että ajattelin silleen, että miksi miehet eivät muuten sheivaa karvojansa (vai miten se oikea termi menee).
Ukot rehottaa kainalokarvojensa ja jos jonkinmoisten pehkojensa kanssa vielä tänä päivänä suomessa. Katsokaapas esim englantilaisia taikka amerikkalaisia miesten kuvia, ei niillä rehota tuppurat taikka muutkaan karvat missään.
Täällä kyllä miehet ovat vaatimassa naisten siistiytymistä kaikilta alueilta.
Vaadin tasa-arvoa....:)
Niin ja turha miesten on niitä kaljuja päitään peitellä muutamalla haivenella. Mieluummin kunnon kalju ku rasvanen pikkutupsu.
Niin tota joo
103
1036
Vastaukset
naiseni ovat pitäneet karheasta leuastani. Hiusteni lähtökään ei ole ketään haitannut. Vedän jäljellä olevan tukan kolmen millin koneella, mutta niin teen myös leualleni.
eli olet sänkeä täynnä koko mies. No et olisi mies minun makuuni. Parrassa tuollainen sänki raapisi minun parrattoman naamani verille. ;)
- k.pee
eli sullako kasvaa karvoja vaan leuassa ja päässä?
k.pee kirjoitti:
nyt. Muualla se antaa niitten rehottaa, kai.
Nittaminax kirjoitti:
eli olet sänkeä täynnä koko mies. No et olisi mies minun makuuni. Parrassa tuollainen sänki raapisi minun parrattoman naamani verille. ;)
pitävät sitä tavattoman seksikkäänä.:-D
k.pee kirjoitti:
Nykyään ei ole muotia, että miehellä ei ole rintakarvoja, mutta niitäkin minulla on, enkä ole harkinnut niiden ajamista.
- k.pee
Nittaminax kirjoitti:
nyt. Muualla se antaa niitten rehottaa, kai.
meinnaakko, että kainalokarvojen letitys aamusella.....:)))))
- tanj a
Kai tähän saa naisetkin osallistua ja esittää ajatuksensa? Kun olen asiaa funtsannut ja todennut, että miehekäs karvoitus on tiettyyn rajaan asti ok ja tietyn rajan yli voisi harkita peittääkö vai poistaako.
Jos ei muuta viitsi, niin ainakin kasvojen alueella vois tsekata kulmakarvat, nenäreiät ja korvan alueen. Kesällä ois kiva, että edes julkisilla paikoilla mies käyttäisi hihallista t- paitaa ja etenkin ruokaillessa. Puhdasta sellaista. Muutenkin olen tavattoman vanhanaikainen ja nolostun, jos vieras mies esittäytyy mulle paidattomana olkootkin vaikka millainen pyykkilauta kyseessä. Koen sen epäkunnioittavana, koska en minäkään heilu velttoine nahkoineni pelkkä bikinin yläosa suojaamassa yläkehoani muuta kuin suojaisassa paikassa kotinurkilla puskien takana.
Säärikarvoissakin on tyylinsä, mutta jos on luonnostaan lampaanvillainen voisi ehkä ajatella sen esteettistä puolta virallisimmissa tilaisuuksissa ja jättää ne kaprit kotiin valiten pitkälahkeiset sijaan.keskusteluun, heitähän tämä tavallaan inhottaakin taikka muuten haluaisivat asiasta keskustella.
Partureissahan ainakin parranajon yhteydessä aikoinaan noi nenä ja korva karvat ajeltiin kysymättä ja vanhemmat miehet pitivät siitä kun ei kaikki rehottanut miten sattui.
Hyi..siis ihan oikeestikko olet nähnyt jonkun miehen tulevan ruokailemaan ilman paitaa. Sissus.
Ai mutta yks kesä näin kanssa pysäkille vaappuvan erään miehen jolla ei ollut paitaa ja ei se kyllä ollut kaunis näky löllyvine vatsoineen. Kuumahan meillä kaikilla naisillakin oli mutta pidimme paidan sentään päällä, niin ja muutkin. :)- tanj a
Nittaminax kirjoitti:
keskusteluun, heitähän tämä tavallaan inhottaakin taikka muuten haluaisivat asiasta keskustella.
Partureissahan ainakin parranajon yhteydessä aikoinaan noi nenä ja korva karvat ajeltiin kysymättä ja vanhemmat miehet pitivät siitä kun ei kaikki rehottanut miten sattui.
Hyi..siis ihan oikeestikko olet nähnyt jonkun miehen tulevan ruokailemaan ilman paitaa. Sissus.
Ai mutta yks kesä näin kanssa pysäkille vaappuvan erään miehen jolla ei ollut paitaa ja ei se kyllä ollut kaunis näky löllyvine vatsoineen. Kuumahan meillä kaikilla naisillakin oli mutta pidimme paidan sentään päällä, niin ja muutkin. :)Niistä paidattomista sedistä, että lomapaikoissa on joskus rentoja tapauksia ja silloin tekisi mieli käydä pyytämässä istumaan kauas minusta. Ja hyvä, jos ymmärsit yskän. Joskus ei oikein tiedä pitäisikö tässä maailmassa ryhtyä hyväksymään kaikkea mahdollista ja kun en sellainen ole luonteeltani, niin syntyy hetkellinen ristiriita saako kaikesta mennä sanomaan.
- :(
tanj a kirjoitti:
Niistä paidattomista sedistä, että lomapaikoissa on joskus rentoja tapauksia ja silloin tekisi mieli käydä pyytämässä istumaan kauas minusta. Ja hyvä, jos ymmärsit yskän. Joskus ei oikein tiedä pitäisikö tässä maailmassa ryhtyä hyväksymään kaikkea mahdollista ja kun en sellainen ole luonteeltani, niin syntyy hetkellinen ristiriita saako kaikesta mennä sanomaan.
itse täydellinen?
Oletko maailman napa?? - tanj a
:( kirjoitti:
itse täydellinen?
Oletko maailman napa??Iloista päivää sullekin :(
Eli en ole täydellinen, vaan herrasmiesten kasvattama tiukan mutsin lisäksi. Jos lähipiirin miesväki leuhuaisi ruokapöytään paidattomina, niin sitten olisi moni asia sekaisin maailmassa muutenkin.
Muuten olen kyllä aika monessa napana. Usko tai älä, niin rakastan sitä rooliani ja saan jopa rahaa siitä. Olen kaiken lisäksi hemmetin hyvä napana ja joskus pitää sanoa ei kiitos, että huokaisen oloissani jaksaakseni napana. Miten osasitkin kysyä :)))) tanj a kirjoitti:
Niistä paidattomista sedistä, että lomapaikoissa on joskus rentoja tapauksia ja silloin tekisi mieli käydä pyytämässä istumaan kauas minusta. Ja hyvä, jos ymmärsit yskän. Joskus ei oikein tiedä pitäisikö tässä maailmassa ryhtyä hyväksymään kaikkea mahdollista ja kun en sellainen ole luonteeltani, niin syntyy hetkellinen ristiriita saako kaikesta mennä sanomaan.
en ole lomapaikoissa tuolla ulkomailla taikka suomessakaan käynyt, niin en kyllä minäkään haluaisi että syömisen ajan joku paidaton hikikarpalooineen istuisi näkökentässäni.
