Edellisestä syntymäpäivästäni on kulunut yli puoli vuotta, aika tuntuu matelevan ja tiedän odottavani tulevia 50-vuotispäiviäni. Vielä 4 kuukautta aikaa, kylmä talvi edessä, eikä mitään muutosta ole tiedossakaan. Hyvä mieskunto ja itsetunto ovat kohdallaan, mutta ei vaan huvita edes lempiminen tai mikään itsensä kehittäminen, ei uusi harrastus, ei mikään.
Pitäisiköhän hommata rakastajatar?
Tylsää ja ikävää
45
1079
Vastaukset
Tylsyys ja ikävyyskin kuuluu elämän luonteeseen.
Joskus se on sellainen tila että aivot haluaa lepoa kaikenlaisesta liiasta hapatuksesta.
Mutta tuohon sinun kysymykseesi en osaa sen kummemmin ottaa kantaa. Mitä se sitten auttaisi tilanteessasi?- tomppa2006
...helpottaisi, alkaisi tapahtumaan jotain...
Tuntuu tosi typerältä odottaa, että täyttää 50 vuotta. Odotanko sen jälkeen sitä, että mittariin tulee 60. Jotain säpinää pitäisi saada elämään. tomppa2006 kirjoitti:
...helpottaisi, alkaisi tapahtumaan jotain...
Tuntuu tosi typerältä odottaa, että täyttää 50 vuotta. Odotanko sen jälkeen sitä, että mittariin tulee 60. Jotain säpinää pitäisi saada elämään.Ite en odottanut viikymppisiä. Ne tuli ja meni, eikä mikään muuttunut sen kummemmin.
Säpinät taas tulee ja menee kans ilman mitään ikäkuvioita.
Elämä on tässä ja nyt, sun pitää alkaa tekemään jotain ja lopettaa se odottaminen.- tomppa2006
tulisilla kirjoitti:
Ite en odottanut viikymppisiä. Ne tuli ja meni, eikä mikään muuttunut sen kummemmin.
Säpinät taas tulee ja menee kans ilman mitään ikäkuvioita.
Elämä on tässä ja nyt, sun pitää alkaa tekemään jotain ja lopettaa se odottaminen....nimenomaan kaikki on nyt käsillä...
Eikai se tuosta iästä kiinni ole tai enpä tiedä. Eräs vanhempi kaveri sanoi minulle, että 40-50 välillä olevat vuodet olivat vaikeimpia, kun täytti 50 alkoi kaikki helpottaa. Minulle ei todellakaan tule usein masennuskausia, vaan olen perusreipas ja iloinen. Nyt vaan jokin kanittaa..
pieni alakulo ole vallannut mieltäsi?
Neuvoon en sen kummemmin ala, mutta ryhdy vaimosi kanssa harrastamaan yhteistä liikuntaa vaikka lenkkeillen, sauvoilla tai ilman.- tomppa2006
...kokeillakin, viime päivinä on vaan ollut niin kylmä...
Ettei paljoa ole huvin vuoksi tullut ulkona käytyä. Lähinnä takan lämmittämiseen kulunut vapaa-aika. Nyt tuntuu ilma ainakin lauhtuvan, voisi sitä jotain kehittääkin. tomppa2006 kirjoitti:
...kokeillakin, viime päivinä on vaan ollut niin kylmä...
Ettei paljoa ole huvin vuoksi tullut ulkona käytyä. Lähinnä takan lämmittämiseen kulunut vapaa-aika. Nyt tuntuu ilma ainakin lauhtuvan, voisi sitä jotain kehittääkin.kyllä mahtava voimavara, vaikka itsekutakin väliin keskinäisetkin asiat rassaa.
Sen olen huomannut, että kun on kotona leppoinen,jopa leikkisä ilmapiiri, niin kaikki muu hoituu hyvin iisisti.
Lenkillä saa juteltua kiihkottomasti mitä moninaisemmista asioista.
