Viestini luonnollisuudesta oli käsitetty pahasti väärin tuolla "Joku muu"-ketjussa,
siksi ota tuon käsitteen analysoitavaksi ihan uusiksi.
(Muutenkin liian pitkä ketju vaatiikin jo uuden.)
Uskomatonta!
Ettekö käsittäneet, että tarkoitin luonnollisuudella kaiken terveyden ja
terveellisyyden korostamista ja hoitamista!
VAIN terveyttä vahingoittavat asiat ja aineet pois!
Tupakka pois, samoin alkoholi, korkeat korot, jotka vievät jalkaterien, nilkkojen ja polvien, lonkkien ja selän terveyden, makeiset pois ...(paitsi terrveellinen xylitoli ja tumma suklaa)...jne...
Hampaiden alusta asti hyvä hoito takaa, ettei paikkauksia tarvita.
Mutta JOS tarvitaan, ne tottakai pitää tehdä!
Hampaiden ehjyys ja terveys on kokonaisterveydenkin kannalta tärkeä asia
ja tottakai tärkeä myös syömisen ja ihan ulkonäönkin kannalta katsottuna.
Kaikkea hyvää!
L u o n n o l l i s u u s
40
488
Vastaukset
- Teemuna
Analysoitavaksi?
Siis esität niinkuin uutena ja omana ideanasi tupakan haitallisuuden ja hampaiden kunnosta huolehtimisen ja haluat jakaa valistusta kuinka ihmisten pitäisi toimia.- K e s k ustelupalsta
Eikö sinun mielestäsi saa puhua asioista?
Nuo valtavat väärinkäsityksetkin, mistä mainitsin, voisivat saada oikaisun.
Ja ajattelun puutetta on joillain miehilläkin, ei kuitenkaan kaikilla.
Jos ajattelisivat, kulkisivat niiden tyttöjen perään, joilla on terveet tavat,
kannustaisivat naisia pitämään terveellisiä, ergonomisesti muotoiltuja jalkineita, ja suunnittelijat, nämä "PerttiPalmroosit" myös oikealle raiteelle lähtisivät.
Rahan himo toisten jalkaterien kustannuksella on moraalitonta.
Varsinkin nuoret, jotka eivät ymmärrä seurauksia, lähtevät muotia seuraamaan ilman pelkoa.
Teilläkin on kotona lapsia ja lapsenlapsia, vai mitä?
Eikö olisi hyvä, jos asenteet korjaantuisivat edes heidän kohdallaan.
Asenteistahan on kysymys.
Myös meikatut naiset vetävät miehiä puoleensa. Mutta seuraukset ovat meikkauksellakin.
Sikiiö äidin masussa, poikapuolinen, saa meikeistä hormoonihäiritsijän pilaamaan sukupuolisen kehityksensä, ja niinpä isäpappa jää vaille poikaa tai miestä, saakin ehkä sukupuoleltaan epäselvän, homon.
Luonnollisuus kunniaan jalkaterissä, hampaissa, tukan värissä, silmissä, huulissa,
koko Luojan luomuksessa! - Teemuna
K e s k ustelupalsta kirjoitti:
kannustaisivat naisia pitämään terveellisiä, ergonomisesti muotoiltuja jalkineita, ja suunnittelijat, nämä "PerttiPalmroosit" myös oikealle raiteelle lähtisivät.
Varsinkin nuoret, jotka eivät ymmärrä seurauksia, lähtevät muotia seuraamaan ilman pelkoa.
Myös meikatut naiset vetävät miehiä puoleensa. Mutta seuraukset ovat meikkauksellakin.
Sikiiö äidin masussa, poikapuolinen, saa meikeistä hormoonihäiritsijän pilaamaan sukupuolisen kehityksensä, ja niinpä isäpappa jää vaille poikaa tai miestä, saakin ehkä sukupuoleltaan epäselvän, homon.
Luonnollisuus kunniaan jalkaterissä, hampaissa, tukan värissä, silmissä, huulissa,
koko Luojan luomuksessa!No joo. Tupakoinnin ja hampaiden hoitamattomuuden lasken aivan eri tasoisiksi asioiksi kuin naisten lajiominaisuuteen kuuluvan turhamaisuuden, johon toki kuuluu yliampuva meikkaaminen ja naurettavan näköinen venkoilu epämukavissa korkokengissä. Tuskin yksikään nainen voi rehellisesti sanoa korkokenkien olevan mukavia. Jos sanoo, minä ainakaan en usko.
K e s k ustelupalsta kirjoitti:
koko Luojan luomuksessa!Noista jalkineista vaan sen verran, ettei ymmärretä että tarvitaan monet erilaiset jalkineet. Juhla-asu vaatii joskus epäkäytännöllisiäkin jalkineita, muttei ne ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön. Meille miehillekkin on jalkineita jotka ovat hyviä tanssilattialla, mutta muussa käytössä tulee jalat kipeiksi. Jalkineet tilanteen mukaan, niin säästyy monelta harmilta.
