http://www.youtube.com/watch?v=MevnblrgqB4 kohdassa 0:59
Ari Koivunen Petri Nygårdin uudella musavideolla
6
1772
Vastaukset
- anna apreu
koivunen on paska ja näyttää rumalta tytöltä. annala on paska määkyjä, oikeen paska. kuka vittu on nyykåårdi?
- WWWWMMM
oon aina ollu diggaamatta räpistelyst mut se ei oo johtunu sanotuksist waan witun ikäwist melodioist joist on puuttunu korwil ne tärkeimmät. nyt ku kompahtelee ihan mallikkaast niin ei räppikää töki niin paljoo. kaikenlaiset mikserit on aina terwetulleit jos ne toimii ja tää waik ei mikää mestariteos ookkaan niin toimii ihan kohtuullisest. toiwon mukaan biisii ei kuluteta pilal.
- Jees.
On kyllä hyvä biisi. Parasta suomalaista pitkään aikaan. Voimaa ja asenneta.
- Nyykåårti
Onko heavy-Ari vetänyt mä-mä-mä-mä-märkää?
- lammas
Toi on jo nähty :O
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499