Voikohan suomessa olla ,edullista valmista joulua paikassa jonne vois ottaa oman koiran mukaan, ja olisi jotain maatilan eläimiä ja puuhaa teini lapsille ettei vain tarvis olla sisällä... et sais ruokkia eläimiä ja ehkä jos lunta pääsis pulkkamäkeen ja hiihtään jne.
Jos ei semmosta paikkaa löydy.. joudun olee avomiehen kanssa joulun kaksin kun lapset haluu mennä isälleen... ja mä tylsistyn äijän kans kaksin oloon ja kaipaan lapsiani...
voi kun joulu ois jo ohi!!! mies vaan ryyppäis ja mä tuijottaisin tv.tä. mihkään ei voida mennä kun koiralle ei hoitajaa ja sukulaisiinka ei voida mennä ja meille ei tuu ketään...itken jo ennakkoon..ei huvita joulun laitto ku tiiän et lapset ei jää kotia
maatilan joulua?
yksinkö joulu??
1
828
Vastaukset
- maajouluuu
Selaappa tästä; http://www.google.fi/search?q=maatilan joulu&ie=utf-8&oe=utf-8&aq=t&rls=org.mozilla:fi:official&client=firefox-a
Eiköhän noita paikkoja löydy...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1931321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221138- 70860
- 48854
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53702
- 33692
- 60689
- 52657