Tarjotaan vuokralle noin 10.11. vapautuva siisti, valoisa ja rauhallinen parvekkeellinen päätykaksio puistomaisemilla.
Asunto on täysin kalustettu, ja sijaitsee erinomaisten kulkuyhteyksien äärellä (Hgin keskusta noin 30 min/ metrolle 10 min bussilla), ja ulkoilualueen vieressä. Palvelut kävelymatkan päässä.
Vuokrataan määräajaksi 30.4.2011 saakka, mahdollisesti hieman pidempäänkin.
Vuokra 730,- sis. sähkön, veden ja kiinteän nettiyhteyden (sekä tarvittaessa autohallipaikan ja saunavuoron).
Taloyhtiössä pesutupa ja kuivaushuone.
Jos olet luotettava, siisti ja rauhallinen vuokralainen, laita viestiä ja kerro hieman itsestäsi ja asunnon tarpeestasi. Ei lemmikkejä, eikä tupakointia.
ouska@wippies.fi
Itä-Vantaalta kalustettu kaksio puoleksi vuodeksi
Outi L
1
340
Vastaukset
- Outi L
vuokrattu!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175