Mukavaa viikonloppua. Saa kuitata, vaikka ei ihan varma olisikaan.
Selväjärkisille
59
866
Vastaukset
Jos täs jo alkas suht selväjärkinenkin olemaan, luulen ainaki niin, alkaa täs jo selviämää reissusta:)))
Mukava olla vaan, takassa tuli ja saunassa, radiosta tulee yks kiva perjantainen ohjelma jota täs samalla kuuntelen:)))- Teemuna
Hyvä. Olet oivaltanut rentoutumisen oikean olemuksen.
- Heikunkeikku
Selväjärkisyyttä en kuittaa, kun en oikein tiedä, miten selväjärkinen oon, mutta muussa mielessä pistän kuittauksen:
Kuittaus: ¤¤/#¤```(¤""==?`´´´
Sevennys: Heikunkeikku
Työpäivä ohitte ja joululoma on alkanut. Että sitä rataa nyt mennähän.
Olis niin kovasti tehnyt mieli mennä tänään elokuviin katsomaan Rare Exports-elokuvaa,
ensi ilta tänään. Mutta en saanut kaveria itselleni ja katsominen nyt sitten siirtyy.
Ehtiihän sitä.
Nyt pyörii joululaulut päässä, soiteltu ja kuunneltu sen verran paljon, että joka aukosta niitä
jouluisia säveliä pursuaa. Toivottavasti saan ne äkkiä pois mielestä.
Mukavaa viikonloppua vaan täältä sinulle ja kaikille:)- Teemuna
Siis tosi selväjärkinen kuittaus sinulta. Kiitos.
Vai elokuviin mielesi teki, no, niinkus sanoit, ehtiihän sinne.
Minun sitävastoin täytyy ehtiä Barbara Hendricsin joulukonserttiin, lippu on tuossa vieressä. Oletko mahtanut hänestä koskaan kuulla, sopraanosta mun mieleni mukaan. - Heikunkeikku
Teemuna kirjoitti:
Siis tosi selväjärkinen kuittaus sinulta. Kiitos.
Vai elokuviin mielesi teki, no, niinkus sanoit, ehtiihän sinne.
Minun sitävastoin täytyy ehtiä Barbara Hendricsin joulukonserttiin, lippu on tuossa vieressä. Oletko mahtanut hänestä koskaan kuulla, sopraanosta mun mieleni mukaan.Joo, olin tietoinen kyseisen henkilön tulosta esiintymään Suomeen.
Tosin olin sen jo unohtanut, mutta sinäpäs nyt sitten muistutit.
Mukavaa, että olet saanut lipun. Tänne Vaasaan hän ei tule, joten jää meikäläiseltä kuulematta.
Mutta Bacin Jouluoratoriota aion mennä kuuntelemaan, mikäli saan liput.
Toivotaan nyt, että saan. - Teemuna
Heikunkeikku kirjoitti:
Joo, olin tietoinen kyseisen henkilön tulosta esiintymään Suomeen.
Tosin olin sen jo unohtanut, mutta sinäpäs nyt sitten muistutit.
Mukavaa, että olet saanut lipun. Tänne Vaasaan hän ei tule, joten jää meikäläiseltä kuulematta.
Mutta Bacin Jouluoratoriota aion mennä kuuntelemaan, mikäli saan liput.
Toivotaan nyt, että saan.Taisinkin toistaa itseäni, näin muistini palautuessa jouduin sen toteamaan, vaan haitanneeko tuo. Paitsi jos kyseessä on demenzoksen esioireet.
Hiukkasen "hulluna" huhuilen, ja hyvää hänellen huutelen, hih.
- Teemuna
Hiukkasen hulluista tykkään, siehä tiijät, tiijäthän sie?
- tomppa2006
...menee tuleva viikonloppu...
Kyllä se silti voi olla mukavaa. Sinulle myös oikein hauskaa viikonloppua.- Teemuna
Samoin sulle. Mä tässä ruoan laiton yhteydessä pikkusen kuivaa valkkaria, että silleen.
Vaimo hiuksiaan hoidattamassa maalikylässä, kuulemma pikkujoulut painaa päälle.
Siis hyvänlainen viikonloppu on tulossa, kun ei tarvitse itse lähteä mihinkään!
Kyydit olen luvannut hoitaa molempiin suuntiin, jos kotiin sattuis vielä haluta??:)
Olen vaiheessa mitä tulee Sasuksen takkatuliin, vasta sytytin puut. Jospa annan olla vetoluukut kaakossa, enköhän pesällisen pian saa minäkin hiilustaksi! Sauna on jo jähtymässä ja se sentäs on ilman tulia toimivaa mallia! Taitaa tilastollisesti olla asiat kutakuinkin samoissa???
