Sellainen nimppariketju.
Mun nimpparit on 27.12
Ja synttärit 21.12
21.12.2012 lopuu sit kaikki.
Ennen totaalista kuolemaa, oliskos kiva ottaa syliin joku Heidi Kyrö, tai Antti Tuisku?
Tai, noh, joku, vai olisko kiva tyrkätä joku sylistä pois?
Tehdääs ketju vuoteen 2012
215
2547
Vastaukset
- Hup hap hop
Onko vanhaherra hukannut ajatuksen vai etsiikö hän paikkaansa?
Vähänkös olen huolissani hänestä.oikeastaan tää on irvistelyä nimimerkille joka haluaa pitkään jatkuvan ketjun. Omalle nikilleen.
Minä sit käytän hyväkseni syntymäaikaani, joka kyllä sopii Mayojen kalenteriin ja saa kauhua aikaiseksi.
Voisitko nostaa tän sitten kärkeen jos ei kukaan vastaa?
Joku huuhaa-kommentti riittää.
Ystäväsi
H.- meirikki
hunksz kirjoitti:
oikeastaan tää on irvistelyä nimimerkille joka haluaa pitkään jatkuvan ketjun. Omalle nikilleen.
Minä sit käytän hyväkseni syntymäaikaani, joka kyllä sopii Mayojen kalenteriin ja saa kauhua aikaiseksi.
Voisitko nostaa tän sitten kärkeen jos ei kukaan vastaa?
Joku huuhaa-kommentti riittää.
Ystäväsi
H.Onko herra Hatza näin loukkaantunut nimppariketjusta jota minäkin mm pidin yllä? Sa kerrankin ketä se loukkasi?
Paljon tietoa, kauniita lauluja, runoja ...mun mielestäni.
Älä ala kukkoileen täällä, sut kyllä muistetaan jo 50 sivulta, tää on eri meininki. Opit sen.
Ikinä en olisi uskonut et nouset minua vastaan, olimme hyvinkin samaa mieltä kun kirjoittelin Lisbet nicillä :))
Näinpä se vanhuus meitä muuttaa! meirikki kirjoitti:
Onko herra Hatza näin loukkaantunut nimppariketjusta jota minäkin mm pidin yllä? Sa kerrankin ketä se loukkasi?
Paljon tietoa, kauniita lauluja, runoja ...mun mielestäni.
Älä ala kukkoileen täällä, sut kyllä muistetaan jo 50 sivulta, tää on eri meininki. Opit sen.
Ikinä en olisi uskonut et nouset minua vastaan, olimme hyvinkin samaa mieltä kun kirjoittelin Lisbet nicillä :))
Näinpä se vanhuus meitä muuttaa!Ihan lempeästi ja huumorilla minä tuon tein.
Idean sain kyllä sinun nimpparijutustasi.
Ole hyvä ja jatka vaan, minä tein omani sillä ajatuksella että siinä on "kaameaa mystisyyttä" ja että siten saan kaikki aamuisin vavahtelemaan pelosta: Taas yksi päivä lähempänä sitä....
Kammottavan karmivalla äänellä: Huuuuu..uuu.huuu...huuu.
:)- Pöljä olet
hunksz kirjoitti:
Ihan lempeästi ja huumorilla minä tuon tein.
Idean sain kyllä sinun nimpparijutustasi.
Ole hyvä ja jatka vaan, minä tein omani sillä ajatuksella että siinä on "kaameaa mystisyyttä" ja että siten saan kaikki aamuisin vavahtelemaan pelosta: Taas yksi päivä lähempänä sitä....
Kammottavan karmivalla äänellä: Huuuuu..uuu.huuu...huuu.
:)Olet varsinainen putki vittuilija, oikein rasittava tyyppi.
Pöljä olet kirjoitti:
Olet varsinainen putki vittuilija, oikein rasittava tyyppi.
hänen suuttumuksensa vastaan, vähän kun olen syyllinenkin.
Otan myös vastaan sinunkin arvostelusi, sekään ei mennyt pahemmin pieleen.
Jospa jäämme nyt odottamaan totaalista diskausta?
Kuvaannollisesti odotamme katsomoa jossa kaikki äänestävät tanssiani punaisella kortilla.
:)
- --------------------
tästä aloituksen
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8722999- kummaa
hunksz kirjoitti:
Katso edellinen kommentti.
siellä friidun epäily että olet kertonut väärän nimen.
hunksz kirjoitti:
Katso edellinen kommentti.
olen pahoillani siitä, että monet tuntuvat naurettavilta, varsinkin kun eivät lue kommenttejani tarkasti.
Tarkoitukseni ei ole naurunalaistaa.kummaa kirjoitti:
siellä friidun epäily että olet kertonut väärän nimen.
kohta tulee kolme vuotta täyteen, kun olen kanssanne leikkinyt.
Ja mielelläni leikin edelleenkin.
Mutta muista, minulle on turhaa heittää herjaa.
Kaikkihan on leikkiä vaan.
Minä olen lukenut, kuullut, ymmärtänyt, jne. aina kaiken väärin ja niin ajattelin jatkaakin.
Koska siinä on palstan hauskuus, omituisia olioita ovat.
Kaikenlainen kommentointi saa minut ajattelemaan tai huvittumaan.
Mutta mikään ei pahastumaan tai loukkaantumaan.
Kaatukoon Joulukuusesi
H.
- Perhaps;))
Kiitti viimeisestä. Hunksz. Mutta, onneksi hyvän ystävän kainalo V:saaressa käytettävissä)))...joten toivon sinulle kaikkea hyvää loppuvuotta ystävä hyvä...Uudet vuodet ja uudet tuulet... Nähdään viimeistään tuolloin 21.12.2012 ennen tuota kaiken loppua, ehkä yksi puolikas päivä jo silloin riittää ja pelkkä katse....;))) ja elämä on helppoo kun on jostain mistä pitää kiin...;)
tsau:Friidu- Perhaps;))
hunksz kirjoitti:
me istutamme sitten Omenapuun. (Juice)
surusta-iloon ja ilosta-suruun käy elämänpolku. Friidu sitten tuon omapuun istuttaa valmiina sinne Käsmun rantanurmihietikolle. Puoliväliä Unelmaa. Merenranta ja villiruusut siellä jo ennästään. Mökin saamme ilmaiseksi varmasti jo siinä vaiheessa....puoli-ilmaiseksi Kohtla-Järve alueelta...:))) Tehdastoiminta on jo loputettu kaivosalueelta;))) Ei kait sitten enää snadit ruostevauriot haittaa?
tsau:Friidu - ????????????????????
Perhaps;)) kirjoitti:
surusta-iloon ja ilosta-suruun käy elämänpolku. Friidu sitten tuon omapuun istuttaa valmiina sinne Käsmun rantanurmihietikolle. Puoliväliä Unelmaa. Merenranta ja villiruusut siellä jo ennästään. Mökin saamme ilmaiseksi varmasti jo siinä vaiheessa....puoli-ilmaiseksi Kohtla-Järve alueelta...:))) Tehdastoiminta on jo loputettu kaivosalueelta;))) Ei kait sitten enää snadit ruostevauriot haittaa?
tsau:Friidusiinä miehensä seläntakana touhuaa kummia
- Hesalaisia
???????????????????? kirjoitti:
siinä miehensä seläntakana touhuaa kummia
heillä oli 50 palstalla, friidu on mustasukkaisena seurannut ihannettaan
- !!!!!!!!!!!!!!!!!!
ainoa
- Hesalaisia
!!!!!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
ainoa
Oletko sinäkin ollut ?
- !!!!!!!!!!!!!!
Hesalaisia kirjoitti:
Oletko sinäkin ollut ?
en ole
- Hesalaisia
!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
en ole
On aivan ihkua kuunnella kun http://www.youtube.com/watch?v=oA4VAJU2-TQ
- turhaa tänne tuoda
!!!!!!!!!!!!!! kirjoitti:
en ole
sääkin tiedät kenen kanssa kuka on tekemisissä vai jakaaks tää mies sulle tietoja?
Onks teillä oikein diili? Mistä sää tiedät kenenkään epätoivoisuudesta?
Muutenkaan ei nää tämmöset kuulu palstakeskusteluihin olleskaan. - pöndee
turhaa tänne tuoda kirjoitti:
sääkin tiedät kenen kanssa kuka on tekemisissä vai jakaaks tää mies sulle tietoja?
Onks teillä oikein diili? Mistä sää tiedät kenenkään epätoivoisuudesta?
Muutenkaan ei nää tämmöset kuulu palstakeskusteluihin olleskaan.ja kuvia
ei malta olla kehunatta naisilla - kyllä hän tunnistaa
pöndee kirjoitti:
ja kuvia
ei malta olla kehunatta naisillahänestä, pitäisikö alkaa niitä jakelemaan, kuka tahtoo?
- Perhaps:))
Vastaukseni oli yksistään H:lle henk.koht. Median sisälukutaito täällä yllättävän korkealla tasolla monellakin näköjään;))). On suorastaan liikkuuttavaa lukea, kuinka paljon intohimoa se herättääkään monissa palstalaisissa tämä minun kirjoittelu H:lle.
Olen omasta puolestani otettu;))))) Onneksi emme tee tää eikä tarpeen tehdä tiliä...mitä ystävyys on meille molemmille merkitsee ja mitä se pitääkään sisällään;))) sinulle voin laittaa myös että, todellinen ystävyys pitää sisällään myös lämmintä huumoria aina;)) ja se uskalletaan myös näyttää...Rohkeutta toivon sinullekin....arvostelun sijaan. Jos, sinulla itselläsi täällä nyt on joku hyvä ystävä....tullut vuosien saatossa. Hyvää Joulua sinulle. Vilpittömin sydämin toivoo Friidu.
tsau:Friidu - voi nenä
kyllä hän tunnistaa kirjoitti:
hänestä, pitäisikö alkaa niitä jakelemaan, kuka tahtoo?
mahti kehua
pitää olla rohkeutta toteuttaa.
miten sun laitas - mkml,
Perhaps:)) kirjoitti:
Vastaukseni oli yksistään H:lle henk.koht. Median sisälukutaito täällä yllättävän korkealla tasolla monellakin näköjään;))). On suorastaan liikkuuttavaa lukea, kuinka paljon intohimoa se herättääkään monissa palstalaisissa tämä minun kirjoittelu H:lle.
Olen omasta puolestani otettu;))))) Onneksi emme tee tää eikä tarpeen tehdä tiliä...mitä ystävyys on meille molemmille merkitsee ja mitä se pitääkään sisällään;))) sinulle voin laittaa myös että, todellinen ystävyys pitää sisällään myös lämmintä huumoria aina;)) ja se uskalletaan myös näyttää...Rohkeutta toivon sinullekin....arvostelun sijaan. Jos, sinulla itselläsi täällä nyt on joku hyvä ystävä....tullut vuosien saatossa. Hyvää Joulua sinulle. Vilpittömin sydämin toivoo Friidu.
tsau:Friiduminkä kirjoitat, kirjoitat kaikille. Ei tämä ole mikään yhdelle suunnattu chatti, ei pitäisi olla ainakaan.
- tiedät varmaan
voi nenä kirjoitti:
mahti kehua
pitää olla rohkeutta toteuttaa.
miten sun laitasoikein hyvin.
- Perhaps;))
mkml, kirjoitti:
minkä kirjoitat, kirjoitat kaikille. Ei tämä ole mikään yhdelle suunnattu chatti, ei pitäisi olla ainakaan.
