Hei, tarjoan matematiikan (myös kemia ja fysiikka) tukiopetusta ala-, yläasteen ja lukion oppilaille pääkaupunkiseudulla (myös korkeakoululaisille). Minulla on pitkä kokemus matematiikan tukiopetuksesta ja luonteeltani olen kannustava ja luotettava. Matematiikasta minulla on tutkinto Helsingin yliopistosta (FM). Myös ruotsiksi ja englanniksi.
t. Henri
p. 0451208668
Matematiikan tukiopetusta
5
739
Vastaukset
- Erika-86
Lukioajoistani on jo muutama vuosi aikaa, tarvitsisin opetusta kaikista lukion matematiikan, fysiikan ja kemian kursseista. Olen keväällä pyrkimässä eläinlääkikseen, joten tarvetta noiden kaikkien aineiden opetukselle ja kertaukselle on paljon.
Olisiko sinusta minulle apua noiden asioiden suhteen? Kiitos jo etukäteen!- Tukiopetusta
Hei Erika,
kyllä, autan sinua mainitsemissasi aineissa. Ota yhteyttä.
t. Henri
- AlluA88
> Kysyisin, että onko mahdollista saada ohjeita muutamiin differentaali
> integraalilaskennan tehtäviin näin sähköpostin avulla?
> minulla on tentti tulossa ja haluaisin harjoitella muutamia
> kysymyksiä, mutta haluaisin näihin tehtäviin malliratkaisut, jotta
> osaisin paremmin.- Matikkaope
Hei, se on mahdollista. Ota yhteyttä!
t. Henri
- Vieras135
Moi,olen lukiolainen ja tarvitsisin tukiopetusta fysiikasta,kemiasta ja ehkäpä myös pitkästä matematiikasta,koska olen pyrkimässä lääkikseen.Paljonko tukiopetus maksaisi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647