En tiedä miksi, mutta tuntuu että pidän aina sellaisista elokuvista jotka kriitikot ja yleinen mielipide tuomitsevat surkeiksi. Esim. pidin Max Paynesta. Ja pidän erityisen paljon näistä Milla Jovovichin tähdittämistä Resident Evil -elokuvista. Max Payne -pelit olen pelannut vanhalla Xbox -konsolillani läpi, mutta yhtään Resident Evil -peliä en ole pelannut. Tiedän, että elokuvat eroavat aika paljon pelien tapahtumista..niin myös Max Payne -elokuva. Mutta silti....minusta Resident Evil (2002), Resident Evil - Apocalypse (2004) ja Resident Evil - Extinction (2007) olivat kaikki tosi upeita elokuvia. Milla Jovovichin esittämä Alice kehittyy leffoissa yhä voimakkaammaksi ja inhimillisemmäksi samaan aikaan. Tuossa kolmannessa hänellä on jo selkeät psykokineettiset voimat jne... Toiminta on hienoa, joitakin roolihahmoja voi tunnistaa peleistä..esim Jill Valentine, Carlos Oliveira jne. On aina hienoa katsoa kun Millan esittämä Alice tulee ruudulle huikean toiminnan säestämänä. Joka leffassa aina huippu "esiintulo". Ehkä paras oli Apocalypsen kohtaus, jossa Alice tulee moottoripyörällä kirkon ikkunasta sisään ja tappaa heittämällä 3 Nemesis-mutanttia...wow!
No ehkä minulla vain on ns. "soft-spot" Milla Jovovichiin..tai ehkä vaan pidän B-luokan toiminnasta. En tiedä. Mutta pidin elokuvista. Aivotontahan toimintaahan se on pääosin. Zombieiden tappamista. Mutta hienoa silti!
Meinasin mennä katsomaan tämän uuden Resident Evil - Afterlife -leffankin tai jos sen vaikka DVD:nä hommaisin. Juuri ostin tuon Apocalypsen ja Extinctionin alelaarista. Pitäisi vielä löytää ykkösosa. Sit olis koko trilogia ja neljättä odotellessa. :D Meinasin jopa hommata PS2-konsolin ja pelailla pelitkin. No mutta katselemisiin!
Scifisti1977
Resident Evil 1-3
Scifisti1977
3
789
Vastaukset
- virusmutanttimättöä
Doom-elokuva (2005) on parempi ja splatter-henkisempi, enemmän sisäelinten kaivelua yms. ja moottorisahakin tiukan paikan tullen heiluu kuten peleissäkin.
- jdapodpwofjwfpowfjf
Minä ainakin rakastan Ressaa. Mulla onkin resident evil guadrilogy (vai meniks se niin? O.O) Siinä guedrilogyssa on kaikki neljä ressaa. :)!
- Scifisti1977
Jes! Olen itsekin hankkinut sen Resident evil - Afterlife leffan ja oli hyvä sekin! :)
Nythän ne suunnittelevat elleivät jo kuvaakin niin vitosleffaa!
Scifisti1977
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih374905Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j5011565Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens771080Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä359998- 77923
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä53901- 59850
- 228804
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.48758Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen saadakseen pidettyä Tarja Pirkkalaisen virassa
Kaupunginhallituksen puheenjohtaja Päivi Ollila on tehnyt kunnallisvalituksen kaupungin johtamisjärjestelyiden muutokses58728