Olen juuri muuttanut Osloon, ja en tunne ketään täällä. Nyt on mun kysymys: Onko täällä toisia naisia joka asuu täällä Oslossa, ehkä samassa tilanteessa kuin minä, tai muuten vain haluais uusia tuttuja/kavereita?
Olen niinkuin likat/naiset yleensä on, siis tykkään istua ja rupatella kaikenlaisista asioista, shoppailla ym... Olen aina valmis kokemaan jotain uutta, onko melkein mitä vaan. Huumoria löytyy tästa akasta, ja nauru ei ole kaukana koskaan =)
Jos joku on kiinnostunu...löydät mut täältä.
Uusia kavereita Oslossa
jenteinna
2
397
Vastaukset
- jenteinna
Siis, sul oli paljon sanoja....mut ei kyl mitää auttavaa....haha.....
- oslossa
olen asunut jo monta vuotta oslossa ja en ole juurikaan tavannut suomalaisia
kiva vain jos saa ystavia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1901201Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221068- 70800
- 48794
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53740- 60649
- 33642
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva48642- 52607
- 50595