Ja yksi solvattu ihminen ajaa saman asian siitä saa hyvän mielen ittelleen voi sitten mennä maate tai jatkaa hommiaan.
>Tommonen onnentunne pitää lääkärinkin loitolla.
Oliskin kätevää kun vois sellasina myrtsi aamuina valita ekan vastaantulijan ja haukkuis pystyyn, toinen ottais sen laupeuren työnä ja haukkuja purkais tuntojaan.
Sit molemmat jatkais omille teilleen keventynein mielin
Sen verran meiän pitäis kasvaa ihmisinä et tollanen olis mahdollista.
Omena päivässä
58
457
Vastaukset
Mutta jos sillä vastaantulijallakin olis myrtsi aamu niin siinä vois tapahtua vaikka mitä.
Ite yritän koko ajan hakea elämääni hyvää ja kaunista kun jurppii.
Kääntelin tuossa äsken kahvia juodessakin noita juttuja päässäni siihen malliin että kuitenkin kaikki on hyvin ja elämä sentään vielä ihan ok.
Kun vaan sais sen tonne paksuun kalloon.
Sanoin taas itselleni työkaverin lausuman lauseen "mitä välii" kunhan hommat pelaa, tosin tää kone sotkee taas ja pyörittää palloa tossa kesken kirjoittamisen, eli ei meinaa pelata.
No mutta kuitenkin hyvää tätä päivää sulle :))itellä.
Usein kotona totean, "eipä tämäkään asia meidän elämäämme kaada, joten, eiköhän annetaan 'tämänkin' asian olla.
Kun on kyse esim. tapauksissa, jossa ulkopuolinen ei 'lunasta' lupaustaan.emw34 kirjoitti:
itellä.
Usein kotona totean, "eipä tämäkään asia meidän elämäämme kaada, joten, eiköhän annetaan 'tämänkin' asian olla.
Kun on kyse esim. tapauksissa, jossa ulkopuolinen ei 'lunasta' lupaustaan.On paljon asioit joille ei voi itse mitään, ja jos antaa niiden vaikuttaa omaan tilaan niin se on voi voi..
Tänään katselin ikkunasta ja mietin onko joku toinen vastuussa mun pääni sisässä olevasta olosta ja niin vaikealta kun se tuntuu tunnustaa niin ei ole. Olis paljon helpompi syyttää muita mutta se olis itsepetosta joka johtais aina vaan pahempaan oloon.tulisilla kirjoitti:
On paljon asioit joille ei voi itse mitään, ja jos antaa niiden vaikuttaa omaan tilaan niin se on voi voi..
Tänään katselin ikkunasta ja mietin onko joku toinen vastuussa mun pääni sisässä olevasta olosta ja niin vaikealta kun se tuntuu tunnustaa niin ei ole. Olis paljon helpompi syyttää muita mutta se olis itsepetosta joka johtais aina vaan pahempaan oloon.on hyvä katsoa myös itseä silmiin, ei aina riitä et tukka on hyvin.
Itsensä kanssa ei silti kannata pelkästään synkistellä, vaan hulluttelu on yksi vaihtoehto tasapainottamaan mielialaa.emw34 kirjoitti:
on hyvä katsoa myös itseä silmiin, ei aina riitä et tukka on hyvin.
Itsensä kanssa ei silti kannata pelkästään synkistellä, vaan hulluttelu on yksi vaihtoehto tasapainottamaan mielialaa.No joo, tää olikin itsetutkistelun pyhäseutu joka alkaa olla voiton puolella ja nyt on taas hyvä ja iloinen mieli. Vielä on huomenna vapaata, joten taidan käydä shoppaamassa itselleni jotain mukavaa ja nyt keitän itselleni hyvät päiväkahvit :))
- huh huh 8(
mielipuuhana ihmisten haukkuminen.
Kasvaa pitää ihmisen
ettei halua tuottaa kellekään pahaa mieltä
elämä jos mättää
muita voi syyttää
ainaNyt taisit laittaa ihan väärälle ihmiselle ton lausees.
k/k ei ole niitä täällä jotka haukkuu, ja kyllä minä ainakin ymmärrän hyvin mistä on kysymys.Enhän mä muuten olis talkkarina ja ihmisten solvausten kohteena, olen sillai jo kasvanu ihmisenä et hallitten ittteni.