Kaippa pitää seuraavaksi levitellä jääkarhun talja takan eteen, josko vaimo vaikk hoksais ettei tarvihe aneleen alkaa!:)
Hyvää viikon loppusta ja alkanutta joulunkuuta myös toivotan itsekullekin!!- Teemuna
Takkatulen loimotus on tosi rauhoittavaa katseltavaa varsinkin hyvän ruoan jälkeen.
Taannoin kun oli puulämmitteinen kiuas ainoana tulipesänä, tuli sitä polteltua ja lieskoja katseltua epäergonomisesti siinä edessä kivilattialla. Oi niitä aikoja. Silloin oltiin, tai olin olevinani kovinkin idealisti. Teemuna kirjoitti:
Takkatulen loimotus on tosi rauhoittavaa katseltavaa varsinkin hyvän ruoan jälkeen.
Taannoin kun oli puulämmitteinen kiuas ainoana tulipesänä, tuli sitä polteltua ja lieskoja katseltua epäergonomisesti siinä edessä kivilattialla. Oi niitä aikoja. Silloin oltiin, tai olin olevinani kovinkin idealisti.ihanuutta ei kauan kestänyt. Tuli ajolähtö, kun tyttärellä pakkasvaurio ulkovesipisteen hanassa. Onneksi läpivienti oli kodinhoitohuoneen seinän läpi ja ei tullut rakenteille vahinkoa, kun on kaakeloidut tilat ja lattiakaivo myös. yksi kaappi täytyi irroitella ja se oli mys hieman ottanut itseensä, joten pitää katsoa paremmalla ajalla meneekö uusiksi. lomalta paluu tapahtui viimeisellä hetkellä, sillä vuoto olisi voinut äkkiseltään isontua, ja kastellut yläpohjan kautta runkorakenteita.
- henrjii
olen kyllä profetta, enkä mikään tarkkanäköinen.
Mutta kiitos, ja kuittaus.- Teemuna
Selväjärkisten kuittaukset on aina paikallaan, ollaankohan vähemmistönä?
- henrjii
emw34 kirjoitti:
tuollaista ounastellut. Sekin on paljon yli taviksen, oli sitten profeetta laseilla tai ilman!
jos nyt yhden kupin on ottanut, niin näkee melkein selvemmin kuin moniteho-okulaareilla
henrjii kirjoitti:
jos nyt yhden kupin on ottanut, niin näkee melkein selvemmin kuin moniteho-okulaareilla
taljaa ei muistaakseni meiltäkään löyry, mutta niin se on kuin jääkarhun turkki, on vaan erivärinen, etten väärin sanos, supiseon!
Vastailin asian pielestä, mutta kun profetaalisia kykyjä niin arvasin että tiiät mistä puhun!- henrjii
emw34 kirjoitti:
taljaa ei muistaakseni meiltäkään löyry, mutta niin se on kuin jääkarhun turkki, on vaan erivärinen, etten väärin sanos, supiseon!
Vastailin asian pielestä, mutta kun profetaalisia kykyjä niin arvasin että tiiät mistä puhun!pitää olla kaksinkerroin päässä, niin järki ei pääse jäättymään
- tsup.tsup
no jooo, kyllä tämä hyvältä näyttää ;))
- Teemuna
Ookoo, lippu korkeella sitten. Kliffa nikki sulla, kuis tollaseen päädyit?
- tsup.tsup
Teemuna kirjoitti:
Ookoo, lippu korkeella sitten. Kliffa nikki sulla, kuis tollaseen päädyit?
alkoi nimittelemään.
Seuraava on kuulema Roomba ;))) - Teemuna
tsup.tsup kirjoitti:
alkoi nimittelemään.
Seuraava on kuulema Roomba ;)))Vai nimittelemään mokoma ryhtyi. No mitäs tää Roomba sitten symboloi?
- tsup.tsup
Teemuna kirjoitti:
Vai nimittelemään mokoma ryhtyi. No mitäs tää Roomba sitten symboloi?
se on se imurirobotti joka kelkuttelee huoneista pölyt silläaikaa kun sa olet etelänmatkalla ;)))
http://www.pixmania.com/fi/fi/r/irobot-roomba?srcid=211&mctag=fi_88798&gclid=CP3Ot8HK0qUCFRQu3godMWunmA - Teemuna
tsup.tsup kirjoitti:
se on se imurirobotti joka kelkuttelee huoneista pölyt silläaikaa kun sa olet etelänmatkalla ;)))
http://www.pixmania.com/fi/fi/r/irobot-roomba?srcid=211&mctag=fi_88798&gclid=CP3Ot8HK0qUCFRQu3godMWunmANo sulla on sitten imutehot kohillaan.
