Miten opetan lk. collieurokselleni oikean seisottamisasennon? Olen koittanut opettaa niin, että yhdistän seiso-käskyn siihen oikeaan asentoon..eli olen jalat asetellut aina, koska ei osaa itse hakea hyvää asentoa. Ja opettanut myös samaisessa asennossa paikallaan oloa kun kierrän koiraa, kosken jalkoja, katson hampaat ym. Oppiiko se näin itse hakemaan oikean asennon kun tällä tyylillä opettaa vai onko jollakin viisaammalla parempi keino? Itsellä tosi vähän kokemusta näyttelttoiminnasta..
Näyttelyseisomisen opettaminen
aahatus
1
471
Vastaukset
- nrthgd
Ja palkkaat alussa usein. Olet rauhallinen itse. Älä hösellä, se vaikuttaa koiraan. Etene hitaasti. Paljon toistoja ja harjoituksia ja eri paikoissa. Eikä se niin vaarallista ole, jos ei ihan just siinä asennossa pysy. Harrastukset ovat tärkeämpiä kuin näyttelyt :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712963
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792138
- 951956
- 321702
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191195