Rukalla voitas tehdä mielenosoitus Margit Björgenille FIS hyväksymää astmalääkitystä kohtaan ?
Katsomoon kaikille astmapilli suuhun ja norjan pipo päähän ?
Ei ole epäilystäkään etteikö astmalääkityksellä ois vaikutusta !
Suomen urheilijat kans jos FIS tämän sallii niin kaikilla sen verran astmaa löytyy että lääkitys on tarpeellinen ?
Asmapillit
12
464
Vastaukset
Se laite jota jotkut hiihtäjät käyttää kovilla pakkasilla lenkillä suussaan on laite joka lämmittää hengitysilman lämpimämmäksi. Sulla ei ole astmaa etkä ole hiihtäjä joten voit tukkia näppäimmistösi turpavärkkiisi ja pitää typerät kommenttisi oman pääsi sisällä.
- 2+2=3?
Ei tuo oma älykkyytesikään kovin korkea ole kun et tajunnut mitä kirjoittaja tarkoitti.
2+2=3? kirjoitti:
Ei tuo oma älykkyytesikään kovin korkea ole kun et tajunnut mitä kirjoittaja tarkoitti.
sinä ite tietonen mitä se tarkotti? Vitun tyhmä.
- zap--------------
Zip1 kirjoitti:
sinä ite tietonen mitä se tarkotti? Vitun tyhmä.
Olen. Ja olenpa vielä sinua sivistyneempi. Eiköhän kyrsi?
zap-------------- kirjoitti:
Olen. Ja olenpa vielä sinua sivistyneempi. Eiköhän kyrsi?
tajunnu. Vitun aivoinvalidi.
- ASTMAATIKKO PIHISEE
Zip1 kirjoitti:
Kyllä hölmökin tajuaa että se kenno/harppu jota jotku käyttää kovilla pakkasilla suussa on lämmönvaihdin !
Kerran oot niin nero että sössit sen astmapilliin jota suikutetaan kurkuun jotta hengitystiet avartuvat ( KUN EI MEINAA SAAHA HENKEE ) - zäp.............
Zip1 kirjoitti:
ha hah:))
ASTMAATIKKO PIHISEE kirjoitti:
Kyllä hölmökin tajuaa että se kenno/harppu jota jotku käyttää kovilla pakkasilla suussa on lämmönvaihdin !
Kerran oot niin nero että sössit sen astmapilliin jota suikutetaan kurkuun jotta hengitystiet avartuvat ( KUN EI MEINAA SAAHA HENKEE )siltä ettei joku tajunnu että ne ei ole yks ja sama asia. Nimenomaan tuossa avausviestisä.
- Mutta elä pelästy Zi
Zip1 kirjoitti:
siltä ettei joku tajunnu että ne ei ole yks ja sama asia. Nimenomaan tuossa avausviestisä.
Se joka ei sitä näyttänyt tajuavan näkyy peilistä kun vaivaudut se eteen katsoaksesi näkisikö ihtensä.
- Zib
ASTMAATIKKO PIHISEE kirjoitti:
Kerran oot niin nero että sössit sen astmapilliin jota suikutetaan kurkuun jotta hengitystiet avartuvat ( KUN EI MEINAA SAAHA HENKEE )se Astma otetaa nykyisin peräaukon kautta ei niinku suuhun.
Mutta elä pelästy Zi kirjoitti:
Se joka ei sitä näyttänyt tajuavan näkyy peilistä kun vaivaudut se eteen katsoaksesi näkisikö ihtensä.
Minä tajusin senkin mitä ensimmäinen viestin kirjottanut ei tajunnu tajuavansa. Jos et ymmärtänyt äskeistä lausetta, älä vaivaudu vastaamaan.
- Pirkko Karva-Lämpsä
o kyllä tyhmää Maarit ei oo miestän hetkun paras nais hiihtähä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723063
- 552725
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322335- 792188
- 951996
- 571929
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301380Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?301351