Olen 190cm pitkä mies ja painan noin 80 kiloa. Jos ilmoitan olevani urheilullinen vartaloltani, niin luulevatko naiset välittömästi, että olen kunnon kaappi? Olen kyllä urheilullinen ja ihan ok kunnossa. Salilla tulee ravattua, mutta en koe itse olevani erityisen lihaksikas. Kokisitko nainen itsesi petetyksi, jos profiilissani lukisi urheilullinen esim. hoikan tai normaalin sijasta? Mielipiteitä?
http://img213.imageshack.us/i/26102010060.jpg/
Norm / urh / hoikka
19
957
Vastaukset
- 11+3
Ainakin itselleni tulee urheilullisesta miehestä heti ensimmäisenä mieleen joku pikajuoksija eli semmone hoikka ja kiintee mies.
- MariaAnniina1234
lihaksia on hyvin näkyvissä. Itse asiassa minä pidän tällaisesta vartalosta enemmän kuin "kunnon kaapista".
Ilmeisesti harrastat muutakin urheilua kuin salilla käyntiä? - Urho mies
Vielä paskat. Olet ihan selkeästi urheilullinen.
Kaappikaan ei välttämättä ole urheilullinen vaan esimerkiksi tukevahko mies jolle sopii paremmin joku "normaali" kuin urheilullinen tuohon.
Olen itse normaalivartaloinen vaikka kiinteässä kunnossa olenkin. Sinuna laittaisin urheilullinen kun on noin selkeästi treenattu kroppa.
Naiset muuten ei välttämättä tykkää isosta lihasmassasta vaan enemmän pitkänomaisista sulavista lihaslinjoista.
Jos joku nainen kokee itsensä petetyksi niin sillehän voi nauraa suoraan. Urheilullinen tarkoittaa treenaava ja paljon urheilua harrastavan kroppaa eli keho on muotoutunut sen myötä. - 4v3vwvve
Laita honkelo! Pitäisköhän siellä salilla tehäkkin jotain, kuin vaan ravata....
- Daami69
Mielestäni edustat hyvin juuri sitä mielikuvaa joka itselläni on "urheilullisesta". En ensimmäiseksi ajattele urheilussa välttämättä painonnostoa... vaan juoksua, hyppyä pomppua ynnä muuta tällaista. Kreikkalaiset klassiset patsaat tulee myös mieleen.
Kuuluuko noita housuja pitää noin alhaalla??? - n87.
Mielestäni kroppasi ei ole urheilullinen.
- 12+3
Minkähänlainen kroppa sitten on urheilullinen?
- 2+19
12+3 kirjoitti:
Minkähänlainen kroppa sitten on urheilullinen?
Kyllähän tuon ap:n kuvan perusteella tätä voisi urheilulliseksi sanoa mutta myös hoikaksi, kumpikaan olisi tuskin väärin, riippuu kuitenkin katsojasta. Itse vaan miellän oikeasti urheilulliseksi sellaisen millaisia esim. pikajuoksijat, voimistelijat tai painijat ovat kilpaillessaan, uimaritkin ovat jo siinä ja siinä, ja kunhan rasvat ovat sellaiset enintään 10kg jostakin Cbb-kisailijasta, muuten ollaan jo ylipainon puolella.
Mutta nämä nyt ovat niitä makuasioita joihin ei selkeätä vastausta ole. Oikeastaan tuo rasvan määrä, lihaksikkuus ja ryhti olisivat ehkä ne yleisimmät minkä kautta ihmiset toisiaan urheilulliseksi luokittelee.
- miss. model
Ei se urheilullisuus aina tarkoita niitä jumalattoman paksuja käsivarsia tai sixpäkiksi treenattua vatsaa. Minusta ap voi kyllä ihan hyvillä mielin laittaa sen urheilullinen siihen treffi-ilmoitukseensa. Paidatonta kuvaa en kyllä siihen laittaisi, mutta ehkä sen voi sitten myöhemmin lähettää jos nainen sitä erikseen kysyy.
- :)))))))))))
Ihan selvä juttu!
Olet urheilullinen. Tuollaista kroppaa ei ole tavallisella (normaalilla tai hoikalla) välttämättä.
Onnea treffailuun! :) - NAM NAM
NAM
- niterider.n
Ei hoikkakaan väärin olis, mutta hoikalta en odottais noin selkeitä lihaksia. Todella usein urheilulliseksi itseään mainostavat ovat oikeasti pyyleviä ilman lihaksen varjoakaan.
Ei haittais yhtään, jos sun profiili tulis vastaan... - 2+4
Olet niin pitkä, että 80 kiloa (BMI 22,2) ei ole kovin paljon ja se näkyy myös kuvastasi. Rasvaprosenttisi on matala ja kuitenkin lihaksiakin näkyy. Noin pieni rasvaprosentti yhdistettynä jonkinlaisiin lihaksiin ei oikein tule mitenkään muuten kuin urheilemalla säännöllisesti. Mielestäni vartalotyyppisi on siis nimenomaan urheilullinen.
- Kodin onnetar
Voisit olla rehellinen jos annat ymmärtää että käytät vapaa-ajan itsesi syynäämiseen ja pullisteluun. Kun ei elämässään viitsi tehdä normaaleja fyysisiä ponnistuksia, esim. koti- ja pihatöitä ym., niin pitää salilla rehkiä ettei kroppa käytön puutteesta surkastu.
- näin on
Älä tuu mulle kertoo jostain pihatöistä. Olen varttunut maalla, yli 300 neliön talo ja 2 hehtaaria pihaa. Mökillä, tai paremminkin vapaa-ajan asunnolla yli hehtaarin tontti kanssa. Kerro mulle missä täällä kampissa mä alan jotain pihaa haravoimaa tai kukkapenkkiä perkaamaa? Ei tarvi tulla kateelliset sieltä keravalta huutelemaan.
- Miss Universum
näin on kirjoitti:
Älä tuu mulle kertoo jostain pihatöistä. Olen varttunut maalla, yli 300 neliön talo ja 2 hehtaaria pihaa. Mökillä, tai paremminkin vapaa-ajan asunnolla yli hehtaarin tontti kanssa. Kerro mulle missä täällä kampissa mä alan jotain pihaa haravoimaa tai kukkapenkkiä perkaamaa? Ei tarvi tulla kateelliset sieltä keravalta huutelemaan.
Voisit panna vielä että jollet ihaile mua niin nyrkistä tulee.
Olet urheilullinen. Lihaksia sopivasti.
- n30
mutta ilmeisesti vielä kovin nuori. Nuoret urheilulliset miehet ovatkin juuri tuon näköisiä. Toisaalta, miksi pitäisi laittaa urheilullinen? Vaikka laittaisitkin, nin tuskin siitä kukaan pettyy. Ota ihan rennosti vaan.
- on upea vartalo
Sinulla on upea vartalo! Kuulut ilman muuta urheilullinen-kategoriaan. Jestas sentään, tuollaisesta vartalosta nainen EI voi pettyä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496345Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6432641Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831209- 821133
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.831114Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä601078Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2991076- 841055
- 66951
- 228854