Minun puolesta naiset saavat maalailla itseään jos vaan osaavat. Ei kait ne meikit mitä markkinoilla on ole mitään hormoonivalmisteita. Ei niitä vosi, eikä saisi silloin markkinoidakkaan.- Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
No joo. Tupakoinnin ja hampaiden hoitamattomuuden lasken aivan eri tasoisiksi asioiksi kuin naisten lajiominaisuuteen kuuluvan turhamaisuuden, johon toki kuuluu yliampuva meikkaaminen ja naurettavan näköinen venkoilu epämukavissa korkokengissä. Tuskin yksikään nainen voi rehellisesti sanoa korkokenkien olevan mukavia. Jos sanoo, minä ainakaan en usko.
Minä, minä, minä.
Minä sanon.
En toki lähde korkokengissä lenkille. Mutta sitä ei kai oletettukaan.
Kaiketi hieman riippuu jalan Muodosta, että miten ne korkokengät jalkaan Istuvat.
Minun ketarani loppupää on sen laatuinen, että korkokengät istuvat hyvin ja niinpä en venkoile epämukavissa korkokengissä. Olisi sitä paitsi typerää ostaa epämukavia kenkiä. Jos kengät ovat ei-epämukavat, vaan mukavat, niin tottahan niillä etiäpäin pääsee. Kovin liukkailla keleillä voi toki harkita suksisauvojen esiinottamista ja laittamista pikku kätösiin.
Meikkaus on myös mukavaa. Oikein mukavaa. Siitä tulee kaunis olo. Yliampuva meikkaus ei ole mukavaa. Paitsi joskus, mutta se kuuluu kahden ihmisen välisiin pieniin hmmm.. leikkeihin tai jotain.
Turhamainen en ainakaan Minä ole. Olisi hyvä, jos viesteissä ei niin usein Yleistettäisi asioita. MieHET ovat sellaisia, naiSET ovat sellaisia, lapSET ovat sellaisia, ulkomaalaiSET ovat sellaisia jne.. hyh-hyh:( - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Minä, minä, minä.
Minä sanon.
En toki lähde korkokengissä lenkille. Mutta sitä ei kai oletettukaan.
Kaiketi hieman riippuu jalan Muodosta, että miten ne korkokengät jalkaan Istuvat.
Minun ketarani loppupää on sen laatuinen, että korkokengät istuvat hyvin ja niinpä en venkoile epämukavissa korkokengissä. Olisi sitä paitsi typerää ostaa epämukavia kenkiä. Jos kengät ovat ei-epämukavat, vaan mukavat, niin tottahan niillä etiäpäin pääsee. Kovin liukkailla keleillä voi toki harkita suksisauvojen esiinottamista ja laittamista pikku kätösiin.
Meikkaus on myös mukavaa. Oikein mukavaa. Siitä tulee kaunis olo. Yliampuva meikkaus ei ole mukavaa. Paitsi joskus, mutta se kuuluu kahden ihmisen välisiin pieniin hmmm.. leikkeihin tai jotain.
Turhamainen en ainakaan Minä ole. Olisi hyvä, jos viesteissä ei niin usein Yleistettäisi asioita. MieHET ovat sellaisia, naiSET ovat sellaisia, lapSET ovat sellaisia, ulkomaalaiSET ovat sellaisia jne.. hyh-hyh:(Mutta kun naiset ovat turhamaisia, tuo on toteamus, joka ei ole minun keksintöni ja se kyllä sisältää totuudenmukaisen, hyvinkin oikeutetun yleistyksen. Kuinka moni nainen käyttää käytännöllisyydestä paljonkin poikkeavia erilaisia ja epämukavia asusteita, ainakin näin länsimaalaisen silmäkulmasta katsottuna. Meikkaamisesta puhumattakaan, joka on järjen vastaista puuhastelua, mutta mennee muiden turhien harrastusten kanssa samaan piikkiin..
Mukavaa tietty turhamaisuus voi ihan muussa merkityksessä olla, ja tarviikin olla fiilispuolella, ainakin niihin sijoitettujen eurojen edestä.
Vielä korkokengistä, joita parhaimmillaan tai pahimmillaan edustavat kymmensenttiset korot ja hillittömät piikkikärjet joilla voi potkia kärpäsiä silmien väliin.
Olet aika ainutlaatuinen anatomian kummajainen jos todella tunnet ne mukaviksi ja jalkojasi myötäileviksi. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Mutta kun naiset ovat turhamaisia, tuo on toteamus, joka ei ole minun keksintöni ja se kyllä sisältää totuudenmukaisen, hyvinkin oikeutetun yleistyksen. Kuinka moni nainen käyttää käytännöllisyydestä paljonkin poikkeavia erilaisia ja epämukavia asusteita, ainakin näin länsimaalaisen silmäkulmasta katsottuna. Meikkaamisesta puhumattakaan, joka on järjen vastaista puuhastelua, mutta mennee muiden turhien harrastusten kanssa samaan piikkiin..
Mukavaa tietty turhamaisuus voi ihan muussa merkityksessä olla, ja tarviikin olla fiilispuolella, ainakin niihin sijoitettujen eurojen edestä.
Vielä korkokengistä, joita parhaimmillaan tai pahimmillaan edustavat kymmensenttiset korot ja hillittömät piikkikärjet joilla voi potkia kärpäsiä silmien väliin.
