Urheilu Ura

High Knee Left Lock

Voiko urheilu uralta odottaa jotain?

Koska jos mietitään suomessa ei urheilulla eletä, esim. showpaini on yksi ESIMERKKI. Stark Adderkin mikä on siinä FCF:ssä niin odottaa isompaa koska hän on itsekkin sanonut ettei showpainilla suomessa eletä.
Kysyjä: Lajia kutsutaan ammattipainiksi, pystyykö tällä itsensä suomessa elättämään? Stark Adder: No ei tällä lailla suomessa ihan itseänsä elättämään pysty mutta tää tulee kasvamaan tästä emmä epäile sitä yhtään toivotaan että kasvaa siinä vaiheessa kun en viellä eläkkeelle mene, totta kai jos pääsee ulkomaille niin sitten siällä on paljon isommat mahdollisuudet. Tämähän haastattelu jatkuisi mutta pysytään aiheessa.
Ja sitä vaan että jos täällä suomessa vetää matsin MMA:ta tai BJJ:tä et siitä juuri voittoa korjaa että ei sinusta mikään Chuck "The Iceman" Lindell tule tai Fank Mir. Koska tuskin parilla sadalla itseäsi elätät.
Täällä kuitenkin moni urheilu uraa toivoo.
----
Katsoppa vaikka - http://keskustelu.suomi24.fi/node/9330169
http://keskustelu.suomi24.fi/node/8476630
http://keskustelu.suomi24.fi/node/4040955
http://keskustelu.suomi24.fi/node/9416077

Noin siinä oli esimerkkejä, ja tietysti moni tarkoitti ulkomaille menoa.
Mutta joka tapauksessa nämä jotka eivät halua urheilu uraa menevät usein: Amistoon, Lukioon, Jotain muuta.

3

300

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • I own nothing

Ainakin Thai- ja Kickboxing ovat nouseet ja varsinkin Karate ja judo myös showpaini pikkuisen.
      Mutta itse olen harrastanut karatea ja thaikkua, kivoja lajeja mutta eroja paljon esim.
      Karate: Valkoisen vyön tasolla oli siellä jnt vitun nörttejä mitkä valitti: "Koska tää loppuu? tylsäää.."
      Ihan oikeasti, mutta kun olin jo oranssilla vyöllä oli siellä aika työlästä porukkaa jotkut olivat jo ennen keltaista vyötä lopettaneet koko homman. Jatkoin karatea siihen vihreään asti.
      Thaiboxing: 14-15 Siellä oli aika kovaa treeni siellä vaan kaikki kyllä oli menossa kilpailuihin ja pitemälle ja kun oli tyynyihin potkimista niiden potkut tuntuivat samalta kun hakattaisiin seinää moukarilla.

----

Minusta urheilusta voi tulla harrastus kovasti yrittämällä, ei sitä kehdosta asti tarvi harjoitella.
      Itse tiedän vapaaottelijan joka aloitti vasta 19-vuotiaana oikeasti mikä Matt se nyt oli tai joku, sillä oli tosin ollut tappeluita lapsuudessa mutta tuskin tappelut paljon vaikuttaa. Lapsena jo 12-vuotiaana hän korjasi tietokoneita että hänestä olisi voinnut tulla vaikka tietotekniikan neroja tai elektroniikan nero.

Joku saatanan uuno oli sitten täällä päin sanonut että Mike Tyson on treenannut 5-8 vuotiaasta???!!
      Ok, ok ihan heti. Joku oli kirjoittanut että 2 vuotiaasta aletaan treenaamaan nyrkkeilijää? Kuka vitun uuno tommosia keksii? Ei kukaan. Ensinnäkin n. 12-vuotiaana Mike Tyson oli jossain vitun huostaan otto paikassa 11v-12v eli hän olisi vasta n.12v-13v voinnut alkaa harjoitella itse veikkaan 13-14v

• High Knee Left Lock

Tuo Tyson juttu on kyllä totta mutta en kyllä urheilu ursta tiedä.

• OrtonFan

Ei, ei, ei, ei, ei ja ei!
      Ensinnäkin voit pärjätä urheilu uralla ihan hyvin, ja Stark Adder meinasi varmaan vähän toista juttua.

Still WWE Champion! I said it before & i'll say it again.....It's all about 3 letters RKO! Orton FOREVER!!!!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      191
      1304
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1128
    3. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      854
    4. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      850
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      780
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      725
    7. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33
      692
    8. Piristä mua ystävä

Hyvä💫...
      Ikävä
      60