henk.koht.;))) vai pitäisikö KAIKKIEN lukea tämä viesti. Jotka tänne ylipäätään osallistuvat siis IHAN KAIKKIEN?)))) Sehän on mahdoton vaatimus ihan jo käytännössä;))) Ja ymmärtää siten että, se koskee kaikkia jotka tänne kirjoittavat joko rek. tai puskista?;))) Ajattele nyt...vähän pidemmelle eihän sellaista voi vaatia mitenkään sehän on mahdoton vaatimus ihan jos puhtaasti loogisesti tätä ajatellaan. On minusta kummallista jos, viestissä vastaan vain ja ainoastaan yhdelle nim.:lle ja sisällöllisesti siitä ei voi edes erehtyä, se tulkitaan heti osoituksi kaikille tai jos, minä nyt vastaan henk.koht. jollekin se on sitten chattailua? Elävä keskustelu joka on kumpuilevaa ja elävää muodostuu kyllä näistä molemmista osatekijöistä. Miksi niitä siis ylipäätään pitäisi rajoittaa?. Ei täällä rajoiteta kyllä pahemmin muidenkaan kahden keskistä viestittelyä? Tai en ole pahemmin sellaista kyllä huomanut. Sanottava kyllä että, aika vähän tätä palstaa olen lukenut ja seuranut miten täällä ihmiset ja ketkä toisestensa kanssa viestittävät ja miten;))*Siten sen pitäisi koskea KAIKKIA kirjoittajia. Missä, säännöissä näin määritellään? *En ole sellaista sääntöä. Joka rajaa keskustelun näin tarkkaviivaisesti sekä sisällön että, tämän rajauksen suhteen....Aika mahdonta kyllä edes sellaista tehdä....Tai sitten tämän palstan pitäisi olla ns. suljettu keskustelupalsta jonne ulkopuoliset eivät pääsisi. Sellaiset tarkkaanrajatut säännöt toimivat ainoastaan sen tapaisissa palstoissa. Ei ns. avoimissa palstoissa. En siis tätä säännöntä ole itse Löytänyt? Kerro minulle....tyhmälle? Jos, sinä olet jostain sellaisen löytänyt? Jään odottomaan vastausta vilpittömin sydämin..... Kaikesta erimielisyydestä huolimatta. Hyvää Joulun Odotusta sinulle...toivoo
tsau:Friidu - ounoudou
Perhaps;)) kirjoitti:
henk.koht.;))) vai pitäisikö KAIKKIEN lukea tämä viesti. Jotka tänne ylipäätään osallistuvat siis IHAN KAIKKIEN?)))) Sehän on mahdoton vaatimus ihan jo käytännössä;))) Ja ymmärtää siten että, se koskee kaikkia jotka tänne kirjoittavat joko rek. tai puskista?;))) Ajattele nyt...vähän pidemmelle eihän sellaista voi vaatia mitenkään sehän on mahdoton vaatimus ihan jos puhtaasti loogisesti tätä ajatellaan. On minusta kummallista jos, viestissä vastaan vain ja ainoastaan yhdelle nim.:lle ja sisällöllisesti siitä ei voi edes erehtyä, se tulkitaan heti osoituksi kaikille tai jos, minä nyt vastaan henk.koht. jollekin se on sitten chattailua? Elävä keskustelu joka on kumpuilevaa ja elävää muodostuu kyllä näistä molemmista osatekijöistä. Miksi niitä siis ylipäätään pitäisi rajoittaa?. Ei täällä rajoiteta kyllä pahemmin muidenkaan kahden keskistä viestittelyä? Tai en ole pahemmin sellaista kyllä huomanut. Sanottava kyllä että, aika vähän tätä palstaa olen lukenut ja seuranut miten täällä ihmiset ja ketkä toisestensa kanssa viestittävät ja miten;))*Siten sen pitäisi koskea KAIKKIA kirjoittajia. Missä, säännöissä näin määritellään? *En ole sellaista sääntöä. Joka rajaa keskustelun näin tarkkaviivaisesti sekä sisällön että, tämän rajauksen suhteen....Aika mahdonta kyllä edes sellaista tehdä....Tai sitten tämän palstan pitäisi olla ns. suljettu keskustelupalsta jonne ulkopuoliset eivät pääsisi. Sellaiset tarkkaanrajatut säännöt toimivat ainoastaan sen tapaisissa palstoissa. Ei ns. avoimissa palstoissa. En siis tätä säännöntä ole itse Löytänyt? Kerro minulle....tyhmälle? Jos, sinä olet jostain sellaisen löytänyt? Jään odottomaan vastausta vilpittömin sydämin..... Kaikesta erimielisyydestä huolimatta. Hyvää Joulun Odotusta sinulle...toivoo
tsau:Friidusössöttämästä fakiiri
hunksz kirjoitti:
me istutamme sitten Omenapuun. (Juice)
ketjuhan tästä tulikin.
Kiitos.
Näin miehenä voin olla vain imarreltu kaaoksesta jonka sain aikaiseksi.
En kyllä olisi halunnut mitään henkilökohtaista heittelyä, yleistä kaakatusta vain.
Valan vähän vettä laineille, kaikkihan naiset ovat minulle osa sydäntäni. Joku ukotkikin, ja kaikkihan tietävät kuinka lähelleni pääsee. Tarkennuksena, olen ihan hetero mies, mutta miesten ystävyyskin olisi kivaa.
Minä olen sortunut palstoilla kerran, jokunen vuosi sitten, kokemus oli ihana ja säilyy sielussani.
Ja sen tytön nimmaria en paljasta, alamme olemaan jo aikasti varttuneita.
Tällä hetkellä tunnen jotenkin jokusen läyskän, mutta vain puhelimella, me läähätetään satunnaisesti.
Noh, ei, jutellaan vain.
Mutta edelleen, avoin olen.
Joten pliiisss, älkää kiusatko toisianne turhaan, kiusatkaa minua vain, minä sen, sentään, ansaitsen.
H.- harh harh
tiedät varmaan kirjoitti:
oikein hyvin.
laita vainoharhat esiin
- l...ö
hunksz kirjoitti:
ketjuhan tästä tulikin.
Kiitos.
En kyllä olisi halunnut mitään henkilökohtaista heittelyä, yleistä kaakatusta vain.
Valan vähän vettä laineille, kaikkihan naiset ovat minulle osa sydäntäni. Joku ukotkikin, ja kaikkihan tietävät kuinka lähelleni pääsee. Tarkennuksena, olen ihan hetero mies, mutta miesten ystävyyskin olisi kivaa.
Minä olen sortunut palstoilla kerran, jokunen vuosi sitten, kokemus oli ihana ja säilyy sielussani.
Tällä hetkellä tunnen jotenkin jokusen läyskän, mutta vain puhelimella, me läähätetään satunnaisesti.
Noh, ei, jutellaan vain.
Joten pliiisss, älkää kiusatko toisianne turhaan, kiusatkaa minua vain, minä sen, sentään, ansaitsen.
H.koskaan tottunut, että joku muu, kuin sinä, olisi pääosassa? Tuntuisiko kuinkakin katkeralta?
Omit täälläkin ketjun kuin ketjun omiin juttuihisi. l...ö kirjoitti:
koskaan tottunut, että joku muu, kuin sinä, olisi pääosassa? Tuntuisiko kuinkakin katkeralta?
Omit täälläkin ketjun kuin ketjun omiin juttuihisi.ei nyt ole osunut kohdalle. Vitsi, vitsi, onhan ollut tylsiä juttuja mihin en ole alentunut kommentoimaan.
Kyllähän se masentaisi jos kukaan ei olisi kiinnostunut minusta.
En kyllä katkeroituisi, luultavasti, sen verran on turpaan tullut 60v. aikana.
Ja mites minä ketjun kaappaan? Minä voin vain laittaa kommentin ja katsoa mitä tapahtuu.
Aikasti usein käy niin että minun kommenteistani otetaan kiinni.
Ei ole helppoa olla suloinen.
H.- voi herran pieksut
hunksz kirjoitti:
ketjuhan tästä tulikin.
Kiitos.
Noh, ei, jutellaan vain.
H.me tiedämme alkaa M-kirjaimella kyllä te niin paljon olette vielä nytkin asiaa puineet.
viimeviikolla viimeksi. - ....................
voi herran pieksut kirjoitti:
me tiedämme alkaa M-kirjaimella kyllä te niin paljon olette vielä nytkin asiaa puineet.
viimeviikolla viimeksi.puskissa räpiköi
- --------------------
.................... kirjoitti:
puskissa räpiköi
ihminen taitaa olla kyseessä.
- --------------------
-------------------- kirjoitti:
ihminen taitaa olla kyseessä.
kuumana?
- _______------
-------------------- kirjoitti:
kuumana?
hankit prepaidin?
- ....................
_______------ kirjoitti:
hankit prepaidin?
käytän aina
voi herran pieksut kirjoitti:
me tiedämme alkaa M-kirjaimella kyllä te niin paljon olette vielä nytkin asiaa puineet.
viimeviikolla viimeksi.sitten tiedä Mistään Mitään?
Kaikenlaista saan kuulla, oletuksia paljon.
Miksi kaikki vaan olettaa?
Vai vuotaaks joku vanhemmiten, kaikenlaista?- egoistiko oot?
hunksz kirjoitti:
sitten tiedä Mistään Mitään?
Kaikenlaista saan kuulla, oletuksia paljon.
Miksi kaikki vaan olettaa?
Vai vuotaaks joku vanhemmiten, kaikenlaista?just sinä sinä sinä........Sinäkö vain?
Mie oon meilt ja muut meitin grannist. egoistiko oot? kirjoitti:
just sinä sinä sinä........Sinäkö vain?
Mie oon meilt ja muut meitin grannist.Viestissäni oli monta ämmää, isolla kirjoitettuna.
Niillä, isoilla kirjaimilla, oli ihan muu tarkoitus.
Neito/Poikanen lukee aina varovaisesti ja ajatuksella.
Ainaski minua.- xxxx2
hunksz kirjoitti:
Viestissäni oli monta ämmää, isolla kirjoitettuna.
Niillä, isoilla kirjaimilla, oli ihan muu tarkoitus.
Neito/Poikanen lukee aina varovaisesti ja ajatuksella.
Ainaski minua.on vihjaus isoihin ämmiin
henkilöön? - ,,,,,,,,,,,,,
hunksz kirjoitti:
Yli 20v. tiätsä...
täällä yksikään aikuinen ihminen, mieleltään. On kuin lasten hiekkalaatikko, lapsellisuuksia nakellaan edestakaisin. Ja Eskon on saatava puumerkkinsä joka sanomalehden laitaan.
,,,,,,,,,,,,, kirjoitti:
täällä yksikään aikuinen ihminen, mieleltään. On kuin lasten hiekkalaatikko, lapsellisuuksia nakellaan edestakaisin. Ja Eskon on saatava puumerkkinsä joka sanomalehden laitaan.
epäiltiin ihan samaa.
Olenkin ajatellut kokeilla 20 palstaa.
Saisikohan sinne elämää?
Mitäs luulet?
Niinku, sillee, elämää?- ====
hunksz kirjoitti:
epäiltiin ihan samaa.
Saisikohan sinne elämää?
Mitäs luulet?
Niinku, sillee, elämää?elävät, elämää, elämässä. Heillä ei ole turhaa aikaa tai halua tänne.
- viivatiina
hunksz kirjoitti:
epäiltiin ihan samaa.
Saisikohan sinne elämää?
Mitäs luulet?
Niinku, sillee, elämää?älä mene sinne tulin perässäsi tänne vaikkei löydykkään läskiä niin ehkä me kumminkin selvitään siitäkin kriistä ;)))))
viivatiina kirjoitti:
älä mene sinne tulin perässäsi tänne vaikkei löydykkään läskiä niin ehkä me kumminkin selvitään siitäkin kriistä ;)))))
joita minä seuraan.
Enkä minä sen takia 20 palstaa vahtaakaan.
Pelkkä, hyvin havaittava vyötärö riittää.
Tummien kumieni alta ovat sinisilmieni lieskat polttaneet sinuakin vähän.
Vaan nyt ne nuorille leiskua antaa, niille jotka tunteille tilaa antaa.
Ne kun saaneet on kaikkea sitä. Paitsi sitä mitä,
voi aikuinen hellästi suoda.
Noh, jos tosissaan annetaan sanojen valua
40 :kin saa aikaan jotakin halua.
Ja kun ihan tiukasti alan mä vääntää, 50 , 60 :kin ,mieltäni kääntää.
Se on, saamari, vaikka mä tekisin mitä, aina haluun vain sitä.
Toista kainaloo jokusen lämmittämään.
Jonka pään voin suudelmaan vääntää.
Omistettu Viivatiinalle, vapain käyttöoikeuksin.
H.- rönsyily kielletty?
mkml, kirjoitti:
minkä kirjoitat, kirjoitat kaikille. Ei tämä ole mikään yhdelle suunnattu chatti, ei pitäisi olla ainakaan.
Minäkin olen luullut, että tämä on avoin keskustelupalsta, että kelle tahansa saisi kirjoittaa?
Onko siis niin, että jos joku tekee avauksen, niin muut, siinä ketjussa, saavat kirjoittaa vain ketjun aloittajalle? viivatiina kirjoitti:
älä mene sinne tulin perässäsi tänne vaikkei löydykkään läskiä niin ehkä me kumminkin selvitään siitäkin kriistä ;)))))
ja minä kun olen ajatellut omia itselleni tämän hunkszin.
Tuleekohan meille nyt riita, tora ja tappelu vai voisiko jotenkin sovitella asiaa?
Ei me sitä voida puoliksikaan laittaa vai voidaanko :)- ********************
hunksz kirjoitti:
joita minä seuraan.
H.hyvinkin :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
- viivatiina
hunksz kirjoitti:
joita minä seuraan.
H.älä kuule poika luule itsestäsi liikaa
tuskin enää tolla iällä saa kaksikymppisestä piikaa
jos ihan totta kirjoittelen
niin suosittelen sulle samanikäistä seuraa
en voi sulle hyvin havaittavaa vyötäröä antaa
joten suosittelen että silmäilet hoikempaa mantaa ;)))) - viivatiina
******************** kirjoitti:
hyvinkin :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
vieläkö niitä on olemassa ;)))))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
ja minä kun olen ajatellut omia itselleni tämän hunkszin.
Tuleekohan meille nyt riita, tora ja tappelu vai voisiko jotenkin sovitella asiaa?
Ei me sitä voida puoliksikaan laittaa vai voidaanko :)yläpuolen ota sää alapuoli ;)))))
viivatiina kirjoitti:
se pitäisi tietää, kun kauppias olet :))))
viivatiina kirjoitti:
yläpuolen ota sää alapuoli ;)))))
vaihdellaan välillä, en minä viitsi kaiken aikaa pelkkää alapäätä katsella.