Etiketti ravintoloissakin.
- Teemuna
Pikkusormi pystyssä hienosti sipsuttelevat ja naiselta tuoksuvat trimmatut Puudelit ja Riikinkukot on erikseen. Mun kainalo- ja munakarvat saa olla ja elää omaa äijäelämäänsä.
- Heikunkeikku
Minä tykkään karrrRRRrrrrvaisista miehistä. Miehisellä miehellä on karvoja:)
No sikälimikäli on kauhian kova parran kasvu, eikä pidä pehmoista partaa, johon poskella kyhnyttää tai sormilla vähän hiipertelee, niin tottahan ne partakarvat pökkää tulemahan päivässäkin semmoseksi kovaksi sängeksi. Semmonen sänki passaa hyvin vaikkapa raastamaan porkkanaa tai perunaa, heh, mutta ei laisinkaan naisen pehmoista poskea hivelemään tai vaikka olkapäätä. Joko on parta tai sitten naama niin siliä, että naaman lähelle on kiva mennä. Raapiva naama ei ole kiva. Joka iltainen parranleikkuu tehokkaalla koneella tai muulla vehkeellä passaa mainiosti minulle. Joka pehmoparta tai sitten siliä munanaama :)))
Niin, siis Passaisi, sikälimikälisikälimikäli nyt miehen kanssa alkaisin oleskelemaan.:)- hyi hitto :-)
Oisko susta kiva kesän helteillä köllötellä miehen kainalossa, jonka piiiiiiiitkät, hikiset kainalokarvat tulisi sun suuhun.
- Heikunkeikku
Nittaminax kirjoitti:
mie käyn suihkussa. Olehan liikkumatta.
No jos sinä menet suihkuun, niin minä meen pistämään keittiön tiskialtaan alla olevaan kappiin uudet paprut.
Pesty on ja nyt ovat varmaan kosteudesta "irtaantuneet". Huh, olipas hyvin selitetty.:) - Heikunkeikku
hyi hitto :-) kirjoitti:
Oisko susta kiva kesän helteillä köllötellä miehen kainalossa, jonka piiiiiiiitkät, hikiset kainalokarvat tulisi sun suuhun.
No ei, ei ei ei olis kivaa ei. Mutta en kai mä suutani niihin karvoihin tökkäisi.
Toisaaltaan tokko ne kainalokarvat nyt ihan niiiiin piiiiiiiiiitkiksi kasvaisivat.
Tulipas tässä yhtäkkiä mieleen yksi asia. Hmmmmm.... ja hmmmmmm.... ja vielä kolmaskin hmmmmm...
Enpäs ole koskaan asiaa ennen aateskellut, mutta Voisikohan olla niin, että mieheni on/ovat kuitenkin "salaa" niitä kainalokarvojaan lyhentäneet tai jotakin? Tämä tulla tupsahti nyt mieleeni, koska tuon kaltaisen kysymyksen vetäsit framille. Mikäli karvoja ei laisinkaan leikattaisi, niin kasvaisiko miehen kainalokarvat Kuinkako pitkiksi?
Nyt menen niitä hyllypapereita tälläämään. Ei epäilystäkään, ettenkö siinä touhutessa miettisi tätä yllätyksenä tullutta ajatusta miehen kainalokarvoista :) Kaikkea kivaa sitä tuleekin mieleen. Heh. En ole mies sinun makuusi sitten ollenkaan, kun pidän sitä sänkeä. ÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH:-(((((((((((
- hyi hitto :-)
Heikunkeikku kirjoitti:
No ei, ei ei ei olis kivaa ei. Mutta en kai mä suutani niihin karvoihin tökkäisi.
Toisaaltaan tokko ne kainalokarvat nyt ihan niiiiin piiiiiiiiiitkiksi kasvaisivat.
Tulipas tässä yhtäkkiä mieleen yksi asia. Hmmmmm.... ja hmmmmmm.... ja vielä kolmaskin hmmmmm...
Enpäs ole koskaan asiaa ennen aateskellut, mutta Voisikohan olla niin, että mieheni on/ovat kuitenkin "salaa" niitä kainalokarvojaan lyhentäneet tai jotakin? Tämä tulla tupsahti nyt mieleeni, koska tuon kaltaisen kysymyksen vetäsit framille. Mikäli karvoja ei laisinkaan leikattaisi, niin kasvaisiko miehen kainalokarvat Kuinkako pitkiksi?
Nyt menen niitä hyllypapereita tälläämään. Ei epäilystäkään, ettenkö siinä touhutessa miettisi tätä yllätyksenä tullutta ajatusta miehen kainalokarvoista :) Kaikkea kivaa sitä tuleekin mieleen. Heh.Jatketaas visioita. :-))))
Mies, jolla on viikset ja räkätauti ...täytyyhän niihin viikseihin räkää jäädä?
Entäs parta? Pitäsköhän se pestä aina ruokailun jälkeen? Heikunkeikku kirjoitti:
No jos sinä menet suihkuun, niin minä meen pistämään keittiön tiskialtaan alla olevaan kappiin uudet paprut.
Pesty on ja nyt ovat varmaan kosteudesta "irtaantuneet". Huh, olipas hyvin selitetty.:)sieltä kaapista. *kiskoo jaloista* Kumma eukko kun heti piiloutuu kaappiin.
No asiaan vaikka en olekaan keravan kolli.
Ihan kivaltahan se pitkänlainen karva naamassa tuntuu mukavalta mutta niinku mainitsit ei se sänki. Kiva oli aikoinaan mennä duuniin naama punasena kun ukolla oli millin parta ja kai siellä jokanen tiesi et missä ollaan menty. Huh..
Mut mut ne muut karvotukset sit..kainalossa ei ole kiva olla jos siellä vastaan tulee senttienpituiset tuppurat aamuisin ensiksi nenään taikka suuhun.
Niin ja olisihan valittamista niistä toisistakin karvoista, mutta parempi jättää ne jollekkin toiselle palstalle. :/Heikunkeikku kirjoitti:
Nyt menen niitä hyllypapereita tälläämään. Ei epäilystäkään, ettenkö siinä touhutessa miettisi tätä yllätyksenä tullutta ajatusta miehen kainalokarvoista :) Kaikkea kivaa sitä tuleekin mieleen. Heh.taitaa vain selvitä jos miehet kertoisivat ajavatko kainalokarvojaan salaa. Olen minä ainakin elämäniaikana nähnyt jos jonkinlaisia pehkoja eikä se haju aamuisin ole mitenkään mukava. Iiik.....
Jatketaas visioita. :-))))
Entäs parta? Pitäsköhän se pestä aina ruokailun jälkeen?Pakkasella näkee toisinaan kuinka joillakin ukoilla on kunnon räkävanat viiksissään ja sitä kirnutaan edestakas.
