kyllä sakujen kelpaa

Samara-mies

23

475

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnattu

      Saksassa on suuri joukko rutiköyhiä itäeurooppalaisia rikollisia ja ilotyttöjä. On oikein hyvä että heillekin myydään vielä heidän tyyliinä sopivia Lada-autoja.

    • ja Lada

      eivät sovi samaan lauseseen kun ovat toistensa vastakohtia

    • Samara-mies

      Siinä Venäjän tilanne.

      • vain...

        valtion valtavien tukiaisten avulla. Sillä ei pienintäkään eloonjäämismahdollisuutta vapaassa kilpailussa.


    • ajella

      Hienoilla autoilla ajetaan Saksassa. Ei millään Ladoilla eikä muillakaan itäropposilla.

      • Kanto.

        mutta miten sitten talvella? Viime talvena osan ajasta käskettiin pysymään pois tieltä. Lada on talvi- ja kesäauto siitähän ei päästä mihinkään. Minulla on sellainen kokemus ja tuntuma Ladaan.


    • !!!!!!!!

      Hyi helvettì!!! En ole ikinä nähnyt yhtä rumaa "autoa" kuin tuo priora. On tainnu muotoilija olla helvetin känässä, kun on tuon piirtäny....

      • ladamiäs

        Priora on yhdistelmä sosialistista realismia sekä järjestelmän kyvyttömyyttä uudistua.


      • Kanto.
        ladamiäs kirjoitti:

        Priora on yhdistelmä sosialistista realismia sekä järjestelmän kyvyttömyyttä uudistua.

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.


      • Samara-mies
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        Tekee epätoivoisesti "faceliftejä" ja luulee, että autot kaunistuu, mutta oikeesti päinvastoin. Lada taas pysyy omana persoonallisena itsenään.


      • autoista
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.


      • Mää Vaa
        Kanto. kirjoitti:

        auto tehtaat katsoa mallia noista Ladoista ovat kyllä niin komeita. Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte.

        "...Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte. "

        Ei ne ladalla sentään niin tyhmiä ole, että jotain näin tyhmää menisivät sanomaan.


      • ei ole
        Mää Vaa kirjoitti:

        "...Varmasti voisivat Ladan suunittelijat sanoa reilusti että yrittäkääpä tehdä parempi jos osaatte. "

        Ei ne ladalla sentään niin tyhmiä ole, että jotain näin tyhmää menisivät sanomaan.

        Onhan Putinkin julkisesti kertonut häpeävänsä Ladaa.


      • autoista kirjoitti:

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.

        Viime vuosituhannen japskit.


      • XZCFDDFGGGFGF
        ei ole kirjoitti:

        Onhan Putinkin julkisesti kertonut häpeävänsä Ladaa.

        Lada kuskin tunnistaa, vaikka ei olisi lähelläkään autoaan: Lihava, päältä kalju, pulisongit ulottuu olkapäille asti ja joku helvetin havaiji paita päällä. Kattokaa vaikka itteänne peilistä.....


      • ruskiland
        autoista kirjoitti:

        Nyky-Ladat ovat kopioita 80-luvun länsiautoista, lähinnä pikkujapseista. Siksi ne näyttävät niin kommunistisen ankeilta ja rumilta. Olisipa edes laatu samaa kuin näissä 80-luvun japsi-ikiliikkujissa. Laatu on kuitenkin tätä venäläistä hälläväliäpaskaa.

        Priora perustuu teknisesti Samaraan joka taasen tuli markkinoille 80-luvun puolessa välissä. Auton suunnittelu ostettu sakemanneilta (Porsche) jonka testiradoilta ensimmäiset kuvat tuli julkisuuteen ja joka otti valmiin mallin VW:ltä 70-luvun Poloista ja Golfeista (tämän voi todeta moottorin ja alustan rakenteista, samanlaisuuksia on paljon ja miksi suunnitella uutta kun valmis mallikin oli) joitten suunnitelu oli aloitettu 60-luvun lopulla. Eka Golfihan tuli markkinoille 1973. Neuvostoliittolaisille oli vaikea myöntää julkisesti suunnitteluapu kun itsellä ei taito riittänyt ja olihan Ladan eka mallikin Fiatilta tehtaineen päivineen, moottori ja vähän muutakin muutettu. Samarahan sinänsä näppärästi toteutettu, pakoputken vaihtokin onnistuu helposti vaikka arolla jos vain uusi putki on. Auton suunnittelun lähtökohdaksi olikin määritelty helppo korjattavuus sekä huonojen teitten kulkuominaisuudet. Se mitä tuotantolinjalta ulos tuli siihen vaikutti moni asia eikä vähiten vodkan saatavuus, tosin tuote oli korkealaatuinen kun laatupoikkeamia ei ollut kun kahta samanlaista yksilöä ei linjalta ulos tullut. Eli ei voinut sanoa että toleranssit heittää kun toleranssit heitti kaikissa, ei voinut verrata mihinkään. Se että puuttui kokonaisia osia sitäkin ilmeni mutta sekin kuului kuvioon.


