Nyt mä sen vihdoin päätin toteuttaa kun on ollut montakin kertaa aikomus aloittaa.Ja kyllä sen heti huomaa että maailma on erilainen ilman tupakkaa:Ilma tuoksuu puhtaalle ja raikkaalle.Kaikki värit erottuvat paremmin sekä hajuaisti herkistyy ihmeellisesti.Kunto nousee kohisten eikä nukkuminenkaan ole enää pelkkää sängyssä pyöriskelemistä.Ja hermot...Nehän lepäävät nyt pitkästä aikaa ja olo tuntuu leppoisalta.Mutta ei tämä kyllä pitemmän päälle varmasti voi olla näin mukavaa!Mä taidankin mennä heti hermosavuille sillä tämä oli mulle tosi pitkä ja kuluttava 10 minuuttia!Mutta oikein Hyvää Isänpäivää kuitenkin!
Isänpäivän kunniaksi:TUPAKKALAKKO!
13
233
Vastaukset
- niinpänoinjavoinko
jälkeen oli surullista katsoa hänen yksiötään. Kaikki paikat sentin paksuisessa ruskeassa tupakassa. Niin varmaan keuhkotkin. Keuhkonkappaleita lensi korvaani pitkin puhelinlankoja.
Hyv'ä Isänpäivää. - ...
Jotenkin tuli mieleen, eikös isänpäivänä tulisi olla isänmaallinen?
Noin eläkepommia odotellessa, olisi parasta, jos kaikki suomen miehet alkaisivat polttamaan ketjussa. Tuurillaan kuolisivat nopeasti eläkkeelle jouduttuaan, eivätkä olisi yhteiskunnan rasitteena vuosikymmeniä vanhustentaloissa vaippoineen.
Jahas, lähettäkää kommenttinne mine haluatte, mun pitää mennä nyt tupakille.
=DW= Isäni oli varmaan hiukan eriskummallinen sota-ajan jermu. Ei koskaan tupakoinut. Äiti sitten veteli molempien edestä ja voi sitä sanasotaa mikä tupakasta aina nousi:) Kumpikin piti päänsä.
se tupakkilakko teettää:))))
http://www.youtube.com/watch?v=PxOQ-6UTBa8- ???
Onko sulla hermoissa jotain pielessä? Miksi minä en tarvitse hermosavuja ja vielä vähemmän niitä kaipaan?
Klo 00:00 Vaikka en ole vaimoni isä, hän järjestää muistelmaesityksen siitä, miten isäksi tultiin! Joo kolme kertaa isäksi, ..... !
Lapsista ainoastaan poika saapuu kotiin koko päiväksi, tytöillä hyvät syyt olla pois, mutta tänään vielä rääppiäisiin toinen pääsee.
Ruokaa oli kuin joulupöydässä! Tälläviikolla ei tarvitse jääkaappiin hankkia kuin maitoa.
Illalla muisteltiin menneitä ja sattui telkkarista tulemaan joku Danone tuotemainos, jossa sen kerrottiin lisäävän vastustuskykyä, joten pyysin ettei vaimorakas milloinkaan sellaiseen sortuis, koska sehän tietäisi minulle ankeita aikoja, jos hän sen avulla kykenisi minua vastustamaan, muuten, kuin leikkimielellä!
Lupas olla käyttämättä, joten elämä jatkuu!!!:)
On onni olla isä; kiitos siitä kaikille äideille ja lapsille kautta palstan!koti-kiusattu kirjoitti:
Pitääpä nostaa olematonta hattua ,kunnia sille kelle se kuuluu.
Totta toinen puoli tai melkein totta!:))
Mikäs meidän miesten on ollessa varsinkaan lasten hankinnan suhteen, naiset on aivan omassa luokassa ja heille se kunnia kuuluu!
Isänpäivä on mulle vähän pakkopullaa, enkä tunne 'ylpeyttä' omasta roolistani nimenomaan ko. päivän juhlinnassa.
Nöyräksi toki saa mielen.
Tuo edellinen kirjoitelmani oli lähinnä protesti tapaan, jolla isänpäivä ja tupakointi niputettiin?
En suoraansanoen ymmärtänyt aloituksen jujua??
lahjaksi kartonki pari röökiä?!
- Luotain-56
Mä ajattelin että ei sitä varmasti kukaan keksi!
Luotain-56 kirjoitti:
Mä ajattelin että ei sitä varmasti kukaan keksi!
Jos ois tullu tup-akkalakko, en ois keksiny, saati uskonu! ;)
- ...........
Sibone kirjoitti:
Jos ois tullu tup-akkalakko, en ois keksiny, saati uskonu! ;)
sun kotieläin tupa-koi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.6564850Harmi että
Pidät niin vastenmielisenä. Olen minäkin välissä ollut ihan kamala sinulle ja ihmetellyt miten voit minusta tykätä. Se o202255- 1031434
- 881352
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos231346Trump näytti slipoveri-ukolle kaapin paikan!
Slipoveri-ukko Ukrainan presidentti Volodimir Selenskyi meni tapaamaan valkoiseen taloon Trumppia ilman kunnon tuliaisia1301141Nainen, olet jotenkin lumoava
Katselen kauneuttasi kuin kuuta, sen loistoa pimeässä. Sen kaunis valo on kaunista sekä herkkää ja lumoavaa. Olet naisel681075Kun Zele jenkeissä kävi
Enää ei Zele saanutkaan miljardeja ilmaista rahaa niin helposti. Läksyttivät oikein kunnolla pientä miestä ja joutui poi261980- 72967
Jos saan sinut elämääni
niin minun täytyy nukkua ihan ensimmäiseksi 2vk putkeen. Sopiiko se sinulle? Väsynyt olen ollut ja niin levollinen olo75955