Olen aikeissa ostaa parvekkeelle (lasitettu) jonkun isohkon tuijan tai vastaavan vihreän parvekekasvin/-puun. Olen muutaman ravintolan terassilla nähnyt todella hyvän ja aidon näköisiä tekokasveja, joista olisin kiinnostunut. Osaako kukaan kertoa mistä tällaisen itselleni mahdollisesti löytäisin?
Jos tekotuijan metsästys ei tuota tulosta, niin mitä maksaa noin 1,5m korkuinen tuija, jos sitten päädyn aitoon kasviin? Kestääkö suoraa auringingonvaloa kesäisin?
tuija tai vastaava
Sabinaaa
2
1122
Vastaukset
Googleta sanalla "silkkikasvit" niin löydät firmoja, joista voi tuotteita tilata. Aidon tuijan säilyttäminen ruukussa vuodesta toiseen voi olla hankalaa, ellei juuristoa saa suojattua jäätymiseltä. Markkinoille on kuulema tullut myös thermoruukkuja, joissa juuristo ei jäädy, mutta niiden saatavuudesta minulla ei ole tietoa. Aidon tuijan hinta voi vaihdella 40-80 euroon lajikkeesta, kasvatus- ja ostopaikasta riippuen.
- EI AURINKOON
TUIJA EI KESTÄ AURINGON KEVÄT PAISTOA JOS JUURET ON JÄÄSSÄ. RUSKISTUU JA KUIVUU.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911234Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221088- 48814
- 70810
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53760Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49677- 33662
- 60659
- 52627
- 50615