Kiinnostaisi tietää millainen paikka on Piilo - hintataso, asiakaskunta jne. Onko "alan miesten" mesta, onko nuorison suosiossa, millainen ruokavalikoima on, onko A-oikeudet, onko karaokea jne.
Piilo - millainen mesta?
7
1020
Vastaukset
- gaggala
Se on hyvä mesta, paras Siilinjärvellä.Hintataso on ihan samanlainen kuin muuallakin Siilissä, ehkä hieman halvempi.Asiakaskunta on ihan fiksua porukkaa ja heidän kanssaan on mukava jutella tuopin ääressä yhteiskunnallisista asioista.
- en kyllä allekirjoit
Huh, ei ollu ihan minun makuun! Mene ja käy!
- patepultsari
Kun Piilo on nyt suljettu, niin minne nämä rapajuopot ovat siirtyneet kun heitä tuskin päästetään Kurviin.
- juoppo
Kettuun
- zeikko
Piilossahan kävi tosiaan Siilin pahimmat deekut ja parhaimmat tappelut käytiin juuri Piilon pihalla. Minne nämä deekut nyt on siirtyneet? Ei kai kaikki A-kiltaankaan pääse.
- It_is_a_old_case
Piilobaari on suljettu jo aika päiviä ja vuosia sitten.
Miksi siis ottaa tämä(kin) kyseinen keskustelunaihe uudestaan esille?
Onko joillakin jokin nostalgiankaipuu mielessä ja taustalla.
Kun pitää ottaa jo lopetettuja ja kuolleita yrityksiä esille. - Anonyymi
Piiloa ei varmaankaan ole enää tällä paikkakunnalla olemassa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911274Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221118- 48844
- 70840
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647