..se iski jälleen noin puolen vuoden jälkeen, raju migreenikohtaus. Tai niin sen oletan olevan, lääkärissähän en ole vielä tämän takia käynyt. Kuulostaako tämä tutulta? Raju päänsärky alkaa aina aamulla herätessä. Ruoka ei maistu, ja lääkkeen oton jälkeen alkaa oksentelu. Pääkipu tuntuu takaraivossa ja kallonpohjassa. Joudun oksentelemaan iltaan saakka noin puolen tunnin välein! Ylhäälllä ei voi olla muutakuin sängyn ja vessanpöntön välin, ja senkin juosten, koska on kiire kyökkäämään. Pääkipu siirtyy jossain vaiheessa toiselle puolelle kalloa, ja tuntuu myös toisessa silmässä. Luojan kiitos tämä on vielä suhteellisen harvoin, mutta tämä totaali-olo on kammottava!!! Oireet ovat ilmestyneet näin aikuisiällä. Olen nainen ja 26-vuotta. Kandeisko mennä tutkimuksiin?
oksentaminen
plääh...
2
738
Vastaukset
- tutkimuksiin
kandee mennä
- kokeile kunnon apua
Ehdottomasti kannattaa mennä lääkäriin.
Jos se on migreeniä, niin 90 prosenttia saa hyvän avun migreenilääkkeistä. Olo helpottuu paljon nopeammin.
Lääkäriin voi mennä milloin vain. Tai oikeastaan paremminkin se kysymyksiin vastaaminen onnistuu silloin, kun ei ole kohtaus päällä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595