Koska tämä tulee, vai tuleeko ollenkaan tänne? Hieno design ja varmast on myös laatu kohdallaan..http://www.hyundaiusa.com/vehicles/2011/sonata/
Hieno pirssi
11
941
Vastaukset
- drhdfhhdf
mikä?
- 1234554321
http://www.hyundaiusa.com/vehicles/2011/sonata/
Alkuperäinen linkittäjä oli lisännyt linkkiin pisteitä eteen, siksei toiminut.... - 15
1234554321 kirjoitti:
http://www.hyundaiusa.com/vehicles/2011/sonata/
Alkuperäinen linkittäjä oli lisännyt linkkiin pisteitä eteen, siksei toiminut....Sorry
Toi taitaa olla vaan ameriikan malli, ainakin toivon niin.
- 12XX
..olkoon ruma, mutta paremman näköinen kuin joku mikätahansa-Audi, eikö vaan
- yhen omistanut ei???
12XX kirjoitti:
..olkoon ruma, mutta paremman näköinen kuin joku mikätahansa-Audi, eikö vaan
Ihan tyylikäs . Mut onk tekniikka edelleen -80 luvulta . Jos dieselin kulutus edelleen alkaa 10/100km ja tomatin toiminta kun meses elikkä perseest niin unohda.
- Info mies
yhen omistanut ei??? kirjoitti:
Ihan tyylikäs . Mut onk tekniikka edelleen -80 luvulta . Jos dieselin kulutus edelleen alkaa 10/100km ja tomatin toiminta kun meses elikkä perseest niin unohda.
Auton ajettavuuden ja hallittavuuden määrittelee pitkälti auton alusta. Hyundai on saavuttanut tällä alueella hyviä tuloksia ja jatkaa kehitystyötä edistyneen teknologian parissa, joka vie ajomukavuuden ja turvallisuuden aivan uudelle tasolle. Esimerkiksi Hyundain kehittämä uudentyyppinen AGCS -jousitusjärjestelmä (Active Geometry Control Suspension) parantaa auton hallittavuutta säätelemällä takarenkaiden kulmaa käännyttäessä ja epätasaisilla tienpinnoilla.
Hyundain kaikki moottorit on varustettu edistyneellä mikroprosessorilla, joka mahdollistaa suuren tarkkuuden polttoaineen syötössä, ilmanotossa ja käynnistyksen ajoituksessa ja vähentää siten myös päästöjä. Kaikissa bensiinimoottoreissa on monipistesuihkutus ja elektroninen tuuletin. Diesel-moottoreita kehitetään jatkuvasti yhä tehokkaammiksi ja meluttomammiksi. Ajomelua testataan yhdessä maailman suurimmassa tuulitunnelissa Namyangin tuotekehityskeskuksessa.
Myös nk. passiiviset turvavarusteet kehittyvät koko ajan. Hyundain uusin innovaatio tällä alueella liittyy turvatyynyihin, jotka toimivat yhdessä matkustajien painoa ja asentoa mittaavien sensoreiden kanssa. Täyttymisaste mukautetaan saatujen tietojen perusteella ja turvatyynyjen tehokkuus onnettomuustilanteessa parantuu. Lisäksi sivuturvaverhot suojaavat matkustajia törmäystilanteessa ja estävät vieraiden esineiden tunkeutumista autoon.
Hyundai panostaa myös interaktiivisten kommunikaatiopalvelujen kehittämiseen. Hyundai on solminut yhteistyösopimuksen IBM:n kanssa ja yhteistyön ensimmäinen tulos lanseerattiin vuonna 2003 Etelä-Koreassa. Äänellä ohjattava toisen sukupolven telematiikka-järjestelmä mahdollistaa esimerkiksi uutisten ja säätietojen tilaamisen ja Internet-yhteyden ottamisen autosta. Mahdollisia tulevaisuuden laajennuksia ovat mm. ajoneuvodiagnostiikka, joka kertoo mekaanikoille yksityiskohtaista tietoa huoltoon liittyvissä asioissa ja huollontarpeesta ennakkoon varoittava järjestelmä.
yundain tuotekehityksen lähtökohtana on luoda autoja, jotka täyttävät mahdollisimman hyvin kunkin markkina-alueen erityistarpeet. Tästä syystä tuotekehitys on jaettu eri mantereille ja tuotekehityskeskuksia on Frankfurtissa, Detroitissa, Los Angelesissa, Tokiossa ja Koreassa. Kun uutta mallia aletaan kehittää, tuotekehityskeskukset antavat oman ehdotuksensa, joiden joukosta valitaan yksi toteutettavaksi. Eri mantereiden tuotekehityskeskukset vastaavat myös muualla suunniteltujen mallien sopeuttamisesta paikallisille markkinoille.