Ja mikä parasta, ei siellä tarvitse kuin jutella ja kuunnella yleisellätasolla, niin ilmapiiri yleensä paranee ja siitähän moni asia on'eniten' kiinni, missä mielentilassa asioita ajattelee ja 'tuntee'!
Atmosfääri!! Sanoisin mie!!:))- tomppa2006
emw34 kirjoitti:
kyllä mahtava voimavara, vaikka itsekutakin väliin keskinäisetkin asiat rassaa.
Sen olen huomannut, että kun on kotona leppoinen,jopa leikkisä ilmapiiri, niin kaikki muu hoituu hyvin iisisti.
Lenkillä saa juteltua kiihkottomasti mitä moninaisemmista asioista.
Ja mikä parasta, ei siellä tarvitse kuin jutella ja kuunnella yleisellätasolla, niin ilmapiiri yleensä paranee ja siitähän moni asia on'eniten' kiinni, missä mielentilassa asioita ajattelee ja 'tuntee'!
Atmosfääri!! Sanoisin mie!!:))...on täällä kotona seinilläkin korvat...
Teini-ikäinen poika kuuntelee harvinaisen tarkkaan vanhempien välistä keskustelua. Tuo sinun ehdotus ei ole itse asiassa lainkaan hassumpi.
*päättää kokeilla*
Eikun tuumasta toimeen. tomppa2006 kirjoitti:
...on täällä kotona seinilläkin korvat...
Teini-ikäinen poika kuuntelee harvinaisen tarkkaan vanhempien välistä keskustelua. Tuo sinun ehdotus ei ole itse asiassa lainkaan hassumpi.
*päättää kokeilla*
Eikun tuumasta toimeen.Tuolla puhuin kotona leikkisästä ilmapiiristä.
Arvaa vaan, kuka sai juuri Aku-suklaakalenterin kauppatuliaisia??
Vähän helpotan! Saaja on viiskytkaheksanvee!::))
Ja vielä kun saatesanoina kertoi, että kun hän niin tykkää musta, niin sillä eleellllä on kauaskantoiset vaikutukset!- tomppa2006
emw34 kirjoitti:
Tuolla puhuin kotona leikkisästä ilmapiiristä.
Arvaa vaan, kuka sai juuri Aku-suklaakalenterin kauppatuliaisia??
Vähän helpotan! Saaja on viiskytkaheksanvee!::))
Ja vielä kun saatesanoina kertoi, että kun hän niin tykkää musta, niin sillä eleellllä on kauaskantoiset vaikutukset!...kuka sai suklaanamusia palkkioksi tai voi se olla lahjuskin...
Kävin heittämässä rouvan kanssa viiden kilometrin kävelylenkin, mahtava ilma ja hyvä mieli tuli kaiken kaikkiaan. Mutta ei mitään säpinää. Jotain pitäisi saada apatiaa vastaan. Olen rauhaton. - RIMMIR
tomppa2006 kirjoitti:
...kuka sai suklaanamusia palkkioksi tai voi se olla lahjuskin...
Kävin heittämässä rouvan kanssa viiden kilometrin kävelylenkin, mahtava ilma ja hyvä mieli tuli kaiken kaikkiaan. Mutta ei mitään säpinää. Jotain pitäisi saada apatiaa vastaan. Olen rauhaton.testosterooni vaje. Milloin olet käynyt viimeksi mittauttamassa? Satsaa sellaiseen kunnon terveystarkistukseen . Joskus aivan raivostuu itsekin kun esim autoon satsaa melkein 10 kertaa enemmän yhdessä vuodessa, kuin omaan terveyteensä viidessä vuodessa.
Sitä kun ikää enemmän tulee, niin suunnittelupuoli tuppaa viemään enemmän aikaa,tekemiset jää vähemmälle.
Tuon rakastajatren kanssa saatat olla vielä pääsemättömissä.- tomppa2006
...että sen pitäisi ehdottomasti olla molemmin puolin ilman sitoumuksia...
