Ostin omega vapaan kanan munia. Yksi muna oli tosi outo:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6993350.jpg
En käyttänyt vielä, mahtaako olla ok vai tekiskö valituksen? A-luokan munana kuitenkin myyty :-/
Outo muna
4
561
Vastaukset
- munasta
Ja suoraan tuottajalle. Vie heti se muna takasin kanalaan, etsi käsiis se kana joka sen
on muninut ja vaadi tilille. Pyydä hinnan alennusta mielellään suoraan pankkiin.
Reklamaatio mielellään kirjallisena ja max 7 päivän sisällä viallisen tuotteen ostamisesta.
Äläkä päästä sitä kanaa helpolla.
Kyllähän nyt tuommonen muna maksaa ainakin 30 senttiä plus kilometrikorvaukset, maholliset postikulut ja
työtulon menetykset. - sinä itse
rypistää pienestä reiästä iso muna!
- vittuniiiiiin!
Faijallas oli outo muna kun sua teki!
- ei sen kummempaa
elikkäs ei kovetusvaihe sujunut kunnolla.
Lapsuuden kanalassa oli käynyt kettu yöllä ja seurravana aamuna moisia kopassa.
Käy se munantarkastajallakin josku silmänvirve ja sit sujahtaa ohi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667