Tuli haettua Kampin superista parit pullot Duff Beeriä. Olipas maittavaa.
Duff Beer
11
1490
Vastaukset
- .................
Belgiassa valmistettua eli ainakin kuulostaa lupaavalta. Paljonko mahtoi olla hintaa?
- Suvela
Espoosta löysin eilen ja pari pulloa lähti mukaan. 1,99 oli hintalapussa.
- sdfsf
EI ole belgiassa vaan espanjassa.
Itse oluen ystävänä yllätyin että duffi ei ollutkaan aivan täysin surkeaa tavaraa. Itseasiassa mukavan raikas jääkylmänä. Parempi kuin mikään suomalaisista markkalagereista.
Ei tosin mikään makuelämys vaan korkeintaan saunaKALJAKSI. - Sampsa78uber
sdfsf kirjoitti:
EI ole belgiassa vaan espanjassa.
Itse oluen ystävänä yllätyin että duffi ei ollutkaan aivan täysin surkeaa tavaraa. Itseasiassa mukavan raikas jääkylmänä. Parempi kuin mikään suomalaisista markkalagereista.
Ei tosin mikään makuelämys vaan korkeintaan saunaKALJAKSI.espanjalainen yhtiö, jolla panimo Belgiassa eli eikös se sitten oo belgialaista
- mmm... Beer...
Rauman cittarista kävin hakemassa. Ei ollenkaan hullumpaa. Ainakin parempaa ku olvi tai lappari.
- DuffMan!
Löytyy myös Duff-Beer!
- Naamat
Facessa näyttää olevan lista mistä tota saa. http://www.facebook.com/pages/Duff-beer/100147406703155
- erikoisoluet
Naamat kirjoitti:
Facessa näyttää olevan lista mistä tota saa. http://www.facebook.com/pages/Duff-beer/100147406703155
K-citymarket Kolmisoppi myy tätä kuopiossa, hyvä saunajuoma.
- wq2rqr
Pitää joskus kokeilla. Vähän kyllä huolestuttaa että kuinka paljon tossa on etiketin hypeä ja kuinka paljon todellista laatua. Mutta kokeillaan.
- SaunaDuffi
Saunassa toimii
- h dtyjtdyj
Tulihan tuo kokeiltua, mutta toista kertaa en osta. Tuolla kolmen euron hinnalla kun saa jo oikeatakin olutta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667