Olet aika ainutlaatuinen anatomian kummajainen jos todella tunnet ne mukaviksi ja jalkojasi myötäileviksi.Joo, olen kummajainen.
Tarkoitatko, että naiset ovat turhaMAISEMPIA, kuin miehet?
Tarkoitatko, että sinun mielipiteesi on se, mikä on, sen takia, että monet Muut ovat sanoneet naisia turhamaisiksi ja siksi ajattelet, että voi "hyvinkin oikeutetusti yleistää"? Oletko sitä mieltä, että ylipäätään asioita Voi yleistää?
Onko korkokenkien ja "littanakenkien" erot vain ja ainostaan sellaiset, että korot ovat kymmenisen senttiä tai sitten ei korkoja laisinkaan? - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, olen kummajainen.
Tarkoitatko, että naiset ovat turhaMAISEMPIA, kuin miehet?
Tarkoitatko, että sinun mielipiteesi on se, mikä on, sen takia, että monet Muut ovat sanoneet naisia turhamaisiksi ja siksi ajattelet, että voi "hyvinkin oikeutetusti yleistää"? Oletko sitä mieltä, että ylipäätään asioita Voi yleistää?
Onko korkokenkien ja "littanakenkien" erot vain ja ainostaan sellaiset, että korot ovat kymmenisen senttiä tai sitten ei korkoja laisinkaan?Kyllä. Olen sitä mieltä, että yleisesti todetut asiat ja ilmiöt voidaan yleistää.
-Onko korkokenkien ja "littanakenkien" erot vain ja ainostaan sellaiset, että korot ovat kymmenisen senttiä tai sitten ei korkoja laisinkaan?
Tuohon vastaisin, että saivarteleminen on yksi osa naisten turhamaisuutta.
Hei kamoon, ei oteta kuitenkaan vakavasti, vaan nautitaan raikkaan kirpeästä talvisäästä. Minä osoitan hyväntahtoisen hymyilyn kaikille kummajaisille. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Kyllä. Olen sitä mieltä, että yleisesti todetut asiat ja ilmiöt voidaan yleistää.
-Onko korkokenkien ja "littanakenkien" erot vain ja ainostaan sellaiset, että korot ovat kymmenisen senttiä tai sitten ei korkoja laisinkaan?
Tuohon vastaisin, että saivarteleminen on yksi osa naisten turhamaisuutta.
Hei kamoon, ei oteta kuitenkaan vakavasti, vaan nautitaan raikkaan kirpeästä talvisäästä. Minä osoitan hyväntahtoisen hymyilyn kaikille kummajaisille.Minun mielestäni jotkut Miehet, vastaavat juuri tuolla tavalla, että "Jahas, nytkös alat saivartelemaan" ja tällä tavalla voi muka jättää vastaamatta kysymykseen, joihin ei oikeastaan osaa vastata.:)
Mutta olokoot nyt tämä saivartelu sitten. Jätetähän tähän.
Toteamme, että ajattelemme eri tavoilla ja se ei kaiketi haittaa mitään.
Kirpeä talvisää todellakin. Paistinpannulla on kypsymässä wienerleike ja perunatkin ovat tulella.
Eli ei hätiä mitiä. Mukavaa perjantaita vaan. - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Minun mielestäni jotkut Miehet, vastaavat juuri tuolla tavalla, että "Jahas, nytkös alat saivartelemaan" ja tällä tavalla voi muka jättää vastaamatta kysymykseen, joihin ei oikeastaan osaa vastata.:)
Mutta olokoot nyt tämä saivartelu sitten. Jätetähän tähän.
Toteamme, että ajattelemme eri tavoilla ja se ei kaiketi haittaa mitään.
Kirpeä talvisää todellakin. Paistinpannulla on kypsymässä wienerleike ja perunatkin ovat tulella.
Eli ei hätiä mitiä. Mukavaa perjantaita vaan.Samoin sinulle.
Eri tavoilla ajatteleminen on sitä näkökantojen kalastusta joka tekee meistä inhimillisiä.
Wiininleike on yks mun lemppareista, varsinkin kun valmistaja osaa pukea siihen rapean, kullankeltaisen takin. Anjovis-ruusukkeen kapriksineen siirrän siististi syrjään. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Samoin sinulle.
Eri tavoilla ajatteleminen on sitä näkökantojen kalastusta joka tekee meistä inhimillisiä.
Wiininleike on yks mun lemppareista, varsinkin kun valmistaja osaa pukea siihen rapean, kullankeltaisen takin. Anjovis-ruusukkeen kapriksineen siirrän siististi syrjään.Eri tavoilla ajattelu ei häiritse minua laisinkaan. On Erittäin mukava keskustella eri kannoista ja siitä Miksi toinen ajattelee niin, kuin ajattelee. Kaiken kukkuraksi joskus vaihdan, alta aikatyksikön, oman mielipiteeni toisen mielipiteeseen. Kuin tuuliviiri ikään:) Riippuen sen toisen perusteluista.
Joskus en anna periksi tuumaakaan. En tuumaakaan. En, vaikka pää nirhattais irti.