      • unohtamatta
        ruskiland kirjoitti:

        Priora perustuu teknisesti Samaraan joka taasen tuli markkinoille 80-luvun puolessa välissä. Auton suunnittelu ostettu sakemanneilta (Porsche) jonka testiradoilta ensimmäiset kuvat tuli julkisuuteen ja joka otti valmiin mallin VW:ltä 70-luvun Poloista ja Golfeista (tämän voi todeta moottorin ja alustan rakenteista, samanlaisuuksia on paljon ja miksi suunnitella uutta kun valmis mallikin oli) joitten suunnitelu oli aloitettu 60-luvun lopulla. Eka Golfihan tuli markkinoille 1973. Neuvostoliittolaisille oli vaikea myöntää julkisesti suunnitteluapu kun itsellä ei taito riittänyt ja olihan Ladan eka mallikin Fiatilta tehtaineen päivineen, moottori ja vähän muutakin muutettu. Samarahan sinänsä näppärästi toteutettu, pakoputken vaihtokin onnistuu helposti vaikka arolla jos vain uusi putki on. Auton suunnittelun lähtökohdaksi olikin määritelty helppo korjattavuus sekä huonojen teitten kulkuominaisuudet. Se mitä tuotantolinjalta ulos tuli siihen vaikutti moni asia eikä vähiten vodkan saatavuus, tosin tuote oli korkealaatuinen kun laatupoikkeamia ei ollut kun kahta samanlaista yksilöä ei linjalta ulos tullut. Eli ei voinut sanoa että toleranssit heittää kun toleranssit heitti kaikissa, ei voinut verrata mihinkään. Se että puuttui kokonaisia osia sitäkin ilmeni mutta sekin kuului kuvioon.

        Lada on ainoa auto, jota saa tehtaalta valmiina ruosteessa. Tätä eivät ole muut ymmärtäneet kopioida.


      • Kanto.
        XZCFDDFGGGFGF kirjoitti:

        Lada kuskin tunnistaa, vaikka ei olisi lähelläkään autoaan: Lihava, päältä kalju, pulisongit ulottuu olkapäille asti ja joku helvetin havaiji paita päällä. Kattokaa vaikka itteänne peilistä.....

        Te ette ymmärrä autoista mitään, mutta pitää olla kuitenkin suuna ja päänä joka paikassa.


      • autoista
        Kanto. kirjoitti:

        Te ette ymmärrä autoista mitään, mutta pitää olla kuitenkin suuna ja päänä joka paikassa.

        Tämä on Lada-palsta.


      • Kanto.
        autoista kirjoitti:

        Tämä on Lada-palsta.

        mutta miksi täällä on jotku suuna ja päänä vaikkeivat tiiä mitään, ei Ladasta eikä niistä joita sanotaan muka autoiksi.


      • sattunut
        Kanto. kirjoitti:

        mutta miksi täällä on jotku suuna ja päänä vaikkeivat tiiä mitään, ei Ladasta eikä niistä joita sanotaan muka autoiksi.

        mallinimi kohdalleen...kalina =)


      • R. RYYNÄNEN.
        sattunut kirjoitti:

        mallinimi kohdalleen...kalina =)

        autojen nimi kummajaisia niin kuin Tojota- Kolina .


    • kävin Saksassa

      Ei näkynyt Saksassa Ladoja. En kierrellyt kylläkään epämääräisiä slummilähiöitä, jotka Suomessakin ovat Ladan todennäköisimpiä esiintymisalueita. Yleisesti ottaen Saksassakin yhteiskunnan vähäosaiset näyttivät ajavan mieluummin käytetyillä länsiautoilla kuin järkyttävästä menneisyydestä muistuttavilla itäautoilla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En voi jutella kanssasi

      tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih
      Tunteet
      57
      7310
    2. Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.

      Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j
      Maailman menoa
      739
      3577
    3. Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen

      Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.
      Maailman menoa
      365
      1937
    4. Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?

      Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.
      Ikävä
      164
      1805
    5. Koska olet rakastellut

      Kaivattusi kanssa viimeksi?
      Ikävä
      86
      1449
    6. Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa

      Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens
      Maailman menoa
      84
      1391
    7. Miten saisin

      Sinut omakseni?
      Ikävä
      91
      1290
    8. Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.

      Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä
      Idän uskonnot
      262
      1251
    9. Anteeksi Pekka -vedätys

      Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä
      Maailman menoa
      63
      1247
    10. Kumpi tästä

      Teidän tilanteesta teki vaikeaa? Sivusta
      Ikävä
      81
      1154
    Aihe