Joskus talvisin pikkasen lykkään kinosta pahimpien auton eteen.
kun se omenaki käy vatsan päälle):
Mut toi olisiki hyvä idea, sais mennä kenen tahansa tykö ja alkaa purkaa tuntojaan, se toinen kuuntelis kiltisti, sitt vois purkauksen jälkeen kiittää kauniisti ja vot, hymy huulilla lähtis molemmat tahoilleen:)))tosi nätti ilma, aurinko paistaa ja maa valkeana, kaunista:)))) Kävelylenkille pitänee lähteä, mukava olotila, jos kylällä tulee joku vastaan saa varmasti hymyn ja tervehdyksen:)))))
Kaunista sunnuntai päivää kaikille:)))))
Erikois lämmin hymy siulle kk:))))
Niin, täytyy vain sitten toivoa, ettei sillä vastaantulijalla ole pahempi päivä kuin ittellä, muuten voisi käydä huonosti. Voihan käydä niinkin ettei kukaan tule vastaan vaan menee samaan suuntaan ja ohittaa, miten siinä tapauksessa pitäisi toimia??
Kävin tässä koiran kanssa aamulenkin ja jostain syystä on alkanut vastaantulijoiden kasvoilla olemaan "jonkunlainen" ilme, ainakin niillä joilla on koira. Ei siis ilmeettömiä vahakabinettinaamoja. Saattaahan olla niinkin, että minä joudun huomioimaan vastantulijat eri tavalla koska pentu on kaikista ja kaikesta kiinnostunut. Aamulenkki tekee hyvää ja siinä lähtee ylimääräiset höyryt aivoista, saattaa vastaantulija saada hieman anteeksipyytäväisen hymyn yli-innokkaan seuralaisen johdosta.Pentu on paras ,kun menee huusholliin ja sielon touhukas pentu vastassa.
Vaik sen terävät hampaat järsii kämmensyrjää se on hellyttävä.
Mikään ei harmita kun sen kanssa peuhaa.
- sssssssssssss
viestisi on mennyt minullekin perille, nyt ei.:/
Taidat lasketella lööperiä, ketä haukkuminen piristää, paitsi koiraa.
Mikä oikeus muutenkaan eräillä on aina haukkua muita, täälläkin.Pitäis kieltää sillä se hämärtää keskustelun kulun,sain aamulla oikein rakentavan vastauksen joka poistettiin .
- ssssssssssssssssss
koti-kiusattu kirjoitti:
Pitäis kieltää sillä se hämärtää keskustelun kulun,sain aamulla oikein rakentavan vastauksen joka poistettiin .
olen minäkin, jos niissä on jotain sisältöä, pirullistakin.
Joillakin on ainakin ollut tapana kettuilla koko rahalla. Sitten viesti häipyy, kuin pieru Saharaan, ja sisältä piru on taas yhtä puhdas kuin pulmunen.
Ihmettelen kyllä minkä henkisen orgaasmin toisten mollaajat saavat. Ja, joka täällä kovin itsensä korottaa, sille nauretaan takanapäin.
tuohon tähtäävä koulutus.
Tais muuten Spede myös asian huomioida aikanaan. Sketsissä Simo oli palkattu kuuntelemaan asiakkaiden purkaukset.:)
Niinkuin tuossa jo muutama mainitsi, omat 'vaaransa' sun ehdottamalla keinolla on.
Koska ajatus aivan mahtava, niin sitä pitää hiukka säätää koulutuksen, geenimanipulaation, lääkityksen, sakonuhan tms. avulla!:))- Putkivalo
Tuohon loppuun yhdyn, alkuun ei. Inhoan riitelyä, ei siitä jää kuin paha mieli.
Jos ihminen aina osaisi kommunikoida suoraviivaisesti ja loogisesti, ei varmaan tulis edes tarvetta purkaa mitään minnekään. Oisko maailma valmis sitten? Onko se vaan kiinni siitä ettemme osaa valita oikeita sanoja?Onkohan toisaalta niin, että sanat ovat itseasiassa ihan yhdetekevä juttu, jos tilanteen osaa valita oiken missä sanat lausuu ja missä mielentilassa ne esittää.