Mutta, sen kaltaisesta keskustelusta en pidä, että väitetään jotakin ja sitten kun kysyy tarkemmin, niin vastataan, että saivartelet. Tuosta mielipiteestäni en tingi:)
Krappeva kuori wienerleikkeessä on oltava aivan Ehdottomasti. Sitruunaa puristan päälle namskista nams.
En pidä anjoviksesta. Ihan kaikki muut kalat käy (myös lipeäkala, ihanaa namia), mutta anjoviksesta en kertakaikkisesti tykkää. Niin, enkä syö simpukoitakaan. Äklöttävän näkösiä, makuisia ja hajuisia. - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Eri tavoilla ajattelu ei häiritse minua laisinkaan. On Erittäin mukava keskustella eri kannoista ja siitä Miksi toinen ajattelee niin, kuin ajattelee. Kaiken kukkuraksi joskus vaihdan, alta aikatyksikön, oman mielipiteeni toisen mielipiteeseen. Kuin tuuliviiri ikään:) Riippuen sen toisen perusteluista.
Joskus en anna periksi tuumaakaan. En tuumaakaan. En, vaikka pää nirhattais irti.
Mutta, sen kaltaisesta keskustelusta en pidä, että väitetään jotakin ja sitten kun kysyy tarkemmin, niin vastataan, että saivartelet. Tuosta mielipiteestäni en tingi:)
Krappeva kuori wienerleikkeessä on oltava aivan Ehdottomasti. Sitruunaa puristan päälle namskista nams.
En pidä anjoviksesta. Ihan kaikki muut kalat käy (myös lipeäkala, ihanaa namia), mutta anjoviksesta en kertakaikkisesti tykkää. Niin, enkä syö simpukoitakaan. Äklöttävän näkösiä, makuisia ja hajuisia.Saivarrellanko vielä pikkusen saivartelulla.
Kuinka on, tulisiko saivarteluun vastata saivartelijan näkökulmasta saivartelulla, vai katsooko saivartelija, ettei hänen saivarteluaan arvosteta ja oteta vakavasti, mikäli toinen osapuoli paneutuu saivarteluun mahdollisimman asiallisesti?
Kuin sä voit sietää sitä limanuljaska lipeekalaa, jonka hajukin vie melkein hengen. Syntyvätköhän lipeekalat valmiiksi mätinä.
Dee dee. - Aloittaja.
Duke.of.America kirjoitti:
Noista jalkineista vaan sen verran, ettei ymmärretä että tarvitaan monet erilaiset jalkineet. Juhla-asu vaatii joskus epäkäytännöllisiäkin jalkineita, muttei ne ole tarkoitettu jokapäiväiseen käyttöön. Meille miehillekkin on jalkineita jotka ovat hyviä tanssilattialla, mutta muussa käytössä tulee jalat kipeiksi. Jalkineet tilanteen mukaan, niin säästyy monelta harmilta.
Minun puolesta naiset saavat maalailla itseään jos vaan osaavat. Ei kait ne meikit mitä markkinoilla on ole mitään hormoonivalmisteita. Ei niitä vosi, eikä saisi silloin markkinoidakkaan.Meillä on lapsia ja lapsenlapsiakin voi olla tulossa!
Sioinä valossa seuraava tutkimus, hiljattain Turun sanomissa:
Asiantuntija ehdottaa meikkikieltoa raskausajalle
Turun Sanomat 15.11 2010 05:02:18
Kivessyöpien määrä on hälyttävästi lisääntynyt Turun alueella viime vuosikymmenten aikana. Harvinainen syöpätyyppi on yleistynyt nuorilla miehillä. Turkulaisen tutkimusryhmän mukaan myös miesten siittiösolujen määrä ja laatu on heikentynyt. Tutkimusta johtavan professori J orma Topparin mukaan seurantatutkimuksen tulokset ovat hälyttäviä. Yksi syy lisääntyneisiin ongelmiin saattaa olla sikiöaikaisessa kemikaalialtistuksessa.
Tutkimus julkaistaan lähiviikkoina International Journal of Andrology -lehdessä. Vaikka tutkimuksessa ei syy-seuraussuhteita pystytä varmuudella todentamaan, ovat aiemmat koe-eläinkokeet osoittaneet, että kemikaaleille altistuminen lisää sukupuolielinten epämuodostumia ja vähentää siittiöiden määrää.
Tanskassa opastetaan raskaana olevia naisia välttämään kosmetiikan käyttöä koko raskauden ajan.
– Tarpeeton käyttö tulisi mielestäni Suomessakin odotusaikana karsia kokonaan. Erityisen haitallisia kemikaalit ovat sikiövaiheessa olevalle lapselle, mutta pitkän altistumisen epäillään olevan yhteydessä myös rintasyöpään ja eturauhassyöpään, Toppari sanoo.
Suomalaiset altistuvat päivittäin pelkästään kosmetiikkatuotteidensa kautta yli 200 kemikaalille, joista osa on todettu terveydelle haitallisiksi. Sitä, miten pesuaineet ja kosmetiikka imeytyvät ihon läpi, tutkitaan jatkuvasti.
