Tyttäreni julkkiselämä

kednah

Tai oikeasti, hän pääsee tutustumaan kaikenmaailman hörhöihin, back stagella.
Lehdistökorttia vilauttamalla pääsee megatähtien kanssa törisemään.
Ei ihan totta, mutta melkein totta.
Sovittava on jo puoli vuotta etukäteen, vähintään.

Pyysin että hän ottaisi miut kyytiin...

Isi, hei, isi hei...

17

252

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -----------

tytärkö sinulla onkin. En koskan kirjoita toisesta lapsestasi. Tosian, en ole kiinnostunut kummastakaan.

• kednah

Koska heitä on kaksi. Ja molemmat onnellisesssa parisuhteessa.
        "Tytärkö sinulla onkin", on aika typerästi sanottu, ainakin miehelle joka naisia palvoo.
        Myönnän että kehun estottomasti lapsiani. mutta on syytäkin.
        Toinen kaikkien aikojen paras ikäluokkansa urheilija, toinen kielinero maisteri.
        Tämä on leskimiehen onnea.

• -----------
        kednah kirjoitti:

"Tytärkö sinulla onkin", on aika typerästi sanottu, ainakin miehelle joka naisia palvoo.
        Toinen kaikkien aikojen paras ikäluokkansa urheilija, toinen kielinero maisteri.

meidän lapsemme ovat neroja.

• ----------- kirjoitti:

meidän lapsemme ovat neroja.

Ainutkertaisia jokainen ja toiviottavasti saavat vanhemmiltaan rakkautta ja myötäelämisen iloa

• emw34 kirjoitti:

Ainutkertaisia jokainen ja toiviottavasti saavat vanhemmiltaan rakkautta ja myötäelämisen iloa

ei ainakaan ole nero, se on testeissä todettu, mutta ainutkertainen kyllä, tuo erilainen nuori. ;))
        Ja rakas tietenkin.

• kednah
        kednah kirjoitti:

Koskaan ei paikkaansaa saa
        Niitä vaan lasikaapista kurkistellaan.
        Onko niissä mitään muuta kuin hohde?

En tytärtäni koskaan kilpailuihin pakottanut
        Hänet vaan 8 vuotiaani vei joku naapuri. Kotiin kilisi 3 kultamitalia kaulassa.
        Siitä se sitten alkoi, viikosta viikkoon kesällä, talvella hallikisoissa.
        Kultaa, kultaa ja aina kultaa.
        Ja täysin harjoittelematta.

Eero Könönen, jollainen profeetta alallaan totesi
        En ole koskaan nähnyt tuollaista ponnistusvoimaa ja kimmoisuutta
        Sentään yli 30v alalla.

Kyyditin häntä ylpeänä isänä vuosia
        Superlupausta, kunnes 14v hän sanoi.
        Nyt mie isi lopetan.

Ymmärsin hänet täydellisesti, koska nyt tulivat vastaan
        Uutterat harjoittelijat. Hän ei harjoitellut koskaaan.

Mutta Isänpäivällekin tuo Sisar Hento Valkoinen sotkee fillarilla
        20 km edestakaisin.
        Pikkujuttu.

• Anceli kirjoitti:

ei ainakaan ole nero, se on testeissä todettu, mutta ainutkertainen kyllä, tuo erilainen nuori. ;))
        Ja rakas tietenkin.

vanhemmuutta täysillä.

Mikään ei anna niin paljon elämyksiä , kuin 'omat' lapset.

Joku isovanhempi on kyllä sanonut, että ne lastenlapset vasta mielihyvää ja iloa tuokin. Niin varmaan on, mutta ei se pelkkä ilo ole elämänsuola vaan kokonaisuus antaa täyttymyksen!

Olisin mielelläni kyllä pappa, mutta vielä ei ole edes lähiaikoina sellaista näköpiirissä.

Nuorenpana ehdottelin vakavissani ottolapsen tai ottosisarusten vanhemmuutta, mutta vaimolle olisi jäänyt suurenpi käytännön 'hoitovastuu', joten tyydyttiin kolmeen omaan!
        Varapapan sijaisuudesta olen väliin haaveillut.

• emw34 kirjoitti:

vanhemmuutta täysillä.

Joku isovanhempi on kyllä sanonut, että ne lastenlapset vasta mielihyvää ja iloa tuokin. Niin varmaan on, mutta ei se pelkkä ilo ole elämänsuola vaan kokonaisuus antaa täyttymyksen!

Olisin mielelläni kyllä pappa, mutta vielä ei ole edes lähiaikoina sellaista näköpiirissä.

Nuorenpana ehdottelin vakavissani ottolapsen tai ottosisarusten vanhemmuutta, mutta vaimolle olisi jäänyt suurenpi käytännön 'hoitovastuu', joten tyydyttiin kolmeen omaan!

kyllä tulee, se on totta, joskus vähän liikaakin ;))
        Ei ole lapsenlapsia näköpiirissä minullakaan, tytär täyttää pian 30 vuotta ja on tähän saakka ollut ehdottomasti vastaan lasten hankintaa. Mutta nytpä hänellä on kaveri joka haluaa lapsia ja maalle asumaan, neiti joutuu puntaroimaan tarkasti mielipiteitään.
        Olen käytännössä hoitanut lapsia 30 vuotta yhtäjaksoisesti, nyt voisin jo hiukan huilata ja onneksi sellaista on näköpiirissä.

