Hyvin monesti katkeroituneet naiset tälläkin palstalla valitavat sitä, että miehet ovat valehtelijoita ja petureita. Essolla olemme myös panneet merkille sen, että maalikylissä on paljon taitamattomia miehiä, jotka aiheuttavat naisystävilleen paljon surua ja murhetta, mutta onneksi me essolaiset olemme toista maata
Me essolaiset olemme hyvin huomaavaisia ja taitavia vieraiden neitojen katselussakin, sillä me kaikki olemme olleet ongelmattomasti naimisissa jo yli 30 vuotta. Seksi-Sulokin elää auvoisassa avioliitossa, vaikka hän käy melkein joka viikko viihdyttämässä myös vieraita neitoja. Taitavat miehet pystyvät vähän silmäilemään ympärilleenkin antamatta silti liikaa aihetta pahoihin perheriitoihin.
Essolaiset huomaavaisia miehiä!
20
243
Vastaukset
- hat.sep.sut
että oikein alan miehiä.
Mutta onhan se totuuden nimessä sanottava, että taitava nainen saa sohvapallukastaankin paljon irti.
Oikein edustuskelpoisen miehen saa, kun käyttää taitavasti valheita, imartelua, kiristystä, uhkailua ja katteettomia lupauksia,
Siihen ripaus seksiä ja lievää taivuttelua kaulimen kanssa ja avot...mies on kuin vahaa... - K/K
Kyllä rakkaani ,ilman aiettakaan toteuttaa sitä ,on monen liiton pelastus.
Sekä sivulle katsominen päätään kääntämättä. joukkoonne, on ainakin yks kriteeri täynnä, tuo 30-vee.
Valsun kanssa pyrin samoille apajille, kun on toi hytillinen foordikin tyhjän panttina!- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
laittanut kuvankin nettiin
http://www.youtube.com/watch?v=ihkXvU1ihPo&feature=relatedtelaketjuilla saa kulkee vaan Himalajan vuorilla jäätikköaikaan ;-) ... voi teitä papparukat
tässä teille kukkahattutädin hedelmäversio ajatuksia lämmittämään:
http://www.youtube.com/watch?v=lCdRA0lQq38 koti-kiusattu kirjoitti:
laittanut kuvankin nettiin
http://www.youtube.com/watch?v=ihkXvU1ihPo&feature=relatedItseasiassa multa puuttuu tommoinenki vekotin.
Saankohan tämän joululahjaksi?
Vaimo on ollut paljon poissa viime aikoina, taidankin nyt tietää syyn!:)GloriaJoy kirjoitti:
telaketjuilla saa kulkee vaan Himalajan vuorilla jäätikköaikaan ;-) ... voi teitä papparukat
tässä teille kukkahattutädin hedelmäversio ajatuksia lämmittämään:
http://www.youtube.com/watch?v=lCdRA0lQq38http://keskustelu.suomi24.fi/listmessage/9446659/46629256
Katie Melua on myös yksi suosikeistani, vaikka nuori onkin!emw34 kirjoitti:
Itseasiassa multa puuttuu tommoinenki vekotin.
Saankohan tämän joululahjaksi?
Vaimo on ollut paljon poissa viime aikoina, taidankin nyt tietää syyn!:)on monesti kiehtonut minua ja olen koittanut miettiä miksi sitä ei ole kehitetty.
Tierän et veli venäläinen on tämmösiä rakennellut tuntuu olevan mahoton peli menemää.
http://www.youtube.com/watch?v=zBjlSJf4274&feature=related- GloriaJoy
koti-kiusattu kirjoitti:
on monesti kiehtonut minua ja olen koittanut miettiä miksi sitä ei ole kehitetty.
Tierän et veli venäläinen on tämmösiä rakennellut tuntuu olevan mahoton peli menemää.
http://www.youtube.com/watch?v=zBjlSJf4274&feature=relatedkuin et alat kehittelemään itse vehettä ihan harrasteenomaisesti ;-) ... Miulle voiset keksiä yksiruuvisen jolla mennään kinoksen alla ja samalla kun tulee onkaloa niin siinä perässä menee sellaiset lieskat ja suolasokerit et onkalo samalla jäätyy sisäreunoilta niin et se kestää vakaana koko talven ja sinne vois laittaa havuja pohjalle ... eikös juu?
koti-kiusattu kirjoitti:
on monesti kiehtonut minua ja olen koittanut miettiä miksi sitä ei ole kehitetty.
http://www.youtube.com/watch?v=zBjlSJf4274&feature=relatedtuollaisenaan kelpaa, varsinkin lumelle.
Se tietysti on yksi suuri ongelma, että tuossa voima välittyy aina luiston kautta, jolloin karheilla pinnoilla varmaankin kuluminen on ongelmana.
Teloissa/ renkaissa vetotilanteessa maa (alusta) ja vetävä pinta ovat lähes staattisessa kosketuksessa paitsi, siloin, kun kitka ei riitä .GloriaJoy kirjoitti:
kuin et alat kehittelemään itse vehettä ihan harrasteenomaisesti ;-) ... Miulle voiset keksiä yksiruuvisen jolla mennään kinoksen alla ja samalla kun tulee onkaloa niin siinä perässä menee sellaiset lieskat ja suolasokerit et onkalo samalla jäätyy sisäreunoilta niin et se kestää vakaana koko talven ja sinne vois laittaa havuja pohjalle ... eikös juu?