Pakko sanoa ettei oikein kiinnosta sellasta saada ruokapöytään taikka sänkyyn jos ei ole pessyt nassuaan.- Heikunkeikku
Nittaminax kirjoitti:
sieltä kaapista. *kiskoo jaloista* Kumma eukko kun heti piiloutuu kaappiin.
No asiaan vaikka en olekaan keravan kolli.
Ihan kivaltahan se pitkänlainen karva naamassa tuntuu mukavalta mutta niinku mainitsit ei se sänki. Kiva oli aikoinaan mennä duuniin naama punasena kun ukolla oli millin parta ja kai siellä jokanen tiesi et missä ollaan menty. Huh..
Mut mut ne muut karvotukset sit..kainalossa ei ole kiva olla jos siellä vastaan tulee senttienpituiset tuppurat aamuisin ensiksi nenään taikka suuhun.
Niin ja olisihan valittamista niistä toisistakin karvoista, mutta parempi jättää ne jollekkin toiselle palstalle. :/Punanaamaisena ei ole mukava tallustella. Eikä reikänaamana.
Minun avopuolisollani kasvoi parta NIIN nopeaan, että kaksi kertaa päivässä olisi pitänyt leikata parta, jos olisi halunnut sen olevan aivan täysin munamaisen sileä. En olisi uskonut, ellen olisi ihan oikeasti tämmöstä tapausta nähnyt.
Ihan ihan alussa minäkin olin kuin kissanpennun kynsillä käsitellyt ihiminen, mutta totesin ettei se nyt kertakaikkiaan käy. Se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy. Ruonansuun sanoin lauleskellen.:)
Pienoisen kohteliaan vihjauksen jälkeen jäin odottamaan jonkinlaista muutosta. Jota ei tapahtunut, jonka jälkeen vihjaisin, toki kohteliaasti, uudemman kerran. Jonka jälkeen jouduin toteamaan vielä uudemman kerran, että joudun kohta vaihtamaan ammattia. Kaupungin puutarhaan nurmikon kastelijaksi. Suuhun aimo kasa vettä, posket pullollaan ja seistä töröttämään nurmikolle. Poskista päräjää suihkumaisesti kasteluvettä nurmikolle.
Lopputulos oli kyllä kiitettävä, ei sen puoleen. Naiselliset tasapökkää hyppelyt ja muut tilpehöörit lisukkeeksi saavat ihmeitä aikaan.:) - Heikunkeikku
Jatketaas visioita. :-))))
Entäs parta? Pitäsköhän se pestä aina ruokailun jälkeen?Hyi hitto, että teikäläisellä on epämiellyttävä nimimerkki:) Ihan häijjjjyä tekee.
En jaksa visioida tuollaista.
Aviomiehelläni oli parta. Ihastuttava parta.
Mainitsemaasi tapausta en tullut kokeneeksi.
Hän osasi syödä sen verran siististi, ettei räpöttänyt ruokaa pitkin naamataulua.
Eikä räkäkään tursunnut nenäaukosta ränniä pitkin partaan. :) Heikunkeikku kirjoitti:
Punanaamaisena ei ole mukava tallustella. Eikä reikänaamana.
Minun avopuolisollani kasvoi parta NIIN nopeaan, että kaksi kertaa päivässä olisi pitänyt leikata parta, jos olisi halunnut sen olevan aivan täysin munamaisen sileä. En olisi uskonut, ellen olisi ihan oikeasti tämmöstä tapausta nähnyt.
Ihan ihan alussa minäkin olin kuin kissanpennun kynsillä käsitellyt ihiminen, mutta totesin ettei se nyt kertakaikkiaan käy. Se ei käy, se ei käy, se ei kertakaikkiaan käy. Ruonansuun sanoin lauleskellen.:)
Pienoisen kohteliaan vihjauksen jälkeen jäin odottamaan jonkinlaista muutosta. Jota ei tapahtunut, jonka jälkeen vihjaisin, toki kohteliaasti, uudemman kerran. Jonka jälkeen jouduin toteamaan vielä uudemman kerran, että joudun kohta vaihtamaan ammattia. Kaupungin puutarhaan nurmikon kastelijaksi. Suuhun aimo kasa vettä, posket pullollaan ja seistä töröttämään nurmikolle. Poskista päräjää suihkumaisesti kasteluvettä nurmikolle.
Lopputulos oli kyllä kiitettävä, ei sen puoleen. Naiselliset tasapökkää hyppelyt ja muut tilpehöörit lisukkeeksi saavat ihmeitä aikaan.:)vihjaissut asian selvemmin. Naama täyteen itselle laastareita ja jos ukko olis kysellyt et miks, niin sit ojentanyt sille peiliä. No joo, tuskin sekään olisi auttanut.
- Heikunkeikku
Teotwawki kirjoitti:
En ole mies sinun makuusi sitten ollenkaan, kun pidän sitä sänkeä. ÄÄÄÄÄÄÄHHHHHHHHH:-(((((((((((
Noh noh noh, älähän nyt nyyhkyttele. Ihan tuloo paha mieleni mulle, jos kovinkin siellä nikottelet.
Pidä sänkeä, ollos iloonen:) Monet naiset pitävät sängestä. Näin olen kuullut.
Ja jos olet karvaisaa tyyppiä, niin silloinhan olet miun maun mukkainen :)
Sitäpaitsi olen melko varma, tai no suorastaan Varma, että mikäli olisimme pariskunta,
niin sinulle tulisi palava halu päästä eroon sängestäsi.:) - Teemuna
Nittaminax kirjoitti:
taitaa vain selvitä jos miehet kertoisivat ajavatko kainalokarvojaan salaa. Olen minä ainakin elämäniaikana nähnyt jos jonkinlaisia pehkoja eikä se haju aamuisin ole mitenkään mukava. Iiik.....
Varmaan oletkin nähnyt ja haistanut. Tietyissä sosiaalisissa ympyröissä aina eläneet ihmiset haisevat milloin millekin.
Minun naiseni ovat aamuisin tuoksuneet ihanalle. Teemuna kirjoitti:
Varmaan oletkin nähnyt ja haistanut. Tietyissä sosiaalisissa ympyröissä aina eläneet ihmiset haisevat milloin millekin.
Minun naiseni ovat aamuisin tuoksuneet ihanalle.sinullahan sitä kokemusta on.
Heikunkeikku kirjoitti:
Noh noh noh, älähän nyt nyyhkyttele. Ihan tuloo paha mieleni mulle, jos kovinkin siellä nikottelet.
Pidä sänkeä, ollos iloonen:) Monet naiset pitävät sängestä. Näin olen kuullut.
Ja jos olet karvaisaa tyyppiä, niin silloinhan olet miun maun mukkainen :)
Sitäpaitsi olen melko varma, tai no suorastaan Varma, että mikäli olisimme pariskunta,
niin sinulle tulisi palava halu päästä eroon sängestäsi.:)No nyt helpotti.:-)
- piparitaikina
Miesten karvaisuudessakin on eroja, minun mieheni on kauniisti karvainen. Hänellä ei ole mitään ryijyä missään vaan ihanan miehekäs karvoitus tasaisesti joka paikassa, eikä tarvitse ajaa pois, ovat ihanat!
