Palkkasin eredyksessä di:n tehtävään, jossa vaadittiin osaamista. Kuvittelin, että hänellä osaaminen on huippulaatua, muuta erehdyin! Onneksi oli koeaika (4kk), jonka aikana asia tuli ilmi. Työsuhde ei siis jatkunut tämän jälkeen! Nykyään samaa tehtävää hoitaa insinööri (AMK), ja homma tuntuu sujuvan varsin mallikkaasti! Onko muilla vastaavia kokemuksia?
Insinöörit (AMK) ovat parhaita. Kokemusta on!
8
645
Vastaukset
- päinvastaisia
Itselläni on päinvastasia kokemuksia. Mielestäni kummallekin tutkinnolle on paikkansa, mutta ne valmistavat eri tyyppisiin tehtäviin. Kummankin tutkinnon suorittajista löytyy huippuja, keskitasoisia ja heikohkojakin.
- Rnsidfs
Molemmista tutkinnoista löytyy varmasti sekä osaajia, että osaamattomia. En lähtisi yhden rekrytointikokemuksen perusteella kaikille avoimessa keskustelupalstassa tuollaisia huutamaan. Sama kun saadessaan pilaantuneen jogurtin Alepasta menisi kauppatorille kiljumaan että "Alepa myy pilaantuneita tuotteita! Niiltä en enää koskaan osta!"
- Perusteekkari
Taitaapi kertoa enemmän ketjun aloittajasta kuin ko. insinööreistä tämä postaus :/
- jhkrfyutds
poika poloinen, ole koskaan palkannut ketään...
- keskinkertaisuus
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
keskinkertaisuus kirjoitti:
..mutta meidän luokassa oli hirveät tasoerot, itse olen suunnilleen sitä keskikastia.
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
- monelaista sitä on..
arkhimedes kirjoitti:
Usein uudehko/nuori DI- johtaja palkkaa alemman koulutuksen (siis lyhyemmän) saaneen jotta ei palkkaisi uhkaa itselleen...
Täällä meillä päin eräs tietääkseni palkittukin yrittäjä on sanonut, että firman menestys perehtyy siihen, että hänellä on ollut onni saada itseään osaavampia työntekijöitä.
- özlkasf
perseesi nuolemiseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6734249Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o192135- 921213
- 701086
Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel66908Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia113842Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo73827- 65816
Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi245779- 37763