Tapaamiset täytyisi sopia työpuhelimen ja -tietsikan kautta, minulla on muutamia tuttuja, jotka ovat tehneet niin vuosikymmeniä hyvällä menestyksellä. Mutta saatat olla hyvinkin oikeassa, että koko iloiseksi tarkoitetusta salasuhteesta voisi tulla helvetinmoinen riesa. - lälllääälllääää
että se rakastajatar pelastaa koko avioliiton, jollei halua miehestä muuta kuin hetken huvin.
kaikki naiset ei rakastu, ne ottaa seksin sieltä mistä saa
ja lähtevät kiitämään
äijäparka on innoisaan ja muista sitte muijjaansaki paremmin - tomppa2006
lälllääälllääää kirjoitti:
että se rakastajatar pelastaa koko avioliiton, jollei halua miehestä muuta kuin hetken huvin.
kaikki naiset ei rakastu, ne ottaa seksin sieltä mistä saa
ja lähtevät kiitämään
äijäparka on innoisaan ja muista sitte muijjaansaki paremmin...mutta en usko tällä ikiaikaisella tavalla olevan pelkästään negatiivisia vaikutuksia...
Tiedän olevan naisia, jotka eivät edes halua itselleen miestä parisuhteeseen, vaan haluavat ainoastaan olla miehen kanssa silloin tällöin, kun itselle sopii. En minä heitä mitenkään tuomitse. On naisia jotka eivät edes pidä lapsista, mutta ovat kuitenkin niitä hommaneet ja lapsethan siinä saavat kärsiä. Sitten taas sellainen nainen, joka niitä ei halua, voi olla hyvin kiinnostunut miehistä, mutta ei välttämättä halua sellaista nurkkiinsa, eikä mitään perhe-elämää, hänelle on varmasti parasta olla vaan rakastajattarena, ei muuta. - RIMMIR
tomppa2006 kirjoitti:
...mutta en usko tällä ikiaikaisella tavalla olevan pelkästään negatiivisia vaikutuksia...
Tiedän olevan naisia, jotka eivät edes halua itselleen miestä parisuhteeseen, vaan haluavat ainoastaan olla miehen kanssa silloin tällöin, kun itselle sopii. En minä heitä mitenkään tuomitse. On naisia jotka eivät edes pidä lapsista, mutta ovat kuitenkin niitä hommaneet ja lapsethan siinä saavat kärsiä. Sitten taas sellainen nainen, joka niitä ei halua, voi olla hyvin kiinnostunut miehistä, mutta ei välttämättä halua sellaista nurkkiinsa, eikä mitään perhe-elämää, hänelle on varmasti parasta olla vaan rakastajattarena, ei muuta.Ja kun alat olemaan pois kotoa sopivassa määrin niin vaimollasikin olisi mahdollisuus hankkia kykenevä rakastaja. Siinähän voisikin sattua pieni hämmennys jos joutuisittekin samaan hotelliin :)
- tomppa2006
RIMMIR kirjoitti:
Ja kun alat olemaan pois kotoa sopivassa määrin niin vaimollasikin olisi mahdollisuus hankkia kykenevä rakastaja. Siinähän voisikin sattua pieni hämmennys jos joutuisittekin samaan hotelliin :)
...pahimmassa tapauksessa, jos sitä yrittäisi löytää netin kautta...
Niin oma vaimo vastaisi ilmoitukseen, siinä sitä olisikin ensitapaamisessa sanoinkuvaamatonta tunnetta.
pitää hankkia rakastajatar ja nuori.:-D))))))))
- tomppa2006
...oikein sellaisen pitkäsäärisen muodokkaan blondin, hehee...
Miunki synttäreistä on kulunu puolivuotta, mut vähän enemmän on mittarissa ku siulla.
Onkohan se ikävystymisen olotila vähän niiku, kulkutauti, miekii oon huomannu aika ajoin, ettei mikään huvita, eikä mikään kiinnosta. Päivät kyllä juoksee armotonta vauhtia eteenpäin, työtä, kotityötä jne..