Seurustelin joskus 80-luvun alkupuoliskolla erään miehen kanssa joka oli niin karvanen selästään ettei ne sänkyhommatkaan meinanneet onnistua millään. Aina kun sen selkään koski tuntu et olenkos jonkun apinan kanssa tekemisissä vai miehen, muuten aivan ihana ja kultainen ihminen, mutta ne karvat.
:)))))))- "tipunen"
joku tolkku pitää miehelläkin olla karvojensa kanssa. Kerran tapasin miehen, jolla oli mahtavat tupsut korvissa, keltaisen vahan peitossa. Siinä istuin kaffeella hänen kanssaan, mutta hyi että inhotti ne karvat ja koko äijä.
- Teemuna
"tipunen" kirjoitti:
joku tolkku pitää miehelläkin olla karvojensa kanssa. Kerran tapasin miehen, jolla oli mahtavat tupsut korvissa, keltaisen vahan peitossa. Siinä istuin kaffeella hänen kanssaan, mutta hyi että inhotti ne karvat ja koko äijä.
Ai, ettäkö inhotti!
Joku tolkku pitää olla tollasessa mollimisessa, en väitä, etteikö kokemuksesi olisi aito, mutta kilpa-arvosteluunko pyrit. Luuletko, ettei kaikilla miehillä ole vastenmielisiä kokemuksia naisten hygieniasta. - ^leenanen^
Teemuna kirjoitti:
Ai, ettäkö inhotti!
Joku tolkku pitää olla tollasessa mollimisessa, en väitä, etteikö kokemuksesi olisi aito, mutta kilpa-arvosteluunko pyrit. Luuletko, ettei kaikilla miehillä ole vastenmielisiä kokemuksia naisten hygieniasta.Kyllä epäsiistejä löytyy molemissa sukupuolissa, mutta tämä ketjuhan koskee miehiä ja miesten karvoja. :-)))
Mites se muuten on? Voiko miesten kainalokarvat kasvaa polviin asti? :-)))) - Teemuna
^leenanen^ kirjoitti:
Kyllä epäsiistejä löytyy molemissa sukupuolissa, mutta tämä ketjuhan koskee miehiä ja miesten karvoja. :-)))
Mites se muuten on? Voiko miesten kainalokarvat kasvaa polviin asti? :-))))Ei voi, kuten ei voi naarasten häppärikarvatkaan.
- "tipunen"
Teemuna kirjoitti:
Ai, ettäkö inhotti!
Joku tolkku pitää olla tollasessa mollimisessa, en väitä, etteikö kokemuksesi olisi aito, mutta kilpa-arvosteluunko pyrit. Luuletko, ettei kaikilla miehillä ole vastenmielisiä kokemuksia naisten hygieniasta.kilpa-arvosteluun todellakaan pyri. Eikös puhe ollut karvoista ja niiden ajelusta, niin minä tämän ymmärsin. Jos nyt laitoin tuon esimerkin, niin ei siitä tarvitse hernettä pienen nenuun vetästä. Kyllä minusta jo alkeelliseen hygieniaan kuuluu siistiä ja ruokota itseään edes hieman niin naisten kuin miestenkin.
- Teemuna
"tipunen" kirjoitti:
kilpa-arvosteluun todellakaan pyri. Eikös puhe ollut karvoista ja niiden ajelusta, niin minä tämän ymmärsin. Jos nyt laitoin tuon esimerkin, niin ei siitä tarvitse hernettä pienen nenuun vetästä. Kyllä minusta jo alkeelliseen hygieniaan kuuluu siistiä ja ruokota itseään edes hieman niin naisten kuin miestenkin.
Näyttää siltä, että sulla ei ole kokemusta siisteistä miehistä, miksiköhän? Minulla puolestani on kokemuksia vain siisteistä naisista. Mitä nyt markettien kassoilla joskus täytyy pakosti ottaa ylimääräistä etäisyyttä heihin.
Tämänkertainen aloitus on sulle todella mieleen ja haluat herkutella sillä, kun muunlaiset herkuttelut miesten kanssa eivät syystä-toisesta onnistu.
Vedän aina herneen nenuun lukiessani miestenvihaajien kommentteja. - "tipunen"
Teemuna kirjoitti:
Näyttää siltä, että sulla ei ole kokemusta siisteistä miehistä, miksiköhän? Minulla puolestani on kokemuksia vain siisteistä naisista. Mitä nyt markettien kassoilla joskus täytyy pakosti ottaa ylimääräistä etäisyyttä heihin.
Tämänkertainen aloitus on sulle todella mieleen ja haluat herkutella sillä, kun muunlaiset herkuttelut miesten kanssa eivät syystä-toisesta onnistu.
Vedän aina herneen nenuun lukiessani miestenvihaajien kommentteja.noin sai vihan vimmoihin? Asiallista keskustelua yritin ja oman kommenttini tänne laitoin niistä miesten karvoista. Enpä viitsi enempää alkaa kanssasi "tappelemaan". Asiallista juttua et näköjään halua kirjoittaa, vaan keksit omia olettamuksiasi minusta. Antaapa olla tämän tässä.
- RIMMIR
niin olisit saanut silitellä kaveriasi kintailla:) No kait sinä raapasit kynsillä mukavia väyliä sinne karvaiseen selkään?
Teemuna kirjoitti:
Ai, ettäkö inhotti!
Joku tolkku pitää olla tollasessa mollimisessa, en väitä, etteikö kokemuksesi olisi aito, mutta kilpa-arvosteluunko pyrit. Luuletko, ettei kaikilla miehillä ole vastenmielisiä kokemuksia naisten hygieniasta.puhetta sinulta vääntää asia eri raiteille. Monellako naisella olet nähnyt korvavahojen rehottavan karvojen kera. Joo joo..tiedän kyllä mitä tarkoitat.
Vi...tiko kun en viitsi sun vastauksiis vastailla.RIMMIR kirjoitti:
niin olisit saanut silitellä kaveriasi kintailla:) No kait sinä raapasit kynsillä mukavia väyliä sinne karvaiseen selkään?
mieluummin ottanut partakoneenterän ja sillä tehnyt kanjoneita ja väyliä selkään. :)
Hmm..miltäköhän siitä olisi tuntunut jos olisi kesken suurimman huipun tullessa vetässyt vahaliuskan irti selästä. :DNittaminax kirjoitti:
mieluummin ottanut partakoneenterän ja sillä tehnyt kanjoneita ja väyliä selkään. :)
Hmm..miltäköhän siitä olisi tuntunut jos olisi kesken suurimman huipun tullessa vetässyt vahaliuskan irti selästä. :Dfeikistä kyse, niin ei yhden tai useammankaan liuskan vetäisy tunnu missään!!;)
emw34 kirjoitti:
feikistä kyse, niin ei yhden tai useammankaan liuskan vetäisy tunnu missään!!;)
meinaatko että olis vaikka nauttinut. Hyrrrr.....harmi kun ei silloin tullut kokeiltua. :)
Nittaminax kirjoitti:
meinaatko että olis vaikka nauttinut. Hyrrrr.....harmi kun ei silloin tullut kokeiltua. :)
mieli ja sielu on puhtoiset maailman hädästä!
