Oon nyt pari kertaa lukenu jostain ohimennen ettei kissalle sais syöttää ihmisten tonnikalaa.. miksi? Ja eikait broilerin lihassaka oo mitään miksei sais..tarkoitasn valmis grillibroileria? Oonite ainaki molempia antanu ennen kun luin varsinki siit tonnikalasta.. eikä kisulle oo mitn tullu..:/
Ihmisten tonnikalasta..
2
477
Vastaukset
- onhan noita syitä
noissa kahdessa.
Ihmisten tonnikala sisältää suolaa, joka liiallisena ei sovi kissan ruokavalioon. Lisäksi ihmisen tonnikala, kuten muutkin rasvaiset kalat, voivat aiheuttaa keltarasvataudin. Tähän sairastunutta kuumeilevaa ja kömpelöä kissaa hoidetaan E-vitamiinilla ja levolla, mutta kissa menehtyy, jos rasvakudosvauriot ovat pahoja. Kissojen tonnikalavalmisteissa on E-vitamiinilisä.
Valmista grillibroileria ei varmaan kenenkään pitäisi oikeasti syödä. Siinä on ihan käsittämätön määrä paskaa, kuten kaikissa marinoiduissa yms valmismaustetuissa lihoissa. Allergiset reaktiot, mutta ennen kaikkea se suola.
Ihmisen broileri, siis maustamaton, sopii raakanakin kissalle. Muista vaan itse pestä kädet. - Kirki
ihmisten tonnikalaa kissoille,liikaa suolaa!! Tarjoa esim.pirkan tonnikala,merikala,tai sardiini prk.ruokaa,erinomaisia.Eihän kissasi välttämätä heti oireile,mut myöhemmin voit joutua lääkittämään sitä loppuelämän jos ihmisten tonnikalaa syötät..Sinun pitäisi olla perillä näistä kun kissan hankit,eikö?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih496435Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6562737Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831229- 841175
Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.901160Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611103- 891090
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2801084- 71985
- 229870