Mut kyl tästä yli pääsee,kaikesta huolimatta:) Nyt ootan joulua, hyvillä mielin:))))- tomppa2006
...olla väliaikaisesta tilapäisesta huvittamattomuudesta...
Eikä sekään huono ole, että minulla päivät matelevat. Kyllä sitä kiirettä vielä riittää, kokemuksesta tiedän, että tyyntä myrskyn edellä. tomppa2006 kirjoitti:
...olla väliaikaisesta tilapäisesta huvittamattomuudesta...
Eikä sekään huono ole, että minulla päivät matelevat. Kyllä sitä kiirettä vielä riittää, kokemuksesta tiedän, että tyyntä myrskyn edellä.sanonta menee,, tyyntä myrskyn edellä,.. toivottavasti ei nyt hurrikaania kuiteskaa:))))
Miullaki alkaa aikas moinen uusivuosi, aloitan näät vuoden lisäkoulutuksen,työn ohella, huhh.. Jot, mihinkä sitä on nenänsä oikeen taasen työntänykkää, viel täs iässä*?*....:)))))- tomppa2006
sasus kirjoitti:
sanonta menee,, tyyntä myrskyn edellä,.. toivottavasti ei nyt hurrikaania kuiteskaa:))))
Miullaki alkaa aikas moinen uusivuosi, aloitan näät vuoden lisäkoulutuksen,työn ohella, huhh.. Jot, mihinkä sitä on nenänsä oikeen taasen työntänykkää, viel täs iässä*?*....:)))))...pientä lumimyrskyä tuuppaa, aaumsta saakka satanut eikä loppua näy...
Uudet haasteet on sinulla edessä, se on hyvin kunnoitettavaa. Olen itsekin miettinyt, että jospa tekisin jotain ihan muuta työkseni, mutta luontainen laiskuus ja mukavuusalueella oleilu ovat voittaneet. Toivotan kaikkea hyvää uudelle urallesi ja hattua nostan. tomppa2006 kirjoitti:
...pientä lumimyrskyä tuuppaa, aaumsta saakka satanut eikä loppua näy...
Uudet haasteet on sinulla edessä, se on hyvin kunnoitettavaa. Olen itsekin miettinyt, että jospa tekisin jotain ihan muuta työkseni, mutta luontainen laiskuus ja mukavuusalueella oleilu ovat voittaneet. Toivotan kaikkea hyvää uudelle urallesi ja hattua nostan.Tää koulutus on nykyisen työni lisäkoulutus, ei uuteen ammattiin kokonaan.
Täällä satelee hiljaksiin, ei onneksi tupruta taivaan täydeltä:))) Maisema on todella kaunis:)))
Jaaha, keitettäskös päiväkahvit:))))
Miulla on tänään vp, oli itseasiassa tiistaista asti vap. kun käväsin Ruotsin puolella eilen tulin kotiin ja huomenna sit töihin:)))
- Heikunkeikku
Huomenta vaan täältä.
Vetäset aina niiiin pitkiä ketjuja, että äkkiseltään niitä ei lue. Joten olen pakotettu sanomaan, että vastaan tästä näin vaan, ilman muiden sanomisien lukemista.
Miksi odotat 50-vuotispäivääsi? Sikskö, että tulis vierahia ja olis jotakin mukavaa vaihtelua ja piristystä?
Tämä talviaika on yhdelle sun toiselle vähän inspiroimatonta aikaa. Jotkut eivät ole moksiskaan, mutta ainakin meikäläistä risoo nämä pitkät pimeydet, jotka joka päivä tulevat käärimään viittansa sisään valon ja sitten saa nyhjöttää odottelemassa valoisampaa aikaa. Niin ja suorastaan Paskamaiset kylmyydet.
Ei rakastajatarta, ei ei ei. En suosittele. Sinulla on oma rakastajatar kotona. Vaimo. Vai muistanko väärin, että olet vaimollinen ihiminen?
