Se olisikin hieno homma ja varmasti mulla olisi sille käyttöä.Mä menisin menneisyyteen ja kävisin läpi kaikki ne tapahtumat jotka on aina askarruttanut mieltä.Ensiksi kyttäämään kun dinosaurukset sun muut öhköliskot potkaisisivat tyhjää.Sitten varmasti kävisin katsomassa Jeesuksen kohtalonhetket Golgatalla ja sieltä sitten koukaten Suuren Vedenpaisumuksen ensi-iltaan.Mayojen mystinen kohtalo on aina ollut kiinnostava sekä tietysti Atlantiksen Arvoitus.Bermudan-kolmio saisi kyllä jäädä väliin...Seuraavaksi ryntäisin jo Pyramidien rakentamista seuraamaan ja siitä suorinta tietä etsimään Graalin-maljaa sekä Pyöreän Pöydän ritareita.Titanicin kohtalonyö olisi kiva nähdä,samaten Kennedyn salamurha.Ja ehdottomasti olisi päästävä seuraamaan Estonian uppoamiseen johtavia syitä.Paljon olisi kyllä kierrettävää täällä koti-Suomessakin:Mihin joutuivat Matti Vanhasen tuppeen sahatut höylälaudat?Saikose halvatun Tukiainen sen keskenmenon vai ei?Mihin joutuivat toissa viikolla pudottamani villavanttuut kun mä en millään muista kunnolla sen illan tapahtumia!Lottonumeroita en kyllä kävisi etukäteen kurkkimassa sillä se veisi kaiken jännityksen elämästä:Maailmanympärys-matkakin täytyisi tilata edestakaisin koska pelkkä menolippu olisi niin tavanomaista.Sama kuin menisi sienimetsään ja metsän reunassa iskettäisiin käteen täysinäinen sienikori.Sehän vie kaiken etsimisen ja löytämisen ilon kokonaan ihmisen ulottuvilta!Vaan se Aikakone olisi kyllä nyt paikallaan...
Tympii!Olisipa mulla edes Aikakone käytössä!
6
247
Vastaukset
- henrjii
kauppias avaa alkuperäis, parasta ennen pakkauksen, ja laputtaa ne uudelleen pinempiin pakkauksiin
Ainoa asia joka mua jäi nuoruudesta vaivaamaan: mitenkähän mun olis oikein käynyt -66 uudenvuodenaattoyönä.
En edes uskaltanut yrittää ja musta on aina jälestäpäin tuntunut, että onnannut olis, mut kun...hmmm.!
Senjälkeen tein kaikkeni, etten uudestaan mokaa, mut se, yks ainoa ja vielä mahd. eka kerta.
Että tämmönen keikka olis mulla haussa, kuinka olis?- Luotain-56
Mutta pienen pieni viivästys on tiedossa:Mulla on Kone parhaillaan lohkolämmittimen piuhassa ja ajattelin vielä vaihtaa Aikakoneeseen kunnolliset jarrupalat.Olisihan se kurjaa jos vauhdissa liukuisikin pari vuotta ohitse haluamastaan ajankohdasta!Mutta pidetään asia mielessä ja kun oikea hetki tulee niin ei muuta kuin nupit kaakkoon ja menoksi.Toivottavasti ei eväät paukahda vanhaksi heti lähdössä...
Luotain-56 kirjoitti:
Mutta pienen pieni viivästys on tiedossa:Mulla on Kone parhaillaan lohkolämmittimen piuhassa ja ajattelin vielä vaihtaa Aikakoneeseen kunnolliset jarrupalat.Olisihan se kurjaa jos vauhdissa liukuisikin pari vuotta ohitse haluamastaan ajankohdasta!Mutta pidetään asia mielessä ja kun oikea hetki tulee niin ei muuta kuin nupit kaakkoon ja menoksi.Toivottavasti ei eväät paukahda vanhaksi heti lähdössä...
vielä tovin!
Tuossa kävin vähän vastaavissa puuhissa, tilkin 'keikkabussin' puskurin ilma-aukot umpeen. Poika huomenissa menossa pohjoisen suuntaan soittokeikalle!
Originalpersonska, ehta pakkasakka ite, kun lupas vielä puhureita ja kireitä pakkasia sinne tänne.
On sekin aika tympeetä.
jk. Vitsi kun envoinut edes ääneti lukea tätä avaustas, oli se senverran "tympee":))
Mun konetta http://www.youtube.com/watch?v=ROvVgUVK5xg&NR=1
Mutta käy kattelemassa kuinka paljon siel troijan hevosen sisällä oli ukkoja ja oliko se tarina tosi.- tsup.tsup
uteliasta aatuu.
Tukiainen kuule poseeraa facebookissa aidossa peskissa Arton luona Angelissa ;)))
Jotta menetetty rakkaus on sulla.
Kaikki toi maailmanhistoria kyllä kalpenee sen rouvan mukaraskauksien tiellä....
Mutta kato...
Kun sulla ei ole aikakonetta, niin pitää tyytyy pienempiin ihmeisiin...
Niinku esimerkiks mitä vaimo ajattelee, mikä sen saa tikittään.
Siinä on kyllä yhdelle miehelle arvoiotusta ihan tarpeeks...eikä tartte maailmanääriin mennä ;)))
Ystävällisin terveisin täältä maanääristä, -12 C
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527090Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7103228Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1251455Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2231259Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081