Dee dee. - tsup.tsup
Teemuna kirjoitti:
No sulla on sitten imutehot kohillaan.
Dee dee.mokomakin otus, haen haulikon ;)) ja suolapanoksia ;)))
...ja jätän ampumatta.
Oma kotikeljuilija on jokaiselle ihmiselle tarpeen ;)
- mamalainen
sinulle, olet isäni kaimana näköjään vallan, hän oli työteliäs, selväjärkinen mutta kipakka mies ja selväjärkisyys on tullut siksi jo geeneissä allekirjoittaneellekin :-) ja se on virallisesti ihan todistettu.
- Teemuna
Isäsi on kaikesta päätellen hyvin fiksu ihminen, ole onnellinen hänestä, niin kuin varmaan oletkin. Itsellesi rattoisaa illanjatkoa.
Oli hyvä, että selvensit otsikkoa, helpotti paljo ;)
Kivaa viikonloppua myös!- Teemuna
Iltapäivää. Sinä nyt ilman muuta kuulut selväjärkisten pändiin ja ilman otsikon tarkennustakin.
- saankominäkinottaaos
Kuka sitä on, kuka sen itse tietää?
Muksaa itsenäisyyspäivää edeltävää viikonloppua!- Teemuna
Mun mielestä täällä esiintyy monijärkisyyttä. Selväjärkiset ilmoittautuvat tänne, pönttöjärkiset eivät. Kaikki sillä välillä olevat pähkäilevät. Siitä sen tietää.
Dee dee. - 8+12
Teemuna kirjoitti:
Mun mielestä täällä esiintyy monijärkisyyttä. Selväjärkiset ilmoittautuvat tänne, pönttöjärkiset eivät. Kaikki sillä välillä olevat pähkäilevät. Siitä sen tietää.
Dee dee.Tämä ääliö on ilmeisen vakavissaan!
- Teemuna
8+12 kirjoitti:
Tämä ääliö on ilmeisen vakavissaan!
Kuten totesin ... siitä sen tietää, siitä selväjärkiseksi ilmoittautumisesta.
Pahoillani puolestasi.
Juu en ala, tarttuu pian pönttöjärkisyys herkkään hipiääni. - :))
8+12 kirjoitti:
Tämä ääliö on ilmeisen vakavissaan!
onhan näillä oma kerhonsa ja kuppikuntansa, johon tosin ei ole kaipuutakaan.
Hyvää Päivää, kirvesvartta! ;)) - 12+7
:)) kirjoitti:
Hyvää Päivää, kirvesvartta! ;))Nittaminaxillekin
- Teemuna
:)) kirjoitti:
Hyvää Päivää, kirvesvartta! ;))Toi on hyvä. Selväjärkisten kerho. Perustettakoon vaikka nk.reilujen kerhon vastapainoksi siihen vaa'an toiseen kuppiin.
Ei vaan, ei mitään vastakkaisasetelmia, kunhan pikkusen hehkutin. - :))
12+7 kirjoitti:
Nittaminaxillekin
minua häneksi luulet, niin erehdyt. Onko se jokin sairaus, luulla?
- 16+4
Teemuna kirjoitti:
Toi on hyvä. Selväjärkisten kerho. Perustettakoon vaikka nk.reilujen kerhon vastapainoksi siihen vaa'an toiseen kuppiin.
Ei vaan, ei mitään vastakkaisasetelmia, kunhan pikkusen hehkutin.kaikki timeoutissa.
mutta kuittaan nyt kuitenkin :)
Hyvää viikonloppua myös sinulle.- Teemuna
Aivan oikeutettu kuittaus, tosin tiesit sen jo kuitatessasi, hyvä niin.
Teemuna kirjoitti:
Aivan oikeutettu kuittaus, tosin tiesit sen jo kuitatessasi, hyvä niin.
en ite sano mitään, selvä oon, kun en viinaa juo!!
monta deetä!!!!!!!- Teemuna
minttupuu kirjoitti:
en ite sano mitään, selvä oon, kun en viinaa juo!!
monta deetä!!!!!!!Ookoo. Mä sanon sun puolesta. Järki sussa piilee, eikä missään näkymättömissä, sehän on nähty.