Mä haluan myös hivellä viiksiä, onkohan sillä viikset? :))
Ainakin saa kasvattaa ellei ole, tykkäätkö sinä viiksistä?- viivatiina
Anceli kirjoitti:
se pitäisi tietää, kun kauppias olet :))))
vaan sitä perus settiä joka alkaa ässällä =))))
viivatiina kirjoitti:
pieni valikoima, mutta kaipa se noin maaseudulla riittää, maamiesseurakaan osta yhteistä kuin kerran vuodessa. ;)))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
vaihdellaan välillä, en minä viitsi kaiken aikaa pelkkää alapäätä katsella.
Mä haluan myös hivellä viiksiä, onkohan sillä viikset? :))
Ainakin saa kasvattaa ellei ole, tykkäätkö sinä viiksistä?mistään rönsyilevistä play off parta on paras jos ei sillä oo niin kyllä se varmaan kasvattaa kun kaksi näinkin hurmaavaa naista oikeen kauniisti pyytää =))))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
pieni valikoima, mutta kaipa se noin maaseudulla riittää, maamiesseurakaan osta yhteistä kuin kerran vuodessa. ;)))
ja tuskin maamiesseuran jäsenet niitä tarttee ainakaan siihen mihin ne on pääsääntöisesti tarkoitettu ei kai enää sillä iällä ;)))))
viivatiina kirjoitti:
mistään rönsyilevistä play off parta on paras jos ei sillä oo niin kyllä se varmaan kasvattaa kun kaksi näinkin hurmaavaa naista oikeen kauniisti pyytää =))))
ei se meitä voi vastustaa, kun me ollaan niin ihania molemmat. :))
Saa sitten valita kumman ottaa, kun hetken miettii.
On hän niin hurmaava, halit lähetän tässä kohdassa, lähetä sinäkin. :)
Ei rönsyjä, niistä minäkään en pidä.******************** kirjoitti:
hyvinkin :DDDDDDDDDDDDDDDDDD
ihan varma että tämä luetaan vahvalla tunteella!!!!
Piti sit joku analyytikkokin eksyä kehiin.viivatiina kirjoitti:
ja tuskin maamiesseuran jäsenet niitä tarttee ainakaan siihen mihin ne on pääsääntöisesti tarkoitettu ei kai enää sillä iällä ;)))))
kuule, maamiesseuraan kuuluu myös nuoria salskeita poikia, ei ne mitään vapisevia pappoja kaikki ole.
Myy seuraavan kerran koko paketti, niin riittää paremmin.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
kuule, maamiesseuraan kuuluu myös nuoria salskeita poikia, ei ne mitään vapisevia pappoja kaikki ole.
Myy seuraavan kerran koko paketti, niin riittää paremmin.niin tiedän sit paremmin ;)))))
viivatiina kirjoitti:
satun vaan tietämään.
KK:ta vain, kuivaa kinkkua.
:)- viivatiina
hunksz kirjoitti:
satun vaan tietämään.
:)rumaa kutsua kuivaksi kinkuksi verevää keski ikäistä naista ;)))))
hunksz kirjoitti:
satun vaan tietämään.
:)vielä vastannut kysymykseeni saako sinut ottaa syliin ja rutistaa. odotan malttamattomana.
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
ei se meitä voi vastustaa, kun me ollaan niin ihania molemmat. :))
Saa sitten valita kumman ottaa, kun hetken miettii.
On hän niin hurmaava, halit lähetän tässä kohdassa, lähetä sinäkin. :)
Ei rönsyjä, niistä minäkään en pidä.ja pusut lähetän määkin charmantille söpöliinille =))))
viivatiina kirjoitti:
älä kuule poika luule itsestäsi liikaa
tuskin enää tolla iällä saa kaksikymppisestä piikaa
jos ihan totta kirjoittelen
niin suosittelen sulle samanikäistä seuraa
en voi sulle hyvin havaittavaa vyötäröä antaa
joten suosittelen että silmäilet hoikempaa mantaa ;))))vaan mä nautin kun nainen joskus
ihan parastansa antaa.
Joulukuusen oksilla kiva ois olla, kuten oljilla täytetty pukki,
joka toisella oksalla roikkuisi, ilman vyötäröö pullea karkki.viivatiina kirjoitti:
ja pusut lähetän määkin charmantille söpöliinille =))))
kyllä tykkää enemmän, ei mulle vastaakaan, kyllä nyt masentaa, mutta urheasti toivotan onnea teille. ;((
Anceli kirjoitti:
vielä vastannut kysymykseeni saako sinut ottaa syliin ja rutistaa. odotan malttamattomana.
molemmat.
H.hunksz kirjoitti:
molemmat.
H.mun syliin tulet kyllä ekaks, jookos ;)))
Istut sitten tulevasti etten putoa.- vihreä leski
hunksz kirjoitti:
ihan varma että tämä luetaan vahvalla tunteella!!!!
Piti sit joku analyytikkokin eksyä kehiin.kun yli-ikäiset masentaa. mieltä kääntää
Tavataan 40 ? taas - viivatiina
Anceli kirjoitti:
mun syliin tulet kyllä ekaks, jookos ;)))
Istut sitten tulevasti etten putoa.mun sylistä ei pääse putoamaan on sen verran tiukka ote harmi jos heti loukkaa itsensä pudotat kumminkin =))))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
kyllä tykkää enemmän, ei mulle vastaakaan, kyllä nyt masentaa, mutta urheasti toivotan onnea teille. ;((
en tiedä haluankokaan olla keski iän ylittäneiden miesten unissa tiedät varmaan minkälaissa mukana ;)))))
viivatiina kirjoitti:
mun sylistä ei pääse putoamaan on sen verran tiukka ote harmi jos heti loukkaa itsensä pudotat kumminkin =))))
mutta vain 15 minuuttia, sitten on vaihto.
Pitäisiköhän minun istua lattialla varmuuden vuoksi, jos hän on kovin painava, niin saattaa
lipsahtaa otteesta. ;))- viivatiina
Anceli kirjoitti:
mutta vain 15 minuuttia, sitten on vaihto.
Pitäisiköhän minun istua lattialla varmuuden vuoksi, jos hän on kovin painava, niin saattaa
lipsahtaa otteesta. ;))viittaa jotenkin hoikkaan ja tiukka sixpäkkiseen =))))
viivatiina kirjoitti:
en tiedä haluankokaan olla keski iän ylittäneiden miesten unissa tiedät varmaan minkälaissa mukana ;)))))
minulla ei ole mitään käsitystä siitä, minkälaisia unia keski-iän ylittäneet miehet näkevät.
Ehkä parempi niin, omissa unissani on tarpeeksi kärsittävää.
Onkohan ne jotain semmosii niin kun, kuiskaan *tuhmia unia* ;((viivatiina kirjoitti:
viittaa jotenkin hoikkaan ja tiukka sixpäkkiseen =))))
no sitten mä menenkin hänen syliinsä istumaan ;)))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
minulla ei ole mitään käsitystä siitä, minkälaisia unia keski-iän ylittäneet miehet näkevät.
Ehkä parempi niin, omissa unissani on tarpeeksi kärsittävää.
Onkohan ne jotain semmosii niin kun, kuiskaan *tuhmia unia* ;((sinne päin takoitin :o
viivatiina kirjoitti:
sinne päin takoitin :o
että nää meidän jutut poistetaan, olisko kymppi liikaa :))
- viivatiina
Anceli kirjoitti:
että nää meidän jutut poistetaan, olisko kymppi liikaa :))
asiallista tekstiä kumminkin mutta mihis se aloittaja häippäs tais mennä pupu pöksyyn ;)))))
viivatiina kirjoitti:
asiallista tekstiä kumminkin mutta mihis se aloittaja häippäs tais mennä pupu pöksyyn ;)))))
meidän kanssa, taisi mennä partaa siistimään ;)))
Mullapa onkin varasyli, kookoo lupasi, jos tämä mies nyt meidät jätti ikävään.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
meidän kanssa, taisi mennä partaa siistimään ;)))
Mullapa onkin varasyli, kookoo lupasi, jos tämä mies nyt meidät jätti ikävään.mullekkin riittää pikkusen kookoon sylistä jos tää mun mussukka nyt hylkäs :(((((
viivatiina kirjoitti:
mullekkin riittää pikkusen kookoon sylistä jos tää mun mussukka nyt hylkäs :(((((
kummanko ottaisi, kun kummankin saisi, voiko mies pahempaan tilanteeseen joutuakaan.
Kyllä kookoo antaa sinukin istua sylissään, mutta minä olen nyt eka.- kangaskassi
Anceli kirjoitti:
kummanko ottaisi, kun kummankin saisi, voiko mies pahempaan tilanteeseen joutuakaan.
Kyllä kookoo antaa sinukin istua sylissään, mutta minä olen nyt eka.palstalle päätitte sitten tulvittaa sen tällaisella roskalla.
Kohteliasta, todella kohteliasta ja antaa hyvän kuvan.
Näinköhän teidät tänne halutaan? - Perhaps;))
hunksz kirjoitti:
ketjuhan tästä tulikin.
Kiitos.
Noh, ei, jutellaan vain.
H.enkä minäkään;))) täällä on yksi vain joka kirjoittanut sinulle aina samalla allekirjoituksella;))) muut friidut ovat muita friiduja...mutta tiedät kuka on omasi;))))kaikista niistä sadoista minut erotat. Ja se on pääasia...sitäpaitsi meidän kuiskuttelut Höpönassu toisilemme yön herkkinä hetkinä eivät kuulu muille pätkään...;))) Kun on kuutamo ja kaikkee sillee romantista muutenki;)))
tsau:Friidu - Nakrattaa
kangaskassi kirjoitti:
palstalle päätitte sitten tulvittaa sen tällaisella roskalla.
Näinköhän teidät tänne halutaan?Huomaat että joku oli kuin laskiämpäri jota viedään sisään ja ulos.
Itserakas mies on helppo nakki. kangaskassi kirjoitti:
palstalle päätitte sitten tulvittaa sen tällaisella roskalla.
Näinköhän teidät tänne halutaan?voi harmien harmi, kun sinä nyt otit nokkiisi, miksi luit ja luitko ihan joka viestin?
Ilmeisesti sinä et halua meitä tänne ollenkaan, mutta onneksi emme tarvitse lupaasi, kyllä tänne mahtuu
vähän höpötystäkin. Nythän ainakin tunnista meidät ja osaat varoa, käytä sinäkin tuota nimimerkkiä, niin huomaan missä liikut.
Vai oletko sittenkin joku .......... :))
Tämäkin oli ihan tehoisku rakasta ystäväämme kohtaan, hän kyllä ymmärtää.
:)))
Hyvää päivää sinulle ja kaikille muille, tänään en ehdi pilaamaan palstaa, on vähän muita puuhia.- viivatiina
Anceli kirjoitti:
voi harmien harmi, kun sinä nyt otit nokkiisi, miksi luit ja luitko ihan joka viestin?
Ilmeisesti sinä et halua meitä tänne ollenkaan, mutta onneksi emme tarvitse lupaasi, kyllä tänne mahtuu
vähän höpötystäkin. Nythän ainakin tunnista meidät ja osaat varoa, käytä sinäkin tuota nimimerkkiä, niin huomaan missä liikut.
Vai oletko sittenkin joku .......... :))
Tämäkin oli ihan tehoisku rakasta ystäväämme kohtaan, hän kyllä ymmärtää.
:)))
Hyvää päivää sinulle ja kaikille muille, tänään en ehdi pilaamaan palstaa, on vähän muita puuhia.älä huolestu tämä ei tule toistumaan mutta emme myöskään tule poistumaan ihan pakko sanoo että pienestä on sullakin kiinni jos meidän harmiton iloittelumme ystävämme kustannuksella ärsyttää sua joka tapauksessa mukavaa pakkaspäivää sullekkin täällä on pakkasta kakskyt astetta ja töiin pitäs lähtee saa nähdä lähteekö auto käyntiin =)))))
viivatiina kirjoitti:
älä huolestu tämä ei tule toistumaan mutta emme myöskään tule poistumaan ihan pakko sanoo että pienestä on sullakin kiinni jos meidän harmiton iloittelumme ystävämme kustannuksella ärsyttää sua joka tapauksessa mukavaa pakkaspäivää sullekkin täällä on pakkasta kakskyt astetta ja töiin pitäs lähtee saa nähdä lähteekö auto käyntiin =)))))
Huomenta rakas ystäni, ollaan me taas oltu tuhmia, mutta eihän me mihinkään poistuta, ihan kiusallamme eletään.
Mukavaa päivää sinulle, kohta lähdetään Lappeenrantaan. Pakkas-asteet samat.
Mallu kuoli yöllä :(- Perhaps;))
ounoudou kirjoitti:
sössöttämästä fakiiri
kirjoittama komentti?)))) Näinkö kirjoittavat 60 v.? En oikein usko. 20v.? onko ikäsi Ei 13 v...korkeintaan;)))) mutta, eivät hekään....mikäli on ovat EDES VÄHÄN SAANEET KOTIKASVASTUSTA MITEN käyttäydytään;)))))))))))))))))))))))))))x XD. Painuhan itse ikäistesi palstalle nyt ihan kiltisti....ja kirjoita siellä. Tällä palstalla keskustelevat pääosin tai yrittävät 50 v ja 60 v ja siitä ylöspäin olevat suomalaiset sivistyneet ihmiset jotka ovat saaneet omassa lapsuudessaan kyllä kunnon kotikasvatuksen. Murrosikäisillle on omat palstansa.
tsau:Friidu - viivatiina
Anceli kirjoitti:
Huomenta rakas ystäni, ollaan me taas oltu tuhmia, mutta eihän me mihinkään poistuta, ihan kiusallamme eletään.
