tietääkö kukaan hotwingsien kalorimäärää?

hotwings fani

olis kiva tietää paljonko esim:10 kpl hotwingsin ateria miedoimmalla kastikkeella sisältää kaloreita.

3

17116

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ..

Yleensähän kastikkeessakin on puolet voito, mutta hyviä ne on!

• loskolw

Ravintoloiden uppopaistetut wingsit ovat todella energiapitoista ruokaa.

Esim. Memphis-raflassa kahdeksan siipeä, 975 kcal. Sisältää kastikkeen, jossa Texas Peteä ja margariinia.

Amarillossa samat kahdeksan siipeä samalla soosilla, lisäksi aurajuustodippi ja rehut, 1117 kcal.

Tähän sitten vielä ranut päälle. :D

Mitä tulisempi kastike, sitä vähemmän energiaa. Tulisuutta säädellään rasvan määrällä. Jos olet kaloreista tarkka, ota mahdollisimman tulisia siipiä.

Itse rakastan wingsejä, enkä jaksa ajatella kalorimääriä, kun kerran parissa viikossa tulee syötyä.

• loskolw

Ja vielä sen verran, että jos tosi terveyslinjalle haluaa mennä, niin suuremmista kaupoista saa ainakin tilaamalla marinoimattomia siipiä. Niitä uuniin ilman rasvaa, päälle Texas Peten valmista siipisoosia (ei tarvitse laimentaa rasvalla), jossa on 88 kcal/100 g. Juoksevalla rasvalla 50-50 lantratussa Petessä on sellaiset 350 kcal/100 g.

Kylkeen selleriä, porkkanaa, kurkkua ja joku kermaviilidippi.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1284
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      715
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      682
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60