Yksi syy miksi Suomi aikoinaan joutui Ruotsin vallan alle oli sellainen, että me emme hyväksyneet kristinuskoa, ja tästä suivaantuneena paavi lahjoitti meidät Ruotsille.
Tätä sietämätöntä (ja kaksikielistä) ajanjaksoa kesti siihen saakka kunnes eräs ranskalainen pikkumies halusi valloittaa maailman. Tämän hieman epärealistisen hankkeen seurauksena jouduimme Venäjän alaisuuteen (liittyy Ranskan vastaisen kauppasaartoon, johon Ruotsi ei olisi suostunut)
Nyt tilanne oli melkein mahdoton, mutta onneksi itänaapurin marttyyrit (kommunistit) kaatoivat maansa sortoa harrastavan hallituksen ja tunnustivat Suomen itsenäisyyden.
Eli vuonna 1917 Suomi oli vihdoin ja viimein suveneeri valtio, joten enää ei tarvinnut nöyristellä koppavien svedujen ja muiden ulkomaalaisten edessä...
http://www.youtube.com/watch?v=ah9cFtXERdg&feature=related
"Suomen Kokoomus-puolue yritti tosin vielä näihin aikoihin kaupata meidät Saksalle, mutta eivät ilmeisesti huolineet"
MarttyyriMallari-TTt
Historiaa
18
237
Vastaukset
- teinii
venänjänkieli on kivemman kuulosta kuin ruotsi.
- :DDD
.
- miesmuisti
Kerro taas siitä Normandian maihinnoususta, kuinka se olisi kuulunut oikeaoppisesti suorittaa.
milloin olen kirjoittanut mitään mikä liittyisi Normandian maihinnousuun?
"Valaise vähän"
MarttyyriMallari-TTt- miesmuisti
MarttyyriMallari-TTt kirjoitti:
milloin olen kirjoittanut mitään mikä liittyisi Normandian maihinnousuun?
"Valaise vähän"
MarttyyriMallari-TTtEt kai halua minun etsivän tuota viestiä, rakkaani?
miesmuisti kirjoitti:
Et kai halua minun etsivän tuota viestiä, rakkaani?
vaikka etsiäkin.
"Kiinnostasi nähdä se"
MarttyyriMallari-TTt- miesmuisti
vaikka etsiäkin.
"Kiinnostasi nähdä se"
MarttyyriMallari-TTtpäättänyt valvottaa minua, kultaseni.
- miesmuisti
vaikka etsiäkin.
"Kiinnostasi nähdä se"
MarttyyriMallari-TTtSaatoin muistaa väärin ja se Normandiasta puhunut olikin joku muu. Kerro joku iltasatu...
- nfwekjnejnfkjwen
Höpönassukka. Ei silloin ollut "meitä".
- naunou
Mikä helvetti on "suvereeni valtio"?
(Naurua)tarkoititko, että mikä on suvereeni valtio?
"Se ón juuri sitä"
MarttyyriMallari-TTt- anzzy§§
tarkoititko, että mikä on suvereeni valtio?
"Se ón juuri sitä"
MarttyyriMallari-TTtMaltan Ritarit........vai mikäs sen oikea nimi onkaan? On valtio, jolla ei ole fyysisesti maata lainkaan.
- naunou
anzzy§§ kirjoitti:
Maltan Ritarit........vai mikäs sen oikea nimi onkaan? On valtio, jolla ei ole fyysisesti maata lainkaan.
Mulla tämä koru on kulkenut mukana kaulassa nuoresta herrasta tähän ammoiseen päivään asti.
- anzzy§§
Osana siihen kuului alue nimeltä Suomi, Varsinais-Suomi. Venäjän valtion perustivata kolme viikinkia Novgorodissa myöhemmin. Ensimmäistä kaupunkiakaan. Turkua ei ole koskaan virallisesti perustettu, vaan Ulvila on Suomen ensimmäinen kaupunki, jonka Ruotsi virallisesti perusti.
Suomalaiset ovat risteytyneet eri kansojen ja heimojen kanssa ja suomalaisten geeneissäkin on havaittu suurempia eroja, kuin briteillä ja ranskalaisilla. Karjalassakin on intiaanejakin:DD
Kuka täten voisi olla aito suomalainen?
Helsinkgssä sama juttu. Sinne kerääntyneet kyröskoskelaisetkin kehuvat itseään _stadilaisiksi_:DDDDDDDDDniin, mutta ovathan muutkin kansat jostain kotoisin eivätkä välttämättä sieltä missä nykyään asuvat.
"Joten tasoissa ollaan"
MarttyyriMallari-TTt- anzzy§§
niin, mutta ovathan muutkin kansat jostain kotoisin eivätkä välttämättä sieltä missä nykyään asuvat.
"Joten tasoissa ollaan"
MarttyyriMallari-TTt.
- niin?
Miten helvetissä paavi on Suomen asioihin sotkeutunut?
- anzzy§§
kohdistuneeseen näennäislääketieteelliseen mollaamiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7395003Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734239Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1732321Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192125MTV: Katri Helena repäisee kunnolla - Aivan uudessa roolissa TV:ssä - Tätä ei arvannut!
No nyt iskelmälegenda ja koko kansan Katri Helena kyllä repäisee kunnolla! Upeaa heittäytymistä, Katri Helena! Lue, mis401898- 961716
TELIA pakottaa 4G-liittymiä väkisin 5G-liittymiin, vaihtaa ilman lupaa
Ihmisten sopimuksia! https://www.is.fi/digitoday/mobiili/art-2000011063159.html "Telia on lähettänyt osalle 4g-asiakka1711493OP Kaskimaa
Niin sitten pankki vaihtaa nimeään ja pääkonttori siirtyy ties minne. Pulkkisen visio, Kainuu ei kelvannut.301218- 921203
- 941154