Hyundai on siirtynyt autojen suunnittelussa täysin digitaaliseen aikaan. Koko suunnitteluprosessi ideoinnista kolmiulotteisen mallin testaukseen asti tapahtuu tietokoneavusteisesti, mikä mahdollistaa nopeat ja joustavat muutokset vaihtoehtoisten ratkaisujen arvioimiseksi. Autot luonnostellaan tietokoneella ja luonnoksen perusteella luodaan kolmiulotteinen simuloitu malli. Malli voidaan heijastaa luonnollisessa koossa seinälle ja sitä voidaan tarkastella eri kulmista.
Tietokoneavusteinen suunnittelu ulottuu myös auton ympäristöystävällisyyden, turvallisuuden, ajomelun ja ajettavuuden testaamiseen. Vasta kun näiden testien tulokset vastaavat toivottua tasoa, rakennetaan ensimmäinen konkreettinen malli. Uusimmat suunnittelu- ja kehitystyökalut vähentävät virheiden määrää ja lyhentävät tuotekehitysaikoja.
Tärkeässä osassa tuotekehityksessä ovat myös konseptiautot, jotka mahdollistavat innovatiivisten teknisten ratkaisujen kehittelyn ja rajoja rikkovat muotoilututkielmat. Ne symboloivat Hyundain suunnittelijoiden vahvaa osaamista ja antavat vihjeitä tulevaisuuden Hyundai-malleja muokkaavista ratkaisuista.
Hyundai E3 on uusi konseptimalli, joka esiteltiin maailmalle Geneven Motor Show:ssa tammikuussa 2004. Konseptin takana on ajatus perheautosta, joka on suunniteltu sisältä ulospäin, antaen erityistä painoarvoa mukavuudelle, ylellisyydelle ja käyttäjäystävällisyydelle.
- ff322
Samanlainen ooppelin näköinen, kiilto pois ja kuraa kylkiin niin on jo harmaatamassaa muitten seassa, nähty on siis jo tuokin.
Toiseksi tukea nyt jotain kehitysmaassa tehtyjä autoja ja luodalla muualle lisää työttömyyttä.- Kamux
Tässä Hyundai infoa:
HYUNDAI MOTOR CO.
Hyundai Motor Company perustettiin Koreassa 1967. 1900-luvun alusta asti toimineisiin autonvalmistajiin verrattuna Hyundai on suhteellisen nuori tulokas, mutta se on jo alle neljässä vuosikymmenessä onnistunut saavuttamaan maailman viidenneksi suurimman autonvalmistajan aseman. Tämä on onnistunut tinkimättömän laatukehityksen, edistyneen teknologian ja rohkeiden ratkaisujen ansiosta.
Tällä hetkellä Hyundai on yksi maailman nopeimmin kasvavista autonvalmistajista. Hyundai Motor Co. on kasvanut Hyundai Automotive Groupiksi, joka käsittää Kia Motors Corporationin lisäksi yli kaksikymmentä autoiluun liittyvää tytäryhtiötä. Yhdessä Kia Motorsin kanssa Hyundai työllistää yli 75 000 ihmistä ympäri maailmaa.
Hyundailla on tuotantoa Koreassa, Intiassa, Turkissa, Kiinassa ja yhdeksässä muussa maassa. Ulsanin tehdas Koreassa on maailman suurin yksittäinen autotehdas, jonka vuosittainen kapasiteetti on 1,5 miljoonan autoa. Vuonna 2005 valmistui tehdas Yhdysvaltojen Alabamaahan ja vuonna 2008 avattiin ensimmäinen tehdas Euroopassa, Tšekin tasavallassa. Myös tuotekehitys on hajautettu ympäri maailmaa eri markkinoiden erityistarpeiden huomioimiseksi. Tuotekehityskeskuksia on Frankfurtissa, Detroitissa, Los Angelesissa, Tokiossa ja Koreassa. Hyundai-autoja myydään 193 maassa. - hoh hoijaa
Kamux kirjoitti:
Tässä Hyundai infoa:
HYUNDAI MOTOR CO.
