi foldata kuin yrittää bluffata tai ohivetoa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. En voi jutella kanssasi

tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      49
      6475
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      656
      2757
    3. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      83
      1239
    4. Koska olet rakastellut

Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      84
      1185
    5. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      91
      1174
    6. Anteeksi Pekka -vedätys

Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      61
      1113
    7. Miten saisin

Sinut omakseni?
      Ikävä
      89
      1100
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      275
      1088
    9. Kumpi tästä

Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      71
      985
    10. Kaikkia ei voi miellyttää

Eikä ole tarviskaan. Hyvää huomenta ja mukavaa perjantaita. 😊❄️⚜️✌🏼❤️
      Ikävä
      229