En aio rekisteröityä sinne Ray:n sivuille!! Olen vältellyt ja välttänyt kaikki nämä netin ko.sivustot! Kerran kun menin, niin meili tuli täyteen p-postia ja riitti!
Ja muutenkin ei kiinnosta--muuta kuin tuo veikkaus -- ja sinnekin tullut peetä live bingot yms.
Tämä purkaukseni siksi, että olen nähnyt liian monen jäävän koukkuun ko.peleihin!
No tämä juttu juontaa varmaan aiemmasta asiasta ennen lapsuuttani ---
Kerronpa sen nyt:
Isoisäni elikkä äitini isä oli vakavarainen vaatturi eräässä suht.suuressa kaupungissa ja kun hän tuli kuudenkymmen "villityykseen" tehtyään n.kymmen lasta -- ja ei ollut ikinä ennen juonut viinaa -- niin sitten --viina -- vieraat naiset -- ja korttipelit!
Ja mikä oli tulos -- kortissa hävisi kaksi kivitaloa kaupungin keskustasta!
Siksi rajoittelen tietoisesti omaa pelaamistani! Vaikka tonne veikkaukseen meneepi noin 5-600 euroa vuodesssa, mutta oman varallisuuden kestäen!
Onko muilla samanlaisia kokemuksia elikkä menneisyydestä taikka nykyisin?
Tämä vielä puuttui Suomesta! Voi v...u!
2
717
Vastaukset
- zazjjaazjzjza
No voi jeesus.
pappa pelas kivitalot..Entä sitten. Pappas eli. Söi joi ja nai. mitä sä vingut täällä .. elämä on liian lyhyt tollaseen.
Sä laitat peleihin muutaman satasen vuodessa. hyvä sulle. Toiset laittaa enemmän toiset vähemmän. Jokeisella on oikeus juoda syödä ja naida. Ja pelata korttia jos niin haluaa. Turha sitä on palveluntarjoajia haukkua.- fyfyjfj
"Palveluntarjoaja" perustelee monopolin nimenomaan sillä että se mukamas tekee niin paljon töitä peliriippuvuuden hoitoon ja ehkäisyyn. Eli saa haukkua. Enemmän rahaa menee varmaan EU:lle sakkoina kuin peliriippuvuus-työhön
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921331Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667