Pienoisia hauskoja, mukavia virikkeitä suosittelen sinne sänkykamarin puolelle. Ja kaikkea muuta mukavaa. Arkielämän pieniä "suukkoja", kuten vaikkapa peppuun taputusta kesken arkityöskentelyn, sipaisu kaulan juureen huulimättäillä on kans ihanaa. Vihjailut tulevasta illasta silmäniskuineen on kans jees-juttu.
Niin ja pikku lahjat. Hemmottelulahjat, jotka ilahduttavat saajaa ja antajaa. No ehei, en nyt tarkoita mitään kultakoruja tai hirmu suuria juttuja, vaan joku pieni pikku ilahduspaketti tai namupala. Kun lahjan antaa kera sulosanojen, poskelle possikoimisen kera ja "oot-sä-vaan-ihana-tyyppi"-lausahduksella tai muulla sopivalla lauseella, niin johan tulee sisuksiin hyvää mieltä ja sitä kautta sitä muuta juttua.
Rakastaja ja rakastajatar sopivat vapaille ihmisille. Varatut pysykööt aisoissa :)- tomppa2006
...niitä viiskytvuotispäiviä sen takia niin hartaasti...
Että haluan päästä niiden yli ja ohitse. Kai se vähän risookin, kun sitten ihan oikeesti tietää olevansa vanha, vaikka tiedän ettei käytännössä mikään nyt yhteen päivään muutu. Elämä jatkuu senkin jälkeen, enkä edes kaipaa mitään vieraita tai juhlia, vaan mahdollisimman hissukseen sivuutan kyseisen ajankohdan.
Minulle myös talven pimeyden lisäksi pahinta on kylmyys. Minä palelen lähes koko ajan, olen oikea vilukissa.
Oikein muistat siviilisäätyni, eikä mielessäni ollut mikään suuri seksihurjastelu, vaan voisi jopa olla ihan platonista laatua. Jotain vaihtelua mukavasta sanoisinko ystävättärestä. Kyllä vuosikymmenet kuluttavat parisuhdetta ja varmaan voi vaan pelkästään kyllästyä omaan olemiseensa ja silloin siinä myös usein kyllästyttää koko perhe-elämä. Ei vaan jaksa mitään vanhaa ja samaa, kaipaa jotain suurempaa vaihtelua elämään. Sitten taas useimmiten kaikki on ihan hyvin juuri näin. Olisiko kyseessä niistä mielialavaihteluista, tiedä häntä. - Heikunkeikku
tomppa2006 kirjoitti:
Että haluan päästä niiden yli ja ohitse. Kai se vähän risookin, kun sitten ihan oikeesti tietää olevansa vanha, vaikka tiedän ettei käytännössä mikään nyt yhteen päivään muutu. Elämä jatkuu senkin jälkeen, enkä edes kaipaa mitään vieraita tai juhlia, vaan mahdollisimman hissukseen sivuutan kyseisen ajankohdan.
Minulle myös talven pimeyden lisäksi pahinta on kylmyys. Minä palelen lähes koko ajan, olen oikea vilukissa.
Oikein muistat siviilisäätyni, eikä mielessäni ollut mikään suuri seksihurjastelu, vaan voisi jopa olla ihan platonista laatua. Jotain vaihtelua mukavasta sanoisinko ystävättärestä. Kyllä vuosikymmenet kuluttavat parisuhdetta ja varmaan voi vaan pelkästään kyllästyä omaan olemiseensa ja silloin siinä myös usein kyllästyttää koko perhe-elämä. Ei vaan jaksa mitään vanhaa ja samaa, kaipaa jotain suurempaa vaihtelua elämään. Sitten taas useimmiten kaikki on ihan hyvin juuri näin. Olisiko kyseessä niistä mielialavaihteluista, tiedä häntä.Jep, voin vakuuttaa, että elämä vielä jatkuu 50 syntymäpäivien jälkeenkin:) Se, että tunteeko itsensä vanhaksi 50 vuoden jälkeen, riippuu oman pääknupin sisäisistä suhtautumisista ikäänsä. Ikäänkuin näin sanoakseni.
