Hyvät tietä ja tasaista varsinkin alkumatkasta:
http://ryyti.blogspot.com/2009/03/itameren-kierros.html
Polkupyörällä Puolaan
3
698
Vastaukset
- Vistytis
Jalgrattur, oliko tämä sinun reissu?
Kun ajettiin Vistytikseen asti, niin olisi kannattanut jatkaa suoraan rajaa kohti, eikä itään Via Balticaa kohti.
Eli siis Vistytiksestä eteenpäin Varteliai-kylään ja eteenpäin Puolan Burniszkiin. Liettuan puolella se on tie numero 5144, rajanylityspaikkaa mistään kartasta ei taida löytyä, mutta se on olemassa, ihan virallisesti. Kapea se tie on, mutta kunnon asfalttia, liikennettä hyvin vähän. Burniszki kylästä eteenpäin ja kohta edessa tie 651 Wizajny - Goldap.
Viime kesänä autolla mentiin.- jalgrattut
Oli, naiskaveri mukana. Tuo neuvo olisi ollut hyvä olla. Vistytiksestä piti nimittäin nousta aikamoisen ylängön kautta Kalvarijaan. Koko retken isoin nousu. Ei mulle mutta kaverille otti koville;)
Kalvarijasta eteenpäin oli kova sivutuuli. Ei metsät tuulen suojana kuten Suomessa. Aakeetaa laakeeta. - jalgrattur
jalgrattut kirjoitti:
Oli, naiskaveri mukana. Tuo neuvo olisi ollut hyvä olla. Vistytiksestä piti nimittäin nousta aikamoisen ylängön kautta Kalvarijaan. Koko retken isoin nousu. Ei mulle mutta kaverille otti koville;)
Kalvarijasta eteenpäin oli kova sivutuuli. Ei metsät tuulen suojana kuten Suomessa. Aakeetaa laakeeta.Tsekkasin tuon. Olisi ollut hyvä reitti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 48854
- 70850
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50665
- 52657