Kertokaa mielellään minkätyyppinen leffa on kyseessä (komedia, draama yms.) ja onko leffa uusi vai vanha? Itse käsitän leffan uudeksi jos se on tehty 2000> ja vanhaksi
Kerro yksi hyvä leffa, joka kannattaa katsoa!
sdfsdfs
4
476
Vastaukset
- asssssd
Suosittelen katsomaan born to defense jos tykkäät action leffoista. Se on 1986 vuonna tehty Jet Lin leffa ja älyttömän hyvä itse en ainakaa kyllästynyt missään välissä ja koko ajan hyviä juonenkäänteitä.
- seikkailuleffa
Dungeons & Dragons vuodelta 2000, eli ei ole uusi eikä vanhakaan elokuva. Sormusten herran tekijöiden (New Line Cinema) edellinen elokuva. Ei yhtä vakava ja tylsä kuin sormusten herrat.
- jing ja jang
Devils Rejection (2005,kauhu) ja Postia pappi Jaakobille (2009,draama)
- pä
jing ja jang kirjoitti:
Devils Rejection (2005,kauhu) ja Postia pappi Jaakobille (2009,draama)
Sherlock Holmes 2009 toiminta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 70830
- 48824
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635