Kirjoituksesi loppuosaan en tahdo kommentoida sen kummemmin. Johtuen, että en ajattele, että "vuosikymmenet kuluttavat parisuhdetta." Mielestäni asia on ihan päinvastoin. Mitä enemmän yhteistä historiaa, sen tärkeämpi se toinen on. Mutta kaipa riippuu, mistä roikkuu, elikkä miltä kantilta asiaa lähestyy.
Ehkä kyseessä on jonkinasteinen ikäkriisi kuitenkin. "Luopuminen" nuoruudesta, heh. Tai talvimasennus. Tai tyytymättömyys omiin "saavutuksiin", mikäli vaikka olis asettanut itselleen semmosen tavoitteen, että Sitten kun olen 50 vuotias, niin Sitten on niin ja niin ja niin.
Älä lue mielipidettäni kovin "vakavasti", koska mielipiteeni oli vaan yleistä miettimistä, eikä nimenomaan kohdistettu juuri sinuun. Oli syy mielialaasi ja mielipiteisiin mikä tahansa, niin kevät klompsien tulevi, lämpö sen mukana.:) - 15+17
tomppa2006 kirjoitti:
Oikein muistat siviilisäätyni, eikä mielessäni ollut mikään suuri seksihurjastelu, vaan voisi jopa olla ihan platonista laatua. Jotain vaihtelua mukavasta sanoisinko ystävättärestä. Kyllä vuosikymmenet kuluttavat parisuhdetta ja varmaan voi vaan pelkästään kyllästyä omaan olemiseensa ja silloin siinä myös usein kyllästyttää koko perhe-elämä. Ei vaan jaksa mitään vanhaa ja samaa, kaipaa jotain suurempaa vaihtelua elämään. Sitten taas useimmiten kaikki on ihan hyvin juuri näin. Olisiko kyseessä niistä mielialavaihteluista, tiedä häntä.Teikäläiset on niin kovin herkkiä.
- tomppa2006
Heikunkeikku kirjoitti:
Jep, voin vakuuttaa, että elämä vielä jatkuu 50 syntymäpäivien jälkeenkin:) Se, että tunteeko itsensä vanhaksi 50 vuoden jälkeen, riippuu oman pääknupin sisäisistä suhtautumisista ikäänsä. Ikäänkuin näin sanoakseni.
Kirjoituksesi loppuosaan en tahdo kommentoida sen kummemmin. Johtuen, että en ajattele, että "vuosikymmenet kuluttavat parisuhdetta." Mielestäni asia on ihan päinvastoin. Mitä enemmän yhteistä historiaa, sen tärkeämpi se toinen on. Mutta kaipa riippuu, mistä roikkuu, elikkä miltä kantilta asiaa lähestyy.
Ehkä kyseessä on jonkinasteinen ikäkriisi kuitenkin. "Luopuminen" nuoruudesta, heh. Tai talvimasennus. Tai tyytymättömyys omiin "saavutuksiin", mikäli vaikka olis asettanut itselleen semmosen tavoitteen, että Sitten kun olen 50 vuotias, niin Sitten on niin ja niin ja niin.
Älä lue mielipidettäni kovin "vakavasti", koska mielipiteeni oli vaan yleistä miettimistä, eikä nimenomaan kohdistettu juuri sinuun. Oli syy mielialaasi ja mielipiteisiin mikä tahansa, niin kevät klompsien tulevi, lämpö sen mukana.:)...vielä kun tuo joulukin tuolta jolkotteleekin...
Iloisella mielellähän sitä pitäisi olla, kun ei varsinaisesti mikään asia elämässä ole huonosti. Mutta ehkä ei vaan osaa olla kiitollinen kaikesta siitä mitä omistaa ja mikä on elämässä hyvin. En ole tavallisesti mikään marisia tai valittaja, nyt vaan tuntuu hieman pahalta.
