Täällä puhuu nuorehko juuri pääkaupunkiseudulle muuttanut taiteilija ja filosofian tutkija.
Olen erittäin huolissani mahdollisuuksistani kehittyä. Mikäli en äkkiä saa nauvoja, siitä missä täällä ryyppää kaikki intellektuellit tieteestä ja taiteesta kiinnostuneet. En ole viellä viellä pitkään täällä edes asunut ja silti huomaan jo ajatusteni kulkeneen umpikujaan, koska en ole saanut keskustella kehittävässä ympäristössä kaltaisieni knassa. Vai ryyppääkö kaikki nykyään yksin kotonaan hukkuen viinaan ja ajatuksiinsa?
Missä kulttuurikerma?
3
247
Vastaukset
- panu..
Kyllähän ukot juttelevat vaikka huoltiksella.
- jägehaud
Juu kyllähän ukot puhuu vaikka sillan alla, mutta ongelman ydin on se etten tiedä minkä sillan alla ne ukot on.
- (minun mielestäni)
että kuninkaalliset ovat jotenkin parempia tai jalompia kuin muut ihmiset,
tai että heidän suonissaan virtaava veri olisi sinistä.
Nuo ennakkoluulot ovat yhtä syvässä kuin taikausko, turha luulla,
että niistä pääsisimme eroon.
En mene siihen mukaan, järki estää.
Olen silti katsonut tuon pariskunnan häät.
Huoli anoreksian parantumisesta nuorella naisella nyky-yhteiskunnassa on ollut mielessäni.
Viktoria on huolissaan myös isänsä elämän salassa pidetyistä rumista asioista,
sillä tasolla olen kiinnosstunut Viktorian ja Danielin elämästä ja 'piesten jalkojen tepastelusta'
heidän kodissaan.
Nyky-yhteiskunnan muoti naisten kenkineen ja vaatteineen,
silikooneineen ja muine kauhuineen saa Vappu Pimiän kaula-aukonkin revähtämisen
näyttämään vastuuttomalta, epäasialliselta ja rumalta,
vaikka leikkausjäljet ovatkin rintojen alla.
Naiset, naiset, varsinkin nuoret, olkaa lujia! Muistakaa, te olette IHMISIÄ !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911304Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50725- 33692
- 60689
- 50665
- 52657