Teemuna kirjoitti:
Ookoo. Mä sanon sun puolesta. Järki sussa piilee, eikä missään näkymättömissä, sehän on nähty.
tääkin voi olla hyvä päivä!!
:DDDDDDDDDD- Teemuna
minttupuu kirjoitti:
tääkin voi olla hyvä päivä!!
:DDDDDDDDDDEllei vielä, tehkäämme tämä sellaiseksi.
- henrjii
tässä iässä se on vaan eduksi
henrjii kirjoitti:
tässä iässä se on vaan eduksi
olen samaa mieltä, liika selväjärkisyys on vain haitaksi. Etenkin tässä iässä.
- Teemuna
Anceli kirjoitti:
olen samaa mieltä, liika selväjärkisyys on vain haitaksi. Etenkin tässä iässä.
Voisiko liian selväjärkisyyden korvata vaikka terveellä realismilla, se ei liene haitaksi.
Teemuna kirjoitti:
Voisiko liian selväjärkisyyden korvata vaikka terveellä realismilla, se ei liene haitaksi.
kuka siihen pystyy, minä tuskin kykenen, sen verran heittää :)
- hepuli2006
Ai niin
- RiisuArkihuoli
vaikka en olekaan selväjärkinen.
Kivat viikonloput myös sulle :=))- Teemuna
Kuitti kuitista. On sussa edellytyksiä, kun kuitenkin uskalsit kuittautua. Hyvä.
- RiisuArkihuoli
Teemuna kirjoitti:
Kuitti kuitista. On sussa edellytyksiä, kun kuitenkin uskalsit kuittautua. Hyvä.
edellytyksistä. Minusta on paljon kivempi olla pikkusen vajaa, kuin ihan täys :=))
- vienotuuli
Kiitos, liikaa kehumata tuosta selväjärkisyydestä...näillä mennään :))
Hyvää jatkoa viikonlopullesi! ( teekuppi ) :))- Teemuna
Näillä mennään. Toi jo oli osoitus selväjärkisyydestä. Tervetuloa pändiin.
- stellabella.-
Jäin hetkeksi epäilemään, kuulunko otsikossa mainittuun ryhmään ollenkaan.
Onneksi epäilyttävä kohtaus meni nopeasti ohi.
Ihanaa viikonloppua. :))- Teemuna
Näitä uskonpuutteita ite kullekin joskus tulee, onneksi ovat ohimeneviä. Aistit alttiina olevaa viikonloppua sulle.
- Teemuna
Tämänpäiväisen lukunautinnon perusteella ei ollut laisinkaan perusteetonta kuuluttaa selväjärkisiä.
Kiitos yllä oleville selväjärkisille, pidetään lippu korkeella.- *minttupuu*
tarpeellinen ketju!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
En voi jutella kanssasi
tietenkään, mutta täällä voin sanoa sinulle, että se sinun hiljaisuutesi ja herkkyytesi eivät ole heikkoutta. Ne ovat ih527080Trump ja Vance murskasivat ja nolasivat Zelenskyn tiedotusvälineiden edessä Valkoisessa talossa.
Jopa oli uskomaton tilaisuus Valkoisessa talossa. Zelensky jäi täydelliseksi lehdellä soittelijaksi suhteessa Trumpiin j7053202Mikä on kaivattusi ärsyttävin piirre?
Mun kaivattu on erittäin vastahakoinen puhumaan itsestä. Kääntää puheenaiheen aina muuhun kun hänestä tulee puhetta.1171413Kokoomus haluaa hoitaa flussat yksityisellä, jotta säästettäisiin rahaa ja aikaa
Mies hakeutui Terveystalo Kamppiin flunssaoireiden takia helmikuisena sunnuntai-iltana. Diagnoosiksi kirjattiin influens831330- 841315
Zelenskyi ei suostunut nöyrtymään Trumpin ja Vancen edessä, siksi meni pieleen
Trumppia täytyy imarrella, silloin homma toimii aina. Tähän Zelenskyi ei suostunut.2211221Anteeksi Pekka -vedätys
Apuna Ry:n somessa levinnyt Anteeksi Pakka -kampanja saa aina vaan kummallisempia piirteitä. ”Mä pyydän anteeksi. Mä631197- 891190
Rakkaus ei iloitse vääryydestä vaan iloitsee yhdessä TOTUUDEN kanssa.
Tajuatteko, että jotkut ihmiset pitävät siitä, kun toiset kaatuvat? He nauttivat siitä, kun toiset mokaavat tai käyttävä2321145- 791081