Kun olin kurkkuani myöten täynnä lunta,ajattelin et jonakin aamuna jossain pihalla olis lumilinna ja siel lyhty palamassa.
Kun menisin lähemmäksi sieltä pöllähtäis ehtoinen emäntä esille ja pyytäis väsyneen auraajan kahville.
Olis kaneli korvapuusteja ja kermakahvit,sellasen naisen porraserusta olis moitteettomassa kunnossa kesät talvet.
- Rocellii
jättäisit nuo adjektiivit pois, niin voitas alkaa keskustelemaan rehellisyydestä
baitöwei :
kuulos toi naapurimaan kunkkukin tähän essoparlamenttiin,,,,,?
;OTaidat olla todellinen selvänäkijä, kun ehdotat heti Ruotsin kuninkaan ottamista Esson parlamentin jäseneksi. Mistä ihmeestä olet kuullut, että Esson parlamentti on tosiaan aikonutkin pyytää myös ulkomaisia luennoitsijoita kokouksiinsa, jotta saisimme paremmin tietoa kansainvälisistä muotivirtauksista?
Ruotsin kuningas on osoittanut nuoruudessaan niin miehekästä käyttäytymistä, että voisimme hyväksyä hänet joukkoomme. Einari osaa ruotsinkieltä, joten hän voisi toimia tulkkina, kun Kalle-Kustaa kertoilee meille naismenestyksensä saloja. Tämä voisi olla hyvää koulutusta myös Seksi-Sulolle, sillä nuoremmat simpsakat neitoset pitävät Suloa jotenkin rahvaanomaisena.- Rocellii
Yleismies kirjoitti:
Taidat olla todellinen selvänäkijä, kun ehdotat heti Ruotsin kuninkaan ottamista Esson parlamentin jäseneksi. Mistä ihmeestä olet kuullut, että Esson parlamentti on tosiaan aikonutkin pyytää myös ulkomaisia luennoitsijoita kokouksiinsa, jotta saisimme paremmin tietoa kansainvälisistä muotivirtauksista?
Ruotsin kuningas on osoittanut nuoruudessaan niin miehekästä käyttäytymistä, että voisimme hyväksyä hänet joukkoomme. Einari osaa ruotsinkieltä, joten hän voisi toimia tulkkina, kun Kalle-Kustaa kertoilee meille naismenestyksensä saloja. Tämä voisi olla hyvää koulutusta myös Seksi-Sulolle, sillä nuoremmat simpsakat neitoset pitävät Suloa jotenkin rahvaanomaisena.eikä "luento" tule jäämään puheen tasolle, siitä on havaintomateriaaliakin tarjolla
Rocellii kirjoitti:
eikä "luento" tule jäämään puheen tasolle, siitä on havaintomateriaaliakin tarjolla
Einari Essonen on sopinut Kalle-Kustaan vierailusta sen, että havaintomateriaalia ei tarvitse ottaa mukaan, vaan pelkkä kalvosulkeinen riittää tässä vaiheessa Esson parlamentille. Mikäli parlamentissa olisi enemmän ruostinkieltä taivavia jäseniä, niin silloin muutamia ruotsalaisneitojakin saisi tulla Kalle-Kustaan mukana kokoukseen.
Jos havaintomateriaalia tulisi nyt mukaan, niin silloinhan Einari ainoana kielimiehenä haalisi itselleen kaikki simpsakat ruotsalaisneidot. Tämä epäoikeudenmukainen tilanne harmittaisi varsinkin Seksi-Suloa, ja siksi jätämme suosiosta havaintomateriaalin pois luentotilaisuudesta.
- henrjii
muistia, tai tekee siitä valikoivan
- 1 plus yks
Yleishuora sitten vaan häiriköi toistenkin ihmissuhteita ja katkeroittaa vastaantulevia, no sellainen on huoran elämä. Miesten taso kun on tämä, niin eipä ole ihme ole keskustelunaiheitakaan.
Turhaan Sinä minua nimittelet yleishuoraksi, sillä minähän olen Esson parlamentin kunnioitettu puheenjohtaja ja muutenkin paikkakunnallamme arvostettu mies. Tänäänkin istuin kirkossa ihan mallikelpoisesti, kun vanha provastimme piti piti oikein hyvän saarnan meille syntisille ihmisille. Kolehtiinkin laitoin niitä kolikoita, jotka olin saanut Esson kassatytöltä perjantaina.
- essolainen
mies juuri se kiltti, hellä, huomaavainen, jota suomalainen nainen niin haluaa. Pikkusen esittää miehisyyttä vilkuilemalla vieraisiin pöytiin jne.
Esitit ihan oikean diagnoosin meistä höveleistä essolaisista. Olemme hyvin kilttejä ja kuuliaisia miehiä, ja juuri siitä syystä vaimommekin meistä niin kovasti tykkäävät. Keskarin särpiminen ja vieraiden neitojen katselu Essolla ei tietenkään ole merkki mistään miehisyydestä, mutta mukava harrastus se silti on.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565710Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141737
- 941566
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271528Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa391369Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121325Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3521286