Mukavaa päivää sinulle, kohta lähdetään Lappeenrantaan. Pakkas-asteet samat.
Mallu kuoli yöllä :(nukahtiko se ihan rauhallisesti :(((
- Kolmijalkaeeriksonni
viivatiina kirjoitti:
On niitä olemassa,mutta vain heltallisia.
- ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
viivatiina kirjoitti:
älä huolestu tämä ei tule toistumaan mutta emme myöskään tule poistumaan ihan pakko sanoo että pienestä on sullakin kiinni jos meidän harmiton iloittelumme ystävämme kustannuksella ärsyttää sua joka tapauksessa mukavaa pakkaspäivää sullekkin täällä on pakkasta kakskyt astetta ja töiin pitäs lähtee saa nähdä lähteekö auto käyntiin =)))))
vittuiluko muille on mielestänne harmitonta?
^^^^^^^^^^^^^^^^^^^ kirjoitti:
vittuiluko muille on mielestänne harmitonta?
tämä edellinen vastaus oli tarkoitettu, kun menee samaan pötköön, mutta vastaan kuitenkin sinulle ja kysyn mitä vittuilua näissä on? Ja kuka vittuilee jatkuvasti ilkeämielisesti?
Ystävämme H kirjoitti alemmas, että nauroi kovin näille jutuille ja on siitä ollut puhetta muutenkin.
Itse sain eilen aika ikävää tekstiä muutamassa viestissä, mutta otin ne huumorilla vastaan, ei täällä muuten pärjää.
Mukavaa päivän jatkumista.
- Ugazaka
on siirtynyt perässä tänne ?
Vieläkös syöt banaania, vai otitkos neuvosta vaarin ? että sinullakin on näitä uskomuksia, mutta kaikillahan niitä on. Kun oikein lujasti uskoo niin mieskin voi olla nainen ja päinvastoin.
Kuopuksellani on myös syntymäpäivä 21.12. joten eiköhän aleta valmistelemaan pippaloita.että minuun uskovat rukoilevat usein väärin.
Vaikka minä heittelenkin kehiin kaikenlaista, mistä tytöt tykkää, Horoskooppejakin, niin ei se tarkoita että minä olen hurahtanut, itseenikään.
Paitsi ihan vähän.
Hatsa on paljastunut lopullisesti! Heidi Kyrö ja Antti H. Tuisku. Hyi helvetti.
- Perhaps;))
arvostelun sijaan myös Teolle sekä vaarin pikkuisille;)
tsau:Friidu - huh huh
Perhaps;)) kirjoitti:
arvostelun sijaan myös Teolle sekä vaarin pikkuisille;)
tsau:Friidu"Ostan
Friidu2.10.2005 17:06
Vaik olenkin ämmä ostan itse kortsut, Okeido
on minusta vahvin. Kundit yleensä räpeltää niit-
ten kaa joten hoidan ite ne. " - voi voi
huh huh kirjoitti:
"Ostan
ten kaa joten hoidan ite ne. ""Stadin friidu7.8.2005 23:19
Tässä ja ed. viesteissä ne sitten tulikin ÄMMÄT ja LANDET. Kirjoittajat taitaa olla itse janareita.
"Sehän nähdään päivittäin valtateillä Helsingin ulkopuolella. Perjantai- ja sunnuntai-iltaisin erityisesti." - Stadilainen on stadista ja sen mutsi ja faija kans. Ei sen tarvi mennä landelle viikonlopuks. Ne on niitä janareja jotka siellä Stadin ulkopuolella on menossa mamman ja papan tykö. Jostain kumman syystä niistä osa kutsuu itseään satdilaisiksi.
Niin ja taas kerran stadilaisilla ei useinkaan ole autoa, koska hän ei sitä Stadissa tarvi. Täällä kuljetaan sporalla (ratikka), dösällä (linja-auto) ja Itikseen mm. pääsee metrolla.
Niin ja aivottomia me ei olla.
terv. yx satadilainen ämmä " - heihaloo00
voi voi kirjoitti:
"Stadin friidu7.8.2005 23:19
Tässä ja ed. viesteissä ne sitten tulikin ÄMMÄT ja LANDET. Kirjoittajat taitaa olla itse janareita.
"Sehän nähdään päivittäin valtateillä Helsingin ulkopuolella. Perjantai- ja sunnuntai-iltaisin erityisesti." - Stadilainen on stadista ja sen mutsi ja faija kans. Ei sen tarvi mennä landelle viikonlopuks. Ne on niitä janareja jotka siellä Stadin ulkopuolella on menossa mamman ja papan tykö. Jostain kumman syystä niistä osa kutsuu itseään satdilaisiksi.
Niin ja taas kerran stadilaisilla ei useinkaan ole autoa, koska hän ei sitä Stadissa tarvi. Täällä kuljetaan sporalla (ratikka), dösällä (linja-auto) ja Itikseen mm. pääsee metrolla.
Niin ja aivottomia me ei olla.
terv. yx satadilainen ämmä "#Eka kerta tuli ja meni
Friidu 5.8.2005 19:26
Vastauksia: 9
Lukukertoja: 1672
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Oon 15 eli todella nuori menettämään neitsyyteni, mutta niin nyt kuitenkin kävi. Älkää morkatko minua asiasta! Olin bileissa ja vedin samana iltana elämäni ensimmäiset kunnon kännit. Tiedän että olen siihenkin liian nuori. Ei ole minun tapaistani yksikään asia mitä tein sinä iltana. Noh kuitenkin kompuroitiin mettään mielitiettyni kanssa ja siellä sitten... Kortsu hajosi enkä tietänkään popsi mitään e-pillereitä. Sain vasta vuorokauden jälkeen tapahtuneesta katumuspillerit käsiini. Menkkani olivat päivää ennen tapahtumaa loppuneet...
...onko minulla vaara olla raskaana!?
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä - huh huh
heihaloo00 kirjoitti:
#Eka kerta tuli ja meni
Friidu 5.8.2005 19:26
Vastauksia: 9
Lukukertoja: 1672
TEKSTIKOKO: font-sizefont-sizefont-size
Viestien esitystapa:
Oon 15 eli todella nuori menettämään neitsyyteni, mutta niin nyt kuitenkin kävi. Älkää morkatko minua asiasta! Olin bileissa ja vedin samana iltana elämäni ensimmäiset kunnon kännit. Tiedän että olen siihenkin liian nuori. Ei ole minun tapaistani yksikään asia mitä tein sinä iltana. Noh kuitenkin kompuroitiin mettään mielitiettyni kanssa ja siellä sitten... Kortsu hajosi enkä tietänkään popsi mitään e-pillereitä. Sain vasta vuorokauden jälkeen tapahtuneesta katumuspillerit käsiini. Menkkani olivat päivää ennen tapahtumaa loppuneet...
...onko minulla vaara olla raskaana!?
* VASTAA
* Kerro kaverille:
* Ilmoita asiattomasta viestistä - herra jumala
huh huh kirjoitti:
What? Friidu20.3.2003 21:56
Mistäs moisen käsityksen olet saanut?
Mielestäni yleisempiä ovat jutut, etteä nainen ei HALUA suuseksiä, vaikka mies haluaisikin antaa. Meilläkin oli tilanne pitkään niin, kunnes monen vuoden kinuamisen jälkeen vasta uskoin, että hullu äijäni todellakin HALUAA nuolla minua "sieltä", yök.. - muliseva tiikeli
herra jumala kirjoitti:
What? Friidu20.3.2003 21:56
Mistäs moisen käsityksen olet saanut?
Mielestäni yleisempiä ovat jutut, etteä nainen ei HALUA suuseksiä, vaikka mies haluaisikin antaa. Meilläkin oli tilanne pitkään niin, kunnes monen vuoden kinuamisen jälkeen vasta uskoin, että hullu äijäni todellakin HALUAA nuolla minua "sieltä", yök..Minulle taas soitetaan,koska voisit tulla,kun mieheni ei sitä tee.
http://www.youtube.com/watch?v=9xH0xorgUoI - Lönsyilijä
muliseva tiikeli kirjoitti:
Minulle taas soitetaan,koska voisit tulla,kun mieheni ei sitä tee.
http://www.youtube.com/watch?v=9xH0xorgUoIMiksi muliset ja äliset kun voisit vilauttaa kulma hammasta ja pulaista.
- Perhaps;))
huh huh kirjoitti:
"Ostan
ten kaa joten hoidan ite ne. "Aloitin täällä palstalla nimimerkillä Naisellinen nainen. Vain allekirjoitus on aina Tsau: Friidu.
Joten nimimerkki ei. Helppo kopsaa sanaa Friidu. Valitettavasti kun 2008 yritin tuota nimimerkkiä itselleni ottaa myös että, Friiduna olisin ensimmäistä kertaa nimemerkkini rek. Se oli jo varattu. Stadin slangilla sana friidu tarkoittaa tyttöä. Joten se on vapaasti kaikkien käytössä. Samoin kuin sanat gimma, giltsi jne....Joten;)))) joku muu minua nuorempi lienee kysymyksessä en minä. Ikää minulla jo sen verran ...koskaan tuota nimimerkkiä Friidu en ole itselleni saanut;))) silloin kun aloitin rekatuksi.;)))
Herran Jumala sentään. Tässähän pitäisi olla jo ylpeä kun sotketaan minut itseäni huomattavasti nuorempaan naiseen lähes teini-ikäiseen...;)) olen otettu. En tietenkään voi kahlata 2008 kaikkia näitä palstoja läpi....joten en tiedä kuinka monta tuota sanaa Friidu käyttää itseni lisäksi. Nämä teksit joita tänne nyt tuotu eivät ole kuitenkaan minun. Jos, se nyt ketään kiinnostaa.
myös...mutta ehkä vähän vaan eri-ikäpolvea;))) - xxxxxxxxxxxxxxxx
Perhaps;)) kirjoitti:
Aloitin täällä palstalla nimimerkillä Naisellinen nainen. Vain allekirjoitus on aina Tsau: Friidu.
Joten nimimerkki ei. Helppo kopsaa sanaa Friidu. Valitettavasti kun 2008 yritin tuota nimimerkkiä itselleni ottaa myös että, Friiduna olisin ensimmäistä kertaa nimemerkkini rek. Se oli jo varattu. Stadin slangilla sana friidu tarkoittaa tyttöä. Joten se on vapaasti kaikkien käytössä. Samoin kuin sanat gimma, giltsi jne....Joten;)))) joku muu minua nuorempi lienee kysymyksessä en minä. Ikää minulla jo sen verran ...koskaan tuota nimimerkkiä Friidu en ole itselleni saanut;))) silloin kun aloitin rekatuksi.;)))
Herran Jumala sentään. Tässähän pitäisi olla jo ylpeä kun sotketaan minut itseäni huomattavasti nuorempaan naiseen lähes teini-ikäiseen...;)) olen otettu. En tietenkään voi kahlata 2008 kaikkia näitä palstoja läpi....joten en tiedä kuinka monta tuota sanaa Friidu käyttää itseni lisäksi. Nämä teksit joita tänne nyt tuotu eivät ole kuitenkaan minun. Jos, se nyt ketään kiinnostaa.
myös...mutta ehkä vähän vaan eri-ikäpolvea;)))tyylistä tunnistaa.
Laaja haku - hieno juttu
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"friidu"?sort=created&perpage=25&term_keywords= - Perhaps;)))
xxxxxxxxxxxxxxxx kirjoitti:
tyylistä tunnistaa.
Laaja haku - hieno juttu
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/sort_name:"friidu"?sort=created&perpage=25&term_keywords=minut tunnistaa siitä että, koskaan en ole tuota nimimerkkiä itselleni saanut;))) Ainostaan allekirjoitus joka on minun;))) Siis...sen tekee vain yksi. Minun tavallani. Tämän jälkeen riittääkin sitten kopiota ja kirjoittajia ...nimissäni on aikaisemminkin kirjoitettu kaikenmoista skeidaa...en voi sitä estää mitenkään. Enkä myöskään välitä. Kun on oikein Suosittu siltä ei välttyä;))) On nimimerkin kohdalla sitten ollut mitä tahansa. Monestako löydät Tsau:Friidu? Etsihän koko suomi24.fi arkisto;))) Se olen minä. Muut ovat muita friiduja. Siinä sinulle riittääkin joululukemista. Mutta, älä sekoa;))) sillä luettavaa riittää todennäköisesti;))) Tuo sitten ne tänne kaikki tänne palstalle;))) Koska, halusi ilmeisesti suurena ihailijana on niin Suuri. Olen otettu;)))) Itse kyllä haluan vähän tasokkaampaa lukemista kuin suomi24.fi palstan KAIKKI ARKISTOT;))))) MUTTA MITÄ ET TEKISI SAAVUUTTAKSESI HENKISEN TASA-PAINON ITSESI KANSSA JA SAADAKSESI MIELENRAUHAN?? Voin iloisesti etukäteen ilmoittaa sinulle jo nyt sinulle...että, koska olen ollut tähän asti vallan aktiivinen keskustelija sinä sekoat jo siinä kun kahlaat lävitse kaikki kirjoitukseni....ja varsinkin niistä jotka koskevat yksistään ystävääni Hatsaa ja hänen kanssaan käymiämme innovatiivisia ja romanttisia kahden välisiä lirkutuksia.....ei pirukaan ota selvää;)))) koska emme enää muista niitä täysin itsekkään;)))) Joten älä masennu....Luku-intoa sinulle toivoen;))))
Tsau:Friidu mis sie tarvihet hyvää miestä?