Lisätietoa haetaan myös siihen, millaisia seurauksia pitkäaikaisilla kemikaalialtistuksilla on. - ::::::::::::::::::::
Aloittaja. kirjoitti:
Meillä on lapsia ja lapsenlapsiakin voi olla tulossa!
Sioinä valossa seuraava tutkimus, hiljattain Turun sanomissa:
Asiantuntija ehdottaa meikkikieltoa raskausajalle
Turun Sanomat 15.11 2010 05:02:18
Kivessyöpien määrä on hälyttävästi lisääntynyt Turun alueella viime vuosikymmenten aikana. Harvinainen syöpätyyppi on yleistynyt nuorilla miehillä. Turkulaisen tutkimusryhmän mukaan myös miesten siittiösolujen määrä ja laatu on heikentynyt. Tutkimusta johtavan professori J orma Topparin mukaan seurantatutkimuksen tulokset ovat hälyttäviä. Yksi syy lisääntyneisiin ongelmiin saattaa olla sikiöaikaisessa kemikaalialtistuksessa.
Tutkimus julkaistaan lähiviikkoina International Journal of Andrology -lehdessä. Vaikka tutkimuksessa ei syy-seuraussuhteita pystytä varmuudella todentamaan, ovat aiemmat koe-eläinkokeet osoittaneet, että kemikaaleille altistuminen lisää sukupuolielinten epämuodostumia ja vähentää siittiöiden määrää.
Tanskassa opastetaan raskaana olevia naisia välttämään kosmetiikan käyttöä koko raskauden ajan.
– Tarpeeton käyttö tulisi mielestäni Suomessakin odotusaikana karsia kokonaan. Erityisen haitallisia kemikaalit ovat sikiövaiheessa olevalle lapselle, mutta pitkän altistumisen epäillään olevan yhteydessä myös rintasyöpään ja eturauhassyöpään, Toppari sanoo.
Suomalaiset altistuvat päivittäin pelkästään kosmetiikkatuotteidensa kautta yli 200 kemikaalille, joista osa on todettu terveydelle haitallisiksi. Sitä, miten pesuaineet ja kosmetiikka imeytyvät ihon läpi, tutkitaan jatkuvasti.
Lisätietoa haetaan myös siihen, millaisia seurauksia pitkäaikaisilla kemikaalialtistuksilla on.älä vakuuttele niin kovasti.
Emme usko sinun valehtelevan.
Terv. Aloittaja. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Saivarrellanko vielä pikkusen saivartelulla.
Kuinka on, tulisiko saivarteluun vastata saivartelijan näkökulmasta saivartelulla, vai katsooko saivartelija, ettei hänen saivarteluaan arvosteta ja oteta vakavasti, mikäli toinen osapuoli paneutuu saivarteluun mahdollisimman asiallisesti?
Kuin sä voit sietää sitä limanuljaska lipeekalaa, jonka hajukin vie melkein hengen. Syntyvätköhän lipeekalat valmiiksi mätinä.
Dee dee.No voi heeeevetti, että näin perjantaiaamuna täytyy ruveta lukemaan tuommoista tekstiä.
Pää ei pysy mukana, kun saivartelu menee Noin saivarteluksi. Ei niinku enää tajuuuuu, Mitä meinausta meinataan.
Niin ja Kumpi on saivartelija ja saivarteluun vastaaja.
Pistin kyynärpään tähän pöydän kiivulle ja käteni nyrkkiiin, sitten ohjautin nyrkkini sen tasaisimman kohdan, elikkä muitten sormien paitsi peukalon seljät mun ottaani, pää asettui hivenen verran kumartavaan asentoon. Silmät kiinni ja ajatukset pyörimään, kuin pesukoneen linko. Asentoni oli oikeaoppisen filosofinen, mutta linkous katkesi :)
Jos joku sanoo mielipiteelleen Perustelun ja toinen haluaa Tarkentaa sen toisen perustelun, niin se ei ole saivartelua. Se on saivartelua, että toinen sanoo sitä ei-saivartelijaa saivartelijaksi, vaikka hän vain haluaa tarkentaa asioita, osatakseen vastata jotakin.
Minulla ainakin on sädekehä pääni päällä. heh, sanon ma.
Lipeäkala on ihanaa. Täs yks päivä meinasin jo ostaa yhen pakkauksen. Tuoksu ei ole paha.
En työnnä lipeäkalaa naamani aukkoon semmosenaan, vaan keralla on Paksua valkokastiketta, jossa on paljon maustepippuria murskattuna. Huh huh, nyt tekee NIIN kovaa mieli, että taidanpa töitten jälkeen käydä hakemas lipeäkalaa huomiseksi. - Heikunkeikku
:::::::::::::::::::: kirjoitti:
älä vakuuttele niin kovasti.
Emme usko sinun valehtelevan.
Terv. Aloittaja.En oikein ymmärtänyt, mitä tarkoitit.
Sanoin vain, miten itse ajattelen.
Pääsette kohta kaikki minun pitkistä sepustuksista, höppänyyksistä, eroon.
Lähden töihin muutaman tovin kuluttua.