Tää netti ei ole hyvä paikka esittää sanoja, koska täällä ei voi valita 'maaperää' mihin kaikkeen sanat kohdistuu. Siksipä täällä usein tulee väärinymmärretyksi tai sanoo loukkaavaa, aivan tahtomattaan?
Sanoinkohan tarpeeksi epäselvästi
Minun isä osasi ainakin kaikkia lapsia lohduttaa, jäi mieleen ensimmäiset sanat, kun otti syliin: "älä ole milläsikään"...................- Putkivalo
emw34 kirjoitti:
Onkohan toisaalta niin, että sanat ovat itseasiassa ihan yhdetekevä juttu, jos tilanteen osaa valita oiken missä sanat lausuu ja missä mielentilassa ne esittää.
Tää netti ei ole hyvä paikka esittää sanoja, koska täällä ei voi valita 'maaperää' mihin kaikkeen sanat kohdistuu. Siksipä täällä usein tulee väärinymmärretyksi tai sanoo loukkaavaa, aivan tahtomattaan?
Minun isä osasi ainakin kaikkia lapsia lohduttaa, jäi mieleen ensimmäiset sanat, kun otti syliin: "älä ole milläsikään"...................aina jotain käteen, hyvässä ja pahassa. Mutta osuit minusta naulan kantaan tuossa ettei netissä voi valita maaperää mihin kaikki uppoo. Ihmisillä taitaa olla luontainen tarve lukea rivien välistä, ja se taas riippuu niin omasta mielentilasta. Ja kun sen toisen naamaa ei näe. Tuli mieleen niinkin pieni juttu kuin hymiö. Jos sellaisen upottaa vakavaan tekstiin, toiset lukee siitä ivaa. Toisille se tarkoittaa ettei tää nyt ollut niin vakavaa.
Ja ihmiset on niin erilaiset, myös siinä miten vastaamme. Mulla on läheinen ihminen joka purkautuu tuon tuosta. Joskus on kivaa heittäytyä marttyyriksi ja niiskuttaa että taas se....! Mutta ei se rakentavaa ole. Paremmin menee jos vaan kohautan olkapäät enkä ota itteeni.
Ihana isä! Mulla on se paha puoli että aina haluan ratkoa kaikki lasten ongelmat, kun ne oikeesti vaan tarvis just sen lohdun, joku joka kuuntelee. Ja keksiä itse ratkaisun. Jospa mä vaikka ottaisin sun isäsi sanonta heti ensimmäiseksi käyttöön, ja muistaisin pitää suuni kiinni.. Putkivalo kirjoitti:
aina jotain käteen, hyvässä ja pahassa. Mutta osuit minusta naulan kantaan tuossa ettei netissä voi valita maaperää mihin kaikki uppoo. Ihmisillä taitaa olla luontainen tarve lukea rivien välistä, ja se taas riippuu niin omasta mielentilasta. Ja kun sen toisen naamaa ei näe. Tuli mieleen niinkin pieni juttu kuin hymiö. Jos sellaisen upottaa vakavaan tekstiin, toiset lukee siitä ivaa. Toisille se tarkoittaa ettei tää nyt ollut niin vakavaa.
Ja ihmiset on niin erilaiset, myös siinä miten vastaamme. Mulla on läheinen ihminen joka purkautuu tuon tuosta. Joskus on kivaa heittäytyä marttyyriksi ja niiskuttaa että taas se....! Mutta ei se rakentavaa ole. Paremmin menee jos vaan kohautan olkapäät enkä ota itteeni.
Ihana isä! Mulla on se paha puoli että aina haluan ratkoa kaikki lasten ongelmat, kun ne oikeesti vaan tarvis just sen lohdun, joku joka kuuntelee. Ja keksiä itse ratkaisun. Jospa mä vaikka ottaisin sun isäsi sanonta heti ensimmäiseksi käyttöön, ja muistaisin pitää suuni kiinni..sanojen jättämä jälki, eikä jotain asiaa pysty kertakaikkiaan mielessään muuksi muuttamaan varsinkaan "tässä ja nyt".
