HEI! Olen 11 vuotias tyttö Tampereelta, ja harrastan joukke-ja rytmistävoimistelua. MULLA ON ongelma... MÄ osaan rytmises aika hyvin, mut mun pitää tehä ihan sika helppoi juttu vaik osaan esim. sen et kyynerpäille jalat eteen suoraks ja pysyy ja siit sit ympäri mut joudun tekee esim. väline ohjelmis kaikkee paseeta ja semmosta. Varmaan siks ku oon vast 1l.k mut alotin VAST täs syksyllä
Rytminen
Ronjaaa<33
2
485
Vastaukset
- fh
Keskustele valmentajasi kanssa ja sano, että haluaisit haastavampaa juttua.
- ...
Sun pitää nyt vaan ootella... Vapaa ohjelmien osia ei edes saa vaihtaa, joten matalalla luokalla pitää vaaan tehdä sille kuuluvia asioita... No, puolentoista vuoden päästä on jo vähä kehittyneempää, odota siihen...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911214Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70810
- 48804
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53750- 60659
- 33652
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48652- 52617
- 50595