Olen miettinyt,että miten toimii moinen kiikari ikkunan läpi.. Eli heijastaakos ikkunan läpi katsoessa?
pimeänäkökiikari
8
834
Vastaukset
- ikkunan läpi
heijastaakos ikkunan läpi naapureita katsoessa?
- silmäälinen
Aattelin lähinnä hieman vartiointia... Katselisin vaan,ketä liikkuu minun hallin alueella.. olis pari jenkkiautoo ja arvokkaita työkaluja. Liikkeentunnistimella toimivat valot kyllä löytyy ja toimii. Mut en näe hallin taakse kokonaisuudessaan.. olis hyvä tsekkailla talosta käsin ,ikkunan takaa jne..
- -kamera
silmäälinen kirjoitti:
Aattelin lähinnä hieman vartiointia... Katselisin vaan,ketä liikkuu minun hallin alueella.. olis pari jenkkiautoo ja arvokkaita työkaluja. Liikkeentunnistimella toimivat valot kyllä löytyy ja toimii. Mut en näe hallin taakse kokonaisuudessaan.. olis hyvä tsekkailla talosta käsin ,ikkunan takaa jne..
”Mut en näe hallin taakse kokonaisuudessaan”
pimeänäkökiikarilla et näe hallin taakse, hanki valvontakamera sillä nökee ja voit tallentaa kuvan.
- E. Erwast
"Olen miettinyt,että miten toimii moinen kiikari ikkunan läpi.. Eli heijastaakos ikkunan läpi katsoessa? "
Samalla tavalla kuin valoisanäkökiikarikin.
Näkkemykseen vaikuttaa ulkoa tulevan valon määrän suhde siihen että kuinka opaljon valoa ikkunanheijastuksesta tulee.
Kyllä sillä ulos näkee luultavasti ihan ok, mutta todellakin itse ainakin vartiointimotiivilla asentaisin kamerat sinne hallin taaksekkin, kun että koittaisin kyttäillä kaiken iltaa kiikareilla ikkunasta kun jänikset loikkii takapihalla :-)- valvontakameramies
kannattaa hankkia valvontakamerat jos haluut nähä hallin taakse
- nasu666
KOITTAISIN = LÄSSYTYSTÄ YÄK
- jkdkjaskfk
Pimeänäköä on monenlaista. Valonvahvistus toimii, mutta IR-valaisinkiikari ei välttämättä toimi.
- mars_ulos
IR-ledeihin perustuva toimii aika kehnosti, koska ikkuna heijastaa IR valoa.
Fiksumpi ratkaisu laittaa riistakamera tai ns. IP valvontakamera ulos.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911264Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221108- 48834
- 70830
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53770Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50705- 33682
- 60669
- 52637
- 50635