niin paljon positiivista palautetta ruokareseptieni johdosta, jotta ajattelin hieman paneutua tähänkin asiaan ja kirjoitella lisää reseptejä, mahdollisesti jopa julkaista keittokirjan. Ja nythän joku valopää jo vinkuu, että mitä tekemistä sillä on metsästyksen vastustamisen kanssa? Noh, sillähän nimenomaan on, koska reseptini ovat hyvin ajankohtaisia metsästyksen ja petohysteerikkojen ajatusmaailman kannalta ja lisäksi tarjoamani ruokaohjeet ovat erittäin maukkaita, namia. Ne itkettävät entistä enemmän pallinaamaa, eikä pelkästään valkosipulin ja pippurin takia, vaan esimerkiksi jos rekku taikka petteri munakuono joutuu lautaselle, mutta pääasia on, jotta namia on, vaikka puoliraakanakin tarpeeksi juhlallisessa tilanteessa.
Olen saanut
29
623
Vastaukset
- känninen metsästäjä
hirvi, eikö metso vaa oliko se sittenki hirvi vaiko metso, metso....eikö sittenki hirvi tai metso tai metso tai hirvi
eikö metso, metso sen piti olla tai sitten hirvi.....perhana ku nuita on niin vaikea erottaa toisistaan mutta paa joka tapauksessa ruokaohje metsolle taikka hirvelle tai vaikka hirvimetsolle tai metsohirvelle.... ja eiku jahtiin, alakaa olla jo siinä kunnossa.- maidossa marinoiden?
olis hyvä saada sudesta? Olisi hyvä jos saisi nekin lihat käyttöön, hyvinhän pitää toki kypsentää trikiinivaaran takia.
Liee ne koirareseptit käy suoraa susihukalle? maidossa marinoiden? kirjoitti:
olis hyvä saada sudesta? Olisi hyvä jos saisi nekin lihat käyttöön, hyvinhän pitää toki kypsentää trikiinivaaran takia.
Liee ne koirareseptit käy suoraa susihukalle?pissa- ja kakkaleikkeihin minä en lähde mukaan ollenkaan, ne eivät vaan kiinnosta minua. Jos hysteerikko puhuu sudesta ruuan yhteydessä, niin hän on valmis syömään pissaa ja kakkaa hädissään, hyi hyi, ei kiinnosta maitonaamapojun hommat, heh heh, hyvä yritys. Eikä tältä osin ole tiedossa reseptiä ainakaan minulta.
- pelkkää
Susianalyytikko kirjoitti:
pissa- ja kakkaleikkeihin minä en lähde mukaan ollenkaan, ne eivät vaan kiinnosta minua. Jos hysteerikko puhuu sudesta ruuan yhteydessä, niin hän on valmis syömään pissaa ja kakkaa hädissään, hyi hyi, ei kiinnosta maitonaamapojun hommat, heh heh, hyvä yritys. Eikä tältä osin ole tiedossa reseptiä ainakaan minulta.
pissaa ja kakkaa? No siitähän on päästävä eroon ja kompostoitava.
- 1.11.2010
pelkkää kirjoitti:
pissaa ja kakkaa? No siitähän on päästävä eroon ja kompostoitava.
Suden metsästys alkaa poronhoitoalueella lokakuun alusta ja kestää maaliskuun loppuun. Poronhoitoalueen ulkopuolella suden metsästysaika alkaa marraskuun alusta ja päättyy maaliskuun lopussa.
1.11.2010 kirjoitti:
Suden metsästys alkaa poronhoitoalueella lokakuun alusta ja kestää maaliskuun loppuun. Poronhoitoalueen ulkopuolella suden metsästysaika alkaa marraskuun alusta ja päättyy maaliskuun lopussa.
mulle taas porometsästys on aina mahdollista kun noita typeriä sarvipäitä lojuu maanteiden varrella, ei kun takakonttiin vaan... mieti sinä apina vaan jotain aikoja, heh heh.... oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa jyllää.
- tollolle sutta
mulle taas porometsästys on aina mahdollista kun noita typeriä sarvipäitä lojuu maanteiden varrella, ei kun takakonttiin vaan... mieti sinä apina vaan jotain aikoja, heh heh.... oikeus ja kohtuus tässäkin asiassa jyllää.
sulle ei mikään metsästys ole mahdollista, ei myönnetä aseita mielenterveyspotilaille, eikä sinulla ole kykyjä saada poroa hengiltä, muuta kun ajamalla autolla päälle. Sellaista ei metsästyksenä pidetä. Oikeus ja kohtuus puhuisi liikenneonnettomuudesta siinä tapauksessa.
