Monet on sitä mieltä, että 2012 tapahtuu jotakin.
Maailmanloppu ?
Uuden aikakauden alku ?
Vai mikä ?
Vai eikö mitään ?
2012
2
98
Vastaukset
- girl22gr
enpä usko että mittään koska Raamatussakin sanotaa ettei ns.maailmanlopun ajasta tiedä kukaan muu kuin Jumala..
Vuonna 1012 aurinko nousee noin365 kertaa - paitsi ihan pohjisimmassa suomessa. Talvella on lunta, keväällä se sulaa jne..
Maapallon mittakaavassa ( huom. ei siis maailman mittakaavassa - maailma on niin iso että se räjäyttää aivot jos sitä rupeaa miettimään ) noin 60 miljoonaa ihmistä kuolee( ihan normaali kupsahtamis vauhti , samanverran menee tänäkin vuonna) , näistä noin kolmasosa (31%) päässee taivaaseen ( mikäli sellaista on) loput noin 70 % menee siis oikopäätä helvettiin - kait ? Lajien sukupuutto tulee pysymään hälyyttävän korkealla - se hidastuu vasta sitten kun ei ole enään lajeja mitkä kuolisi sukupuuttoon. Kuu kiertää edelleen Maata, Maa-Kuu kiertää Aurinkoa kuin myös aurinkokunna planeetat. Aurinkokunta tekee 1 / 240 000 000 osan kierroksestaan meidän kotolinnunradan ympäri jne.. Ai niin , vuokrat nousee noin 8%, ja palkat ehkä 1.2%..
Sitärataa mennään..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873207
- 622907
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322435- 802256
- 742169
- 952026
- 121616
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan191593Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301440Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?361416