Onneksi aika ja asian uudelleen käsittely voi tehdä siitä inhimillisemmän tai saada sen sellaiseen kuosiin, että sen kanssa voi jatkaa ns. normaalia jokapäiväistä elämää.emw34 kirjoitti:
Onkohan toisaalta niin, että sanat ovat itseasiassa ihan yhdetekevä juttu, jos tilanteen osaa valita oiken missä sanat lausuu ja missä mielentilassa ne esittää.
Minun isä osasi ainakin kaikkia lapsia lohduttaa, jäi mieleen ensimmäiset sanat, kun otti syliin: "älä ole milläsikään"...................Tuon allekirjoitan ihan täysin. Täällä nettimaailmassa pitääkin olla aikamoinen taituri jos meinaa tulla aina ymmärretyksi oikein. Itse olen "luonnossa" aika suorapuheinen mutta vaisto sanoo kenelle voi mitäkin suoltaa. Tosin isäsi oli ihan oikeassa, ei kannata olla millänsäkään jollei aina mene nappiin.
emw34 kirjoitti:
Minun isä osasi ainakin kaikkia lapsia lohduttaa, jäi mieleen ensimmäiset sanat, kun otti syliin: "älä ole milläsikään"...................mut vitun idiootti on aika yks oikoinen ilmaisu.
koti-kiusattu kirjoitti:
mut vitun idiootti on aika yks oikoinen ilmaisu.
sanomani sanoista, oli enemmän tällainen köökkifilosofinen kannanotto.
Aina ei voi kohtaamista tai sisältöä ennakoida, saati löytää tunnepurkauksista mitään sillähetkellä järkeenkäypää!
Koeta kestää, kai silläkin oikoisella on asiat tosi huonosti ja elämä valotonta tuskaa??emw34 kirjoitti:
sanomani sanoista, oli enemmän tällainen köökkifilosofinen kannanotto.
Aina ei voi kohtaamista tai sisältöä ennakoida, saati löytää tunnepurkauksista mitään sillähetkellä järkeenkäypää!
Koeta kestää, kai silläkin oikoisella on asiat tosi huonosti ja elämä valotonta tuskaa??Laittoi vaan miettimään ihmisten ajatuksenjuoksua.
Kaikkee ei voi ymmärtää vaik jonkun lainen käsitys asiasta oliskin.Putkivalo kirjoitti:
aina jotain käteen, hyvässä ja pahassa. Mutta osuit minusta naulan kantaan tuossa ettei netissä voi valita maaperää mihin kaikki uppoo. Ihmisillä taitaa olla luontainen tarve lukea rivien välistä, ja se taas riippuu niin omasta mielentilasta. Ja kun sen toisen naamaa ei näe. Tuli mieleen niinkin pieni juttu kuin hymiö. Jos sellaisen upottaa vakavaan tekstiin, toiset lukee siitä ivaa. Toisille se tarkoittaa ettei tää nyt ollut niin vakavaa.
Ihana isä! Mulla on se paha puoli että aina haluan ratkoa kaikki lasten ongelmat, kun ne oikeesti vaan tarvis just sen lohdun, joku joka kuuntelee. Ja keksiä itse ratkaisun. Jospa mä vaikka ottaisin sun isäsi sanonta heti ensimmäiseksi käyttöön, ja muistaisin pitää suuni kiinni..Minä unohdan käyttää hymiöitä ja usein otetaan mun päässäni oleva käänteinen huumori tosissaan.
Oikeesti olen huomannut usein tullut otettavani turhan vakavasti kun huumori on kuitenkin usein sellaista että pitäis tuntea ihminen ennenkuin sen tajuaa.
Oikeestikin elävässä elämässä saatan heittää vakavalla naamalla jotain joka on tarkoitettu huumoriksi ja siinä sitten joutuu selittelemään, usein kyllä jätän sitten selittämättä kun porukassa on aina joku kuitenkin joka tajuaa jujuni.
minäkin syön yhden joka päivä.
Mulla tuo solvaaminen osuisi joka aamu samaan ihmiseen, sääli häntä, ellen sitten ehtisi moittimaan kissaa joka ei ole ihminen, lasketaanko se mukaan.
Se ei ottaisi niin vakavasti, kun tuntee tapani.