Jahka oon meikannut, vaihtanut vaatteet ja pistänyt korkokengät jalkaani:)
Ja hiuslakkaa. Olen pakotettu siihen, koska en tahdo ihmisten peliästyvän pöheikköpäätäni:) - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
No voi heeeevetti, että näin perjantaiaamuna täytyy ruveta lukemaan tuommoista tekstiä.
Pää ei pysy mukana, kun saivartelu menee Noin saivarteluksi. Ei niinku enää tajuuuuu, Mitä meinausta meinataan.
Niin ja Kumpi on saivartelija ja saivarteluun vastaaja.
Pistin kyynärpään tähän pöydän kiivulle ja käteni nyrkkiiin, sitten ohjautin nyrkkini sen tasaisimman kohdan, elikkä muitten sormien paitsi peukalon seljät mun ottaani, pää asettui hivenen verran kumartavaan asentoon. Silmät kiinni ja ajatukset pyörimään, kuin pesukoneen linko. Asentoni oli oikeaoppisen filosofinen, mutta linkous katkesi :)
Jos joku sanoo mielipiteelleen Perustelun ja toinen haluaa Tarkentaa sen toisen perustelun, niin se ei ole saivartelua. Se on saivartelua, että toinen sanoo sitä ei-saivartelijaa saivartelijaksi, vaikka hän vain haluaa tarkentaa asioita, osatakseen vastata jotakin.
Minulla ainakin on sädekehä pääni päällä. heh, sanon ma.
Lipeäkala on ihanaa. Täs yks päivä meinasin jo ostaa yhen pakkauksen. Tuoksu ei ole paha.
En työnnä lipeäkalaa naamani aukkoon semmosenaan, vaan keralla on Paksua valkokastiketta, jossa on paljon maustepippuria murskattuna. Huh huh, nyt tekee NIIN kovaa mieli, että taidanpa töitten jälkeen käydä hakemas lipeäkalaa huomiseksi.Saivartelematta sanoisin, että jouduin toteamaan sekä tunnustamaan itselleni sen kovan mieliteon kouriintuntuvasti, että mieleni myös minunkin tekevi.
Siispä kourasin määrätietoisella otteella avain-nipun taskustani ja kipaisin laittamaan kulkineeni sähköpiuhalla liekaan, toteuttaakseni sitten hieman myöhemmin sen hillittömän mielitekoni. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Saivartelematta sanoisin, että jouduin toteamaan sekä tunnustamaan itselleni sen kovan mieliteon kouriintuntuvasti, että mieleni myös minunkin tekevi.
Siispä kourasin määrätietoisella otteella avain-nipun taskustani ja kipaisin laittamaan kulkineeni sähköpiuhalla liekaan, toteuttaakseni sitten hieman myöhemmin sen hillittömän mielitekoni.Jos suot, ilman saivartelua, niin kysyisin mielelläni Mikä on mielitekosi. Mitä mielesi tekevi?
Jos sanoo AA:n, niin sitten tarttis sanoa myös Been. Muuten alkaa vaivaamaan. - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Jos suot, ilman saivartelua, niin kysyisin mielelläni Mikä on mielitekosi. Mitä mielesi tekevi?
Jos sanoo AA:n, niin sitten tarttis sanoa myös Been. Muuten alkaa vaivaamaan.Nokun sä sait mulle mieliteon viriämään pintaan ja paljon sen allekin. Siispä lähden ajamaan pohojanmaalle.
Älä pelästy. Lähden pataruoka-aineksia hakemaan ja samalla pistäydyn punkkukaupassa. Jospa tää viikendi siitä saisi hieman sisältöä.
- Heikunkeikku
En löytänyt "Joku muu"-ketjusta sinun "Luojan luomukset"-nimimerkkiäsi. On totta, että se on pitkä ketju,
enkä ala sitä järjestelmällisesti lukemaan, löytääkseni sieltä sinun mahdollisen viestisi. Olisit voinut käyttää tässä aloituksessasi Samaa nimimerkkiä, kuin tuossa toisessakin ketjussa.
Vai ymmärsinköhän nyt kaiken väärin???
Oih, en mitenkään, enkä millään muotoa jaksaisi, enkä kykenisi olemaan NIIN luonnollinen ja terveellinen ja ajatella joka käänteessä, mikä olisi Luonnollisin olotila. Kaiketi mulle on luonnollisinta olla möllöttää vaan siten, että Tunnen olevani tyytyväinen.
Korkeista koroista olen AINA tykännyt. Minkäänlaisia selkävaivoja tai varpaiden vinksahduksia ei ole tullut. Polveni ovat ah ihastuttavat, kuten sääreni kokonaisuudessaankin ja tulevan mukavasti esille korkeilla koroilla. (heh, suokaa anteeksi).
Kun oikein fiiniksi ittensä tällää ja pisteeksi iin päälle vielä sopivat korkokengät, niin makee olo tulee.:)
Semmonen normaali, sopiva suhtautuminen kaikkeen on mun mielestä parasta.
Mulla on yks tuttu, joka on kaikessa Täydellisen täydellinen. Suurin osa päivästä menee itsensä hoitamiseen. Myös neuvoo mielellään kaikista terveellisistä ruuista. Hän on vähän Liian tarkka ja sitä kautta vähän öh, tympeä, jos voisin näin pahasti sanoa.