Siinä kai sen yksi pointti onkii?:)emw34 kirjoitti:
mieli ja sielu on puhtoiset maailman hädästä!
Siinä kai sen yksi pointti onkii?:)taidan kokeilla ukkooni raipan iskua josko hänelläkin mieli valaistuu ja on puhtoinen.
No jos en kuitenkaan. :)- Teemuna
Nittaminax kirjoitti:
puhetta sinulta vääntää asia eri raiteille. Monellako naisella olet nähnyt korvavahojen rehottavan karvojen kera. Joo joo..tiedän kyllä mitä tarkoitat.
Vi...tiko kun en viitsi sun vastauksiis vastailla.Ai ai tuota luonteen heikkoutta. Ei pinna kestänyt olla vastaamatta. Ai ai.
Teemuna kirjoitti:
Ai ai tuota luonteen heikkoutta. Ei pinna kestänyt olla vastaamatta. Ai ai.
ei ollut mitään tekemistä siinä vastasinko sinulle vai en, vaan sillä kuinka edelleen haastat riitaa. No sinut tuntien teet sitä jatkuvasti. Itse lankesit helppoon....
ja siitäpä tulikin mieleen asia, joka ei liity karvaisiin miehiin mitenkään. Nimittäin olin Savoy teatterissa Hectorin konsertissa (siinä, jota hän väitti viimeiseksi), mutta tätä ei esitetty. Tässä on myöhempi versio Mandoliinimiehestä, jossa hänen äänensä on mielestäni parempi - jos mahdollista kuin alkuperäisessä. http://www.youtube.com/watch?v=RtGCT5njWok&feature=related
tulisilla kirjoitti:
HEI HEI, en ole luvannut Hectoria kenellekään, se on mun ja pysyy.
Ainoastaan lainasin. Noo saat korvaukseksi kuunnella vähän aikaa suomen kansallisaarretta, mutta et saa omia sitä. Kansallinen omaisuus on kaikkien, eikä sitä voi kukaan omistaa.
http://www.youtube.com/watch?v=yO9ejFfLSMk&feature=related
:)
- ())))
maistua, ei saa haista, ei saa olla tukkaa, ei saa olla karvaa.
Ostakaa ukoksi tukinpätkä. - ökköpökkö
amerikoissa mutt ei ne lunnonlapset miehet sielläkään ole sen kummempia kuin suomalaisetkaan.
Sä olet katellut vaan kuuluisuuksien kuvia.
Karvoja joka puolella päässä, kulmissa, nenässä, kainalossa, rinnuksilla, kintuissa ja vähän siellä sun täällä.
Aukaise silmät ja katso tavallisia tallaajia.tallaajat jotka eivät huolehdi karvoistaan taitavat olla niitä köyhempiä ihmisiä jotka eivät välitä kenen kanssa seurustelevat taikka liikkuvat. Tarkoitan tällä että muoti muuttuu ja nyky ihmiset todellakin seuraavat mikä on muotivirtaus. Eihän kukaan enään kasvata viiksiäkään -70 luvun mukaan. Rintakarvatkin ovat olleet out jo monta vuotta.
Nittaminax kirjoitti:
tallaajat jotka eivät huolehdi karvoistaan taitavat olla niitä köyhempiä ihmisiä jotka eivät välitä kenen kanssa seurustelevat taikka liikkuvat. Tarkoitan tällä että muoti muuttuu ja nyky ihmiset todellakin seuraavat mikä on muotivirtaus. Eihän kukaan enään kasvata viiksiäkään -70 luvun mukaan. Rintakarvatkin ovat olleet out jo monta vuotta.
Onneksi kaikki miehetkään ei kulje muotivirtausten mukaan.
Katsoin kauhulla telkasta ohjelmaa jossa miehet todellakin ajelivat kaikki karvansa ja olivat itsensä kimpussa joka päivä.
Siis kamalaa tämä itseensä tuijottaminen tänä päivänä mitä näkee jossain ohjelmissa.
Ja kun se ei edes ole kaunista, se posliini-iho joka paikassa, ei todellakaan.
Rinta karvat on ihania, vaikka olen kyllä joskus seurusteelut karvattomankin miehen kanssa.
No se kyllä johtuu ihan siitä ettei ole "miestä karvoihin katsominen", vaan ne on ihan muut jutut ja arvot jotka yhdessäoloon vaikuttaa.
Miehet ovat rationaalisia, jos meidän ulkoinen habatus ei keppaa puolisolle me sheivaamme sellainen naisen!
Ei pidä tehdä asioista vaikeita, kun on olemassa yleensä helppokin ratkaisu!!
Ja pienen pohdinnan tuloksena jatkaisin.
Jospa niin naiset kuin miehetkin ovat kuitenkin yksilöitä omine piirteineen ja mielihaluineen. Yleensä, kuitenkin, vakka kantensa löytää.
En minä, eikä vaimoni toistemme ulkonäöllisiin puoliin puututa, me olemme alusta asti pitäneet toisistamme ihmisinä puutteinemme päivineen. Vielä on niinkin, että jos toisesta välittää tai peräti rakastaa toista, niin on itsestään selvää, ettei tahallisesti tee, tai ole tekemättä sellaista, minkä tietää toista 'harmittavan, saati sellaista, jota toinen ei voi sietää!
Kemiaa, enemmän kuin muuta ihmisten välinen kanssakäyminen!!
jk. Tuossa kävin hätäisesti läpi kirjoitukset ja niinkuin monta kertaa muulloinkin, riittäisi, kun lukisi 'heikkarikeikun'' kirjoitukset, hänellä on yleensä aina tolkku teksteissään, niin nytkin!!Teotwawki kirjoitti:
ehdottomasti palstan aurinko ja verbaalisesti lahjakkain.:-)
loiste, 'eiköös' hän asustele suomen aurinkoisemmassa kaupungissa?
Ihminen isolla iillä, ja kirjoittaakin osaa, niinhän se on!:)emw34 kirjoitti:
loiste, 'eiköös' hän asustele suomen aurinkoisemmassa kaupungissa?
Ihminen isolla iillä, ja kirjoittaakin osaa, niinhän se on!:)Vaasassa. Mulle tuli lokakuussa pyyntö eräältä kaveriltani, joka rakentaa siirtotaloa tuohon joen rantaan, että voisinko tulla kahden muurarin apulaiseksi puoleksitoista viikoksi. Kaveri on Pohjanmaalta. Hän sanoi tilanneensa kaksi huippumuuraria kotiseudultaan. Ajattelin luvattuani, että tämän siitä saa, kun liian hövelisti menee lupaamaan. Pelkään huippumuurareita, koska minulla nuoruudestani varsin traumaattisia kokemuksia heistä.