Me pannaan nuo sinun pissakakkat pataan ennenkuin poroja syövät. Pakkasesta sitten otetaan pissakakka lihat pataan, kun sinä tulet "maakuntamatkalle" Saatkin sitten oikean kokemuksen syödä koiransukuisen pissiskakkikksen lihat kun tulet. Se olisikin eka kerta sinulla, kun jotain oikeasti söisit, ei vain luettu jostain. tollolle sutta kirjoitti:
sulle ei mikään metsästys ole mahdollista, ei myönnetä aseita mielenterveyspotilaille, eikä sinulla ole kykyjä saada poroa hengiltä, muuta kun ajamalla autolla päälle. Sellaista ei metsästyksenä pidetä. Oikeus ja kohtuus puhuisi liikenneonnettomuudesta siinä tapauksessa.
Me pannaan nuo sinun pissakakkat pataan ennenkuin poroja syövät. Pakkasesta sitten otetaan pissakakka lihat pataan, kun sinä tulet "maakuntamatkalle" Saatkin sitten oikean kokemuksen syödä koiransukuisen pissiskakkikksen lihat kun tulet. Se olisikin eka kerta sinulla, kun jotain oikeasti söisit, ei vain luettu jostain.metsästyksestä käy kun maasturilla tömäyttää poron hengiltä ja takakonttiin. Pitää vaan olla kunnon karjapuskuri jottei autoon tule lommoja. Mutta oikeasti minä en edes maasturia tarvi kun minulla on voimaa kuten maasturissa. Olenhan maininnut, jotta pukkaan kuulaa lähes 17 metriä ja minä kyllä pystyn vääntämään porolta niskat nurin.
- sen poron
metsästyksestä käy kun maasturilla tömäyttää poron hengiltä ja takakonttiin. Pitää vaan olla kunnon karjapuskuri jottei autoon tule lommoja. Mutta oikeasti minä en edes maasturia tarvi kun minulla on voimaa kuten maasturissa. Olenhan maininnut, jotta pukkaan kuulaa lähes 17 metriä ja minä kyllä pystyn vääntämään porolta niskat nurin.
kiinni kanssa?
sen poron kirjoitti:
kiinni kanssa?
niitä yleensä kesyjä poroja läsöttää esim. kuusamon tiellä. Ei siihen tarvi muuta kun mennä viereen ja heittää vaikka lassolla poro kiinni. Ei tarvi juoksuaskelia.
- mitäs siinä
niitä yleensä kesyjä poroja läsöttää esim. kuusamon tiellä. Ei siihen tarvi muuta kun mennä viereen ja heittää vaikka lassolla poro kiinni. Ei tarvi juoksuaskelia.
uhoat kun toimeen ja paistia haukkaamaan, vaikka siinä tiellä heti sen poron kuristamisen jälkeen. Muista kännykkävideo Youtubeen todisteeksi.
- edes kerran
mitäs siinä kirjoitti:
uhoat kun toimeen ja paistia haukkaamaan, vaikka siinä tiellä heti sen poron kuristamisen jälkeen. Muista kännykkävideo Youtubeen todisteeksi.
sinussa miestä? Tuollanen tyhjä vinkuminen mitä harrastat, se on sama kuin hiekkalaatikolla pikkuväki uhoaa "mun iskä on vahvempi kun sun iskä" sitähän sinä vaan harrastat, lapsellista uhoamista. Näytä että takaa löytyy jotain. Poro nurin ja video todisteeksi.
edes kerran kirjoitti:
sinussa miestä? Tuollanen tyhjä vinkuminen mitä harrastat, se on sama kuin hiekkalaatikolla pikkuväki uhoaa "mun iskä on vahvempi kun sun iskä" sitähän sinä vaan harrastat, lapsellista uhoamista. Näytä että takaa löytyy jotain. Poro nurin ja video todisteeksi.
kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä.
- että olet
kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä.
eläinrääkkääjä ja rikollinen.
että olet kirjoitti:
eläinrääkkääjä ja rikollinen.
sinä näytät julkisesti apinanaamasi ja myönnät susipelkosi, heh heh.