Minä itse oon vähän kausi"juoppo". En tarkoita alkoholia, vaan kaikessa "kaikessa". Välillä saan inspiraation olla Täydellinen kodinhoitaja, välillä täydellinen terveysintoilija, välillä täydellinen urheilija ja sitä rataa.
Kaikki kestää niin kauan, kuin hutsituttaa. Kamalaa joo, kaiketi, tai en minä tiedä.
Mitään sairauksia ei ole, vaikka koikkelehdinkin elämää eteenpäin vaihtelevin tekemisin, lääkkeitä en käytä,
mistään ei kolota.
Kamala sanoa, mutta oon kaiketi semmonen typerys, joka en jaksa olla luonnollinen.:) Moni käyttää tolkuttomasti aikaa korjaamalla niitä vahinkoja joita huonot tai väärät elintavat ovat aiheuttaneet... Otetaan vaikka esimerkiksi tupakointi,kolme askia norttia käryttävä punkkujuoppo harmittelee kun ei löydy kunnollista hammastahnaa
No,näkyipä avauksesi kalahtaneen tosi kipeästi erääseen palstan vakihäirikköön ;))- Aloittaja.
Olenkin aina tiennyt että järkeviä, normaaleja miehiä on enemmistö.
Mutta miesten välinen kilpailuko vai mikä tekee sen, että nainen esineellistetään,
eli uusi auto ja uusi vaimo alkaa olla tosiasia, ei enää vitsi, niinkuin ennen.
Naisillakin on kilpailua, ehkä juuri miesten huomiosta, ja jos havaitsee miesten katselevan
vain meikattuja, korkeilla koroilla kärvisteleviä naikkosia, ehkä se aiheuttaa sitten
sille linjalle lähtöä.
Nuorten kohtalo askarruttaa minua, muusta en enää ole huolissani.
Kertokaa tyttärillenne ja lastenlapsillenne, että he ovat hyviä ja rakastettuja omana itsenään. emw34 kirjoitti:
passiivisen tupakoinnin seurauksena. Koti ja kohtu ensisijaiset altistajat!!!
kuolee passiviseen tupakointiin!!
- ölkdng
Suurin häirikkö itse olet. Haukutko kohta kaikki taas painumaan *ittuun
- Teemuna
Eihän vain kaikkien kunnioittama Kadunmies viittaa Teemunaan tuolla maininnallaan vakihäiriköistä, eihän vain.
- Luonnottomia ohjeita
luonnollisuudesta jos tarkoitat elämäntapaa jota tällä hetkellä pidetään terveellisenä.
Huomenna saattaa taas tulla uudet ohjeet ja suositukset.- voikunonvoitavähän
mieltä. Jo voin käytön suositeltavuus tai kielto on ehtinyt muuttua moneksi minunkin elinaikanani.
Taitaa kolesteroliarvoja nostaa moni muukin, kuin pehmeät rasvat. Kun ihmiset ahtavat kitaansa kaikkea roskaruokaa, siinä voilla lienee melko minimaalinen vaikutus.
- oma maa mansikka jne
Jaahas. Taisit nyt luetella vain ne asiat, jotka ei sun elämään kuuluu.
Mä toivon, että saisi ostaa leipää ilman lisäaineita, maitoa ilman käsittelyä jne..
Entäs nykyinen tapa liikkua? Omilla autoilla ajellaan. :-)
Palataan aikaan, kun ostokset tehtiin oravannahoilla ja puhutaan vasta sitten "luonnollisuudesta".- aivan hyvin,
kun käyttää omia aivojaan elämänsä järjestämiseen parhain päin,
myös ravintonsa hankinnan suunnitteluun ovat aivot tarpeen,
hampaiden ja kehon hoito, liikunta suuri tärkeä tekijä...jne.
Aivoillekin hyväksi, että niitä käytetään: "Käytä niitä tai menetä ne!" - kääräpöörö
aivan hyvin, kirjoitti:
kun käyttää omia aivojaan elämänsä järjestämiseen parhain päin,
myös ravintonsa hankinnan suunnitteluun ovat aivot tarpeen,
hampaiden ja kehon hoito, liikunta suuri tärkeä tekijä...jne.
Aivoillekin hyväksi, että niitä käytetään: "Käytä niitä tai menetä ne!"Aina ei aivotoiminta riitä, vaan pitänee olla rahaakin.
menoa työttömyyskortistoon hammaslääketieteellisestä.:-(
- Potilas xyz
joka hoitaa hampaansa.
Olen käynyt hammaslääkärilläni hänen valmistumisestaan asti kymmeniä vuosia,
ja hän on opettanut minulle koko ajan, miten hoitaa itse hampaansa.
Kun menen sinne, hän sanoo, että olet se potilas, joka hoitaa hampaansa.
Hän tekee "ääneen" kaiken hoitonsa, kertoo koko ajan.
Reikiä ei ole ollut vuosikausiin yhtään,
silti käyn kerran vuodessa hänellä.
Kiva ihminen ja hampaani ovat voineet hyvin.
