Palkkasin eredyksessä di:n tehtävään, jossa vaadittiin osaamista. Kuvittelin, että hänellä osaaminen on huippulaatua, muuta erehdyin! Onneksi oli koeaika (4kk), jonka aikana asia tuli ilmi. Työsuhde ei siis jatkunut tämän jälkeen! Nykyään samaa tehtävää hoitaa insinööri (AMK), ja homma tuntuu sujuvan varsin mallikkaasti! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Insinöörit (AMK) ovat parhaita. Kokemusta on!
8
644
Vastaukset
- päinvastaisia
Itselläni on päinvastasia kokemuksia. Mielestäni kummallekin tutkinnolle on paikkansa, mutta ne valmistavat eri tyyppisiin tehtäviin. Kummankin tutkinnon suorittajista löytyy huippuja, keskitasoisia ja heikohkojakin.
- Rnsidfs
Molemmista tutkinnoista löytyy varmasti sekä osaajia, että osaamattomia. En lähtisi yhden rekrytointikokemuksen perusteella kaikille avoimessa keskustelupalstassa tuollaisia huutamaan. Sama kun saadessaan pilaantuneen jogurtin Alepasta menisi kauppatorille kiljumaan että "Alepa myy pilaantuneita tuotteita! Niiltä en enää koskaan osta!"
- Perusteekkari
Taitaapi kertoa enemmän ketjun aloittajasta kuin ko. insinööreistä tämä postaus :/
- jhkrfyutds
poika poloinen, ole koskaan palkannut ketään...
- keskinkertaisuus
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
keskinkertaisuus kirjoitti:
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
- monelaista sitä on..
arkhimedes kirjoitti:
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
Täällä meillä päin eräs tietääkseni palkittukin yrittäjä on sanonut, että firman menestys perehtyy siihen, että hänellä on ollut onni saada itseään osaavampia työntekijöitä.
- özlkasf
perseesi nuolemiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577360Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7393634Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3742019Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1651826- 861489
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841401- 911300
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631267Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621251- 811164