Mutta, mutta.....kun saimme urakan tehdyksi ajattelin, että vaikka teimme kymmentuntisia päiviä ja työ oli raskasta, niin kivaa minulla tuskin on ollut millään työmaalla. En ole ammatiltani fyysisen työn tekijä. Että se Pohjanmaalaisesta jäyhyydestä.:-)Teotwawki kirjoitti:
Vaasassa. Mulle tuli lokakuussa pyyntö eräältä kaveriltani, joka rakentaa siirtotaloa tuohon joen rantaan, että voisinko tulla kahden muurarin apulaiseksi puoleksitoista viikoksi. Kaveri on Pohjanmaalta. Hän sanoi tilanneensa kaksi huippumuuraria kotiseudultaan. Ajattelin luvattuani, että tämän siitä saa, kun liian hövelisti menee lupaamaan. Pelkään huippumuurareita, koska minulla nuoruudestani varsin traumaattisia kokemuksia heistä.
Mutta, mutta.....kun saimme urakan tehdyksi ajattelin, että vaikka teimme kymmentuntisia päiviä ja työ oli raskasta, niin kivaa minulla tuskin on ollut millään työmaalla. En ole ammatiltani fyysisen työn tekijä. Että se Pohjanmaalaisesta jäyhyydestä.:-)tossa yhdeksänkytluvun puolivälissä pohjanmaafani, kun tarvitsin ison kasan varaosia nelivetotraktorin peruskunnostukseen.
Täällä Tampereen kahdesta 'merkkiliikkeestä kyselin, ei juuri mitään hyllyssä, kuulemma tehdastilaus/ muutama viikko.
Ihmettelin kovasti ja tulin kysyneeksi, eikö olis missäänpäin suomenniemeä kellään ko, osia. No käski kysymään eräältä korjaamolta, pohjanmaalta, ja kun soitin, liikkeenharjoittaja oli asioilla mutta vaimo tiesi kertoa, että eiköhän heiltä pitäisi melkoisesti osia löytyä. Sanoi vielä, että voi lähteä ajeleen sinnepäin, jos osilla on kiire, sillä he menevät pakkaamaan osia verstaalle, vaikka viikonloppu onkin.
Sain kaikki tarvitsemani osat, poislukien yksi stefa, joita ei ollut kuin kolme ja tarve olin eljä.
"isäntä" vähän soimasi silti remonttimiehiään, koska kuulemma puhe on ollut, että tavaraa tilataan ennenkuin ne on loppu!
Ja tämä totinen tosi. Noin kuuden tuhannen osat hankin, ja ne koostuivat laakereista, nivelistä, holkeista, tapeista, ym. lajikkeita useita.emw34 kirjoitti:
tossa yhdeksänkytluvun puolivälissä pohjanmaafani, kun tarvitsin ison kasan varaosia nelivetotraktorin peruskunnostukseen.
Täällä Tampereen kahdesta 'merkkiliikkeestä kyselin, ei juuri mitään hyllyssä, kuulemma tehdastilaus/ muutama viikko.
Ihmettelin kovasti ja tulin kysyneeksi, eikö olis missäänpäin suomenniemeä kellään ko, osia. No käski kysymään eräältä korjaamolta, pohjanmaalta, ja kun soitin, liikkeenharjoittaja oli asioilla mutta vaimo tiesi kertoa, että eiköhän heiltä pitäisi melkoisesti osia löytyä. Sanoi vielä, että voi lähteä ajeleen sinnepäin, jos osilla on kiire, sillä he menevät pakkaamaan osia verstaalle, vaikka viikonloppu onkin.
Sain kaikki tarvitsemani osat, poislukien yksi stefa, joita ei ollut kuin kolme ja tarve olin eljä.
"isäntä" vähän soimasi silti remonttimiehiään, koska kuulemma puhe on ollut, että tavaraa tilataan ennenkuin ne on loppu!
Ja tämä totinen tosi. Noin kuuden tuhannen osat hankin, ja ne koostuivat laakereista, nivelistä, holkeista, tapeista, ym. lajikkeita useita.tuo yrittäminen, mutta parhaita ovat ne, jotka vielä itse vitsailevat asialla.:-)
- Findus.
Teotwawki kirjoitti:
ehdottomasti palstan aurinko ja verbaalisesti lahjakkain.:-)
on. Ja kaiken lisäksi ei ole moksiskaan kaiken maailman änkyröistä jotka yrittävät viattomina saada riitaa aikaan. Saa vesitettyä yritykset hervottomalla huumorillaan.
Findus. kirjoitti:
on. Ja kaiken lisäksi ei ole moksiskaan kaiken maailman änkyröistä jotka yrittävät viattomina saada riitaa aikaan. Saa vesitettyä yritykset hervottomalla huumorillaan.
saa ikämiehenkin polvilleen.:-XD
mulle kun tuli tosta sheivaamisesta mieleen kölin alta vetäminen. No joo..sehän on kahden ihmisen oma asia mistä pitää, mutta kaikki ei kuitenkaan pidä vaikka olisivat olleet yhdessä vuosikymmeniä.
Heikura on mahtava kirjoittaja ja se pitää vain joskus vetää kaapista ulos. :))
- kreivitär von
Kaljuuntuva juntti, joka pitää muutaman millin sängen takaraivolla ja leuassa. Rintakarvat pönöttää kuin herra 47:lla. Ei peseydy eikä pyyhi.
- kreivitär von
Teotwawki kirjoitti:
Paitsi, että peseydyn ja olen muutenkin siisti mies.:-XD
Mielestäni vuosipesusi ei riitä eikä jouluinen hampaiden harjauksesi.
kreivitär von kirjoitti:
Mielestäni vuosipesusi ei riitä eikä jouluinen hampaiden harjauksesi.
Uskon, ettei ole eroa, miesten/naisten hygieniassa.
Tänään, niin; jus vein auton(isomman kuin h-auto) hellävaraiseen käsinpesuun, jonka jälkeen se saa täyden käsittelyn ulkoiseen habitukseensa. Koko päivän työ, mutta on se sitten niin puhtoinen, hygieeninen, vieläpä nätti, vaikka isohko onkin! pari sataa eeroo, mutta mitäs ei mies tekis, jos voi toisella teettää!;))
Ajattele, kun pidän vaimosta paaljon parempaa huolta, kuin autoista, niin miten paljon häneen uhraankaan kaikkea kivaa?
Karvaton mies olisi kauhistus.
En ole lukenut ketjua kun on niin pitkä ehkäpä myöhemmin.
Mun exällä oli parta ja se oli upea, kunnes yks kerta kun tulin töistä kotiin oli herra päättänyt ihan issekseen että nyt saa parta lähteä, kauhistus kun en meinannut tuntea koko ihmistä. Ääni oli tuttu mutta se olento joka ylpeys silmissään katsoi minuun oli uppo-outo.
Menipä siinä aikaansa totutella karvattomaan mieheen, ja noi intiimit hetket meinas mennä ihan pieleen kun tuli tunne että olen pettämässä omaa rakasta karvaturriani jokun oudon hyypiön kanssa.
Ei enää sen jälkeen herra tehnyt moisia yllätyksiä ja se partakin sitten jossain vaiheessa palasi.
