Alkaa vaikuttaa siltä, eetä 40 naisella ei enää ole minkäänlaista ihmisarvoa muiden kuin itsensä silmissä.
Kun lukee noita palstoja, kuten "nettideittailu", tulee vaikutelma että naisen arvo perustuu vain ulkonäköön eikä vanhemmallakaan naisella saa (miesten mielestä) olla lainkaan ylimääräistä makkaranalkua vyötäröllä. Pitäisi olla timmi pyykkilautavatsainen povipommi missin kasvoilla. Jos on eronnut nainen, on turha edes kuvitella löytävänsä uutta miestä ennen kuin on personal trainerin avustuksella muokannut itselleen virheettömän kropan ja kohotuttanut imetysten veltostamat tissinsä sojottamaan taivaisiin. hohhoijaa : (
Täytyykö tässä iässä nyt sitten keskittyä vain villasukkia kutomaan, ja kulkemaan yksinään messuilla ja kissanristiäisissä? Kaikki kaverit ovat enemmän tai vähemmän onnellisesti aviossa, eikä heillä riitä aikaa yksinäiselle eronneelle kaverille. Parisuhteesta on enää turha haaveilla, jos ei ole motivaatiota trimmata itseään miehille kelpaavaan muotoon. Ellei sitten halua alkaa hoivata jotakin alkoholistia tai pillerihörhöä.
Raitis, reipas tavallinen nainen joutaa kiikkustuoliin heti kun mukulat alkavat itsenäistyä? Onko miehille niin paljon (yli)tarjontaa ihanista, hyväluonteisista, lempeistä (vällyjen välissä villipedoista) ja täysin kiinteäkroppaisista TÄYDELLISISTÄ naisista että heillä on varaa dissata vastaavat mutta makkaramahaiset naiset? Vain onko arvojärjestys se, että ensin katsotaan se ulkonäkö, ja sitten tingitään muusta, jos täydellistä ei vastaan tule...?
Naisen ihmisarvo ?
6
301
Vastaukset
- ...
Olet vaan epäonnistunut äijänkaadossa. Ja sitten alat syyttelemään ukkoja, kun ne oo alkanu sun kaa millekkään.
Mieti sitä. Jostain syystä, pirun karseen näköisillä akoilla on ukkoja. Ja saatanan rumilla ukoilla on akkoja. Ettei vain asiaan vaikuttaisi joku muu asia, eikai näin voi olla?
=DW= - ...
Ei kai noin tyhmiin miehiin kannata tuhlata aikaa eikä suuttumusta. Pitäkööt kaikin mokomin hyvänään, vai maistuisko sulle muka, jos "kelpaisit"? En usko alkuunkaan, että niiden itsetunto on hyvä. Pelkkää hämäystä tuo kaiken huomion kiinnittäminen naisen ulkomuotoon. Moni saa sillä keinoin varmaan itselleen nöyrän akan.
- nanna.
pinnallisia ja röyhkeitä ja egoistisia tyyppejä. Usein vielä ajatusmaailmaltaan materialistisia ja mustavalkoisia. Että helpommalla pääsee kun ei kiinnitä väärien tyyppien huomiota. Ulkonäkö ei ole mikään tie onneen vaan pikemminkin tie hölmölään.
Kuule kyl se on meillä eronneilla miehilläkin ihan sama ongelma et ei kelpaa enää kellekkään vaik ois kuin hyvä muuten. Minäkin erosin kolme vuotta sitten narsisti vaimostani ja sen jälkeen on ollut tosi hiljasta nais rintamalla. Minun kavereillani on myös omat kuvionsa joten en ole nähnyt toista kaveria kahteen kuukauteen ja toista kaveria en ole nähnyt 9 kuukauteen joten yksin täs ollaan menty etiäpäin.
Minäkin olen melko raitis ja painoa on muutama kilo liikaa,mutta terveys ei anna oikein ylimääräselle liikunnalle mahdollisuutta. Töis tulee käveltyä ihan tarpeeksi.
Täytyy todeta et minä ainakin tykkään siit et naises on vähän muotoja eli muutama kilo liikaa ei haittaa mua ollenkaan ja tissitkin saa roikkua sekä karvoitus alapäässä niin a vot.- Kaatikselle suoraa
Jaahas, itse olen mies 44 eronnut n 1 vuosi sitten ja kovin yksinäistä tuntuu olevan? minusta tuntuu että kaikki ikäiseni naiset vain havittelevat nuorempia miehiä ja että meikäläinen on jo kaatis kamaa....olen jäänyt kotiin ja lopettanut kaiken yrittämisen naismarkkinoilla. Olen ihan ok näköinen , en ole lihava vaan just oikean painoinenkin yms yms...mutta en vaan kelpaa enää kellekkään??
- nöff, nöff
Kun on jo kerran eronnut ei halua toistaa samoja virheitä, kuin silloin nuorena. Nyt on malttia etsiä sitä sielunpuoliskoa, eikä ole tarvetta tarrautua heti ekaan joka suostuisi parisuhteeseen!
Siis, katsoisin näin, että jos kumppania ei ole lötynyt, niin se vain osoittaa sen, ettei sitä oikeaa ole vain vielä kohdalle osunut.
Parempi on olla yksin, kuin huonossa suhteessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496165Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6392521Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721036Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551030- 64934
- 228854
- 57846