Vuokralle annetaan urbaani asunto Vallilassa.
33 neliötä -- 1 h, avokeittiö kph.
Korkeat huoneet, tiiliseinää näkyvissä, vasta remontoitu pieni kph. 2 krs, ei hissiä.
Welhon kaapeliverkko, huippuhyvä pyykinpesukone, jykevä vaatekaappi.
Asunto voidaan vuokrata myös kalustettuna.
Lähellä Mäkelänkadun ja Sturenkadun risteystä -- raitiovaunut 7A/7B ja 1/1A menevät oven edestä, 70T ja kaikki Mäkelänkatua menevät bussit alle minuutin kävelymatkan päässä ja raitiovaunut 8 ja 6 kolmen minuutin kävelymatkan päästä.
Kahden korttelin sisällä on 3 ruokakauppaa, yli 5 ruokapaikkaa, yli 5 baaria, Makuuni, R-kioski, kirkko, nyrkkeilyseura, naisten kuntosali, apteekki, hammaslääkäri, parikin parturi-kampaajaa ja kauneushoitolaa, kolme kirpputoria, divari, ja useita mielenkiintoisia pikkuliikkeitä.
Lähellä loistavat lenkkimaastot eikä Mäkelänrinteen uimahallikaan ole kaukana. Arabian kauppakeskukseen kävelee alle vartissa ja 7 minuutin kävelymatkan päähän Sörnäisiin on juuri valmistumassa Lidl.
Asunto sopii aivan loistavasti yhdelle hengelle, mutta pariskuntakin pärjää. Muutamme itse muutaman korttelin päähän ainoastaan siksi, että meitä on nyt kolme. :-)
Eläimet OK, mutta tupakalla pitää käydä ulkona.
Vuokrapyyntö 800 €/kk -- 850 €/kk kalustettuna
Vuokralaiselta vaaditaan oma sähkösopimus ja kotivakuutus sekä 2 kk vuokratakuut. Minimivuokra-aika 6 kk.
Kuvia saa pyydettäessä, asuntoa pääsee katsomaan noin 16.11. alkaen ja muuttaa saa noin 23.11. alkaen.
vallilanasunto@gmail.com
New Yorkin tunnelmaa Vallilassa: 33 neliön yksiö
Koti Vallillassa
1
802
Vastaukset
- Kämppä Vallilassa
Eli Helsingin Vallilassa...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 702952
- 462564
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322225- 792128
- 951956
- 321702
- 121526
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil191175