Mutta kyllä Miehessä pitää karvoja olla ehdottomasti.jos on tottunut miehensä karvaturriin niin mikäs siinä. Minunkin ukko välillä pitää tai siis leikkaa partansa pois ja ei sitä tunnista, tai sitten en edes huomaa että parta lähtenyt.
Siis sillä on välillä pitkä ja sit se voi pitää sitä jollain ihme sängellä kuukausia ja sit sileenä.
Mutta entäs noi kainalokarvat.....leikkaako se niitä lainkaan???Nittaminax kirjoitti:
jos on tottunut miehensä karvaturriin niin mikäs siinä. Minunkin ukko välillä pitää tai siis leikkaa partansa pois ja ei sitä tunnista, tai sitten en edes huomaa että parta lähtenyt.
Siis sillä on välillä pitkä ja sit se voi pitää sitä jollain ihme sängellä kuukausia ja sit sileenä.
Mutta entäs noi kainalokarvat.....leikkaako se niitä lainkaan???No höh, kainalokarvat?
En kait mä nyt päätäni sen kainaloon työnnä. Välillä ne leikataa ja välillä ei.
Mulla kun ei ole karvafobiaa :))tulisilla kirjoitti:
No höh, kainalokarvat?
En kait mä nyt päätäni sen kainaloon työnnä. Välillä ne leikataa ja välillä ei.
Mulla kun ei ole karvafobiaa :))Kyllä mun pää ainakin toisinaan on ukkoni kainalossa eikä rinnanpäällä. :)) no joo antaa asian olla. :)
- ihanteet muuttuvat
Ylimääräisten karvojen ajelu on ollut muodikasta miehilläkin jo ainakin 20 vuotta. Karvattomuuden väitetään symbolisoivan ikuista nuoruutta. Ehkä vanhempi polvi alkaa innostua karvattomuudesta nyt, kun karvainen uros on pikkuhiljaa palaamassa muotiin.
muuttuvat, mutta tuskin se koskee vaikka kainalokarvoja. Nehän keräävät kaiken hien ja suolat niihin haisemaan. Jaa että 20 vuotta, missä minä olen ollut kun en moista huomannut muuta kuin lehdissä jos silloinkaan. :)
Toivottavasti toi karvaisuus ei tule uudelleen muotiin.
- Kaupunkilainen
Ei uskoisi, että aloittaja on yli viisikymppinen, teineillä on yleensä tapana ajatella noin.
Minusta tämä "kaikki karvat pois" -muoti on sairaalloinen. Hyväksyn sen, että naiset ajelevat kainalo- ja säärikarvojaan, mutta alapään karvattomuuden vaatiminen viittaa minusta siihen, että halutaan olla tekemisissä pikkutyttöjen kanssa. Yhtä outoa on minusta vaatia karvattomuutta miehiltä. Jotkut ovat luonnostaan karvaisempia kuin toiset, ja niin pitää ollakin. Täydellinen sileys on luonnotonta.
Amerikkalaiset nyt eivät kelpuuta mitään sellaisena, joksi sen on luonto luonut. Kaiken pitää olla nukkemaisen sileää ja elotonta. En ihaile heitä.- Teemuna
Hyvin kirjoitettu. Just noin.
- maamuna-tar
Teemuna kirjoitti:
Hyvin kirjoitettu. Just noin.
kyllä karvoitus on yksi aikuisen tunnusmerkki. Amerikkalaisuus korostaa, ettei mikään saa maistua, tuntua, tuoksua, näkyä, muut kuin bimbojen kymmenen litran tissit.
- Luotain-56
maamuna-tar kirjoitti:
kyllä karvoitus on yksi aikuisen tunnusmerkki. Amerikkalaisuus korostaa, ettei mikään saa maistua, tuntua, tuoksua, näkyä, muut kuin bimbojen kymmenen litran tissit.
on kuin korvaton kahvikuppi.Mutta joku tolkku siinäkin hommassa pitää olla:Eihän se oikein esteettiseltä näytä jos naaman eteen ilmestyy märältä Räme-Majavalta vaikuttava outo otus...
- Teemuna
Luotain-56 kirjoitti:
on kuin korvaton kahvikuppi.Mutta joku tolkku siinäkin hommassa pitää olla:Eihän se oikein esteettiseltä näytä jos naaman eteen ilmestyy märältä Räme-Majavalta vaikuttava outo otus...
Tarkoitat Nutriaa. No, Nutrian kuuluukin olla märkä. Miltähän näyttäis naaman edessä kuiva Krottikala.
- maamuna-tar
Luotain-56 kirjoitti:
ja pullo päivässä. Tarkoitin, kuin kirjoitinkin, että karvat ovat aikuisen ihmisen tunnusmerkki, merkki, ettei ole enää alaikäinen. Kuka siis karvattomuutta etsii, ja miksi?
- karvat kainalossa
Hah, jos jollain julkkisnaisella näkyy kainalossa haituvia, niin johan media repeää, vaan repeääkö miesten kainaloista?
Kirjoitukseni on ohi aiheen, koska aloitushan koski vain miesten karvoja.Minun mielestäni kainalokarvat on yhtä epäsiistit naisella ja miehellä. - hihiiiiihi
Teemuna kirjoitti:
Tarkoitat Nutriaa. No, Nutrian kuuluukin olla märkä. Miltähän näyttäis naaman edessä kuiva Krottikala.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Humpback_anglerfish.png/250px-Humpback_anglerfish.png
mutta silloin olet tosi syvällä väittää jonkun kirjoittajan kuuluvan johonkin ikäryhmään vain aloituksen takia.
Ihmettelen itsekkin miksi nykyihanteena on tämä "karvat pois" ilmiö. Eräässä, jo aikoja sitten olleessa aloituksessa joku väitti että karvat ovat luonnottomia eivätkä kuulu nykyihmisen ruumiiseen. Siis haloo...kyllä karvoilla aina on joku merkitys ihmisille, niin kulmakarvoilla kuin silmäripsillä. Ei ne huvin vuoksi siellä kasva.
No tuohon pikkutyttöjen juttuun en ota kantaa, koska se jotenkin heijasti sinun ajatusmaailmaa.- Teemuna
hihiiiiihi kirjoitti:
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/1/1b/Humpback_anglerfish.png/250px-Humpback_anglerfish.png
mutta silloin olet tosi syvälläHa haa, just tollasta tarkotin. Saatko hajun vielä linkitettyä ... huh huh.
- Kaupunkilainen
Nittaminax kirjoitti:
väittää jonkun kirjoittajan kuuluvan johonkin ikäryhmään vain aloituksen takia.
Ihmettelen itsekkin miksi nykyihanteena on tämä "karvat pois" ilmiö. Eräässä, jo aikoja sitten olleessa aloituksessa joku väitti että karvat ovat luonnottomia eivätkä kuulu nykyihmisen ruumiiseen. Siis haloo...kyllä karvoilla aina on joku merkitys ihmisille, niin kulmakarvoilla kuin silmäripsillä. Ei ne huvin vuoksi siellä kasva.
No tuohon pikkutyttöjen juttuun en ota kantaa, koska se jotenkin heijasti sinun ajatusmaailmaa."miksi miehet eivät muuten sheivaa karvojansa (vai miten se oikea termi menee).
