Koneesta löytyy tekstinkäsittelyohjelmaksi vain WordPad.
Sähköpostissa tuli doc- tiedosto, saanko sen jotenkin auki?
Mikä WordPad?
12
793
Vastaukset
OpenOffice tai Abiword. Molemmat ovat ilmaisia.
- lökajsdfölkj
http://symphony.lotus.com/software/lotus/symphony/home.nsf/home
lotus symphonykin löytyy... parhaimmuudesta ei ole tietoa ;) Mutta eikö siinä jo ole valikoimaa. OpenOffice taitaa nykyään olla LibreOffice
- word viewer
Paras ilmainen vaihtoehto tuohon on:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=3657ce88-7cfa-457a-9aec-f4f827f20cac&displayLang=fi Kokeile.
- auki..
tiedätkö keltä tuli ym. Eikös siitä ole ollut satakertaa juttua että ihan mitä tahansa ei kannatta avata mitä sähköpostista tulee.
- ()
tietoturvahysteerinen.
Varo ettei taivas putoa päähäsi. - Moro N
() kirjoitti:
tietoturvahysteerinen.
Varo ettei taivas putoa päähäsi.Mene sinä suoraan sen putoavan taivaan alle ja todista että muut ovat vaan hysteerisiä.
- -------->>
moneen muuhunkin:
http://fi.openoffice.org/ - Sopiva.
WordPadilla olen kirjoittanut kokonaisen kirjan! Doc-tiedostohan on aivan perusjuttuja.
WordPadissa ei ole turhia hienouksia, mutta fontit ovat riittäviä, tallennukset yhteensopivia ja kuviakin voi liittää (esim. Paintin avulla).
Mielestäni täysin riittävä jokapäiväiseen peruskäyttöön.- Padti
käytetään sähköpostissa tulleen doc- tekstitiedoston avaamiseen?
Wordpad on varmaan hyvä ohjelma, mutta ei suostu avaamaan muita tiedostoja. Tai ehkä avaa, mutta miten komennetaan? - lköjasdfölkj
Padti kirjoitti:
käytetään sähköpostissa tulleen doc- tekstitiedoston avaamiseen?
Wordpad on varmaan hyvä ohjelma, mutta ei suostu avaamaan muita tiedostoja. Tai ehkä avaa, mutta miten komennetaan?tiedosto -> avaa; Aukeaapi valikko, jolla voit selata tiedostoja eri hakemistoista. Tästä tiedostoselaimesta valitset haluamasi tiedostotyypin alareunassa olevasta pudotusvalikosta. En tiedä mitä sillä saa auki, mutta jos ei saa niin ei saa ;) Lataa LibreOffice, OpenOffice tai Lotus Symphony
- Padti
lköjasdfölkj kirjoitti:
tiedosto -> avaa; Aukeaapi valikko, jolla voit selata tiedostoja eri hakemistoista. Tästä tiedostoselaimesta valitset haluamasi tiedostotyypin alareunassa olevasta pudotusvalikosta. En tiedä mitä sillä saa auki, mutta jos ei saa niin ei saa ;) Lataa LibreOffice, OpenOffice tai Lotus Symphony
otettuani OpenOfficen käyttöön, mutta tallennusvaiheessa en osaa määrittää miten tallennetaan tikulle tai johonkin tiettyyn paikkaan, kuten ennen oli esim."omat tiedostot". Nyt Windows 7 asettaa omat oudot kuvionsa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564830Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881342
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231336Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681065Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi255968- 72957
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955