Ylöstempaistu vai kuollut?
Yakov poistunut?
14
326
Vastaukset
- Turpaan veto
Joku vielä uittumaisempi tyyppi hermostu siihen jatkuvaan Jeesus-humppaan.
Turpaan veto! - sfhssfhsh
-
- Idiomi
Oletko varma?
Mä olen kirjoitellut viime aikoina Profetiat-foorumilla. Poikkea sinne juttelemaan!
Sulle lohdutukseksi mainittakoon se, etten mä tule lainkaan kuolemaan, koska mulla on tärkeämpääkin tekemistä, sillä Yeshua sanoi: Joh.11:26
"Eikä yksikään, joka elää ja uskoo minuun, ikinä kuole. Uskotko sen?"
Onko sulla sydämelläsi jokin tietty juutalaisuuteen liittyvä teema, josta haluaisit keskusteltavan tällä foorumilla?
Oletko pohtinut esim. sitä, että miksei J-la ole antanut viime vuosina sadetta Israeliin kuin vain tipoittain ja esim. Galilean meri (Kinneret) on jo laskenut yli 4m alle krriittisen rajan? Vesipula on käsin kosketeltava!
Tanakh'issa on tuohon liittyen lupaus:
3. Moos. 26:4
"...annan minä (Y-H-W-H) teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."
Mutta tuollakin lupauksella on ehtonsa! Nimittäin seuraava:
3. Moos. 26:1-3
"1. Älkää tehkö itsellenne epäjumalia älkääkä pystyttäkö itsellenne jumalankuvia tai patsaita, älkää myöskään asettako maahanne kiviä, joissa on kuvia, kumartaaksenne niitä, sillä minä olen Herra, teidän Jumalanne.
2. Pitäkää minun sapattini ja peljätkää minun pyhäkköäni. Minä olen Herra.
3. Jos te vaellatte minun säädöksieni mukaan ja noudatatte minun käskyjäni ja pidätte ne,
>>> Vika ei siis ole ilmastossa, eikä siinä, että J-la olisi huonomuistinen, vaan siinä, ettei Israelissa asuva kansan enemmistö israelilaisista noudata Israelin J-lan säädöksiä!"...annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."
Ei olisi siis tarpeen nähdä vaivaa ja tehdä kalliilla hinnalla merivedestä juomakelpoista vettä, jos Israel vain olisi kuuliainen J-lalleen!Yakov kirjoitti:
"...annan minä teille sateen ajallansa, niin että maa antaa satonsa ja kedon puut kantavat hedelmänsä."
Ei olisi siis tarpeen nähdä vaivaa ja tehdä kalliilla hinnalla merivedestä juomakelpoista vettä, jos Israel vain olisi kuuliainen J-lalleen!...jo mukana.
No tulipa kirjoitettua se kahdesti asian vakuudeksi ;)
Hyvää yötä Yeshuan verrattomassa seurasssa!- Iiines 6v.
Yakov kirjoitti:
...jo mukana.
No tulipa kirjoitettua se kahdesti asian vakuudeksi ;)
Hyvää yötä Yeshuan verrattomassa seurasssa!pelle?
Pikku Kakkosen Pelle Hermanni? - Pikkulasten ystävä
Iiines 6v. kirjoitti:
pelle?
Pikku Kakkosen Pelle Hermanni?Tämä juttupaikka on tarkoitettu varttuneemmalle väelle, joiden aistit ovat kokemuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta, vaikkei keskusteluista ainakaan ensinäkemältä sellaista kuvaa saa.
- iines 6v
Pikkulasten ystävä kirjoitti:
Tämä juttupaikka on tarkoitettu varttuneemmalle väelle, joiden aistit ovat kokemuksesta harjaantuneet erottamaan hyvän pahasta, vaikkei keskusteluista ainakaan ensinäkemältä sellaista kuvaa saa.
isä sanoi niin
- iines 6v
Yaakov kirjoitti:
...ei ole sellainen.
äiti sano niin.
- Pikkulasten ystävä
iines 6v kirjoitti:
isä sanoi niin
...luona joudutkaaan asumaan! Hehän valehtelevat sulle mielinmäärin!
Ota salaa yhteyttä kunnan lastensuojeluviranomaisiin ja kerro heille millaista puppua sun vanhempasi ovat sulle syöttäneet Yeshuasta ja kysy heiltä mahdollisuutta päästä asumaan lasten turvakotiin. - iines 6v
Pikkulasten ystävä kirjoitti:
...luona joudutkaaan asumaan! Hehän valehtelevat sulle mielinmäärin!
Ota salaa yhteyttä kunnan lastensuojeluviranomaisiin ja kerro heille millaista puppua sun vanhempasi ovat sulle syöttäneet Yeshuasta ja kysy heiltä mahdollisuutta päästä asumaan lasten turvakotiin.just sinunlaisista iskä varoitteli.
Ja käski huutamaan PEDOVIILIA. - jessus mörköä varo
iines 6v kirjoitti:
äiti sano niin.
ja luuhasi ympäri maata puhuen sekavia.
Ne seuraajat on kans petofiilejä ne munkit, papit kaavuissaan ja ne palavasilmäiset sedät jotka viittilöivät käsillään kuin jonkun mörön vallassa. Ne ovatkin hengen vallassa, jeesus- mörön, varo niitä!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496215Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6412562Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831199- 791100
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä3121065Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.721046Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä551040- 64934
- 66897
- 228854