Parempi mennä metsään ja hakata päätä mäntyyn, tuntee ainakin hetken oikeaa tuskaa.
Tai haukut minut tuolla galleriassa joka aamu, saat sitten loppupäivän kulkea vapain mielin.
Ymmärrän kyllä.kun survoo krossaria tunnin yhtä soittoa niinkuin just tei.
Jos muistat niin se urheiluseura teräspakarat velvoittaa.
Enhän mä sinua hauku,sentään enkeli ootkoti-kiusattu kirjoitti:
kun survoo krossaria tunnin yhtä soittoa niinkuin just tei.
Jos muistat niin se urheiluseura teräspakarat velvoittaa.
Enhän mä sinua hauku,sentään enkeli ootja survon tietä vähintään tunnin ajan, kyllä helpottaa ja ilmaista terapiaa tulee samalla.
Teräspakarat velvoittavat meitä.
Kyllä sä voit mua haukkua, kun mä tiedän mistä on kyse., että se on vaan sun aamuruikutus päivän avaukseksi. Sitten on taas kaikki kunnossa, seuraavaan aamuun saakka.
Aina ei tiedä mistä on kysymys ja mitä pahaa nyt olen tehnyt, välillä tulee lunta tupaan ja santaa niskaan milloin mitäkin kautta.Anceli kirjoitti:
ja survon tietä vähintään tunnin ajan, kyllä helpottaa ja ilmaista terapiaa tulee samalla.
Kyllä sä voit mua haukkua, kun mä tiedän mistä on kyse., että se on vaan sun aamuruikutus päivän avaukseksi. Sitten on taas kaikki kunnossa, seuraavaan aamuun saakka.
Aina ei tiedä mistä on kysymys ja mitä pahaa nyt olen tehnyt, välillä tulee lunta tupaan ja santaa niskaan milloin mitäkin kautta.Sitä on alettava suksia tervaamaan,mä jo etukäteen kuulen kun kolmen aikaan soi puhelin ja pitäs lähtee.
Anceli kirjoitti:
ja survon tietä vähintään tunnin ajan, kyllä helpottaa ja ilmaista terapiaa tulee samalla.
Aina ei tiedä mistä on kysymys ja mitä pahaa nyt olen tehnyt, välillä tulee lunta tupaan ja santaa niskaan milloin mitäkin kautta.jo rivakan lenkin heittäny, että teki hyvää:)))
Ruokaaki on jo vatta pullollaan, leppoisalla mielellä pitäis käydä kohta päikkäreille:)))koti-kiusattu kirjoitti:
Sitä on alettava suksia tervaamaan,mä jo etukäteen kuulen kun kolmen aikaan soi puhelin ja pitäs lähtee.
se on turhaa, kyllä sitten ajallaan ehtii harmitella ihan riittävästi.
Lenkki tehty, reilusti yli tunti siinä meni, nyt on hyvä olo, kahvikuppi nenän alla.
Pienestä se on köyhän ilonsa revittävä.sasus kirjoitti:
jo rivakan lenkin heittäny, että teki hyvää:)))
Ruokaaki on jo vatta pullollaan, leppoisalla mielellä pitäis käydä kohta päikkäreille:)))reipas ja nyt oon miekin.
Muistat sie nyt mihin vuoroon tänään menet ;))Anceli kirjoitti:
reipas ja nyt oon miekin.
Muistat sie nyt mihin vuoroon tänään menet ;))Enköhän oo jo taas vuoroistaki kartalla:) Yöhän se kutsuu nyt sit tänä iltana):
Äsken heräilin päikkäreiltä, ja täs hörppäsen heräilykahvit, kyl se nukuttaa tunnin lenkin jälkeen makeasti:)))
- Heikunkeikku
Tuo voisikin olla mainio juttu. Minä kävellä flätiköisin lenkillä ja joku ärtsynaama tulis mun eteen seisomaan ja alkais latelemaan suut ja silimät täyteen jos jotakin. Minä töröttäisin kiltisti, sotilaallisessa asennossa, silimät lautasen kokoisina ja suu viivana. Kun solvausvirta on suoltanut itsensä tyhjäksi, niin sitten vaan molemmat leppoisasti jatkaisi matkaa.