Täs siul sellane.
Mutta vain sanaseppoilemaan.
Tuisku tuli mieleen uutisista, tanssipoikana, Heidin vieressä olen ihan istunutkin.
Ah! Heidi...
- Pensashanhikki
Jos minä laitan nimet nimipäivän viettäjistä,etsitkö sinä wikistä tiedot ?
Kiitos ! aloitetaan tammikuun ensimmäisenä arkipäivänä 2011.
P.s alepan vaa ' assa banaani on aina nro 1- 16
Nyt on sitten 28. päivä marraskuuta.
- 20
edellinen koko vuotta käsittänyt ketju saatiin loppuun. En ainakaan jaksa alkaa samaan heti uudelleen. Kaipa keksimällä löytyisi muitakin vastaavia aiheita?
- Isaskar Sepulin
20 kirjoitti:
edellinen koko vuotta käsittänyt ketju saatiin loppuun. En ainakaan jaksa alkaa samaan heti uudelleen. Kaipa keksimällä löytyisi muitakin vastaavia aiheita?
Vaihdetaan sitten aiheeksi vaikkapa politiikkojen syntymäpäivät.
69 vuotta täyttää tänään tuore,aloitteleva kansanedustaja XX hänen tarkoituksenaan on olla
vähintään kaksi kautta kansanedustajana...... - 20
Isaskar Sepulin kirjoitti:
Vaihdetaan sitten aiheeksi vaikkapa politiikkojen syntymäpäivät.
69 vuotta täyttää tänään tuore,aloitteleva kansanedustaja XX hänen tarkoituksenaan on olla
vähintään kaksi kautta kansanedustajana......joskin joidenkin haaruksia hankaava, on jatkuva ketju. Aiheesta en osaa sanoa, mietitään. Mixei ehdottamasikin olisi yksi, vaikka vitsinä taisit siitä kertoakin.
Vetäjälle voi tulla joskus rankaksi, mutta sitä postiahan voi välillä vaihtaakin. - viivatiina
bansku on kymppi appelsiini on ykkönen.
ovat kesäkuussa, siinä juhannuksen tienoilla ja synttärit syksyllä.
Ei kai päivämääriä tarvitse sanoa.
Mielelläni ottaisin jonkun syliin, olisitko joutava, voisin vaikka sua hetken rutistaa?
Ellet ehdi kiireiltäsi, niin sitten koppaan syliin tuon koti-kiusatun, tuskin hän kovin paljon hanttiin laittaa.
Ennen kuin kaikki loppuu 21.12.2012, pitää kokea jotain uutta ja mullistavaa.
:))Sitten kun väsyt noihin hajuttomiin ja mauttomiin oloneuvoksiin niin sinähän tierät mis päin Suomee on mies jonka polvet ei tutise jos niille istahtaa.
koti-kiusattu kirjoitti:
Sitten kun väsyt noihin hajuttomiin ja mauttomiin oloneuvoksiin niin sinähän tierät mis päin Suomee on mies jonka polvet ei tutise jos niille istahtaa.
kunhan nyt ekaksi kyselin aloittajalta, eikä hän luvannutkaan kuin yhdessä viivatiinan kanssa.
Eihän kaksi naista samaan syliin mahdu.Anceli kirjoitti:
kunhan nyt ekaksi kyselin aloittajalta, eikä hän luvannutkaan kuin yhdessä viivatiinan kanssa.
Eihän kaksi naista samaan syliin mahdu.et ahneella on kakkanen loppu ,torilla puhuivat et toi hunksi oli hurjin mikä on naisesta syntynyt tierä sitten ,puhutaan sitä lohikäärmestäkin mut tarua taitaa olla.
koti-kiusattu kirjoitti:
et ahneella on kakkanen loppu ,torilla puhuivat et toi hunksi oli hurjin mikä on naisesta syntynyt tierä sitten ,puhutaan sitä lohikäärmestäkin mut tarua taitaa olla.
sitä mieltä, että yhteen pitää kerrallaan tyytyä, peräkkäin voi sitten olla montakin.
Pitää vielä odottaa päätöstä, ottaako hän viivatiinan vai minut vaiko päätyy ihan muuhun ratkaisuun.
Saadaan vielä molemmat kenkää.
Sitten sinä olet mun ainoo lohtu :)))
- Eeva minä
on jouluaattona.
- viivatiina
nimpparit kahdeskymmenesneljäs heinäkuuta synttärit kolmas joulukuuta ens viikolla jo =)))))
kaikki ovatkin täällä!
Mikä tään ketjun aihe on??
Nimpparit vai kortsut, vai jotain siltä väliltä?????minttupuu kirjoitti:
kaikki ovatkin täällä!
Mikä tään ketjun aihe on??
Nimpparit vai kortsut, vai jotain siltä väliltä?????että kenelle se nyt loppujen lopuksi kuuluu tai kuka joutuu sen ottamaan :)))
Anceli kirjoitti:
että kenelle se nyt loppujen lopuksi kuuluu tai kuka joutuu sen ottamaan :)))
vais niin!!
Se ois pitäny arvata!!
:DDDDminttupuu kirjoitti:
vais niin!!
Se ois pitäny arvata!!
:DDDDhuomenna ratkeaa kuka voittaa, hunkszi miettii yön yli. =))
Anceli kirjoitti:
huomenna ratkeaa kuka voittaa, hunkszi miettii yön yli. =))
meni varmaan jo nukkuun, eikä näe sitä enää tänään.
tai miten tuon nimityksen nyt oikein ottaisi, poskilihakset ovat Noidannuolessa.
Sen verran on naamanliikkeitä riitänyt.
Minttu on aikasti rauhallisen tuntuinen. Ainakin rauhallisempi kun jotkut eräät.
Vaikka kilpalaulannan tulos saattaa ratketakin vasta vain lähivuosina, niin sanoisin että jos rintoja on vielä pystyssä, niin toivon Mintun johtavan niiden mitalla.
Hyvän kinkun ystävä, Viivatiina, ei sitten saa juosta takaperin.
Jouluvalot ovat täällä lisääntyneet, Jouluihmisenä minä nautin niistä.
Alan opetella kameran käyttöä pimeässä. Toistaiseksi vain peiton alla.
H.- Pimeä pili
hunksz kirjoitti:
tai miten tuon nimityksen nyt oikein ottaisi, poskilihakset ovat Noidannuolessa.
Sen verran on naamanliikkeitä riitänyt.
Minttu on aikasti rauhallisen tuntuinen. Ainakin rauhallisempi kun jotkut eräät.
Vaikka kilpalaulannan tulos saattaa ratketakin vasta vain lähivuosina, niin sanoisin että jos rintoja on vielä pystyssä, niin toivon Mintun johtavan niiden mitalla.
Hyvän kinkun ystävä, Viivatiina, ei sitten saa juosta takaperin.
Jouluvalot ovat täällä lisääntyneet, Jouluihmisenä minä nautin niistä.
Alan opetella kameran käyttöä pimeässä. Toistaiseksi vain peiton alla.
H.Onks sulla pimeännäkökamera jolla sä kuvaat kullias yöllä eri asennoissa? Saishan siitä hyvän sarjakuvan. Pistä tänne näytille:DDD Vai oks se vain Friidua varten näin niinku joulukortiksi tarkoitettu? Alla teksti: joulu yö juhlakuntoyö....
Pimeä pili kirjoitti:
Onks sulla pimeännäkökamera jolla sä kuvaat kullias yöllä eri asennoissa? Saishan siitä hyvän sarjakuvan. Pistä tänne näytille:DDD Vai oks se vain Friidua varten näin niinku joulukortiksi tarkoitettu? Alla teksti: joulu yö juhlakuntoyö....
Minä testaan kameraa erivärisillä villasukilla.
Siinä on matkaa joku 150 senttiä ja jalat koukkuun vedettynä vähemmän.
Valotus ja tarkennus on ja on ollut haastavaa.
Varpaiden heilutus, raitavillasukkien sisällä, näyttää huvittavalta videolla.
Ihan kuin kummitusperhe tunnelissa.
Palstan naiset ovat herkkiä Perhosia, Friidu mukaan luettuna, en minä heitä pelottele.
- 26
on marraskuun 29's päivä. Kolme yötä vielä ja sitten on jo joulukuu!
- 21
on 1. joulukuuta. Ja kaikki hyvin.
- pientä krapulaa
21 kirjoitti:
on 1. joulukuuta. Ja kaikki hyvin.
Oskari Katajiston nimipäivä. Se viiden tähden illallisen kaveri.
- 29
pientä krapulaa kirjoitti:
Oskari Katajiston nimipäivä. Se viiden tähden illallisen kaveri.
joulukuu.
- uskomatonta ****
29 kirjoitti:
joulukuu.
Voi reppanat!
- Persehapsu;))
29 kirjoitti:
joulukuu.
2.12. kerrotaan niistä avaruusolioista. Paa foliohattu päähäs ajoissa.
- 11
Persehapsu;)) kirjoitti:
2.12. kerrotaan niistä avaruusolioista. Paa foliohattu päähäs ajoissa.
Toinen päivä joulukuuta jo. Voi taivahan jumala!
- tätä tätä
11 kirjoitti:
vielä?
11 kirjoitti:
Minulla on 18 pv. töitä jäljellä.
Sen jälkeen alkaa vuosi 2011 ja minä pääsen paneutumaan kohtaloihin täydellä teholla.
Huomenna paljastetaan jotain järisyttävää, maa on järissyt pahasti parina viimevuotena. Kuten Iso kirja on ennustanut, lopullista tuohoa ennustavat järistykset, järistykset jota uhkuvat vaaraa jäätiköiden suojassa, maassa jossa talous kaatuu varoituksena kaikille.
Mehiläisten sekoittuminen Tappajamehiläisiksi ja lintuparvien keräytyminen lentokoneiden suihkumoottoreiden ilmanottoaukkoihin, Euron sulaminen voisulaksi Kiinalaisten Paahtoleivälle.
Viimeisen koitoksen Harmagedon ei sijaitse Israelissa se on Luosthon lusthinpidon alla.
Sen juureen valunut pissa ja kakka ja jotain muutakin, on ruokkinut myrkyissä kestäviä olioita jo kauan.
Ja ne ovat lisääntyneet maanalaisia virtoja pitkin.
21.12.2012 ne nousevat Demoneina ja Maahisina, viimeinen taistelu Luosto-tunturista ja maailmasta, siten kun sen tunnemme, alkaa.
Muinainen, Faaraoiden ja Mayojen tuntema aurinko on jo irroittanut otteensa eksoplaneetasta, sen rata kohdistuu Aurinkokuntaamme ja sen muka saapuu joku jota osa on jo kaivannut.
Kuten Jouluna esitettävä Indiana Jones-trilogia se avaa arkkunsa ja sinkoaa salamansa.
Ja silloin, minuun epäuskoisesti suhtautuvien naamat sulavat kuin Tuikkukynttilät Saunan lauteille tai terassin muovikalusteille.
Roviot täyttävät maan.
:) :)- Arwen-R
hunksz kirjoitti:
Minulla on 18 pv. töitä jäljellä.
Sen jälkeen alkaa vuosi 2011 ja minä pääsen paneutumaan kohtaloihin täydellä teholla.
Huomenna paljastetaan jotain järisyttävää, maa on järissyt pahasti parina viimevuotena. Kuten Iso kirja on ennustanut, lopullista tuohoa ennustavat järistykset, järistykset jota uhkuvat vaaraa jäätiköiden suojassa, maassa jossa talous kaatuu varoituksena kaikille.
Mehiläisten sekoittuminen Tappajamehiläisiksi ja lintuparvien keräytyminen lentokoneiden suihkumoottoreiden ilmanottoaukkoihin, Euron sulaminen voisulaksi Kiinalaisten Paahtoleivälle.
Viimeisen koitoksen Harmagedon ei sijaitse Israelissa se on Luosthon lusthinpidon alla.
Sen juureen valunut pissa ja kakka ja jotain muutakin, on ruokkinut myrkyissä kestäviä olioita jo kauan.
Ja ne ovat lisääntyneet maanalaisia virtoja pitkin.
21.12.2012 ne nousevat Demoneina ja Maahisina, viimeinen taistelu Luosto-tunturista ja maailmasta, siten kun sen tunnemme, alkaa.
Muinainen, Faaraoiden ja Mayojen tuntema aurinko on jo irroittanut otteensa eksoplaneetasta, sen rata kohdistuu Aurinkokuntaamme ja sen muka saapuu joku jota osa on jo kaivannut.
Kuten Jouluna esitettävä Indiana Jones-trilogia se avaa arkkunsa ja sinkoaa salamansa.
Ja silloin, minuun epäuskoisesti suhtautuvien naamat sulavat kuin Tuikkukynttilät Saunan lauteille tai terassin muovikalusteille.