Hyundai Motor Company perustettiin Koreassa 1967. 1900-luvun alusta asti toimineisiin autonvalmistajiin verrattuna Hyundai on suhteellisen nuori tulokas, mutta se on jo alle neljässä vuosikymmenessä onnistunut saavuttamaan maailman viidenneksi suurimman autonvalmistajan aseman. Tämä on onnistunut tinkimättömän laatukehityksen, edistyneen teknologian ja rohkeiden ratkaisujen ansiosta.
Tällä hetkellä Hyundai on yksi maailman nopeimmin kasvavista autonvalmistajista. Hyundai Motor Co. on kasvanut Hyundai Automotive Groupiksi, joka käsittää Kia Motors Corporationin lisäksi yli kaksikymmentä autoiluun liittyvää tytäryhtiötä. Yhdessä Kia Motorsin kanssa Hyundai työllistää yli 75 000 ihmistä ympäri maailmaa.
Hyundailla on tuotantoa Koreassa, Intiassa, Turkissa, Kiinassa ja yhdeksässä muussa maassa. Ulsanin tehdas Koreassa on maailman suurin yksittäinen autotehdas, jonka vuosittainen kapasiteetti on 1,5 miljoonan autoa. Vuonna 2005 valmistui tehdas Yhdysvaltojen Alabamaahan ja vuonna 2008 avattiin ensimmäinen tehdas Euroopassa, Tšekin tasavallassa. Myös tuotekehitys on hajautettu ympäri maailmaa eri markkinoiden erityistarpeiden huomioimiseksi. Tuotekehityskeskuksia on Frankfurtissa, Detroitissa, Los Angelesissa, Tokiossa ja Koreassa. Hyundai-autoja myydään 193 maassa.Etkö voisi välillä mainostaa vaikkaa vessapaperia taksikuskeille kun toi daivuu alkaa hieman kyllästyttää?
- 12XX
Kamux kirjoitti:
Tässä Hyundai infoa:
HYUNDAI MOTOR CO.
Hyundai Motor Company perustettiin Koreassa 1967. 1900-luvun alusta asti toimineisiin autonvalmistajiin verrattuna Hyundai on suhteellisen nuori tulokas, mutta se on jo alle neljässä vuosikymmenessä onnistunut saavuttamaan maailman viidenneksi suurimman autonvalmistajan aseman. Tämä on onnistunut tinkimättömän laatukehityksen, edistyneen teknologian ja rohkeiden ratkaisujen ansiosta.
Tällä hetkellä Hyundai on yksi maailman nopeimmin kasvavista autonvalmistajista. Hyundai Motor Co. on kasvanut Hyundai Automotive Groupiksi, joka käsittää Kia Motors Corporationin lisäksi yli kaksikymmentä autoiluun liittyvää tytäryhtiötä. Yhdessä Kia Motorsin kanssa Hyundai työllistää yli 75 000 ihmistä ympäri maailmaa.
Hyundailla on tuotantoa Koreassa, Intiassa, Turkissa, Kiinassa ja yhdeksässä muussa maassa. Ulsanin tehdas Koreassa on maailman suurin yksittäinen autotehdas, jonka vuosittainen kapasiteetti on 1,5 miljoonan autoa. Vuonna 2005 valmistui tehdas Yhdysvaltojen Alabamaahan ja vuonna 2008 avattiin ensimmäinen tehdas Euroopassa, Tšekin tasavallassa. Myös tuotekehitys on hajautettu ympäri maailmaa eri markkinoiden erityistarpeiden huomioimiseksi. Tuotekehityskeskuksia on Frankfurtissa, Detroitissa, Los Angelesissa, Tokiossa ja Koreassa. Hyundai-autoja myydään 193 maassa.erittäin kattavasta informaatiosta. Onko kellään tietoa tuleeko kyseinen malli Suomeen. Tuo Sonata mikä on Suomen Hyundain nettisivuilla kun on jo aika vanhahtava.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081