Näitä solvausryöppyjä ei ottais itteensä millään lailla, koska itsellä ei olisi toisen ärtsypäivään osaa ei arpaa.
Säästyis oman kullan, armaan kultaklöntin soimaukset, kun vierasta sikaa haukkuis, kuin vierasta sikaa.
Mistähän moinen ehdotus saattoikaan putkahtaa mieleesi:) Toivottavasti sun päiväsi on alkanut ilooooosin mielin ja aateskelit näitä juttuja vain naapurin puolesta.
Mahtava ilma Vaasassa. Kävin lenkillä, eikä ainuttakaan ihmistä tullut vastaan. Jaa, yks koirankusettaja kuleksi vähä kauempana. Tai voi se olla niinkin, että en kiinnittänyt kehenkään huomiota, tapanani kun on tallustella vanhan konin silmäsuojukset ohimoitten syrjäs.Kommentoi sillai kärkevästi ja yleensä ne huvittaa ja laitan lisää öljyä liekkeihin.
Nyt rupes ajatuksis kytemään et miks noin,ihan vieraalle.
Toisaalta olenhan mä onnekas kun saan maata vaimon leviän selän takana turvassa.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Kommentoi sillai kärkevästi ja yleensä ne huvittaa ja laitan lisää öljyä liekkeihin.
Nyt rupes ajatuksis kytemään et miks noin,ihan vieraalle.
Toisaalta olenhan mä onnekas kun saan maata vaimon leviän selän takana turvassa.Joo, olet sinä onnekas. Jos selekä on tarpeeksi leviä, niin mikäs siinä on rötkötellessä.
Mun seliän takana ei oo vähään aikaan rötkötelty.
Vaan sanon, että on onnekasta sekin, jos saa seläntaustan tyhjennettyä vääränlaisesta röhnöttäjästä.
Kyllä pari kissiä aina väärän röhnöttäjän voittaa. Näin minulla.
Minusta tuntuu, että jotkut ymmärsivät väärin sun aloituksesi, tai sitten minä ymmärsin väärin muiden ymmärryksen vai oliko se ymmärtämättömyyden tai sitten Minä ymmärsin väärin, mikä lienee aivan mahdotonta:) Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, olet sinä onnekas. Jos selekä on tarpeeksi leviä, niin mikäs siinä on rötkötellessä.
Mun seliän takana ei oo vähään aikaan rötkötelty.
Vaan sanon, että on onnekasta sekin, jos saa seläntaustan tyhjennettyä vääränlaisesta röhnöttäjästä.
Kyllä pari kissiä aina väärän röhnöttäjän voittaa. Näin minulla.
Minusta tuntuu, että jotkut ymmärsivät väärin sun aloituksesi, tai sitten minä ymmärsin väärin muiden ymmärryksen vai oliko se ymmärtämättömyyden tai sitten Minä ymmärsin väärin, mikä lienee aivan mahdotonta:)Ei kukaan osaa niin kivasti hyristä kainalossa kun kissa, ei ainakaan tuu mieleen .
Oikees oot ethän sä voi ymmärtää väärin ,jokos kävit hiihtämässä mä jo sukset tervasin.- Heikunkeikku
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei kukaan osaa niin kivasti hyristä kainalossa kun kissa, ei ainakaan tuu mieleen .
Oikees oot ethän sä voi ymmärtää väärin ,jokos kävit hiihtämässä mä jo sukset tervasin.Jaa, vesisuksillako hiihtelemäs? En toki, minä kun en ole niitä kaikkein innokkaimpia hiihtelijöitä.
Joskus tulee hiihdeltyä sinne sun tänne, mutta silloinkaan minulla ei ole suksia jaloossa.
Kissan kehräys on aivan ihanaa. Mutta se on kans, kun kissi pökkää ottaansa mun käsivarteen, kun luen kirjaa sängys. Aina sama rituaali mun toisella kissalla. Käsi meinaa väsyä, kun kannattelee kirjaa ja kissi pökkää päätään, mutta en millään meinaa malttaa siirtää kättä pois.
