minulla on nytten ollu lähes 2 kuukautta yhtäsoitosta pään kipuu .pää on kuvattu ja ei kuulemma ollu mitään hälyttävää kuvissa .Kipu alkaa oikean korvan takaa ja laajenee koko oikeele puolen niin että tulee tunnottomuuta( samaa kuin olis maanu käden päälä pitkään ) tämä leviää oikeelta takaa aina kulmakarvoihin ja poskiin asti .Samaten olen itse huomannu että mikään ei oikeen kiinosta ja mitään ei oikeen jaksa tehä loppuun asti ( vaikapa elokuvan kattomista) . lääkeitä joita lääkäri on määränny on Ardinex ...Ketorin ..ja tietenkin buranaa ..näistä ei ole juuri ollu hyötyä .
2 kuukautta päänsärkyy
kulkuri68
2
717
Vastaukset
- ans katoo ny
Minä kun menin ekaa kertaa neurologille, kun samanlaista päänsärkyä oli ollut 3kk joka päivä, sain migreenin täsmälääkettä ja jouduin särkylääkevieroitukseen samantein ja pitkälle saikulle, myös ns triggerpisteet puudutettiin ja kova kortisonikuuri, siitä alkoi taas elämä hymyillä ja tulin parempaan kuntoon pitkäksi aikaa. Siis päänsärkyihin erikoistuneelle neurologille kipin kapin. Olin tuolloin 44v
- hilleriininen
Olisiko migreeni tai kolmoishermosärky. Itse sairastan kolmoishermosärkyä. Googlen kautta löytyy tietoa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595