Roviot täyttävät maan.
:) :)ja ihan hömppä ;-)
- persehapsu
Arwen-R kirjoitti:
ja ihan hömppä ;-)
ihku, ihku ihku!!!!!!
Persehapsu ihkuttaa!!! - -ll-.,
Arwen-R kirjoitti:
ja ihan hömppä ;-)
lilleri lalleri, kuinka suloista.
että 50 palstallakin on tätä ideaa kopioitu.
SInne nyt kaikki, kipi kapi.- 23
Taasen se päivä vaihtui.
- 5+6
23 kirjoitti:
Taasen se päivä vaihtui.
On minun nimipäivä. Onnitelkaa.
- Airi'
5+6 kirjoitti:
On minun nimipäivä. Onnitelkaa.
Onnea nimipäiväsi johdosta vaikkakin päivän myöhässä!
Aamukampaa ei ole.
Ja sitten alkaa ihana työttömyys ja laiskottelu.
Alkaa myös olla aikaa ajatella elämää.
Sillee erityisesti.
SZAlkakaas nyt miettiä miten päästä eroon kammottavasta syntymäpäivästäni.
21.12.2012
Sain siitä tänään varoituksen.
Ostamani 5m. pitkän lohkolämppärin piuhan urospää ei sopinut autossa olevaan naaraspäähän,
Maahantuoja kertoi olevansa tietoinen, sähkötestauksen laite oli vioittunut ja vääntänyt siitä pienen tapin vinoon. Suosiollisesti saan sen palauttaa ja vaihtaa uuteen.tässähän on pari vuotta aikaa, ihan luonnollinen kuolema saattaa ehtiä satoa korjaamaan.
Ellei sitten tapaturma, kaikkea tapahtuu kuten kerroit, sähköisku antaa nopean lähdön. Ehkä, ei ole kokemusta.
Tänään on 14.12 ja hyvä ystäväni täyttää pyöreitä vuosia, onnea hänelle. :)Anceli kirjoitti:
tässähän on pari vuotta aikaa, ihan luonnollinen kuolema saattaa ehtiä satoa korjaamaan.
Ellei sitten tapaturma, kaikkea tapahtuu kuten kerroit, sähköisku antaa nopean lähdön. Ehkä, ei ole kokemusta.
Tänään on 14.12 ja hyvä ystäväni täyttää pyöreitä vuosia, onnea hänelle. :)Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, lauantai aamuna tervehdin työkaveria joka oli pois juuri lähdössä.
Illalla ei häntä enää ollut, auto-onnettomuus.
Tänään oli töissä kahden minuutin hiljaisuus hänen muistolleen.
Uusi vuosi on minulla menneen vuoden läpikäyntiä, tänä vuonna on ollutkin rankka vuosi.tulisilla kirjoitti:
Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, lauantai aamuna tervehdin työkaveria joka oli pois juuri lähdössä.
Uusi vuosi on minulla menneen vuoden läpikäyntiä, tänä vuonna on ollutkin rankka vuosi.tuo tuhonpäivä käy, sitä enemmän katastrofit lisääntyvät.
Aloitukseni oli vähän huumoriin tarkoitettu, olen pahoillani siitä että elämä ei aina näytä oikeudenmukaiselta.tulisilla kirjoitti:
Koskaan ei tiedä mitä tapahtuu, lauantai aamuna tervehdin työkaveria joka oli pois juuri lähdössä.
Uusi vuosi on minulla menneen vuoden läpikäyntiä, tänä vuonna on ollutkin rankka vuosi.niinhän sitä sanotaan, surullisia asioita tapahtuu joka päivä.
Olen pahoillani työtoverisi kuoleman johdosta.
Ei ole ollut helppo vuosi minullakaan, saa nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan.hunksz kirjoitti:
tuo tuhonpäivä käy, sitä enemmän katastrofit lisääntyvät.
Aloitukseni oli vähän huumoriin tarkoitettu, olen pahoillani siitä että elämä ei aina näytä oikeudenmukaiselta.Maailmanlopun aikoja on eletty jo useita ja tässä sitä vaan porskutellaan.
Yhdenkin sellaisen päivän aikana lohduttelin ihmistä joka odotti koska se hetki tulee.
Mietin miltä tuntuu ihmisestä joka todella siihen uskoo ja sitten kuitenkin kaikki jatkuu ennallaan.
Onko tyytyväinen kun elämä jatkuu.
Onko vihainen ja petetty ja jos niin kenelle, jumalalleko vai ihmisille.
Ainakin erittäin hämmentynyt.
Koskaan jälkeenpäin en tavannut tätä ihmistä, jonka jätin sitten odottamaan, niin mitä?
Elämä on harvoin oikeudenmukaista mutta kun sen tietää niin jotenkin sen kanssa aina pelaa.
Ja on se kuitenkin useimmiten hauskaa ja kivaa, synkät hetket vaan pysäyttää tajuamaan paremmin.Anceli kirjoitti:
niinhän sitä sanotaan, surullisia asioita tapahtuu joka päivä.
Olen pahoillani työtoverisi kuoleman johdosta.
Ei ole ollut helppo vuosi minullakaan, saa nähdä mitä ensi vuosi tuo tullessaan.Kiitos.
Uskokaamme ja odottakaamme siitä parasta :)
Itse ainakin lähden siitä ajatuksesta että päivä päivältä senkun vaan paranee.tulisilla kirjoitti:
Maailmanlopun aikoja on eletty jo useita ja tässä sitä vaan porskutellaan.
Yhdenkin sellaisen päivän aikana lohduttelin ihmistä joka odotti koska se hetki tulee.
Mietin miltä tuntuu ihmisestä joka todella siihen uskoo ja sitten kuitenkin kaikki jatkuu ennallaan.
Onko tyytyväinen kun elämä jatkuu.
Onko vihainen ja petetty ja jos niin kenelle, jumalalleko vai ihmisille.
Ainakin erittäin hämmentynyt.
Koskaan jälkeenpäin en tavannut tätä ihmistä, jonka jätin sitten odottamaan, niin mitä?
Elämä on harvoin oikeudenmukaista mutta kun sen tietää niin jotenkin sen kanssa aina pelaa.
Ja on se kuitenkin useimmiten hauskaa ja kivaa, synkät hetket vaan pysäyttää tajuamaan paremmin.ja oikein ajattelet.
Olisipa meillä vaan aikaa enemmän.
Meillä kyllä oli, jokusen kymmenentuhattavuotta, mutta kaikki loppuu aikanaan.tulisilla kirjoitti:
Kiitos.
Uskokaamme ja odottakaamme siitä parasta :)
Itse ainakin lähden siitä ajatuksesta että päivä päivältä senkun vaan paranee.että parempaan suuntaan mennään, eihän tätä muuten kestä mursunnahkainen piipkään, jos huonompaa kohti kaikki menee koko ajan.
Tuo piip on tuhma sana, en voi sitä tähän kirjoittaa.
Tuosta maailmanlopusta tuli mieleen, että sehän tulee joka päivä joillekin ihmisille ja myös läheisille.
He ehkä selviävät, mutta pois mennyt ei palaa.
Fraasi, mutta jokainen päivä voi olla viimeinen.
Ada oli kauhistuttavan Lemekin vaimo.
"Ja Ada synnytti Jabalin; hänestä tuli niiden kantaisä, jotka asuvat teltoissa, ja he pitivät karjaa; ja hänen veljensä nimi oli Jubal, josta tuli kaikkien niiden kantaisä, jotka soittavat harppua ja huilua"
Luultavasti kitarakin käy, muuten olen hukassa.
Ja ainakin on ostettava itselle uudet kitarankielet Joululahjaksi. Katkeavat kohta kuluneisuuttaan.
Muuten joku sanoo että "Haista Huilu".
Parhaansa on tehtävä, Keisari Nerokin soitti Harppua kun Rooma paloi.
:)- RosaLiiin
tehdään vaan,
vaikka en mä lukenut muita kun tämän aloituksesi,
kaikki viisaus tuosta välistä meni taas ohitseni,
kunhan vain lusikkaani tässä glögissä liottelen,
mun nimpparit ja synttärit on samana päivänä akkainviikolla,
maailmanlopusta ei tietoakaan,
ja ihan piruuttaan tässä porskutellaan,
Antti Tuisku on ihan söpö nuori mies,
ja sylistäni en ketään häätäisi jos siihen
yleensä jonkun löytäisin,
rauhaisaa joulunaikaa
ensi vuonna taas - Maailaman loppu*
http://paranormaaliblogi.wordpress.com/2008/07/22/2012-maailmanloppuko/
täytätkö pöreitä vuosia. kovalla ryminällä voit ne viettää :) - Skandinavian Hanksi
Tartu Mikkiin tänään: Helena L. Ukot nyt kaikki katsomaan naista joka ei ole pilannut itseään auringonotolla.
- nukkepienimun
näyttämällä ilmeillä tuntojaan.
nukkepienimun kirjoitti:
näyttämällä ilmeillä tuntojaan.
Aloitukseni olikin tarkoitettu Druideille, Gooteille ja muuten omituisille.
Helena on kaunis ja niin on Cher: kin.
Muovilla täytetään verisuonistoakin, mutta vain kuolleille ja näyttelytarkoituksiin.
Tänään on Raakelin nimipäivä, ressukka synnytti kaksi lasta ja kuoli.
Toinen niistä oli Joosef, hän joka ennusti hyviä ja huonoja vuosia, heinäsirkkoja ja muita vitsauksia.
Vitsoista tuli mieleeni Yotube-haku: lashing in Sudan.
!!!Älkää tehkö hakua kotona tai missään ilman lujaa luonnetta!!!
Video on tosi raaka ja vastenmielinen.
Tulevaisuuden Suomi ei ole pelkkää nyrkkiä ja hellaa.- nukkepienimun
hunksz kirjoitti:
Aloitukseni olikin tarkoitettu Druideille, Gooteille ja muuten omituisille.
Helena on kaunis ja niin on Cher: kin.
Muovilla täytetään verisuonistoakin, mutta vain kuolleille ja näyttelytarkoituksiin.
Tänään on Raakelin nimipäivä, ressukka synnytti kaksi lasta ja kuoli.
Toinen niistä oli Joosef, hän joka ennusti hyviä ja huonoja vuosia, heinäsirkkoja ja muita vitsauksia.
Vitsoista tuli mieleeni Yotube-haku: lashing in Sudan.
!!!Älkää tehkö hakua kotona tai missään ilman lujaa luonnetta!!!
Video on tosi raaka ja vastenmielinen.
Tulevaisuuden Suomi ei ole pelkkää nyrkkiä ja hellaa.on hurmaavaa, kun puhuuu, mitä mieleen juolahtaa.
Vielä päivä, pari, niin meikäläinenkin saa viettää syntymäpäiväänsä.
Mutta, samana päivänäkinhän on syntynyt ainakin parisataa henkilöä,
kuten kaikkina päivinä. nukkepienimun kirjoitti:
on hurmaavaa, kun puhuuu, mitä mieleen juolahtaa.
Vielä päivä, pari, niin meikäläinenkin saa viettää syntymäpäiväänsä.
Mutta, samana päivänäkinhän on syntynyt ainakin parisataa henkilöä,
kuten kaikkina päivinä.huomennakin?
Mitä mieleeni nuljahtaa.
H.
- -.,-.,-.,-.,-.,-
Syntymä 21.12 siis sexi on kova asia sinulle, muuten kuinka menee?
Leikillä.... Aapon nimipäivä, ulkomaan kielellä se olisi Abraham.
Abrahamin ponnistelujen tuloksena on syntynyt Heinäsirkkaparvi joka on tuhoamassa tämän pienen pallon.
Kummallista kyllä, jälkeläisensä pyrkivät myös parantamaan tuota tuhoa, synnyttämällä kaikin keinoin. Taistelemalla Luonnon kehittämää luonnollista säännöstelyä vastaan.
Vaan ei Luonto tuota hyväksy, Luonto laittaa ilmaston muuttumaan ja kuivuuden asialle.
Sellaisen kuivuuden jonka säännöstelylle ei ihminen mahda mitään.
SZtuli mieleeni, että 30 vuotta sitten jouduin juuri tänään sairaalaan. Esikoiseni laskettu aika oli 17.12 ja erinäisten ongelmien takia minut otettiin sisälle.
Kuvittelin pääseväni jouluksi kotiin, mutta eivät päästäneet, kokeita piti ottaa joka päivä.
Tytär syntyi 23.12 joten vietin joulun sairaalassa, sitten tuli uusia ongelmia ja kotona olin vasta uudenvuodenaattona.
Nyt hän täyttää pyöreitä, pieni vauvani. :)
Voihan miinustaja tähänkin puumerkkinsä iskeä, mutta kyllä syntymä on iloinen asia. Eikö vain.
:))- mamalainen
niin minäkin, jo 31 vuotta sitten pääsin sairaalaan kun alkoi poltot viien minuutin välein pikkasen ennen iltayheksää ja kuume oli 39,5 ja aamuyöstä puolkahen kieppeillä tytär luiskahti maailmaan viis viikkoo etuajas ja ihan ilman synnytysvalmennuksia, kun oli niille tunkua ja katottiin, et minun raskaus tulee menemään kaksiviikkoo lasketun yli. Jouluaattona pääsin kotio mut tyttö vasta Tapanina kun piti valokaapissa saaha bilirubiinit alas.