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

Ja rakas tietenkin.

puuma rakastaa kans sitä ;))))

• viivatiina kirjoitti:

puuma rakastaa kans sitä ;))))

kerron hänelle rakkaudentunnustuksesi, varmana ilahtuu ;))
        Et ole muuten ainoo puuma, sillä on niitä oikein lauma.

• emw34 kirjoitti:

vanhemmuutta täysillä.

lapset meinaan on monelle ehtymätön ylpeyden aihe.
        Sitten on niitä vanhempia jotka ei voi ylpeillä erellämainituilla ominaisuuksilla lapsissa,esim minä.
        Sanoisin kuitenkin että se lapsi joka on monien silmissä hyödytön on minulle se rakas silmäterä.
        Vaikka pyörimme pienissä ympöröissä sanon kuin sinä et en mä osaani vaihtais täysillä olen osassani.

likan elämä on saanut minut ymmärtämään mitä kestän ja missä olen hyvä.

• viivatiina
        Anceli kirjoitti:

kerron hänelle rakkaudentunnustuksesi, varmana ilahtuu ;))
        Et ole muuten ainoo puuma, sillä on niitä oikein lauma.

en yhtään epäile ;))))

• Anceli kirjoitti:

kyllä tulee, se on totta, joskus vähän liikaakin ;))
        Ei ole lapsenlapsia näköpiirissä minullakaan, tytär täyttää pian 30 vuotta ja on tähän saakka ollut ehdottomasti vastaan lasten hankintaa. Mutta nytpä hänellä on kaveri joka haluaa lapsia ja maalle asumaan, neiti joutuu puntaroimaan tarkasti mielipiteitään.
        Olen käytännössä hoitanut lapsia 30 vuotta yhtäjaksoisesti, nyt voisin jo hiukan huilata ja onneksi sellaista on näköpiirissä.

on järjestetty lomitukset esim. maataloudessa. Eikä sekään ole väärin missään nimessä. Mutta miksi he ovat sen saaneet, ja omaishoitajat eivät, on joukkovoiman ero.

Tämä yhteiskunta kun on valitettavasti enemmistöpäätösten yhteiskunta, paljon jää hyviä aloitteita toteutumatta, kun päättäjillä on suurempi huoli potenttiaalisten äänestäjiensä edunvalvonnasta.

Kaikkea hyvää sinulle ja kevyempää tulevaisuutta toivon!

• viivatiina kirjoitti:

en yhtään epäile ;))))

on 76 vuotias ja hyvin heillä tuntuu menevän, kun tapaavat =))

• viivatiina
        koti-kiusattu kirjoitti:

lapset meinaan on monelle ehtymätön ylpeyden aihe.
        Sitten on niitä vanhempia jotka ei voi ylpeillä erellämainituilla ominaisuuksilla lapsissa,esim minä.
        Sanoisin kuitenkin että se lapsi joka on monien silmissä hyödytön on minulle se rakas silmäterä.
        Vaikka pyörimme pienissä ympöröissä sanon kuin sinä et en mä osaani vaihtais täysillä olen osassani.

likan elämä on saanut minut ymmärtämään mitä kestän ja missä olen hyvä.

vaihtais lastaan toiseen vaikka jonkun mielestä ne ei ehkä niin täydellisiä ookkaan kun ton handen mää en vaihtas edes kymmeneen sataseitkytviissenttiseen maisteriin enkä ikinä haluais inssiä vävypojaksi ;)))))

• emw34 kirjoitti:

on järjestetty lomitukset esim. maataloudessa. Eikä sekään ole väärin missään nimessä. Mutta miksi he ovat sen saaneet, ja omaishoitajat eivät, on joukkovoiman ero.

Tämä yhteiskunta kun on valitettavasti enemmistöpäätösten yhteiskunta, paljon jää hyviä aloitteita toteutumatta, kun päättäjillä on suurempi huoli potenttiaalisten äänestäjiensä edunvalvonnasta.

Kaikkea hyvää sinulle ja kevyempää tulevaisuutta toivon!

me olemme niitä kotona työtä tekeviä, joiden ei kaikkien mielestä tarvitsisi edes palkkaa saada.
        Kiitos, voimia tuntuu riittävän melkein sen verran, kun tarvitaan ;))
        Joskus vähän takkuaa, mutta jospa se tästä vähän kerrassaan helpottaa.

• papparatsiksi!:)

Tuo on isän oikeus olla ylpeä lapsistaan, jten en olekaan ainoa joka niin tekee!!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      656
      4790
    2. Harmi että

Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o
      Ikävä
      20
      2255
    3. Ajattele miten

Paljon ottajia sinulla olisi
      Ikävä
      103
      1424
    4. En rehellisesti usko et oisit

Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos
      Ikävä
      23
      1336
    5. Tekisitkö jotain toisin

Kaivattusi kanssa alusta alkaen? 😍
      Ikävä
      88
      1332
    6. Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!

Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia
      Kajaani
      127
      1111
    7. Nainen, olet jotenkin lumoava

Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel
      Ikävä
      68
      1055
    8. Jos saan sinut elämääni

niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo
      Ikävä
      75
      955
    9. Kun Zele jenkeissä kävi

Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi
      Maailman menoa
      253
      950
    10. Tulee ikävä

Ja toivon että saan anteeksi ❤️
      Ikävä
      71
      942
    Aihe