Sinun kanssasi on mukeva jutella, olet aina yhtä raikas ja hyvän tuulinen. Kaunis kiitos lohduttavista sanoistasi. - Heikunkeikku
tomppa2006 kirjoitti:
...vielä kun tuo joulukin tuolta jolkotteleekin...
Iloisella mielellähän sitä pitäisi olla, kun ei varsinaisesti mikään asia elämässä ole huonosti. Mutta ehkä ei vaan osaa olla kiitollinen kaikesta siitä mitä omistaa ja mikä on elämässä hyvin. En ole tavallisesti mikään marisia tai valittaja, nyt vaan tuntuu hieman pahalta.
Sinun kanssasi on mukeva jutella, olet aina yhtä raikas ja hyvän tuulinen. Kaunis kiitos lohduttavista sanoistasi.No sanos muuta, joulu jolkottelee lujalla haloolla. Tänään mulla on vimppa työpäivä ja sen jälkeen voin paremmin keskittyä joulun juttuihin. Joulussa on se hyvä puoli, että joulusta ei tartte mennä montaakaan päivää etiäpäin, kun on uusivuosi ja se taas tietää sitä, että tammikuussa voi jo ruveta, pikku hiljaa aateskelemaan tulevaa kevättä.:)
No ei varsinaisesti noinkaan (huomaatko, että känkkäränkkämäisesti olen eri mieltä kanssasi, joskaan se Ei ole tarkoitus tahallisesti), että "Iloisella mielellä sitä pitäisi olla, kun ei varsinaisesti mikään asia elämässä ole huonosti." Kuka niin sanoo, että Aina pitäisi olla iloisella mielellä? Ilman Paska päiviä ja jopa Paska-paska-päiviä, ei kuunaan huomaisi niitä hyviä asioita. Kyllähän sitä meille kaikille tulee hetkiä, jolloin asiat eivät tunnu niin valoisilta. Erilaisilla tunteilla meidät on varustettu ja kaikkia pitää "käyttää", kerran ne on meille annettu. Miks olis annettu, jos osa pitäis piilottaa jonnekin takataskuun.
Odotas vaan, kun meikäläinen saa talvikimpaantumisen, apatiakohtauksen, suruhtavan vajoamisen suohon ja/tai yksinkertaisesti totaalisen väsymyspuuskan kaikkeen, niin johan siitä jollakin tavalla muotoilen tekstin, jonka lennätän palstalle.:) Pitkään aikaan ei ole ollut hepulokohtausta ja sen takia oletan, että kaipa se pian tulee. Luojan kiitos paskapäivät kestävät vain päivän verran. - tomppa2006
Heikunkeikku kirjoitti:
No sanos muuta, joulu jolkottelee lujalla haloolla. Tänään mulla on vimppa työpäivä ja sen jälkeen voin paremmin keskittyä joulun juttuihin. Joulussa on se hyvä puoli, että joulusta ei tartte mennä montaakaan päivää etiäpäin, kun on uusivuosi ja se taas tietää sitä, että tammikuussa voi jo ruveta, pikku hiljaa aateskelemaan tulevaa kevättä.:)
No ei varsinaisesti noinkaan (huomaatko, että känkkäränkkämäisesti olen eri mieltä kanssasi, joskaan se Ei ole tarkoitus tahallisesti), että "Iloisella mielellä sitä pitäisi olla, kun ei varsinaisesti mikään asia elämässä ole huonosti." Kuka niin sanoo, että Aina pitäisi olla iloisella mielellä? Ilman Paska päiviä ja jopa Paska-paska-päiviä, ei kuunaan huomaisi niitä hyviä asioita. Kyllähän sitä meille kaikille tulee hetkiä, jolloin asiat eivät tunnu niin valoisilta. Erilaisilla tunteilla meidät on varustettu ja kaikkia pitää "käyttää", kerran ne on meille annettu. Miks olis annettu, jos osa pitäis piilottaa jonnekin takataskuun.
