Kuka muistaa, keitä nuo kaksoset olivat, mistä ja miten tulivat kotikadulle? Ja vähän taustoja? Rikkaita taisivat olla? Miten lähtivät pois sarjasta? Itse olin vasta 5 vuotta kun nuo jaksot menivät niin ei tahdo muistaa paljoa :)
Miro ja Joni
2
851
Vastaukset
- dfdfds
Olivat rikkaan liikemiehen poikia, joiden isä oli matkatyössä (myi muistaakseni jotain aseita tai vastaavaa) ja piti yhteyttä poikiin harvakseltaan ja äiti kuollut. Muuttivat Kotikadulle ja asuivat aluksi ihan kahdestaan, kunnes sosiaaliviranomaisten avulla heidän isänsä löytyi ja oli aluksi vakavasti loukkaantuneena sairaalassa jonkun työtapaturman seurauksena. Muuttivat sittemmin jonnekin Keski-Eurooppaan sisäoppilaitokseen. Muistan näinkin hyvin ensimmäisen kauden DVD-boksin perusteella. :)
Sinänsä muuten suht. epäuskottava juonikuvio.- !?=)
Sepä selvensi paljon! Kiitos vastauksesta :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657