- se rikollinen
sinä näytät julkisesti apinanaamasi ja myönnät susipelkosi, heh heh.
itse tunnustaa:
"kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä." - k.a.risto
se rikollinen kirjoitti:
itse tunnustaa:
"kyllä nämä hommat hoidetaan silloin kun ketään pallinaamoja ei ole näkemässä."Kuusamon tiellä sattui 17.9-19.9 2010 useita porokolareita,jotka poliisi tulkitsi tahallaan ajetuiksi.Lisäksi autoon oli nostettu ainakin yksi poro vaadin.Tuliko/oliko tunnustus analyytikolta??
k.a.risto kirjoitti:
Kuusamon tiellä sattui 17.9-19.9 2010 useita porokolareita,jotka poliisi tulkitsi tahallaan ajetuiksi.Lisäksi autoon oli nostettu ainakin yksi poro vaadin.Tuliko/oliko tunnustus analyytikolta??
lööperiä kun kainuussa pannaan kaikki, siis ihan kaikki porokatoamiset ja -kuolemat petoeläinten piikkiin. Sellaistakin on sattunut, jotta poroja raadellutetaan koirilla, jotta susikauhua saadaan levitettyä. Jos siis tien varrella on auton alle jääneitä poroja, niin poliisi käy toteamassa susilauman olleen jälleen tihutöissä.
Minähän olen aina aina sanonut, jotta ihmiselle riittää vain pieni pala porosta maistiaisiksi ja loput olisi syytä jättää susille namiruuaksi.- ei löydy habaa siltä
lööperiä kun kainuussa pannaan kaikki, siis ihan kaikki porokatoamiset ja -kuolemat petoeläinten piikkiin. Sellaistakin on sattunut, jotta poroja raadellutetaan koirilla, jotta susikauhua saadaan levitettyä. Jos siis tien varrella on auton alle jääneitä poroja, niin poliisi käy toteamassa susilauman olleen jälleen tihutöissä.
Minähän olen aina aina sanonut, jotta ihmiselle riittää vain pieni pala porosta maistiaisiksi ja loput olisi syytä jättää susille namiruuaksi.paskaa jauhaa ilman että oikeesti löytyisi munaa tehdä jotain.
Koulukiusattu raukka pysty muuhun kuin vikisemään noista apinoistaan. ei löydy habaa siltä kirjoitti:
paskaa jauhaa ilman että oikeesti löytyisi munaa tehdä jotain.
Koulukiusattu raukka pysty muuhun kuin vikisemään noista apinoistaan.vielä yhden reseptin tähän räätälöidä, siis ihan sinulle tarkoitettu aamupala:
NASU-PETTERIN AAMIAINEN
- nenäliinoja jotta simmut voi pyyhkiä välillä itkuvedestä
- reipasta mieltä päivän haasteita ( todennäköisesti paskan luonti & navettahommat) varten
- porkkanapilttiä, ei mitään luumua millä massu voi mennä sekaisin eikä liian väkevää makua
- lasillinen oman lehmän mammaa
- kauravelliä, ei puuroa koska se on jo liian jäykkää
- maitokaakaota, ei kahvia jottei paska valu lahkeesta- meso kun
vielä yhden reseptin tähän räätälöidä, siis ihan sinulle tarkoitettu aamupala:
NASU-PETTERIN AAMIAINEN
- nenäliinoja jotta simmut voi pyyhkiä välillä itkuvedestä
- reipasta mieltä päivän haasteita ( todennäköisesti paskan luonti & navettahommat) varten
- porkkanapilttiä, ei mitään luumua millä massu voi mennä sekaisin eikä liian väkevää makua
- lasillinen oman lehmän mammaa
- kauravelliä, ei puuroa koska se on jo liian jäykkää
- maitokaakaota, ei kahvia jottei paska valu lahkeestatunnustus on jo tuossa ylhäällä.
Syö se paskainen rakkisi vaikka halsterissa paistettuna ja jätä ihmisten porot rauhaan. meso kun kirjoitti:
tunnustus on jo tuossa ylhäällä.