Odotas vaan, kun meikäläinen saa talvikimpaantumisen, apatiakohtauksen, suruhtavan vajoamisen suohon ja/tai yksinkertaisesti totaalisen väsymyspuuskan kaikkeen, niin johan siitä jollakin tavalla muotoilen tekstin, jonka lennätän palstalle.:) Pitkään aikaan ei ole ollut hepulokohtausta ja sen takia oletan, että kaipa se pian tulee. Luojan kiitos paskapäivät kestävät vain päivän verran....vielä iskeen tiiviin 8 pv työrupeaman ennen joulua...
Mutta sitten on pitkät pyhät vapaata ja rentoutumista. Ihan hyvillä mielillä töihin menen, olen siitä harvinainen ihminen, että pidän omasta koulutusta vastaavasta työstäni. Ja paljon on hyviä juttuja tulossa alkavalle vuodelle.
Taidan nyt kääräistä sen itsesäälin ja surun yhteen myttyyn ja polttaa takassa taivaan tuulin. Ainakin yritän niin, mutta pieni alakulon kipinä vielä vihloo. Käynpä viskomassa yhden etupihallisen kevyttä puuterilunta sivuun, ehkä se siitä. Sairastin viikko sitten angiinan, toivon todella ettei se vaan uusi ja aiheuta tätä minun paskamaista oloani. Kuumetta ainakaan ei ole ja muuten on terve miäs. - tomppa2006
15+17 kirjoitti:
Teikäläiset on niin kovin herkkiä.
...mitään kulisseja ole, enkä sellaisissa elä...
Olen ihan perusonnellinen mies, jonka hormonaalisessa toiminnassa taitaa olla jotain epäbalanssia.
- Mietiskelevä
Viidenkympin villityksestähän aina puhutaan. Se johtuu kai siitä, että silloin mies haluaa vielä näyttää laijitoverilleen ja muillekin, että kyllä Hän vielä saa jonkun kauniin nuoren naisen. Ja huomaa itsekin, että hän vielä pystyy siihen hommaan.
Samanaikaisesti kai nauttiikin itse jos sellaisin nuoren tyttelin saa rinnalleen.
Hän ei kai aina huomaa, että nuoret naiset vain käyttävät hyväkseen saadakseen pappaa ostamaan kalliita lahjoja ja ulkomaanmatkoja.- tomppa2006
...mitään nuorta kaunista naista, ihan vilpittömästi...
Vielä vähemmän ostavani lahjoja tai ulkomaanmatkoja.
- Teemuna
Paha vamma fiilispuolella mikäli lempiminen ei maita.
- tomppa2006
...kyseessä olevan vamman tai minkään vakavan vaurion...
Luultavasti paremminkin heikkous tai viottuma siellä fiilispuolella, väliaikainen luulen ma. Etkö ota kantaa rakastajattariin? - Teemuna
tomppa2006 kirjoitti:
...kyseessä olevan vamman tai minkään vakavan vaurion...
Luultavasti paremminkin heikkous tai viottuma siellä fiilispuolella, väliaikainen luulen ma. Etkö ota kantaa rakastajattariin?En ymmärrä ottaa heihin kantaa. Ei ole koko asia koskaan omakohtaisesti käynyt mielessä. Luomurakkaus, mikäli sellaista nyt on, sopii mulle paremmin.
- niin tyypillinen
Kun vanhenemista karkuun juoksevat viisikymppiset alkavat testata, onko vielä flaksia yleisillä markkinoilla. Taustalla on yleensä vaikeus hyväksyä omaa vanhenemista. Nuorempi tai ylipäätään uusi partneri antaa hetken illuusion oman nuoruuden jatkumisesta.
En suosittele.
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih506733Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j6752915Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831270Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.971249- 841235
Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä611144- 891130
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2371100- 721012
- 241911