Omalla kohdallani, että lasten suusta totuus kuullaan.
Kauan sitten n.35 vuotta sitten, kun olin vielä pieni lapsi, olimme mummomme syntymäpäivillä.
En enää muista mistä siellä keskusteltiin silloin, mutta yksi asia jäi selkeästi muistiini.
Sanoin silloin, että en mene koskaan naimisiin.
Tämä toteamus on pitänyt paikkansa. Olen jo 40 vuotias, enkä ole vieläkään naimisissa.
Muutamia lyhyitä seurutelu jaksoja lähinnä kirjeenvaihdon muodossa olen käynyt, mutta ne ovat naisen puolelta menneet poikki.
Itse olisin kyllä jatkanut seurustelua, mutta minkäs sille mahtaa, jos nainen ei halua jatkaa.
Eli lasten suusta totuus kuullaa pitää todellakin paikkansa.
On pitänyt paikkansa
Lyijypallo
1
637
Vastaukset
- haaveillaan
Naapurin nelivuotias poika oli haaveillut,kuinka hän sitten hääyönä ensimmäisenkerran pimpsaasoo.
Isänsä oli sanonut että, voi poikaparka, kunpa tuo säästyiskin siihen asti.
Haave ei toteutunut.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2141809Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1481539- 781418
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla91301- 571246
- 741125
- 1091039
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva551000- 62987
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53890