Syntymä on ihana asia ja ponnistusvaihe on kaikkein helpoin osa koko raskautta.
- Iikun kaveri
sanoi Riikka. Ylös nyt joka Iikkaa. Nukkumaan joka Iikka. Taas sitä rakennetaan kuin Iisakin kirkkoa.
- 18
Iikka, Iiro, Iisakki ja Isko
ja niin Jäi vähän väliin, Kun oli muuta ohjelmaa
Kasvavan Kerkän ja hapertuvakumisen Benjin päivä.
Kerkko, miehen nimi, miehen joka uhmasi kohtaloa ja alkoi hakea kasvua vanhoilta Jumalilta.
Koska pyysi ja sai luvan, alkoi hän luoda.
Ja niin kaikui Taistolaismaisuus uudelle maailmalle, maailmalle joka olisi jo halunut unohtaa vanhat, vaikkakin aikanaan hyvät, jumalat. Vaan niin oli kerettiläisyys säilynyt, että tuskaksi asti musiikistaan radiot täyttyivät, jotkut radiot ihan vanhasta pelosta.
Benjamin, Muinaisen Jukolan nuorin vesa.
Myöskin menneisyyteen viittaava nimi, varsinainen heimolainen. Uuden maailman jälkeläisestään sikisi kahviloiden kansa.
Pieneltä osaltaan, syyllistyvät he siihen, että maat vapisevat, ennen sortumistaan 21.12.2012.
:)Tänään Katselin kuvia Malmin (Stadissa) hautausmaalta, se lohdutonta ol' kertomaa.
Sieltä ei löydä Oravakaan hautaamiaan käpyjä, saati sitten mummo, vaikka kuinka kahlaisi etiäppäin.
Hautausmaan hoitajat kehoittivat ottamaan mukaan lapion, lumiharjan ja rotevan taluttajan.
Samaan asiaan liittyen, katselin iltapäivälehtien kuvakavalkadia, Dannykin näkyi, ja Janne Ahonen.
Kamera jalustoineen on valmiina, odottaen aikaa kun kynttilät syttyvät. Niin ovat nahkarukkasetkin ja kaulaliina naamaa varten, lupasivat pakkasia. Kummallista, vaikka veisi sata kynttilää jonnekin korpeen ei niistä saa samaa tunnelmaa kuin hautausmaalta. Vanhimmat Jouluhautausmaakuvani ovat faijan ottamia jostain 30-luvulta. Itseottamani jostain 70-luvulta.
Töissä nostin päätäni yht'äkkiä kun tunsin paistuvan Joulukinkun tuoksun, ei sitä kukaan paistanut, se oli ajankohdan ehdollinen refleksi, vuoden pisin päivä, harmillisesti se joskus lipsuu syntymäpäivästäni. Yleensä olemme yhtä pimeitä, minä ja aika. Vielä on meillä kaksi jäljellä, kaksi viimeistä.
Ja sitten, nimipäiväsankarin, Raafaelin parannuksen aika alkaa.- ?---??
pisin päivä on minun kalenterissani kesäkuussa? :))
?---?? kirjoitti:
pisin päivä on minun kalenterissani kesäkuussa? :))
näyttää satavan sielläkin.
- Senni'
Onnitelkaa Senniä.
Suomaiselle Niemiselle,
filmitähdelle joka kehitti silmäpussit.
Onnea myös Regina Mörnerille os. Linnanheimolle.
Joka muutti uransa kielmkääntäjäksi.
Luoja armahtakoon myös Helena Karaa.
Isäni seisotti heille.
Totaalisen tuhon enteet lisääntyvät.
Aamulla oli polullani kuollut myyrä, laiha.
Vaikka sen kyljessä olikin Pöllönkynnenmentävä, verinen reikä, niin nälkään se oli kuollut, ihan varmasti!
Puuterina satanut pakkaslumi oli estänyt sitä kaivamasta käytäviään normaalisti ja viimetekonaan oli raukka kaivautunut polulle, toivoen että lintulaudoilta olisi jotain tippunut.
Oli sieltä, jäätynyt Tiainen oli hangella, polun vieressä, ei se kasvissyöjää paljon auttanut, puoli sulkaa oli syöty ja siinä oli oksennus.
Uutisten mukaan oli Joulukinkkukin syttynyt uunissa ja palanut Poroksi.
Aatamin nimipäivä.
Joten vanha Aatami on alkanut kiihdyttämään nälkää ja vaivoja, ollakseen voimissaan 21.12.2012.
Vaan vielä on häneltä piilossa Eloveenatyttö, Eveliina, hirmuinen Harmagedonin Joulusiivooja, joka hänet tulee tuhoamaan.
Jonkun tunnin päästä avaa hän lahjojaan, teräksenkiiltävät sukkahousut ja paksusti kaarituelliset liivit niistä tulee hän nostamaan esille.
Toistaiseksi vielä:
Hyvää Joulua ja Uutta vuotta kaikille! tämä on toiseksi viimeinen.
Muistakaa se.
H.- ai jai jai
yrität toimia tuhon profeettana?
Ettei kävisi niinkuin kymmenien lahkojen johtajille.
Tuomiopäivä tulee ja menee ja on pakko keksiä selityksiä. ai jai jai kirjoitti:
yrität toimia tuhon profeettana?
Ettei kävisi niinkuin kymmenien lahkojen johtajille.
Tuomiopäivä tulee ja menee ja on pakko keksiä selityksiä.humoristikin.
Sellainen kun saa Gootit kiukustumaan.
Eikä minusta inhimillysyyskään ole kaukana.
Stonehengen Druidit saattavat haudata minut, elävältä.- **********
Ja taas massapostausta, sama aloituksena 50 plussassa.
Poika parka kyllä sulla on lopussa jo noi aiheet, - emo58
hunksz kirjoitti:
humoristikin.
Sellainen kun saa Gootit kiukustumaan.
Eikä minusta inhimillysyyskään ole kaukana.
Stonehengen Druidit saattavat haudata minut, elävältä.massapostaaja pikemminkin.
Ei gootit kiukustu, sinua ei ole heille olemassakaan, epäilen pahasti ********** kirjoitti:
Ja taas massapostausta, sama aloituksena 50 plussassa.
Poika parka kyllä sulla on lopussa jo noi aiheet,Jossain kaatuu kaikki.
Ette kait te luule että teen viimeisen Perjantaini katkeransuloiseenloppuun saakka?
Suuren sortajan nimipäivä, olennon, ilman tunnettua nimeä.
Vaan on hänellä lempinimiä ja niin on alaisillaankin.
On Luciferiä, Saatanaa, Bobrokovia, Seyntä..
Yhden vastustajansa ykköshauta oli Malmilla (Stadissa) peitetty kynttilöin. Hyytyvin sormin otin siitä jokusen kuvan.
Kakkoshautansa ja se lopullinen on Porvoossa.
Levätköön Eugen rauhassa ja kunniassa.
Paljon oli koskemattomia hautoja, ilmeisesti eivät kaikki mummot kyenneet etenemään lumessa. Pahan jäätävä hengitys lennätti vieläkin lunta vaakasuoraan. Ja oksennuksensa tulee jatkamaan lumista vitsausta illan mittaan. Aamulla saan taas kaivaa autoni esiin ja taatusti kourii Lucifer selkääni Iskias-sormillaan, nauraen kuten naapuritkin.
Kohta on Joulu ohi ja alkaa pitkien, mustien, takkien aika ja Kampaamot vaihtavat mustaan väriin.
Paholainen tulee kyllä yllättymään kun vastustajansa näyttävät häneltä.
Uhkaavasti alkaa Uusi vuosi. 2012 lähestyy ja ensi kesänä sataa vettä joka ikinen päivä.
Vain Belsebuubin ystävät, pitkänsiiman madottajat tulevat nauttimaan, katkaistessaan ylösnousevien Kastikkaiden ruumiin kahteen osaan.- **********
Ja sitten sama postauksena viiskymppisiin niin hyvin menee.
********** kirjoitti:
Ja sitten sama postauksena viiskymppisiin niin hyvin menee.
Mistä olet tuon ajatuksen saanut?
Laitoin kyllä kerran linkin tästä sinne, mutta siihen oli syynsä.
Ihan jokapäiväistä se ei ole, eikä tule olemaan.
H.- ************
hunksz kirjoitti:
Mistä olet tuon ajatuksen saanut?
Laitoin kyllä kerran linkin tästä sinne, mutta siihen oli syynsä.
Ihan jokapäiväistä se ei ole, eikä tule olemaan.
H.Meniskin varmaan jos ne pysyis siellä.
Sefu vaan on niin viisas etä poistaa ne )))))))) ************ kirjoitti:
Meniskin varmaan jos ne pysyis siellä.
Sefu vaan on niin viisas etä poistaa ne ))))))))olen sanonut, armas "kuurokatseinen" on aina käyttänyt vammaansa minua kohtaan hyvin.
Koskaan en ole joutunut harmistumaan siksi että minulta olisi poistettu jotain tärkeää.
Aina ovat roskakirjoitukseni, tarvittaessa, hävineet.
On, tietysti, totta että fiksut kirjoitukseni ovat vaikeita ymmärtää.
Hyvää uutta vuotta vaan, korkkareille, jatkukoon hyvä työnsä. Ja hoikistukoon koiransa syvissä hangeissa.
H.ainakaan minä en luullut, muissa voi olla jokunen hyväuskoinen.
Perjantaihan on uudenvuodenaatto, eiköhän silloin voikin hiukan aikaisemmin poistua työpaikaltaan,
etenkin kun kyseessä on ihmisen viimeinen työpäivä siinä firmassa. Otan osaa tai onnittelen, valitse niistä mieluisempi.
Hautausmaalla oli paljon lunta, kivasti hupsahti jalka kinokseen, kun astui polulta sivuun laittaakseen kynttilän haudalle. Sukatkin kastuivat ja palelemaan alkoi.
Huomenna sama uudestaan.
Jaa, musta väri tukkaan, uskaltaisikohan, täytyy miettiä. Voisi tehdä heikkohermoisimpiin yksilöihin vaikutuksen. Mietin asiaa.
Ei nyt vielä mietitä ensi kesää, sinne on tavattoman pitkä aika, eikä sitä kaikille tule ollenkaan.
Saas nähdä miten meidän käy, tuodaanko kivelle kynttilä ensi jouluna.
Ja ihan kiusallani osallistuin tähän pitkäveteiseen ketjuun. ;)Anceli kirjoitti:
ainakaan minä en luullut, muissa voi olla jokunen hyväuskoinen.
Perjantaihan on uudenvuodenaatto, eiköhän silloin voikin hiukan aikaisemmin poistua työpaikaltaan,
etenkin kun kyseessä on ihmisen viimeinen työpäivä siinä firmassa. Otan osaa tai onnittelen, valitse niistä mieluisempi.
Hautausmaalla oli paljon lunta, kivasti hupsahti jalka kinokseen, kun astui polulta sivuun laittaakseen kynttilän haudalle. Sukatkin kastuivat ja palelemaan alkoi.
Huomenna sama uudestaan.
Jaa, musta väri tukkaan, uskaltaisikohan, täytyy miettiä. Voisi tehdä heikkohermoisimpiin yksilöihin vaikutuksen. Mietin asiaa.
Ei nyt vielä mietitä ensi kesää, sinne on tavattoman pitkä aika, eikä sitä kaikille tule ollenkaan.
Ja ihan kiusallani osallistuin tähän pitkäveteiseen ketjuun. ;)Ei tämmösiä jaksa nopee liikkeinen läns suomen ihmine.
koti-kiusattu kirjoitti:
Ei tämmösiä jaksa nopee liikkeinen läns suomen ihmine.
vilkas karjalainenkaan kaikkea hidastelua jaksa, ripeästi pitää tapahtua, kun tekemään aletaan.
Mutta aloittajahan taitaakin olla Hämeestä kotoisin, se selittää paljon.
:)koti-kiusattu kirjoitti:
Ei tämmösiä jaksa nopee liikkeinen läns suomen ihmine.
kiusattu ystäväni.
Sydänverelläni olen yrittänyt kansaa huvittaa ja siinä sisällä pyrkinyt saada heidät "herran" nuhteeseen.
Ja ei ku kuittia tulee, turhan vähän niitäkin.
Herra hunksz
:)Anceli kirjoitti:
ainakaan minä en luullut, muissa voi olla jokunen hyväuskoinen.
Huomenna sama uudestaan.
Ja ihan kiusallani osallistuin tähän pitkäveteiseen ketjuun. ;)Pitkäveteisyys ei ole minua.
Salaälykkyys on.
Aika harmillista on että 50 palstalla tähän olisi tullut kommenttejakin.
Nuorekkaita kun ovat siellä.
Tai siis, älykästä nuorisoa.
Vaan en anna periksi, teen kaikkeni että 50v. Hopeahäät jne. roska, jää täällä marginaaliin.hunksz kirjoitti:
Pitkäveteisyys ei ole minua.
Salaälykkyys on.
Vaan en anna periksi, teen kaikkeni että 50v. Hopeahäät jne. roska, jää täällä marginaaliin.enemmän kuin laki sallii. Mutta kun ei sulle kelpaa mikään, senkin ronkeli äijänkuvatus.