Tämän näkösenä mun kissini makaa, karvaanen otta mun käsivarressa ja kovaa kehräystä:
http://www.youtube.com/watch?v=-ltqz3EpufU
- GloriaJoy
oikeassa, osittain. Nykyään terapeuttisena suojauksena kuulemma saa mielikuvaleikitellä solvaajan tai muuten ilkeän ihmisen kauemmaksi antamalla itselle luvan puolustautua vaikka miten julmasti takaisin ja sanoa: et siitäs sait ja pysykin tästälähin kauempana ... hyvästi. Tuo mielikuvien ja sanojen tulva kannattaa pitää kuitenkin vain aivokopassa ja sanoa vain tuo lopputotemus ääneen ja sen tehosteena kaivaa povitaskusta vaikka puutikku ja katkaista se ja heittää maahan .. nostaa nenupystyyn ja lähteä pois tuhahdellen.
ei toimi mulla ikävä kyllä,tällähetkellä olen todella helpposti polttamassa hihoja.
Olen myös oppinu vaimolta hyviä herjoja.
- hat.sep.sut
oikein ymmärrä, vaikka oletan et tässä on huumoria mukana?
Ko olen hiukan sitä mieltä, ettei toisen haukkuminen omaa oloa paranna, syventää vaan tuskaa.
Rysäytä nyrkillä koivun kylkeen...tulee jotain muuta mietittävää?- Marlyn.
etten haukkumaan rupeis,siinä tilanteessa yleensä tulee kaikki tarpeettomatkin sammakot poikasineen ulos suusta. Mut noin niinkuin huumorimielessä,ei niin pientä piikkiä,että totta toinen puoli ;-))
Mökillä otan kirveen ja kunnon pölkyn,siinä kun riuhdon vähän aikaa niin höyryt haihtuu.
Yks asia mikä saa niskavillani pystyyn,joka päivä,naapurin piskin jokapäiväinen räksytys.Laittavat postimerkkipihalleen ulkoilemaan. - hat.sep.sut
koti-kiusattu kirjoitti:
joku vaan on yksin pahan olonsa kanssa, tulis sylkkyyn kyl mä hyssyttäisin.
ymmärsin aloituksesi niin, että sinulla on joku kivestänyt?
Ja halusit haukkua jonkun, että oloa helpottas...
Vai olisko se niin, että sulla on ollu joku hankala asiakas, joka halus haukkua sut?
Vai miten toi aloitus pitää käsittää?
Ko minusta sitä pahaa oloa ei saa purkaa kehenkään.Sillon pitää olla hiljaa.
Ainakin mun kaverit pysyy loitolla, sillon kun naama näyttää synkältä.... ja hyvä niin.. hat.sep.sut kirjoitti:
ymmärsin aloituksesi niin, että sinulla on joku kivestänyt?
Ja halusit haukkua jonkun, että oloa helpottas...
Vai olisko se niin, että sulla on ollu joku hankala asiakas, joka halus haukkua sut?
Vai miten toi aloitus pitää käsittää?
Ko minusta sitä pahaa oloa ei saa purkaa kehenkään.Sillon pitää olla hiljaa.
Ainakin mun kaverit pysyy loitolla, sillon kun naama näyttää synkältä.... ja hyvä niin..Kun joku vieras tulee ja mussuttaa ,ajattelin et se varmaan helpottaa hänen oloaan.
Sit juttu meni siihen et voisko ajatusta laajentaa elävään elämään.
Tuolla karulla vois mennä tuntemattoman luokse ja tyhjentäis laskiämpärin sen taakaksi.
Netissähän homma toimii näin ,mut toimisko livenä.- hat.sep.sut
koti-kiusattu kirjoitti:
Kun joku vieras tulee ja mussuttaa ,ajattelin et se varmaan helpottaa hänen oloaan.
Sit juttu meni siihen et voisko ajatusta laajentaa elävään elämään.
Tuolla karulla vois mennä tuntemattoman luokse ja tyhjentäis laskiämpärin sen taakaksi.
Netissähän homma toimii näin ,mut toimisko livenä.tarkotin, että kun ei kannata mennä mussuttaan kelleen, ni pamauttaa nyrkkinsä koivunrunkoon...
