Onkos teillä kokemusta onnistuuko ostetun win7 päivitysversion asentaminen piraatti-xp.n "päälle". Olen kyllä kuullut onnistuvan...
Piraatti-xp:n päivitys lailliseksi win 7:ksi
6
671
Vastaukset
Jos XP on kerran kräkätty, niin eikös W7:n luulisi pitävän sitä aitona. Itse kyllä asennan käyttikset aina mieluummin puhtaalle pöydälle, en siis päivitysversioilla, joten en ole ollenkaan varma asiasta. Päivitysversiot ovat tietenkin halvempia, jos ne ostaa..
Laillisuutta ajatellen, miten tuollainen asennus mahdettaisiin luokitella? Puolilaillinen? ¾ laillinen?- joohaa
Seiska pitää aina asentaa puhtaalle alustalle, vaikka olisi ennestään aito vanha versio.
- 16
Ei ole järkeä istuttaa ostettua versiota "puristellun" xp:n päälle.
Windows tulee ottamaan suhun yhteyttä melko pian vaikka onnistuisi jotenkin kuristamaan tuon win7 päivityksen vanhan ja varastetun xp:n päälle.No tuskimpa. Xp 64 on eksoottinen käyttis, jonka laillisuutta ei tietääkseni edes testattu. Eri juttu on poikien koneet, jossa 32:n. Saa nähdä.
- Jartsu 1969
Tyhjennä vaan koko kiintolevy itse asensin windows seiskan formatoituun kiintolevyyn läppärissä ja hyvin onnistui kyseessä oli win 7 home premiun käyttis
jos tarvit neuvoja asian suhteen laita meiliä jarimalmstedt@msn.comKysyjä aikoo asentaa PÄIVITYSVERSION. Sellanen ei tunnetusti asennu ihan puhtaalle pöydälle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577260Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7243446Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1601741Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3351723- 841385
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841361- 911260
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631237Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2571228- 811144