LÄPINÄKYVÄT SUKKIKSET BAARISSA!

rrgrggg

Onko se hutsunnäköistä, jos laittaa baariin lyhyen mekon ja läpinäkyvät sukkahousut??? siis vaikkei muuten vaatteet näyttäisikään hutsahtavalta.

täytän kohta 18 enkä oikein tiedä millainen "pukukoodi" baareissa/yökerhoissa on naisilla. on vaan pistänyt silmään, että melkein kaikilla on mustat, nahkaiset, pitsiset tai muuten kuviolliset legginsit/sukkahousut. eli läpinäkyviä ei näy kellään, ainakaan silmiinpistävästi. joten ollaanko siis baarissa myötämielisempiä tällaista tyrkkypukeutumista kohtaan ja johtuuko mustien housujen suosio vain tämän hetkisestä muodista?

2

1162

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ei mitään vikaa

Tässä aikuisen (30 v) naisen mielipide. Läpinäkyvissä eli ohuissa ihonvärisissä sukkahousuissa ei ole mitään tyrkkyä. Ne ovat aina siistit. Hutsahtavaksi asu muuttuu vain, jos hame on liian lyhyt. Jossain määrin tummat, peittävät sukkahousut kyllä tekevät, että hame voi olla lyhyempi, mutta niidenkään kanssa ei osoita hyvää makua käyttää liian lyhyttä hametta.

Mustien sukkahousujen suosio johtunee muodista ja lisäksi siitä, että paksut (mustat) sukkahousut ovat talvella paljon lämpimämmät joten niissä on kivempi lähteä ulos. Lisäksi ne ehkä tuntuvat turvallisemmilta. Mutta mitenkään siveämmät ne eivät mielestäni ole! Nahkalegginsit ja pitsilegginsit ne vasta halvoilta näyttävätkin lyhyen hameen kanssa koska ne kerjäävät reisille huomiota.

Kummallista, että Suomessa tyylikeskustelu menee aina keskusteluksi siitä, mikä näyttää hutsahtavalta...

• heee

Itse käytän talvella mustia sukkiksia ja kesällä ihonvärisiä. Jotenkin talvella tuntuu alastomalta jos ei ole mustia sukkiksia, kun taas kesällä ihonväriset ovat jees, joskus jopa ilman sukkiksia. Toki talvellakin jos sattuu olemaan vähän pidempi mekko niin ihonväriset ettei näytä tunkkaiselta. Mustissa sukkiksissa sääret näyttävät kivoilta ja jalat tosi söpöiltä mustien sirojen korkkareiden kanssa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Oletko tyytyväinen viime tapaamiseemme?

Vai toivoitko sen menevän toisella tavalla? Miten?
      Ikävä
      72
      3053
    2. Nyt se sit loppuu

Et ei enää nähdä ja yhteyttä pidetä.
      Ikävä
      55
      2715
    3. Kuoleman pelko katosi

Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä
      Hindulaisuus
      432
      2335
    4. Viikonloppu terveiset kaivatulle

tähän alas ⬇️⬇️⬇️
      Ikävä
      79
      2178
    5. Jos sitä keittelis teetä

Ja miettis mitä mies siellä jossain touhuilee... ☕️
      Ikävä
      95
      1996
    6. Myötähäpeä kun näkee sut,

tekisit jotain ittelles. Ihan hyvällä tämä!
      Ikävä
      54
      1906
    7. Huomenta ........

Huomenta 💗 Tiedän, että tuntuisit hyvälle.
      Ikävä
      12
      1576
    8. Kuhmolainen on selvästi kepun lehti

Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan
      Kuhmo
      17
      1537
    9. Ei mun tunteet

ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil
      Ikävä
      30
      1380
    10. Mitä nämä palautteet palstalla ovat?

Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?
      Ikävä
      29
      1349
    Aihe