Kipu vie ajatukset hetkeks mussuttamisesta ;)) koti-kiusattu kirjoitti:
joku vaan on yksin pahan olonsa kanssa, tulis sylkkyyn kyl mä hyssyttäisin.
Lueskelin noita ketjuja, jo eilisillasta on muutkin saaneet ihan samoja nimityksiä osalleen.
Että aikas pitkä hatutus on hänellä tällä kertaa meneillään.- hat.sep.sut
hat.sep.sut kirjoitti:
tarkotin, että kun ei kannata mennä mussuttaan kelleen, ni pamauttaa nyrkkinsä koivunrunkoon...
Kipu vie ajatukset hetkeks mussuttamisesta ;))avattu 7.11.2010 klo 12.00
Vanhan Temppelin tiloissa.
Mussutuksen kuuntelua jo ammoisista ajoista alkaen.
2000 Vuoden perinteellä.
Manaukset eri maksusta, kirouksista tuplapalkkio.
Takaamme tyytyväisyyden, perushinnalla voit mussuttaa vaikka auringonlaskuun.
Myös erilaisia perhe- tai bisnes paketteja saatavana, suurillekin ryhmille.
Ammattitaitoiset osaajamme asialla.
Laitappa siis viestiä juosten tulemaan, niin kuuntelemme huolesi.
Hatsepsut &co tulisilla kirjoitti:
Lueskelin noita ketjuja, jo eilisillasta on muutkin saaneet ihan samoja nimityksiä osalleen.
Että aikas pitkä hatutus on hänellä tällä kertaa meneillään.eilisiä ketjuja kauheesti oo lueskellu, joten en tiie nyt oikein mistä on kysymys, aavistelen vain, enkähän nytkää viitti käydä niitä plaraamaan läpi?
sasus kirjoitti:
eilisiä ketjuja kauheesti oo lueskellu, joten en tiie nyt oikein mistä on kysymys, aavistelen vain, enkähän nytkää viitti käydä niitä plaraamaan läpi?
Eikä kandeekaan. Idiootteja sieltä vaan niistä viesteistä löytyy, ei sen kummempaa.
tulisilla kirjoitti:
Eikä kandeekaan. Idiootteja sieltä vaan niistä viesteistä löytyy, ei sen kummempaa.
Ikäviä ihmisiä jotkut):
- oottiidi
tulisilla kirjoitti:
idioottwea toisten mielestä, joltain laidalta katsoen. Tuo idiotistmsta puhuminen on idioottimaista.,
oottiidi kirjoitti:
idioottwea toisten mielestä, joltain laidalta katsoen. Tuo idiotistmsta puhuminen on idioottimaista.,
Samaa mieltä kanssasi!
- henrjii
ihmetellä mitä hänen piäisi tehdä itselleen, että ei olisi minun kanssa tälläistä ongelmaa.
- kawe
sinussa on kadonnut?
Omena päivässä riittää pitämään lääkärin loitolla, on hyvä teesi.
Se miten hoidat *myrtsit aamut jää siihen korvien välimaastoon. Oikeastaan kannattaa miettiä jo *illalla miten *ehkäistä myrtsiys ja sen laajennus.
En kannata ideaa, kyllä position kautta yrittäisin ............- k/k
lukijalla tulkinnan varaa kun kirjoitan,ei nyt niin vakavissani ollut.
- s_a
toiset ei.
Toiset ovat haukkujia, toiset ottavat haukut vastaan nöyrin mielin.
Ei mee jakeluun, ei sitten millään, kaipa olen niin tyhmä, ettei korkeampi matematiikka avaudu.
Spedehän otti telkkarissa, vai oliko se Simo, vastaan viitosen valituksia.
Jos kovin menisi haukkumaan tuntemattomia, voisi tuloksena olla punainen nenä.
En tosin älyä sitäkään, miksi mennä haukkumaan tuntemattomia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6565690Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o222487Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia2711849- 1141727
- 941556
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos271518Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa381336Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly121311Suomennettua: professori Jeffrey Sachs avaa Ukrainan sodan taustat luennollaan EU parlamentissa
Jeffrey Sachs on yhdysvaltalainen ekonomisti. Sachs toimii Columbian yliopiston The Earth Instituten johtajana. Aiemmin3391291Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi3481277