Olen tavattoman nuorekas ja sitä kuvasti myös leikkisän iloinen vastaukseni. Eli vika on nyt kyllä siellä päässä, kun hän ei asiaa tajunnut.
Mutta tuossa iässä alkaa tökkimään, ei sille voi mitään.
Lohdutusläpsäytys olkapäälle ja vitoset lisäksi. :)))- menee jo ylilipan
hunksz kirjoitti:
Pitkäveteisyys ei ole minua.
Salaälykkyys on.
Vaan en anna periksi, teen kaikkeni että 50v. Hopeahäät jne. roska, jää täällä marginaaliin.Saat uskoa ettet onnistu? Yksinäiseksi palstalla jäät ellet hyväksy myös muiden avauksia, tee sinä omanlaisiasi.
Tänne mahtuu lukuisia avauksia, sinunkin ja ne eivät riitele keskenään. Anna olla muiden arvostelu, et voita sillä mitään et käyt viisauksissasi ilveilemässä ei sinun mieleisiin ketjuihin.
Puhkuin aiemmin että tulet laittamaan tämänpalstan kirjoittelijat järjestykseen, sitä et kykene. Alanpahan ymmärtää kuka ajaa palstalta kirjoittajia pois puskailullaan?
Eikö sinulla ole mahdollisuutta päteä jossain fiksujenkerhossa, tällä on vain meitä tavallisa arkiasioista nauttivia? Rakkauwella. menee jo ylilipan kirjoitti:
Saat uskoa ettet onnistu? Yksinäiseksi palstalla jäät ellet hyväksy myös muiden avauksia, tee sinä omanlaisiasi.
Tänne mahtuu lukuisia avauksia, sinunkin ja ne eivät riitele keskenään. Anna olla muiden arvostelu, et voita sillä mitään et käyt viisauksissasi ilveilemässä ei sinun mieleisiin ketjuihin.
Puhkuin aiemmin että tulet laittamaan tämänpalstan kirjoittelijat järjestykseen, sitä et kykene. Alanpahan ymmärtää kuka ajaa palstalta kirjoittajia pois puskailullaan?
Eikö sinulla ole mahdollisuutta päteä jossain fiksujenkerhossa, tällä on vain meitä tavallisa arkiasioista nauttivia? Rakkauwella.kyl hatza tietää et se jää toiseksi jos alkaa naisten kanssa rassautumaan,kuhan räpistelee.
tulee tässä, kyllä nyt ahistaa ;))))
http://www.youtube.com/watch?v=ecH2gvWCuLITulevaisuus menee nyt vieläkin kummallisemmaksi..
Hannunvaakunalla merkitään kansainvälistä nähtävyyttä.
Mistähän lienee keksineet ajatuksen?
Kauan, kauan sitten se viittasi ukkosenjylinään, ukkosenjylinän poikaan.
Se viittaa myös ilmestyskirjaan, se kirja kirjoitettiin aikana jolloin myöskin syötiin sieniä,
Meidän aikanamme se viittaa 60-lukuun, silloinkin niitä syötiin ja nähtiin näkyjä.
Jälkeläisensä käyttävät nyt silikoninaamareita ja kahta sormea.
Antikristus, lopun ajan vitsaukset ja sodat mielessään.
Tuo salaperäinen vaakuna esiintyy myös Mayojen kirjoituksissa, liitettynä salaperäisiin riimuihin αποκάλυψη
Tuo kirjoitus on neljänneksiviimeisessä kivilohkareessa. Ennen lohkareita 21 12 ja 2012.
Siitä ei tiedetä, kukaan ei ole kääntänyt sitä sivua esiin. Kivi on painavin kaikista.
Tuo kaikki viittaa viimeisiin päiviin vuona 2012. Silloin pilvet vääntyvät vaakunaksi ja ukkonen nousee jylisten ja taivaista kaikuu hoon päältä ärjyvä "Meänkieli" Rovaniemeläisellä korostuksella.
SIlloin Haltin häät mitätöidään ja vuoret repeävät ja Taiskan muoto muuttuu.
Galadriel ei enää palaa kauniiksi vaan kauniiksi ja pelottavaksi, Peilinsä vesi muuttuu viiniksi ja Goottien nahkikset muuttuvat haltiaviitoiksi ja saavat heidät katoamaan.
Peltsa kasvaa ja otsansa merkki punehtuu, Vaivaiskoivun oksa liekehtii ja kultainen pallo ilmestyy.
Maailma muuttuu hetkeksi kun liekehtivä aurinko laskee länteen, maailma näkee välähdyken menneisyydestä, "Minne Tuuli Kuljettaa", voittaa Euroviisut. Katri-Helena muuttaa Jamaikalle ja nai tummahkon, paikallisen miljonäärin, hän ristii ensimmäisen poikansa, Jaakko-Kulta Swatsachilibutteriksi.
Jatkuu
Vuonna 2012.- Ullan kulta
toim.huom.
Maailma loppuu kuuluisaan vihreään välähdykseen.
Katri-Helena ei enää kykene laulamaan vaikka halauaisikin ja Lenitä häärää kimpussaan tarkistellen sukkien väriä.
VAnhanikodin kestoviihdyttäjät.
Meänkieltä ei voi puhua rovaniemeläisellä korostuksella, rovaniemeläiset puhuu toisella lailla h:n päältä.
Ne ei ole Haltin häät vaan Pellon poikkinainti.
Gootit voivat hyvinkin muuttua lepakoiksi tai sitten, mennä ottamaan muutaman tatuoinnin.
Ihan miten vaan.
Siispä, normipäivä Hesassa, hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää... - hiirulainen katolla
Ullan kulta kirjoitti:
toim.huom.
Maailma loppuu kuuluisaan vihreään välähdykseen.
Katri-Helena ei enää kykene laulamaan vaikka halauaisikin ja Lenitä häärää kimpussaan tarkistellen sukkien väriä.
VAnhanikodin kestoviihdyttäjät.
Meänkieltä ei voi puhua rovaniemeläisellä korostuksella, rovaniemeläiset puhuu toisella lailla h:n päältä.
Ne ei ole Haltin häät vaan Pellon poikkinainti.
Gootit voivat hyvinkin muuttua lepakoiksi tai sitten, mennä ottamaan muutaman tatuoinnin.
Ihan miten vaan.
Siispä, normipäivä Hesassa, hajaantukaa, täällä ei ole mitään nähtävää...kun säikähdin ensin, että lLenitasta olisikin paljastunut kaappilepakko joka oli löytänyt itsensä. Niinhän sitä aina tapahtuu, että kaappilepakot alkavat kovaäänisesti liehittelemään ukonkäppänöitä ettei totuus paljastu.
- Ullan kulta
hiirulainen katolla kirjoitti:
kun säikähdin ensin, että lLenitasta olisikin paljastunut kaappilepakko joka oli löytänyt itsensä. Niinhän sitä aina tapahtuu, että kaappilepakot alkavat kovaäänisesti liehittelemään ukonkäppänöitä ettei totuus paljastu.
ukonkäppänät innostuu.
Niile kun käy mikä vaan, potkurikin.
Historiallisia juttuja, nämä
- hyvä ?
Siltähän nämä keskustelu palstat näyttää olevan sinulle.
Mun kuusi vuotias lapsenlapsi sanoo sinun tapaisesta 50-luvun kakarasta, että oot lellivauva!Tekisi mieli antaa lapselle tunnustus terävänäköisyydestä.
Ja varsinkin siitä että seuraa ja saa seurata aikaansa.
Ties mikä hänestä vielä tulee.
H.
- Kastekukka*
Synttärit tänään. Saa onnitella :)
Kaikenlaista on räjähtänyt käsiin, niin asioita kuin aineitakin.
Ensi vuosi saattaa olla Pohjoismaiden vuosi.
Räjähdysalttiita puolueita nousee, ja Moskeijat muuttavat majaa, molemmat kasvavat kokoa.
Ruotsissa saattaa innostua joku fiksukin. Ja Norjassa voi katketa putki jos Bensan hinnalla, yhä enenevämmässä määrin puolustellaan "kasvihuoneilmiötä".
Islannissa valahtavat alumiinitehtaat vuonoon, kun uusi, kummallisenniminen, reikä kajahtaa kattoon.
Sillit kuolevat kun makea vesi valtaa maan rannikot. Catcat kalpenevat lisää.
Palstoilla tapahtuu sukupuolenvaihdos, 20 siirtyvät sheriffeiksi.
Taivalvaaran vakuudet menevät maksuun kun öljy purskahtaa ulos.
Rauhan nimipäivä, rauha hänen muistolleen.
Jumalat valmistautuvat, vaan niin valmistautuu Tethzzasphcahunkzuelkin haudassaan.
Ylösnousemuksen aika lähestyy.
2012 ei ole enää kaukana.on luonut Sormuksen joka on sulatettu.
Vaan Sormuksen henki elää edelleen.
Kun maailma taas muuttuu 2012,
sen voima nousee ja maaemon tulet nostavat lieskansa korkealle.
Salaisen laakson uumenista nousee Galadriel ja hänen suloisenpulleiden, punaisten huuliensa välistä puhaltaa EU:n henki, ei kun EÄ:n ja pipin lieskat puhalletaan pois.
Ikuisiksi ajoiksi jää Aku Ankka-laastarista vain muisto.
Väinämöisen viikate, Anduril ja Glamdring iskevät yhteen ja viipaloivat Sateenkaaren, viuhuvien miekkojen salamoista syntyy uutta.
Jumalien mahdin merkkinä Jousimiehen tähtikuviossa, Hannunvaakunan ympäröimä leiskuva risti, täyttää taivaan.
Maailma rauhoituu ja vain S24 palstoilla sallitaan enää kiukuttelu ja hampaidenkiristys.
Tulevan merkkinä on jäätävä sade kattanut teiden pinnan, se odottaa vain monilapsista perhettä, perheautossaan, jossa vauvan Tutti putoaa autoa ajavan isän jalkatilaan.mitä odottaa, kun vuosi 2012 koittaa.
Saanen näin vuoden viimeisinä esittää päivinä suunnattoman ihailuni kirjallisia kykyjäsi kohtaan,
olen mykistynyt, wau!
Kyllä sinä olet taitava, eikä tässä ole yhtään sarkastista kettuilua mukana.
:)Anceli kirjoitti:
mitä odottaa, kun vuosi 2012 koittaa.
Saanen näin vuoden viimeisinä esittää päivinä suunnattoman ihailuni kirjallisia kykyjäsi kohtaan,
olen mykistynyt, wau!
Kyllä sinä olet taitava, eikä tässä ole yhtään sarkastista kettuilua mukana.
:)yksi heistä.
Aikasti hyvin on minun helppoa uskoa kuinka vaikeata on joillekin antaa minulle tunnustusta.
Kyllä siellä nyt purraan kynsiä:
En vastaa..en kyllä kehu..en kyllä kommentoi.. en edes hauku, muuten se luulee että tykkään...
on se ihana..heevetti että tuli sovittua ettei tolle vastailla...
Ja niin "pois" päin.
H.
Suurinpiirtein, ja linnut putoilevat taivailta, kuten kaikki uskonnot, tämäkin moskailmiö lähestyy Ruotsista.
Kalatkin alkavat tehdä itsareita, Kengurut hukkuvat sadoittain kun veden täyttämät pussit vetävät ne syvyyksiin.
Suojakelit lähestyvät ja tulvat tulevat haukkaamaan Stadiakin, hukkuneiden Viemärirottien jono tulee ylettymään Katajaluodosta Tallinnaan. Toompean mäelle porataan pollareita porauslauttoja ja Katamaraaneja varten.
Olkoon tämä ketjun viimeinen viesti ja varoitus, minun osaltani.
Huumori- ja tosikkohenkilöt jatkakoot, mielellään, jos uusia ilmiöitä havatsevat.
:) :)
H.- 32+31
sopisit varmaan lausahduksista päätellen.jopa soinin syliisi otat tai katri helenan laulaa luikuttelette yhdessä.voitelette tummelilla toisianne.tissit kuntoon.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kaunis ihminen parempaa kohtelua?
Onko kauniin ihmisen elämä "helpompaa" kuin tavallisen näköisen ihmisen? Olen kuullut väittämän, että kaunis ihminen saa1774834- 123416
En rehellisesti usko et oisit
Sekuntiakaan oikeasti mua kaivannut. Tai edes miettinyt miten mulla menee. Jotenkin todennäköisesti hyödyt tästäkin jos402233Näin sinusta taas unta!
Unessa olin pakahtuneesti rakastunut sinuun. Olimme vanhassa talossa jossa oli yläkerran huoneissa pyöreät ikkunat. Pöly262004Paljonko aikaa on kulunut siitä kun viimeksi tapasit hänet?
Päiviä? Viikkoja? Kuukausia? Vuosia?471946Se oli siinä sitten
Yhdysvaltain presidentti Donald Trump on määrännyt kaiken maan Ukrainalle toimittaman sotilaallisen tuen tauolle, kertoo6801906- 1171841
- 1381767
- 451525
En muuttaisi sinusta mitään
Ensin olit etäinen ja yritin pysyä tutkan alapuolella. Mutta ei silmiltäsi jää mitään huomaamatta, kuten minulla ei kuul101431