Ukot rehottaa kainalokarvojensa ja jos jonkinmoisten pehkojensa kanssa vielä tänä päivänä suomessa. Katsokaapas esim englantilaisia taikka amerikkalaisia miesten kuvia, ei niillä rehota tuppurat taikka muutkaan karvat missään."
Tämä ei kyllä kuulosta miltään (kriittiseltä) ihmettelyltä, vaan päinvastoin kypsymättömältä muun maailman ihailulta. Naiset/pikkutytöt otin esiin, koska itsekin vaadit tasa-arvoa. Karvattomuusihannehan on lähtenyt siitä, että sitä vaaditaan nimenomaan naisilta. On hyvä pitää mielessä, mistä tämä ihanne on lähtöisin: pornolehdistä. Minä vastustan maailman pornoistumista enkä pidä siitä, että kaikkea mahdollista myydään vähäpukeisilla naisilla, noin yhden esimerkin maailmankuvastani mainitakseni. - Teemuna
Kaupunkilainen kirjoitti:
"miksi miehet eivät muuten sheivaa karvojansa (vai miten se oikea termi menee).
Ukot rehottaa kainalokarvojensa ja jos jonkinmoisten pehkojensa kanssa vielä tänä päivänä suomessa. Katsokaapas esim englantilaisia taikka amerikkalaisia miesten kuvia, ei niillä rehota tuppurat taikka muutkaan karvat missään."
Tämä ei kyllä kuulosta miltään (kriittiseltä) ihmettelyltä, vaan päinvastoin kypsymättömältä muun maailman ihailulta. Naiset/pikkutytöt otin esiin, koska itsekin vaadit tasa-arvoa. Karvattomuusihannehan on lähtenyt siitä, että sitä vaaditaan nimenomaan naisilta. On hyvä pitää mielessä, mistä tämä ihanne on lähtöisin: pornolehdistä. Minä vastustan maailman pornoistumista enkä pidä siitä, että kaikkea mahdollista myydään vähäpukeisilla naisilla, noin yhden esimerkin maailmankuvastani mainitakseni.Jälleen hyvä kannanotto. Veit sanat suustani.
Kaupunkilainen kirjoitti:
"miksi miehet eivät muuten sheivaa karvojansa (vai miten se oikea termi menee).
Tämä ei kyllä kuulosta miltään (kriittiseltä) ihmettelyltä, vaan päinvastoin kypsymättömältä muun maailman ihailulta. Naiset/pikkutytöt otin esiin, koska itsekin vaadit tasa-arvoa. Karvattomuusihannehan on lähtenyt siitä, että sitä vaaditaan nimenomaan naisilta. On hyvä pitää mielessä, mistä tämä ihanne on lähtöisin: pornolehdistä. Minä vastustan maailman pornoistumista enkä pidä siitä, että kaikkea mahdollista myydään vähäpukeisilla naisilla, noin yhden esimerkin maailmankuvastani mainitakseni.pornolehdistä on lähtenyt jalkojen ja kainalokarvojen ajelu?
Ymärtäisin jos puhuisit intiimialueista, mutta en nyt sulata muuta väittämääsi.
Se on totta että mainoksia tehdään ja tuotteita myydään vähäpukeisilla naiskuvilla ja en välttämättä itsekkään niistä kaikista pidä.
- xxxyyy
Se mitä tässä tehdään on kyllä oleellisesti kiinni siitä kuka vaatii. Jos naiselle ei kelpaa tämä karvoitus, saa olla kelpaamatta. Ja jos joku päivä itse sitä lähtisin paljaaksi puleeraamaan olisin todennäköisesti tullut homoksi.
että tuntisit itsesi homoksi jos ajaisit partasi ja kainalokarvasi. Huoh.....:) anteeksi mutta rupesi hillittömästi naurattamaan. :)))
- xxxyyy
Nittaminax kirjoitti:
että tuntisit itsesi homoksi jos ajaisit partasi ja kainalokarvasi. Huoh.....:) anteeksi mutta rupesi hillittömästi naurattamaan. :)))
No, miesten ero on siinä että he ovat keskimäärin karvaisempia kuin naiset. Jos joku puhuu karvaperseestä, ei hän tavallisesti tarkoita vaimoaan. Jos siis joku tuntee seksuaalista vetoa karvattomaan, hiuksensa säilyttäneeseen olioon hän on kyllä todennäköisesti mies. En minä halua sellaisia vaivakseni.
Enkä kyllä pidä itsensä karvattomiksi hinkanneista naisistakaan, luonnollisuus vetoaa eniten, varsinkin jos luomukuoren sisältä löytyy sopiva luonne.
- Putkivalo
Onhan se sheivaaminen vissiin yleistynyt miestenkin kesken. Ei mua haittaa karvat, niin kauan kuin ne ei ole mun. Jos miehiä joskus pännii kun pitää partaa ajaa päivittäin, niin kokeilisivat olla nainen yhden kesän. Woihan Watti tätä jatkuvaa taistelua höyläten, nyppien ja vahaten.
Itse juuri eilen koin vanhenemisen paradoxin.
Ihan nasta juttu että vanhemmiten ei tunne kipua niin häirtsevästi enää, epilaattorin kanssa ei tarvi skoolata konjakkia enää turruttaakseen itteään =))
Ja hitto kun tulee niin vanhaksi että tuntokin häviää, ei tunnu epilaattori enää miltään :/ - siistix
siistit miehet kyllä huolehtivat hygieniastaan ja karvoistaan.
Sinä nyt vain olet ollut tekemisissä kaikkien haisunäätien kanssa,
joten ongelma on yksin sinun :Dkyllä se ongelma on niillä miehillä jotka eivät hoida hygieniastaan. Toisaalta nythän ei ollut kyse heidän alapäästään vaan yleensä karvoituksesta.
ettei kiinnosta mitä muut ovat karvoituksesta mieltä. Sepä taitaa olla henkilökohtainen asia ajeleeko ja mitä vai ei. Kunhan ei haise eikä suurempaa tartuntavaaraa ole.
sieltä tuli jämäkkä vastaus. Mutta kai olet sitten sitäkin mieltä ettei naisten pelkästään tarvitse karvojaan ajella vain sen takia että miellytäisi miestä.
Nittaminax kirjoitti:
sieltä tuli jämäkkä vastaus. Mutta kai olet sitten sitäkin mieltä ettei naisten pelkästään tarvitse karvojaan ajella vain sen takia että miellytäisi miestä.
vaikka usein ajelevatkin. Ainut melko tärkeä touhu on pyykkäys. Molemmille osapuolille. Mutta sehän lienee tullut jo selväksi useammallakin foorumilla.
judge.cooper kirjoitti:
vaikka usein ajelevatkin. Ainut melko tärkeä touhu on pyykkäys. Molemmille osapuolille. Mutta sehän lienee tullut jo selväksi useammallakin foorumilla.
olen neuvoa seurannut ja kohta menee toinen koneellinen pesuun. Kaikkia pyykkejä ei tietenkään tänään pidä pesemän että jotain jää huomiseksikin.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081