Joskus hän valkaisee.
Me essolaiset olemme joka suhteessa niin luonnollisia, että meitä voidaan sanoa ihan luomumiehiksi. Me juomme luonnon kasvattamasta ohrasta tehtyä keskaria, katselemme baarissa luonnon muovaamia reheviä ja simpsakoita luomunaisia ja kuuntelemme samalla korva tarkkana, kun Seksi-Sulo puhuu meille luomuseksistä. Eipä sitä tämän luonnollisemmin voi mies elää.
vietyä terveiset perille meidän elintarviketeollisuudellemme;)
Jos tupakka olisi keksitty tänä päivänä, eihän sen myyntiä olisi edes sallittu. Jonkinlaista ymmärrystä kuitenkin niille, jotka ovat orjaksi jääneet. Muistetaanhan kuitenkin huomaavaisuus. Suvaitsevaisuuttakin edes sen kolmen minuutin verran, sivummalla, muita häiritsemättä.
Alkoholihan on terveellistä, oikein nautittuna. Tosin se oikein nauttiminen ei välttämättä ole se yleisin tapa nauttia alkoholia.
Ja entäs sitten ne kaikkein turhimmat, ihmisen terveydelle haitalliset aineet. Viimeaikaisten lehtijuttujen mukaan meikit ja hiusväritkään eivät ole ihan ongelmattomia ihmisen terveyden suhteen. Mihin niitä tarvitaan? Ei yhtään mihinkään. Sen voi todeta vaikka Clint Eastwoodin elokuvasta Armoton, joka juuri tuli ihastellen katsottua.Mun on helppo yhtyä noihin;
Tupakka pois, kun en polta.
Alkoholi pois, kun se ei sovi mulle vaan jää päälle niin en juo.
Korkeat korot pois, kun mun jaloille ei sovi ne niin en käytä niitä.
Mutta mutta makeisista en luovu koska tykkään niistä.
Tosin olen sitä mieltä että jokainen saa tehdä mitä haluaa. Olis se kauheaa jos ihmiset joutuis elämään niin kun minä elän.
Sitten niitten pitäis melko lailla myös erakoitua.
Luopua hyvin monesta muustakin yleisesti ihmisille tärkeistä asioista.
Eläköön jokainen tavallaan, niinhän teen minäkin :))- koroton tallaaja
Ihminen on yksilö, se mikä toimii yhdellä ei välttämättä ole paras vaihtoehto toiselle.
Sainpa kesällä ohjeen notkoselän vaivojen hoitoon, auttaisi käveleminen välillä korkokengillä. Niin laiska kuitenkin olen, ettei jaksa niillä taiteilla.
Käsitykseni luonnollisuudesta on kovin toisenlainen kuin sinun. Se lähtee sisältä käsin ja on enemmänkin elämänasenne, kuin pakkopulla ja toisten uskomusten noudattamista. Luonnollisuus ei tarvitse turhaa sananhelinää, riittää kun vain on.
Suurin osa sairauksista, kun on henkistä vajetta.
Kaikkea hyvää sinnekin takaisin. - kokonaiskuva?
Ihmisten kehoon joutuu paljon ei niin luonnollisia ja epäterveellisiä aineita, joita saamme ruuasta tai ihon ja keuhkojen kautta. Ihmisten verestä on löydetty kaikenlaisia jäämiä: rikkaruohomyrkkyjä, turhia lääkeaineita, tekstiilien palonestoaineita, muovien pehmittimiä, väriaineita yms. Naivi uskovainen keskittyy syntisiin kenkiin ja meikkeihin, mutta kyse on paljon enemmästä.
- vaikkakin
kyynisyys ja ivailu on nykyään trendikästä.
Se kuitenkin tappaa.
Uskovainenkin olen, uskon korkeampaan voimaan, Jumalaan,
mutta veriuhrioppi on minulle outo,
minusta se on jokin jäänne pakanuudesta.
Ja uskonnon tuputtaminen muille on minusta väärin, sitä en tee.
Miksi ei saisi puhua kaikista ihmisenä olemiseen liittyvistä asioista?
Haluaisitko luoda uuden nettisäännöstön, jossa olisi kiellettyjä asioita?
Minusta se olisi väärin.
Luin avauksen uudelleen ja koin sen hyväksi. - 3+2
vaikkakin kirjoitti:
kyynisyys ja ivailu on nykyään trendikästä.
Se kuitenkin tappaa.
Uskovainenkin olen, uskon korkeampaan voimaan, Jumalaan,
mutta veriuhrioppi on minulle outo,
minusta se on jokin jäänne pakanuudesta.
Ja uskonnon tuputtaminen muille on minusta väärin, sitä en tee.
Miksi ei saisi puhua kaikista ihmisenä olemiseen liittyvistä asioista?
Haluaisitko luoda uuden nettisäännöstön, jossa olisi kiellettyjä asioita?
Minusta se olisi väärin.
Luin avauksen uudelleen ja koin sen hyväksi.sillä se nostaa tärkeitä asioita mieleen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih577290Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7333521Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.3491847Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1641785- 841415
Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens841381- 911280
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631247Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2621241- 811154