Syö se paskainen rakkisi vaikka halsterissa paistettuna ja jätä ihmisten porot rauhaan.miten poropaimenet rääkkäävät porojaan kun purevat niitä palleihin. Se se vasta on eläimen nöyryyttämistä. Minä tarjoan mielelläni porolle kunniakasta kuolemaa eli joutumista suden raatelemaksi. Silloin poronkin elämällä on jokin tarkoitus.
- k.a.risto
miten poropaimenet rääkkäävät porojaan kun purevat niitä palleihin. Se se vasta on eläimen nöyryyttämistä. Minä tarjoan mielelläni porolle kunniakasta kuolemaa eli joutumista suden raatelemaksi. Silloin poronkin elämällä on jokin tarkoitus.
Poron elämällä silloin joku tarkoitus,kun sudet sitä raatelee!! Ja juuri kun pääset sanomasta,että "maakunta matkoillasi" lassoat poron kiinni tahi autolla kolluutelet kuoliaaksi.Huomaatko sinä pelle-jallu ristiriidan tässä asiassa.Voin kertoa,kun et kuitenkaan tajua.Eli suden tappama poro saa kunniakkaan kuoleman,kun susi sen syö.Ja kun analyytikko sen tappaa (autolla)niin se ei ole kunniakas edes porolle.Vitun pelle-jallu puhuu niin paljon potaskaa,että ei tajua edes itse asian nurin kurisuutta.hah hah hah menipäs jauhot (tai marisätkä) analyytikon suuhun
k.a.risto kirjoitti:
Poron elämällä silloin joku tarkoitus,kun sudet sitä raatelee!! Ja juuri kun pääset sanomasta,että "maakunta matkoillasi" lassoat poron kiinni tahi autolla kolluutelet kuoliaaksi.Huomaatko sinä pelle-jallu ristiriidan tässä asiassa.Voin kertoa,kun et kuitenkaan tajua.Eli suden tappama poro saa kunniakkaan kuoleman,kun susi sen syö.Ja kun analyytikko sen tappaa (autolla)niin se ei ole kunniakas edes porolle.Vitun pelle-jallu puhuu niin paljon potaskaa,että ei tajua edes itse asian nurin kurisuutta.hah hah hah menipäs jauhot (tai marisätkä) analyytikon suuhun
viitsinkö tähän lapsenmieliseen vuodatukseen edes vastata, yleensä vastaan, mutta nyt ei taida jaksaa. Tai sitten väännän apinalle rautalangasta, jälleen kerraan ja toistan sanomisiani. Päätä itse.
- risto k.a
viitsinkö tähän lapsenmieliseen vuodatukseen edes vastata, yleensä vastaan, mutta nyt ei taida jaksaa. Tai sitten väännän apinalle rautalangasta, jälleen kerraan ja toistan sanomisiani. Päätä itse.
Menipä analyytikon suu kerralla suppuun.Taas metsästäjä kyykytti sata-nolla.Annampa neuvon:Älä kuule ala nuitten metsästäjien kanssa millekkään on ne niin kovaa porukkaa ja ennen kaikkea viisaita
- Tähti-poro
risto k.a kirjoitti:
Menipä analyytikon suu kerralla suppuun.Taas metsästäjä kyykytti sata-nolla.Annampa neuvon:Älä kuule ala nuitten metsästäjien kanssa millekkään on ne niin kovaa porukkaa ja ennen kaikkea viisaita
On jännä hoksata,kun anuslyytikko jää metsästäjille kirjoittelussa häviölle,niin lopettaa kokonaan kirjoittelun.Sitten jonkin päivän päästä tulee eettereille suoltamaan omituisia höpötyksiään.Mutta sehän on se klassinen juttu,että jos jäät häviölle,niin katoa, ja ilmesty parin päivän päästä
- asia jonka
"reseptiesi" pohjalta olet saanut on HIV.
- tuosta
anaalista hermostuko,ei sillä ole autoa saati ajokorttia.lähimmäksi poroakin on päässyt hoitokodin virkistysreissullaan korkeasaaressa.
- Anal ljus
tuosta kirjoitti:
anaalista hermostuko,ei sillä ole autoa saati ajokorttia.lähimmäksi poroakin on päässyt hoitokodin virkistysreissullaan korkeasaaressa.
kerätä kimppa ja käydään katkomassa tuolta PASKAHOUSULTA sormet, jos se sit lopettais tuon paskanjauhamisen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih516976Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6883039Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831300Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.981281- 841275
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611164- 891160
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371130- 721022
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.210999